-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (сітка-затяжка 1,0х1,2).
Завершена
749 477.69
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 747.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 747.38 UAH
Період оскарження:
05.04.2021 14:07 - 09.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
67fbe739ee5446c6882444cf07f1fb60
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-05-003745-c.c1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Участник ТОВ «УКРСНАб2014» було подано тендерну пропозицію відповідно до умов встановлених Оголешенням про проведення спрощеної закупівлі. Кінцевий термін подання пропозицій було встановлено до 13.04.2021 року. Участник ТОВ «УКРСНАБ2014» шляхом подання через електронний майданчик, завантажено у pdf форматі тендерну пропозицію. 14.04.2021 за результатами аукціонну, пропозиція ТОВ «УКРСНАБ2014» було визначено як найбільш економічно вигідною. За результами квалификации участників, Замовник ДП «Добропіллявугілля-видобуток» було завантажено протокол відхилення але причина відхилення не було вказано. Окрім того, у діях Замовника попри не правомірну дискваліфікацію було кваліфіковано пропозицію іншого учасника. З аналізу закупівель було проаналізовано, що у Замовника є багато підписаних договір саме з ТОВ «ВП «ПРОМКОМПЛЕКТ». В діях Замовника вбачається неправомірна дискваліфікація, що унеможливлює процедуру конкуренції та процедури проведення відкритих торгів відповідно до Закону України.
З вище вказаного, прошу скасувати рішення щодо учасника ТОВ «ВП «ПРОМКОПЛЕКТ» кваліфікації та скасувати закупівлю з метою того аби всі учасники мали право на проведення процедури відповідно до вимог закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.04.2021 23:41
Вирішення:
Шановний Учаснику! Замовником було розглянуто Вашу вимогу. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Завданням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до Закону Замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. Замовники організовують свою діяльність через тендерний комітет або уповноважених осіб.
Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону, хоча і регулюється Законом. Під час проведення спрощених закупівель створення тендерної документації, застосування кваліфікаційних та інших вимог до Постачальників є необов'язковим. Оскільки частина 3 статті 14 Закону містить лише мінімальний перелік обов’язкових відомостей, які замовник повинен включити до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, і при цьому дозволяє замовникові зазначити будь-яку іншу інформацію та вимоги для підтвердження кваліфікаційних вимог учасника в оголошені про проведення спрощеної закупівлі
Відповідно до частини 11 статті 14 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (уразі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Ваша пропозиція була відхилена відповідно до частини 3 статті 14 Закону тому що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме не було надано повний перелік документів згідно вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження з оголошення на спрощену закупівлю.
З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, Вашу вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено