-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 - 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування і ремонту ліфтів
Торги не відбулися
560 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
Період оскарження:
05.04.2021 13:49 - 17.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника щодо визнання Переможця
Номер:
dd60711c5115470cb64cac09aecb038e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-05-003540-c.b6
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо визнання Переможця
Скарга:
Управлінням освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі (ідентифікатор – UA-2021-04-05-003540-c), стосовно предмету закупівлі ДК 021-2015 –50750000-7, «Послуги з технічного обслуговування і ремонту ліфтів» (далі – закупівля).
Згідно реєстру пропозицій закупівлі участь в аукціоні взяли такі учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮНІТ-Л», код ЄДРПОУ 32423953, (далі – Скаржник) є учасником даної процедури, який запропонував, найнижчу ціну.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРСЕРВІСБУД», код ЄДРПОУ 39527034, (далі – Переможець).
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «СИГМА, ЛТД. К», код ЄДРПОУ 13703915.
4. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮТІС-ЛІФТ», код ЄДРПОУ 43202696.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, згідно оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 134 від 29.06.2021 року, пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРСЕРВІСБУД» було визнано переможною.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем ТОВ «ЦЕНТРСЕРВІСБУД» та відсутністю підстав для відхилення його пропозиції згідно зі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), рішення не відповідає вимогам Закону, вимогам тендерної документації та порушує права учасників закупівлі, виходячи з такого.
1. На вимогу п.п. 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником вимагалося надання інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.
Переможець не надав у складі документів тендерної пропозиції інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, чим порушено вимогу п.п. 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. У зв’язку з цим, пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник проігнорував відсутність цього документу, вимоги тендерної документації не виконані.
2. На вимогу п.п 1.5. пункту 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником вимагалося надання учасниками у складі пропозицій паспорту особи, що уповноважена підписувати договір за результатами закупівлі, або інший документ передбачений ст. 13 Закону України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують її спеціальний статус».
Переможець не надав у складі документів тендерної пропозиції ні паспорту особи, що уповноважена підписувати договір за результатами закупівлі, ні іншого документу передбаченого ст.13 Закону України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують її спеціальний статус».
З невідомих причин Замовник проігнорував свою ж вимогу та не прийняв рішення для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТРСЕРВІСБУД» з цієї підстави.
3. На вимогу п.п. 8.1. пункту 8 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником вимагалося надання інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Переможець не надав у складі документів тендерної пропозиції ні інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, ні інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Документ в пропозиції Переможця відсутній, вимоги тендерної документації не дотримано, але це порушення ігнорується Замовником.
4. На вимогу п.п. 1.1. пункту 1 Додатку № 2 до Тендерної документації, Замовником вимагалося надання інформаційної довідки, складеної учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних (таких, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування на підставі відповідних договорів, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах, тощо) станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі і транспортні засоби), які будуть задіяні під час виконання договору; довідка повинна містити інформацію про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням договору (ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ тощо, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника, на яких будуть здійснюватися послуги (у разі, якщо учасник не має власного транспорту, він зазначає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника, з яким у нього укладений договір (договір надати).
- Довідка вих. № 1 від 19.04.2021 «Довідка обладнання та матеріально-технічної бази» (файл «mtb.pdf»), що надана у складі тендерної пропозиції Переможцем, не містить жодної інформації про договори купівлі-продажу або свідоцтва про право власності на обладнання або договорів оренди, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів Переможця.
- Переможець не має власного транспорту, а у згаданій довідці зазначає про наявність орендованого транспортного засобу марки ГАЗ 330232-414. Договір оренди цього транспортного засобу, наданий переможцем в копії, а не в оригіналі (файл «transport. pdf»), як того вимагалось тендерною документацією є неукладеним, так як в ньому не зазначено найменування Орендодавця. Так, в преамбулі цього договору стороною вказано ТОВ «РМЦ-9», у розділі 7 договору (реквізити сторін) зазначено вже другу сторону -
ТОВ «РМЦ», а всі реквізити (код ЄДРПОУ, місцезнаходження, поточний рахунок, печатка та підписант) належать вже третій особі, а саме: ТОВ «ТМЦ-19». Договір не підписано Стороною, що зазначена в ньому як Орендодавець, він є неукладеним.
Таким чином, інформація зазначена у довідці вих. № 1 від 19.04.2021 не відповідає дійсності, вона є недостовірною. У Переможця відсутні як власні, так і орендовані транспортні засоби, що унеможливлює виконання робіт згідно з предметом закупівлі.
Замовником проігноровано цю невідповідність та свою ж вимогу, щодо надання інформації учасником згідно тендерної документації.
5. На вимогу пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації Замовником вимагалося надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (або договору) за предметом закупівлі із зазначенням найменування замовників, відомості про найменування надаваних послуг, суми, реквізитів договору, реквізитів листів-відгуків щодо наданих договорів (або договору), засоби зв’язку із замовниками всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів.
Довідка, що надана Переможцем у тендерній пропозиції (вих. № 3 від 19.04.2021 «Довідка про виконання аналогічних договорів» (файл «dov analog.pdf»), не містить інформацію про реквізити листів-відгуків наданого договору.
6. Пунктом 2.1 розділу 2 Додатку № 2 до тендерної документації Замовником вимагалося надання копій першої, другої та останньої сторінки статуту учасника.
Переможець у своїй пропозиції не надав копію останньої сторінки Статуту (файл «statut.pdf»), чим порушив законну вимогу Замовника. Замовник проігнорував і це порушення та не відхилив тендерну пропозиції ТОВ «ЦЕНТРСЕРВІСБУД» з підстав наведених у ч. 1 ст. 31 Закону.
7. Пунктом 5 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником вимагалося надання учасниками актів візуального обстеження ліфтів на об’єктах, які зазначені в технічному завданні та підписані керівником закладу, або працівником закладу, який його заміняє.
Переможець у своїй пропозиції надав акт візуального обстеження ліфтів (файл «akt 6.pdf») по об’єкту ЗДО № 63 (вул. Кадетський Гай, 5), який на відміну від усіх інших наданих актів не містить печатки та підпису керівника дошкільного навчального закладу, що фінансується з бюджету.
Згідно відкритих даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань керівником цього закладу є Самойлова Світлана Леонідівна, але всупереч цьому, в акті зазначено зовсім іншу особу, а саме: Чупрій І.Г. без зазначення її посади та інформації, що ця особа є виконуючою обов’язки керівника закладу.
Повноваження підписанта не встановлено та не підтверджено, а акт вважається не підписаним уповноваженою на те особою.
Така обставина вказує, що Переможцем не було виконано вимогу Пункту 5 Додатку № 1 до тендерної документації Переможцем, що є явним порушенням вимог ч. 1 ст. 31 Закону.
Окрім вказаних вище порушень, Переможцем порушено вимоги п. 9 частини 1 статті 17 Закону, щодо розкриття інформації про кінцевих бенефіціарних власників.
Згідно з інформацією отриманою з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, встановлено, що Переможцем не розкрито інформацію про кінцевого бенефіціарного власника , вимога пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" не виконана. Вказана норма визначає, що в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: …«інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності.
Таке порушення є безумовною підставою для відхилення пропозиції Переможця згідно з п. 1 ч.1. ст. 31 Закону.
Зазначені обставини вказують на те, що під час проведення процедури закупівлі Замовник безпідставно знехтував правилами чесності та прозорості закупівель та порушив основні принципи наведені у ч.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі викладеного, вважаємо, що Замовник, приймаючи рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженню відповідальністю «ЦЕНТРСЕРВІСБУД», порушив законні права та інтереси Скаржника та інших учасників закупівлі, зокрема – на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників.
Це рішення прийнято з ігноруванням безумовних підстав, для відхилення пропозиції Переможця, наведених у ст. 31 Закону.
Керуючись нормами наведеними у цій скарзі, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити факт порушення Управлінням освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації процедури закупівлі, що розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу згідно оголошення – ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-05-003540-c ((https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-05-003540-c), стосовно предмету закупівлі ДК 021-2015 - 50750000-7, «Послуги з технічного обслуговування і ремонту ліфтів» у вигляді необґрунтованого та неправомірного визнання переможцем Товариство з обмеженню відповідальністю «ЦЕНТРСЕРВІСБУД».
3. Зобов’язати Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати своє рішення, зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 134 від 29.06.2021 року про визначення переможцем процедури закупівлі, ідентифікатор - UA-2021-04-05-003540-c, предмету закупівлі ДК 021-2015 - 50750000-7, «Послуги з технічного обслуговування і ремонту ліфтів» - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРСЕРВІСБУД» та відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- akt 6.pdf 08.07.2021 11:35
- Безкоштовний витяг ДНЗ № 63.PDF 08.07.2021 11:35
- mtb.pdf 08.07.2021 11:36
- dov analog.pdf 08.07.2021 11:36
- transport.pdf 08.07.2021 11:36
- Безкоштовний витяг ТОВ РМЦ 19.PDF 08.07.2021 11:36
- statut.pdf 08.07.2021 11:36
- Витяг ЦЕНТРСЕРВІСБУД.pdf 08.07.2021 11:36
- Скарга на рішення Замовника.docx 08.07.2021 11:36
- Проотокол розгляду ТП.pdf 08.07.2021 11:36
- Скарга на рішення Замовника.PDF 08.07.2021 11:36
- Скарга на рішення Замовника 1.docx.zip.zip 13.07.2021 11:42
- рішення від 13.07.2021 № 15727.pdf 13.07.2021 14:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2021 № 16746.pdf 22.07.2021 15:47
- рішення від 21.07.2021 № 16746.pdf 26.07.2021 20:02
- SCAN_20210714_161750127.pdf 14.07.2021 16:23
- SCAN_20210805_151600472.pdf 05.08.2021 15:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.07.2021 15:49
Дата розгляду скарги:
21.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.07.2021 14:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.07.2021 20:02
Дата виконання рішення Замовником:
05.08.2021 15:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16746-р/пк-пз від 21.07.2021 - виконано
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
df096361245c4851a6fe41d215465c13
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-05-003540-c.b5
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга щодо рішення замовника про визнання переможця закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 07.05.2021 12:46
- рішення від 11.05.2021№10231+лист замовнику.pdf 11.05.2021 15:50
- інформація про перенесення розгляду скарги від 21.05.2021 № 8959.pdf 21.05.2021 14:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2021 №12662.pdf 07.06.2021 15:49
- рішення від 04.06.2021№12662.pdf 09.06.2021 20:07
- поясн ліфти.pdf 19.05.2021 15:30
- АМКУ ліфти.docx 19.05.2021 15:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2021 13:14
Дата розгляду скарги:
21.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.05.2021 15:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.06.2021 20:08
Дата виконання рішення Замовником:
22.06.2021 15:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення тендерного комітету щодо визначення переможцем ТОВ «ЮНІТ-Л» на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.06.2021 № 12662-р/пк-пз.
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:
4072d5fb828d46ce81cc5d77b06d9fcd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-05-003540-c.a4
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Керівник ЗЗСО № 115 ім. І. Огієнка вул. Кавказька, 10 КАТЕГОРИЧНО ВІДМОВИСЯ допустити нас , як учасників торгів до огляду ліфта без ВАШОГО, Замовник, ДОЗВОЛУ.
Ви, у свою чергу, ЗАБОРНИЛИ допускати "не своїх " на територію вищевказаного закладу.
Нами відправлені звернення в Генеральну прокуратуру м. Києва, Головне управління освіти м. Києва та ДАСУ щодо чесності та прозорості вашої закупівлі.
Видаліть акт огляду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2021 14:33
Вирішення:
вимога / скарга незадоволена
Шановні Учасники! Вимогу щодо надання Акту огляду обладнання в закладах освіти встановлено з метою можливості учасників більш детально ознайомитися з обсягами та видами надання послуг (виконання робіт). Кожен Учасник, який має намір прийняти участь у торгах може оглянути обладнання,яке знаходиться на території закладу, зазначеного в Тендерній документації. За необхідності просимо звернутись за телефоном 044 242-21-86. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник здійснює закупівлі та встановлює вимоги в межах чинного законодавства. Дякуємо.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Огляд
Номер:
eafd48c8486f45c9b92a32551fd16794
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-05-003540-c.a3
Назва:
Огляд
Вимога:
Надайте номери телефонів та контактні особи керівників закладів освіти, які ви вказали у Додатку 1 тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- телефони на вимогу.docx 13.04.2021 09:42
Дата подачі:
09.04.2021 14:20
Вирішення:
вимога скарга задоволена номери телефлнів закладів у вкладенні
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Актуальна інформація по ліфтам у закладах освіти
Номер:
d36c7a34d1cf435482235107b44dd00a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-05-003540-c.a2
Назва:
Актуальна інформація по ліфтам у закладах освіти
Вимога:
Просимо внести коректну інформацію по наявності ліфтів чи підйомників у закладах освіти, відповідно до переліку, який ви вказали у ДОДАТКУ № 1до тендерної документації.
При огляді : ЗЗСО № 7 ім. М. Рильського, за адресою пров. Платонівський, 3; ЗЗСО № 69 вул.. Донецька, 25 - ліфтів чи підйомників не виявлено. Просимо внести зміни
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2021 14:18
Вирішення:
вимога / скарга задоволена
Шановні Учасники, обладнання, яке потребує ремонту та даних закладах є. За додатковою інформацією просимо звертатися за телефоном 242 21 86. Дякуємо.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Акт огляду
Номер:
56a102b3599442b3b0da95ef059789dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-05-003540-c.a1
Назва:
Акт огляду
Вимога:
Просимо Вас видалити вимогу щодо надання Актів візуального обстеження ліфтів, на об’єктах які зазначені в технічному завданні та підписані керівником закладу, або працівником закладу, який його заміняє.
Дана вимога установлена, як дискримінаційна, адже всі Заклади (відповідно до переліку) зачинені у звязку з ковідом і керівники не мають змогу прийняти Учасника для огляду у звязку з суворим Локдауном та забороною відвідувати заклади оствіти.
Снатом на сьогодні Антимонопольний Комітет України вважає акт огляду обєкту - дискримінаціною вимогою та вбачає у ньому повязаність Замовника та Учасника...Чи може ця документація написана під "свого" ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2021 11:36
Вирішення:
вимога / скарга не задоволена
Шановні Учасники! Вимогу щодо надання Акту огляду обладнання в закладах освіти встановлено з метою можливості учасників більш детально ознайомитися з обсягами та видами надання послуг (виконання робіт). Кожен Учасник, який має намір прийняти участь у торгах може оглянути обладнання,яке знаходиться на території закладу, зазначеного в Тендерній документації. За необхідності просимо звернутись за телефоном 044 242-21-86.
Статус вимоги:
Відхилено