-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вбиральні для маломобільної групи населення КНП «Центр ПМСД «Русанівка» Дніпровського району м. Києва» за адресою вул. Ентузіастів, 13-а
Завершена
525 531.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 627.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 627.65 UAH
Період оскарження:
05.04.2021 15:04 - 09.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо скасування рішення про визнання переможцем
Номер:
07117b70b76e48798224cab17b4f1b92
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-05-004843-c.c1
Назва:
Щодо скасування рішення про визнання переможцем
Вимога:
Шановний Замовнику!
Ми, ТОВ "Євроінтеграл Компані" не згодні з Вашим рішенням, щодо визнання переможцем спрощеної закупівлі: Капітальний ремонт вбиральні для маломобільної групи населення КНП «Центр ПМСД «Русанівка» Дніпровського району м. Києва» за адресою вул. Ентузіастів, 13-а ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ" тому що:
1) Кошторисна документація ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ" не відповідає Технічному завданню Замовника, а саме:
- не співпадає в п.п. 34-39 Технічного завдання Замовника і п.п. 48-53 у ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ";
- наявна різниця в об'ємі п. 42 Технічного завдання Замовника і п.56 у ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ";
- не співпадає об'єм та найменування п.п 46, 48 Технічного завдання Замовника і п.п. 60-62 у ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ";
- не співпадає найменування робіт п. 54 Технічного завдання Замовника і п.71 у ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ";
- не співпадає найменування робіт п. 59 Технічного завдання Замовника і п.76 у ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ";
- не співпадає об'єм та найменування робіт п.п.65-69 Технічного завдання Замовника і п.п.82-85 у ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ";
- роботи вказані в п. 95 у ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ" не передбачені в Технічному завданні Замовника;
- роботи вказані в п.118 у ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ" не передбачені в Технічному завданні Замовника;
- наявна різниця в об'ємі п. 107 Технічного завдання Замовника і п.128 у ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ";
Середньомісячна тривалість робочого часу на 2021 рік -166,67, у кошторисі ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ" вона складає 166,83.
Таким чином, кошторисна документація ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ" не відповідає Технічному завданню Замовника, чим порушує норми ЗУ "Про публічні закупівлі".
2) Згідно п. 5 Кваліфікаційних критеріїв Оголошення вищезазначеної закупівлі (надалі Оголошення) Замовник вимагав надати: "Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного власного чи орендованого обладнання та матеріально - технічної̈ бази, для виконання умов договору. Для підтвердження надати завірені належним чином копії договорів оренди та технічних паспортів на машини та механізми (автотранспорту). Замовник за власним бажанням може перевірити наявність обладнання та матеріально - технічної бази, в разі їх відсутності пропозиція буде відхилена не залежно від її ціни." Таким чином, на момент подання пропозиції у Учасника повинен бути в наявності автотранспорт власний або орендований. В ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ" автотранспорт відсутній, що підтверджується довідкою про наявність матеріально-технічної бази, де ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ" визнає, що автотранспорту в нього немає. Оголошенням про закупівлю не передбачається надання гарантійних листів щодо залучення автотранспорту в майбутньому, була вимога наявності автотранспорту на момент подання пропозиції. Таким чином, ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ" не виконало вимогу п. 5 Кваліфікаційних критеріїв Замовника.
3) Згідно п. 6 Кваліфікаційних критеріїв Замовник вимагав надати: "Копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, який є в штатному розкладі (копія наказу), або будь-який інший документ, що підтверджує трудові відносини між Учасником та даною особою, завіреного печаткою та підписом інженера - проектувальника." Тобто, Замовник вимагає надати кваліфікаційний сертифікат та наказ або інший документ, який підтверджує трудові відносини, який повинен бути завірений підписом та печаткою інженера - проектувальника. Таким чином, чітко зазначено, що документ, який підтверджує трудові відносини, повинен бути завірений підписом і печаткою інженера - проектувальника. ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ" надало лише один документ, який підтверджує трудові відносини з інженером-проектувальником - це наказ (кваліфікаційний сертифікат не є підтвердженням трудових відносин) і наказ не містить ні підпису, а ні печатки інженера-проектувальника, тому ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ не виконало вимогу п. 6 Кваліфікаційних критеріїв Замовника.
4) Згідно п. 8 Кваліфікаційних критеріїв Замовник вимагав надати: "Довідку, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів (не менше 2х), що виконувались в 2019-2020 роках, листи-відгуки від Замовників." Предмет спрощеної закупівлі є "Капітальний ремонт вбиральні для маломобільної групи населення КНП «Центр ПМСД «Русанівка» Дніпровського району м. Києва» за адресою вул. Ентузіастів, 13-а", ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ" надало відомості про виконання та відгук лише на один договір, а не на два, як вимагав Замовник, адже поточний ремонт не є капітальним, і не може вважатися аналогічним. Зауважуємо, що копії договорів та актів виконаних робіт Замовник надавати не вимагав, лише довідку про виконання аналогічних договорів та відгуки від Замовників. Таким чином, ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ не виконало вимогу п. 8 Кваліфікаційних критеріїв Замовника.
5) Згідно п. 10 Кваліфікаційних критеріїв Замовник вимагав надати: "Копію звіту про фінансові результати (Ф-2) і балансу (Ф-1) за 2020 р. (за 2020 р. документи повинні засвідчувати прибутковість діяльності учасника)." ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ надало не завірену печаткою і підписом копію вищезазначених документів та без підпису КЕП або ЕЦП.
6) Згідно п. 15 Кваліфікаційних критеріїв Оголошення Замовник вимагав надати: "Гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі." ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ" надало Гарантійний лист №132 від 12.04.2021р., де не вказує кому адресований даний лист, кому вони гарантують, хто замовник, щодо якої закупівлі стосується цей гарантійний лист, теж саме стосується і листа №131 від 12.04.2021р. ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ" не вказує кому вони гарантують, на яку закупівлю. Тому дані гарантійні листи не можуть вважатись наданими.
Таким чином, пропозиція Учасника ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ "не відповідає Технічному завданню та вимогам, встановленим п. 5, 6, 8, 10, 15 Кваліфікаційних критеріїв Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на капітальний ремонт вбиральні для маломобільної групи населення КНП «Центр ПМСД «Русанівка» Дніпровського району м. Києва» за адресою вул. Ентузіастів, 13-а.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ ", яка не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та у відповідності до вимог п. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» має бути відхилена.
З огляду на зазначене, вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі учасника ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ ".
У разі ігнорування нашої вимоги, керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» будемо змушені направити відповідну скаргу до органу фінансового контролю (Державної аудиторської служби України), органу управління Замовника або оскаржити Ваше рішення в судовому порядку.
Акцентуємо Вашу увагу!!!!, що згідно ст. 16414 КУПАП невідхилення пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500,00 до 51 000,00 гривень).
Пов'язані документи:
Замовник
- вимоги усунення.docx 19.04.2021 08:51
- 39-1. Рішення УО спрощена вбиральня для маломобільних.pdf 19.04.2021 18:38
Дата подачі:
18.04.2021 15:12
Вирішення:
Пропозиція ПП "ЕКСПЛУАТАЦІЯ" відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.04.2021 18:41