-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
бензин А-92
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Торги не відбулися
545 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 725.00 UAH
Період оскарження:
05.04.2021 13:30 - 17.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні цмови Тендерної документації
Номер:
66e604bbb1ad44c880aeab0dc79f919a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-05-004013-a.a1
Назва:
Дискримінаційні цмови Тендерної документації
Вимога:
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Оголошення щодо:
– надання інформаційної довідки в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, їх чисельність (САМЕ не менше 10-ти), видозмінивши умову до наступного варіанту: (не менше 10-ти);
- надання документально підтвердження наявності офіційного представництва у Хмельницькій області із зазначенням адреси його місцезнаходження (надати в складі пропозиції документи на право власності або оренди або користування);
- підтвердження наявності на спеціалізованому паливному складі та/або на АЗС на яких буде здійснюватись заправка транспортних засобів замовника на території Хмельницької області та м. Кам’янець-Подільський бензин А-92 не менше 50 % від кількості, яка закуповується за цими торгами, що має бути підтверджена залізничними та/або товаротранспортними накладними, тощо (завірені копії надаються у складі тендерної пропозиції);
- надання копії діючого договору (Учасника з лабораторією) про проведення випробувань пального завіреного нотаріально або підписом та печаткою Учасника (у разі її наявності)
- налання копії атестату акредитації лабораторії (атестат акредитованої лабораторії повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій), завірену нотаріально або підписом та печаткою Учасника (у разі її наявності).
- наявність на території Сумської області уповноваженого представника
БАЖАЄМО ЗАМОВНИКУ ПРОВЕСТИ УСПІШНО ЗАКУПІВЛЮ НЕ НЕХТУЮЧИ ОСНОВНИМИ ПРИНЦИПАМИ ПРОВЕДЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Датльний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі незадоволення даної дискримінаційної вимоги звернемося до правоохоронних органів, зокрема АМКУ та ДАСУ, з метою скарги та моніторингу даної закупівлі та встановлення факту зловживання службовим становищем
Пов'язані документи:
Учасник
- Управління охорони здоров'я Кам'янець-Подільської міської ради.pdf 10.04.2021 16:20
Дата подачі:
10.04.2021 16:20
Вирішення:
1. Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності мінімальної кількості працівників.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальну кількість працівників, що повинен мати Учасник.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
2. Відповідно до вимог п.п. 3.6.10. п.6 Розділу ІІІ ТД, Також, учасник має документально підтвердити наявність офіційного представництва у Хмельницькій області із зазначенням адреси його місцезнаходження (надати в складі пропозиції документи на право власності або оренди або користування).
Вищевказані вимоги тендерної документації жодним чином не дискримінують учасників та не обмежують їх коло участі і зазначені з урахуванням виду діяльності замовника, а також проведеного аналізу ринку реалізації пального на території м. Кам’янець - Подільський Хмельницької області.
Вразі відсутності в учасника офіційного представництва на території Хмельницької області на праві власності або оренди або користування останній може придбати, взяти в оренду чи в користування приміщення/офіс з метою відповідності вимогам тендерної документації.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
3. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації..
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» не надає вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись замовником.
Відповідно до пункту п.п.3.6.8. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен здійснювати відпуск товарів на вказаних автозаправних станціях виключно по паливних картках та / або талонах (на підтвердження способу відпуску товару Учасник надає пояснювальну записку та фото – зразок паливної картки та/або талонів) про що учасником в складі тендерної пропозиції надається лист погодження з цим. Право вибору належить замовнику. Також, учасник має підтвердити наявність на спеціалізованому паливному складі та/або на АЗС на яких буде здійснюватись заправка транспортних засобів замовника на території Хмельницької області та м. Кам’янець-Подільський бензин А-92 не менше 50 % від кількості, яка закуповується за цими торгами, що має бути підтверджена залізничними та/або товаротранспортними накладними, тощо (завірені копії надаються у складі тендерної пропозиції).
Тендерним комітетом додану вказану умову для забезпечення участі в процедурі закупівлі потенційно надійних Постачальників, які мають у наявності необхідну кількість товару, що закуповується, враховуючи специфіку діяльності Замовника, адже згідно зі специфіки діяльності Замовника, існує потреба у щоденному виїзді транспорту Замовника.
Окрім того, зауважуємо, що вказана вимога жодним чином не дискримінує потенційних учасників, оскільки наявність на спеціалізованому паливному складі та/або на АЗС на яких буде здійснюватись заправка транспортних засобів замовника пального, що закуповується за цими торгами може бути підтверджена будь-ким із потенційних учасників, що знаходяться на даному ринку.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
4. Відповідно до пункту п.п.3.6.9. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасникам у складі пропозиції необхідно надати, довідку в довільній формі про те, що Учасник торгів зможе надати Замовнику паливні картки та/або талони, на які можна отримати Товар у всіх регіонах України (термін дії яких повинен бути не меншим як один календарний рік з моменту їх реалізації Замовнику), а також вказати в довідці інформацію чи є Учасник власником акредитованої лабораторії, що здійснює перевірку якості пального;
- у разі, якщо Учасник є власником акредитованої лабораторії, що здійснює перевірку якості пального необхідно надати копію атестату акредитації цієї лабораторії (атестат акредитованої лабораторії повинен бути дійсним на момент розкриття тендерних пропозицій), завірену нотаріально або підписом та печаткою Учасника (у разі її наявності);
- у разі, якщо Учасник не є власником акредитованої лабораторії, що здійснює перевірку якості пального необхідно надати копію діючого договору (Учасника з лабораторією) про проведення випробувань пального завіреного нотаріально або підписом та печаткою Учасника (у разі її наявності) та копію атестату акредитації цієї лабораторії (атестат акредитованої лабораторії повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій), завірену нотаріально або підписом та печаткою Учасника (у разі її наявності).
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля «код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92)» здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII не надає вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись замовником.
Відповідно до пункту п.п.3.6.9. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник в довідці повинен вказати інформацію чи є Учасник власником акредитованої лабораторії, що здійснює перевірку якості пального;
- у разі, якщо Учасник є власником акредитованої лабораторії, що здійснює перевірку якості пального необхідно надати копію атестату акредитації цієї лабораторії (атестат акредитованої лабораторії повинен бути дійсним на момент розкриття тендерних пропозицій), завірену нотаріально або підписом та печаткою Учасника (у разі її наявності);
- у разі, якщо Учасник не є власником акредитованої лабораторії, що здійснює перевірку якості пального необхідно надати копію діючого договору (Учасника з лабораторією) про проведення випробувань пального завіреного нотаріально або підписом та печаткою Учасника (у разі її наявності) та копію атестату акредитації цієї лабораторії (атестат акредитованої лабораторії повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій), завірену нотаріально або підписом та печаткою Учасника (у разі її наявності)
Звертаємо увагу, що у вказаних пунктах зазначено перелік документів які надає Учасник для підтвердження відповідності, для встановлення відповідності достатньо надати один з вказаних документів.
Тендерний комітет категорично не погоджується з Вашим доводом, що вказана умова є дискримінаційною, та те, що у процедурі закупівлі можуть прийняти участь лише ті учасники, які мають АЗС у власності або в оренді.
Враховуючи вищевикладене взяти участь в процедурі закупівлі можуть не тільки власники АЗС, а й інші суб’єкти підприємницької діяльності в тому числі й ті Учасники, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів за умови надання визначених тендерною документацією документів.
Разом з тим, Замовник не вбачає будь - яких передумов щодо спотворення результатів
тендеру наявністю підтвердження учасником документів відповідно до вимог тендерної документації, шляхом надання копії атестату акредитації цієї лабораторії або копію діючого договору (Учасника з лабораторією) про проведення випробувань пального завіреного нотаріально або підписом та печаткою Учасника (у разі її наявності) та копію атестату акредитації цієї лабораторії.
Не може погодитися Замовник і з трактуванням вимоги. Поняття «дискримінації». Згідно усталеної практики Органу оскарження вказане поняття повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу Тендерної документації більш ніж одному учаснику процедури закупівлі. Дана вимога встановлена замовником з метою відбору надійного постачальника, який може підтвердити документально ЯКІСТЬ свого товару та не є дискримінаційною, оскільки отримання визначених документів не є проблематичним чи неможливим.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Враховуючи зазначене вище у тендерного комітету відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію.
Статус вимоги:
Відхилено