• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 35+000 - 56 + 650 (3 лоти) (45233142-6 Ремонт доріг)

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 35+000 - 56 + 650 (3 лоти) (45233142-6 Ремонт доріг)

Завершена

239 491 411.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 341 781.00 UAH
Період оскарження: 23.03.2017 08:23 - 20.04.2017 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 107b5276c9fd4114a11edc23f3725d03
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-23-000040-b.c11
Назва: Скарга на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника та порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель за процедурою відкритих торгів № UA-2017-03-23-000040-b ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 35+000 - 56 + 650 (3 лоти) (45233142-6 Ремонт доріг): Лот № 1 - Лот № 1 - Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 35 + 000 — 45 + 300; Лот № 2 - Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 45 + 300 — 53 + 650; Лот № 3 - Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 53 + 650 — 56 + 650
Дата прийняття рішення по скарзі: 30.05.2017 20:35
Задовільнена: Так
Автор: ОАО "ДСТ № 4 г.Брест", Желтова Олена +380675055326 o.zheltova@belautodor-ua.com
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 9c0376e0506f432da79fb8773936abe1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-23-000040-b.a12
Назва: Скарга на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Скарга на на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника та порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель за процедурою відкритих торгів № UA-2017-03-23-000040-b ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 35+000 - 56 + 650 (3 лоти) (45233142-6 Ремонт доріг): Лот № 1 - Лот № 1 - Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 35 + 000 — 45 + 300; Лот № 2 - Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 45 + 300 — 53 + 650; Лот № 3 - Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 53 + 650 — 56 + 650
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 30.05.2017 20:34
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 30.05.2017 20:34
Задовільнена: Так
Автор: ОАО "ДСТ № 4 г.Брест", Желтова Олена +380675055326 o.zheltova@belautodor-ua.com
Вимога
Залишено без розгляду

Тендерна документація

Номер: 319cd2a4d5d04c70810f40b1b10e88f4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-23-000040-b.c10
Назва: Тендерна документація
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації замовник вимагає, щоб договірну ціну у вигляді сканованої копії в форматі PDF та розрахунки договірної ціни в форматі PDF та в електронному вигляді в форматі imd, приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надав (завантажив у Систему) протягом 2 (двох) робочих днів з дня проведення Аукціону. За такий короткий строк фізично неможливо здійснити перерахунки договірних цін відповідно до результатів проведеного аукціону, з огляду на великий обсяг робіт та розрахунків. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, встановивши, що такий строк складає 5 (п’ять) днів, як це передбачено ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на подану вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 19.04.2017 14:37
Підтвердження вирішення: При належній підготовці учасника, часу на перерахунок (приведення у відповідність) пропозиції учасника до показників за результатами проведеного аукціону цілком достатньо. Терміни встановлені у частині 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» ніяким чином не мають стосунку до вказаного питання.
Вимога
Залишено без розгляду

Тендерна документація (технічне завдання)

Номер: 66ad1e77a88b444c8f91a1dcf99d2bb0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-23-000040-b.c9
Назва: Тендерна документація (технічне завдання)
Вимога:
Відповідно до п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику: - відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін - або затверджену проектну документацію. у складі тендерної наявна лише відомість обсягів робіт та відсутня відомість ресурсів до неї. Вимагаємо надати таку відомість ресурсів з відповідними кошторисними цінами відповідно до зазначених вимог ДСТУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на подану вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 19.04.2017 14:41
Підтвердження вирішення: Замовником в тендерній документації надано достатньо інформації для розрахунку цінової пропозиції учасника.
Вимога
Залишено без розгляду

