-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
22820000-4 Бланки
Юридична особа , яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; МОВА (МОВИ), ЯКОЮ (ЯКИМИ) ПОВИННІ ГОТУВАТИСЯ ДОКУМЕНТИ – українська. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі та код, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 22820000-4 Бланки
Завершена
195 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
Період оскарження:
05.04.2021 15:15 - 09.04.2021 14:00
Вимога
Відхилено
Оскарження дискваліфікації
Номер:
63a632bf05af4257aa1ea971711f1190
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-05-005134-c.a1
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Доброго дня! Просимо Вас скасувати дискваліфікацію. У вимогах тендерної документації не вимагалося сканованого додатку 1. Довідку щодо того, що наша пропозиція відповідає всім технічним, кількісним та іншим вимогам Замовника ми надали. Окрім того, згідно з ЗУ"Про електронні довірчі послуги" ми можемо формувати електронні документи з цифровим підписом уповноваженої особи(кеп). На дворі 2021 р. і вже не обов'язково використовувати підпис і мокру печатку на документах. Ви телефонували до нас 20 квітня і казали, що все нормально. Тільки вимагали терміново доставити Вам зразки всіх позицій, що ми пропонуємо до друку. Ми фізично не могли виконати цю незаконну забаганку. Відправили Вам ті зразки, що вже були готові(по ним можна оцінити якість нашої продукції). Також у нас є запис розмови, де Ви кажете до мене, що "хахла нада провєрять" і всіляко ображали мою фірму через те, що в нас немає міфічного складу з усіма медичними бланками України., що було дуже етично з Вашого боку. Незважаючи ні на що, ми все одно готові виконати вчасно і якісно дане замовлення і зберегти для бюджету дитячої лікарні приблизно 120000 грн, саме така різниця з іншим учасником закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Перевірка КЕП.FR12.pdf 26.04.2021 17:05
- Пояснення.FR12.pdf 26.04.2021 17:05
- КЕП.FR12.pdf 26.04.2021 17:05
Дата подачі:
22.04.2021 19:14
Вирішення:
Комунальним підприємством « Дитяча міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» ( надалі- ЗАМОВНИК ) розглянуто вимогу товариства з обмеженою відповідальністю « ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД »( надалі- Учасник) від 22 квітня 2021 року , щодо оскарження результатів кваліфікації .
Код відповідно до класифікатора продукції та найменування предмета закупівлі : ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки .
З приводу тверджень ТОВ « ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД», наведених в Вимозі повідомляємо наступне:
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює ЗУ « Про здійснення публічних закупівель ».
Замовник відхилив пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, керуючись п.1. част.13. ст.14. ЗУ « Про публічні закупівлі», а саме : Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пропозицію учасника спрощеної процедури закупівлі ТОВ «ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД» відхилено за наступних підстав: згідно абзацу 2 додатку 3 Оголошення усі документи, які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: № та дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки ,( у разі наявності печатки).
У пропозиції наданій Учасником на документах відсутні власноручні підписи Отже, пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні.
Крім того, ТОВ «ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД» в вимозі зазначено про формування наданих Учасником електронних документів з цифровим підписом уповноваженої особи (КЕП).
Щодо даного твердження встановлено наступне:
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України « Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону « Про електронні документи та електронний документообіг»
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з підписом прирівняним до власноручного підпису відповідно до ЗУ « Про електронні документи та електронний документообіг. »
Відповідно до п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону № 2155 « Про електронні довірчі послуги » КЕП — це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Крім того, п. 12 ч. 2 ст. 23 Закону № 2155 визначено, що кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі КЕП чи печатки (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки), тобто на пристрої для безпечного зберігання ключів КЕП.
Поряд з тим, удосконалений електронний підпис (УЕП) — електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, який однозначно пов’язаний з підписувачем і дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис (п. 44 ч. 1 ст. 1 Закону № 2155).
Згідно з п. 82 Вимог у сфері електронних довірчих послуг затверджених ПКМУ від 07.11.2018 № 992 перевірка КЕП чи печатки проводиться будь-якою особою з метою отримання інформації про дійсність чи недійсність КЕП або печатки.
КП « ДМКЛ ПМР» на сайті ЦЗО за адресою (https://www.czo.gov.ua) в розділі «Довірчі послуги — Перевірити підпис», здійснено перевірку наданого Учасником електронного підпису.
За результатами перевірки встановлено, що документи надані Учасником підписані не кваліфікованим електронним підписом, на який міститься посилання в вимозі. ( .Скан додається)
Якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. На цьому наголошує Мінцифри в листі № 1/06-3-1587 від 16.02.2021 року.
Відповідно до ЗУ« Про електронні довірчі послуги. » лише кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису» .
Таким чином, рішення про відхилення пропозиції ТОВ « ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД » прийняте відповідно до норм чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено