• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33600000-6 - Фармацевтична продукція (Гепарин (Heparin), Фосфоміцин (Fosfomycin)

Торги відмінено

661 338.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 613.38 UAH
Період оскарження: 05.04.2021 14:37 - 09.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга з приводу дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 8a4dfaa683c4473388203b4e8eff2f4e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-05-002223-b.b2
Назва: Скарга з приводу дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Вся інформація згідно документів, що додаються.
Дата розгляду скарги: 28.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.04.2021 09:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.05.2021 20:49
Дата виконання рішення Замовником: 06.05.2021 14:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 9398-р/пк-пз від 28.04.2021 розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу та внести зміни до тендерної документації процедури закупівлі товару код ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Гепарин (Heparin), Фосфоміцин (Fosfomycin) (UA-2021-04-05-002223-b) Оприлюднити інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня з дні прийняття такого рішення.
Автор: ТОВ "ФАРМЕКС ГРУП", Ярослав Краснопір +380672479123 marketing@pharmex.com.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога стосовно усунення дискримінаційних вимог тендерної документації.

Номер: b90c6e27b1154827a447811ad06385b7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-05-002223-b.b1
Назва: Вимога стосовно усунення дискримінаційних вимог тендерної документації.
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації планується закупити 2 найменування лікарських засобів в одному лоті. Медико-технічним вимогам, що зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, до лікарського засобу що заплановано до закупівлі за порядковим номером 2: Fosfomycin, Порошок для розчину для ін'єкцій 1 г №10, відповідає лише один зареєстрований в Україні лікарський засіб, що підтверджується інформацією з Державного реєстру лікарських засобів України http://www.drlz.com.ua/, а саме: ФОСМІЦИН порошок для розчину для ін'єкцій по 1 г у флаконі; по 10 флаконів у коробці; реєстраційне посвідчення № UA/5664/01/01; Виробнк - Мейджі Сейка Фарма Ко., Лтд., Одавара Плант, Японія; Заявник - Мейджі Сейка Фарма Ко., Лтд., Японія. Об’єднання в один лот всіх запланованих до закупівлі лікарських засобів призводить до обмеження конкуренції та порушення вимог п.4 ст.22 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та призводить до здорожчання всього предмету закупівлі. В даній процедурі закупівлі зможуть взяти участь обмежене коло учасників, що можуть запропонувати до закупівлі весь перелік лікарських засобів по лоту. Неможливість запропонувати хоча б один лікарський засіб (в тому числі, що представлений на території України лише одним виробником та не має аналогів) призведе до відхилення тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації. В свою чергу дана ситуація ставить у привілейоване становище компанії, що мають договірні відносини з виробниками/дистриб’юторами лікарських засобів, що заплановані до закупівлі та представлені на території України лише одним виробником. Просимо вас привести тендерну документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме розділити Лот за принципом 1 МНН = 1 Лот. В свою чергу поділ лоту на окремі частини (лоти) дозволить: 1) більшій кількості учасників взяти участь в процедурі закупівлі; 2) виробникам лікарських засобів взяти участь в процедурі закупівлі; 3) закупити заплановані до закупівлі лікарські засоби за нижчими цінами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учасник, дякуємо за Ваше звернення. У відповідь на Вашу вимогу хочемо звернути Вашу увагу на те, що зазначені медико-технічні вимоги не є дискримінаційними до учасників, оскільки тендерна документація не містить вимог, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Якщо учасник процедури закупівлі не може приймати участь у торгах, то це, на нашу думку, може свідчити про те, що виробник або представник виробника мають підстави не уповнуважувати даного учасника для участі у торгах з об’єктивних причин. Зазначені медико-технічні вимоги жодним чином не порушують законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створюють перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставити товари, що є предметом процедури закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації. Крім цього надання гарантійного листа забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії). Разом з тим, згідно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 «Щодо закупівлі лікарських засобів» рекомендовано визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) щодо кожного окремого МНН за умови , що вартість кожної окремої частини предмета закупівлі (лота) дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень. Вартість закупівлі лікарського засобу з МНН Fosfomycin у цій закупівлі близько 30 тисячі гривень, що унеможливлює виокремлення його в окремий лот. Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство в частині дискримінації учасників а тендерна документація закупівлі відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, за якою тендерна документація не містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Не задоволено