Тендерна документація

Номер: f4706b926bdf4c3da079378ce2df501e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-23-000040-b.a8
Назва: Тендерна документація
Вимога:
У тендерній документації замовник вимагає від учасника довідку у довільній формі про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, де необхідно вказати загальну кількість працівників, в т. ч. інженерно-технічних працівників (П.І.Б., освіта, кваліфікація по диплому, займана посада, стаж роботи в дорожній галузі, стаж роботи в даній організації), робітників в тому числі за спеціальностями (механізатори, водії, дорожні робітники) вказати розряди та загальний стаж роботи за фахом. Дані умови документації є дискримінаційними, так як обмежують коло учасників лише тими особами, які винаймають працівників за трудовим договором. При цьому, учасник, який уклав з фізичними особами цивільно-правові угоди на виконання певних видів робіт чи послуг не може вказати у довідці такі дані, як, наприклад, стаж роботи чи кваліфікація по диплому, що призведе до відхилення такої пропозиції. Крім того, вимога щодо зазначення у довідці П.І.Б. працівників суперечить Закону України «Про захист персональних даних», оскільки персональні дані є інформацією з обмеженим доступом та потребують добровільної згоди суб’єкта персональних на обробку , зберігання і поширення її персональних даних відповідно до мети їх використання. Такі умови тендерної документації порушують ч.6 ст.6, ст..14 та ст.. 16 цього закону, ст. 32 Конституції України та ст.. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки: по-перше, така інформація буде доступна необмеженому колу осіб в силу відкритого доступу до неї, а відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних», доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. По-друге, у разі відмови осіб від надання згоди на поширення її персональних даних (яка є добровільною) учасник не зможе виконати таку вимогу документації, внаслідок чого така пропозиція може бути відхилена замовником. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на подану вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 19.04.2017 14:44
Підтвердження вирішення: Враховуючи Статтю 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником встановлено вимогу щодо наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також встановлено спосіб документального підтвердження інформації учасників. У випадку, якщо в учасника немає в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, реалізувати проект, який є предметом закупівлі, неможливо. У випадку ненадання учасником інформації по цьому питанню, замовник не може бути впевненим в успішному і якісному наданню послуг.
Вимога
Залишено без розгляду

Тендерна документація

Номер: 42f1805760594e22926034dd6cdddb49
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-23-000040-b.a7
Назва: Тендерна документація
Вимога:
Умовами тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає, зокрема, довідку встановленої форми (Додаток №5), яка підтверджує наявність у учасника дорожньої техніки (власної/орендованої) та матеріально-технічної бази для надання послуг. Згідно форми цієї довідки, що міститься в додатку 5, учаснику необхідно зазначити, в т.ч.: рік випуску, балансову вартість; витрати технік. обслугов. та ремонт; витрати швидко зношув. запчаст.; витрати перебазування та річний трансп. податок. Ст. 16 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачають, що замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. В той же час, закон не надає права замовнику вимагати від учасника інформацію щодо витрат учасника, пов’язаних з володінням та експлуатацією обладнання та матеріально-технічної бази та незрозуміло для чого взагалі вимагається така інформація. Також, якщо обладнання та матеріально-технічна база для постачання предмету закупівлі буде використовуватись учасником на підставі договорів оренди чи надання послуг (навантаження, розвантаження, зберігання, перевезення, тощо), то такий учасник, з незалежних від нього причин, може не володіти інформацією про марку, рік випуску, балансову вартість і, тим більше, усі витрати та податки з використання такого майна. Таким чином, учасник не зможе підготувати зазначену відомість у відповідності до вимог тендерної документації, що буде підставою для відхилення пропозиції конкурсних торгів такого учасника, зокрема позивача. Такі дії Замовника є порушенням принципу недискримінації учасників, передбаченого ст. 3 Закону, оскільки фактично обмежують коло учасників лише тими суб’єктами господарювання, які володіють усією інформацією, що зазначена у формі довідки. Також, у тендерній документації замовник вимагає в складі розрахунку ціни відомість джерел поставки основних матеріалів (Додаток 6), в якій необхідно зазначити найменування та місцезнаходження постачальника, вид транспорту та відстань. Незрозумілі підстави вимагання таких документів на даному етапі. Наприклад, якщо суб’єкт господарювання, який має намір взяти участь у закупівлі, має на балансі широкий спектр машин та механізмів різних характеристик та виробників та співпрацює з різними постачальниками та бере участь у декількох закупівлях одночасно, не може чітко визначити який саме механізм (з відповідними бух.даними) чи постачальники матеріалів будуть використовуватись на конкретному об’єкті. Вважаємо, що вимога замовника робити прив’язку механізмів та постачальників матеріалів на етапі розробки ціни пропозиції є недоцільним та неправомірним. На етапі підписання договору та взаєморозрахунків за виконані роботи при динамічній ціні будуть відображені фактичні затрати по експлуатації техніки та вартості матеріальних ресурсів. Крім того, дана вимога також є дискримінаційною для іноземних учасників, оскільки в певних країнах відсутні розроблені норми на експлуатацію машин, а на етапі розрахунку ціни пропозиції використовують аналоги техніки, на які є розроблені державою норми експлуатації. Такою вимогою, замовник зобов’язує учасника на етапі торгів розробляти норми, порушуючи критерій рівності учасників. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на подану вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 19.04.2017 14:38
Підтвердження вирішення: Тендерна документація розроблена замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги щодо кваліфікації учасників встановлені у відповідності до Статті 16 вищевказаного закону. При підготовці своєї цінової пропозиції учасник повен знати, які машини і механізми він буде використовувати і які постачальники будуть йому надавати матеріали. В противному випадку розрахувати належним чином цінову пропозицію і перевірити її правильність неможливо. При використанні орендованої техніки (механізмів) учасник повинен надати інформацію по формі у відповідності до Додатку №5, вказавши марку автотранспорту (механізму), власна чи орендована, підтвердивши оренду техніки (механізмів) договорами оренди з чітким переліком засобів, що орендуються. У випадку відсутності можливості надати іншу інформацію, передбачену Додатком №5, учасник ставить прочерки у відповідних комірках таблиці та дає пояснення, чому саме він не надав тієї чи іншої інформації. Підготовлена таким чином пропозиція буде відповідати умовам тендерної документації.
Вимога
Залишено без розгляду

Тендерна документація

Номер: 22558a4599304d2aac00ba6a6ea40f4c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-23-000040-b.b6
Назва: Тендерна документація
Вимога:
В тендерній документації замовник вимагає від учасника довідку у довільній формі про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, де необхідно вказати загальну кількість працівників, в т. ч. інженерно-технічних працівників (П.І.Б., освіта, кваліфікація по диплому, займана посада, стаж роботи в дорожній галузі, стаж роботи в даній організації), робітників в тому числі за спеціальностями (механізатори, водії, дорожні робітники) вказати розряди та загальний стаж роботи за фахом. Дані умови документації є дискримінаційними, так як обмежують коло учасників лише тими особами, які винаймають працівників за трудовим договором. При цьому, учасник, який уклав з фізичними особами цивільно-правові угоди на виконання певних видів робіт чи послуг не може вказати у довідці такі дані, як, наприклад, стаж роботи чи кваліфікація по диплому, що призведе до відхилення такої пропозиції. Крім того, вимога щодо зазначення у довідці П.І.Б. працівників суперечить Закону України «Про захист персональних даних», оскільки персональні дані є інформацією з обмеженим доступом та потребують добровільної згоди суб’єкта персональних на обробку , зберігання і поширення її персональних даних відповідно до мети їх використання. Такі умови тендерної документації порушують ч.6 ст.6, ст..14 та ст.. 16 цього закону, ст. 32 Конституції України та ст.. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки: по-перше, така інформація буде доступна необмеженому колу осіб в силу відкритого доступу до неї, а відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних», доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. По-друге, у разі відмови осіб від надання згоди на поширення її персональних даних (яка є добровільною) учасник не зможе виконати таку вимогу документації, внаслідок чого така пропозиція може бути відхилена замовником. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на подану вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 19.04.2017 14:36
Підтвердження вирішення: Враховуючи Статтю 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником встановлено вимогу щодо наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також встановлено спосіб документального підтвердження інформації учасників. У випадку, якщо в учасника немає в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, реалізувати проект, який є предметом закупівлі, неможливо. У випадку ненадання учасником інформації по цьому питанню, замовник не може бути впевненим в успішному і якісному наданню послуг.
Вимога
Залишено без розгляду

тендерна документація (технічне завдання)

Номер: 47ada25fb6284ef98f4540268bb4761d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-23-000040-b.b5
Назва: тендерна документація (технічне завдання)
Вимога:
Відповідно до п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику: - відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін - або затверджену проектну документацію. у складі тендерної наявна лише відомість обсягів робіт та відсутня відомість ресурсів до неї. Вимагаємо надати таку відомість ресурсів з відповідними кошторисними цінами відповідно до зазначених вимог ДСТУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на подану вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 19.04.2017 14:40
Підтвердження вирішення: Замовником в тендерній документації надано достатньо інформації для розрахунку цінової пропозиції учасника.
Вимога
Залишено без розгляду

Тендерна документація

Номер: 67afff0117b743ae830289d65d6bafa3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-23-000040-b.b4
Назва: Тендерна документація
Вимога:
Умовами тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає, зокрема, довідку встановленої форми (Додаток №5), яка підтверджує наявність у учасника дорожньої техніки (власної/орендованої) та матеріально-технічної бази для надання послуг. Згідно форми цієї довідки, що міститься в додатку 5, учаснику необхідно зазначити, в т.ч.: рік випуску, балансову вартість; витрати технік. обслугов. та ремонт; витрати швидко зношув. запчаст.; витрати перебазування та річний трансп. податок. Ст. 16 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачають, що замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. В той же час, закон не надає права замовнику вимагати від учасника інформацію щодо витрат учасника, пов’язаних з володінням та експлуатацією обладнання та матеріально-технічної бази та незрозуміло для чого взагалі вимагається така інформація. Також, якщо обладнання та матеріально-технічна база для постачання предмету закупівлі буде використовуватись учасником на підставі договорів оренди чи надання послуг (навантаження, розвантаження, зберігання, перевезення, тощо), то такий учасник, з незалежних від нього причин, може не володіти інформацією про марку, рік випуску, балансову вартість і, тим більше, усі витрати та податки з використання такого майна. Таким чином, учасник не зможе підготувати зазначену відомість у відповідності до вимог тендерної документації, що буде підставою для відхилення пропозиції конкурсних торгів такого учасника, зокрема позивача. Такі дії Замовника є порушенням принципу недискримінації учасників, передбаченого ст. 3 Закону, оскільки фактично обмежують коло учасників лише тими суб’єктами господарювання, які володіють усією інформацією, що зазначена у формі довідки. Також, у тендерній документації замовник вимагає в складі розрахунку ціни відомість джерел поставки основних матеріалів (Додаток 6), в якій необхідно зазначити найменування та місцезнаходження постачальника, вид транспорту та відстань. Незрозумілі підстави вимагання таких документів на даному етапі. Наприклад, якщо суб’єкт господарювання, який має намір взяти участь у закупівлі, має на балансі широкий спектр машин та механізмів різних характеристик та виробників та співпрацює з різними постачальниками та бере участь у декількох закупівлях одночасно, не може чітко визначити який саме механізм (з відповідними бух.даними) чи постачальники матеріалів будуть використовуватись на конкретному об’єкті. Вважаємо, що вимога замовника робити прив’язку механізмів та постачальників матеріалів на етапі розробки ціни пропозиції є недоцільним та неправомірним. На етапі підписання договору та взаєморозрахунків за виконані роботи при динамічній ціні будуть відображені фактичні затрати по експлуатації техніки та вартості матеріальних ресурсів. Крім того, дана вимога також є дискримінаційною для іноземних учасників, оскільки в певних країнах відсутні розроблені норми на експлуатацію машин, а на етапі розрахунку ціни пропозиції використовують аналоги техніки, на які є розроблені державою норми експлуатації. Такою вимогою, замовник зобов’язує учасника на етапі торгів розробляти норми, порушуючи критерій рівності учасників. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на подану вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 19.04.2017 14:43
Підтвердження вирішення: Тендерна документація розроблена замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги щодо кваліфікації учасників встановлені у відповідності до Статті 16 вищевказаного закону. При підготовці своєї цінової пропозиції учасник повен знати, які машини і механізми він буде використовувати і які постачальники будуть йому надавати матеріали. В противному випадку розрахувати належним чином цінову пропозицію і перевірити її правильність неможливо. При використанні орендованої техніки (механізмів) учасник повинен надати інформацію по формі у відповідності до Додатку №5, вказавши марку автотранспорту (механізму), власна чи орендована, підтвердивши оренду техніки (механізмів) договорами оренди з чітким переліком засобів, що орендуються. У випадку відсутності можливості надати іншу інформацію, передбачену Додатком №5, учасник ставить прочерки у відповідних комірках таблиці та дає пояснення, чому саме він не надав тієї чи іншої інформації. Підготовлена таким чином пропозиція буде відповідати умовам тендерної документації.
Вимога
Залишено без розгляду

Технічне завдання

Номер: aef88b5602c647dea0ae0e083f31615b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-23-000040-b.c3
Назва: Технічне завдання
Вимога:
1. Уважно вивчивши тендерну документацію не зрозуміле фактичне знаходження об'єкта поточного ремонту. Вимагаємо надати ситуаційний план розташування ділянок автодороги Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 35+000 - 56 + 650. 2. Для визначення ширини захватки при влаштуванні шарів дорожнього одягу, вимагаємо надати поперечній профіль дороги. 3. Для розрахунку витрат на організацію дорожнього руху та оцінки умов виконання робіт (застосування коефіцієнту на роботу при русі транспорту по сусідній смузі), вимагаємо надати схему організації дорожнього руху при виконанні ремонтних робіт, або поясненення по даному питанню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на подану вимогу
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 18.04.2017 17:05
Підтвердження вирішення: 1. Об'єкт поточного ремонту має чітку прив’язку – це ділянка від км 35+000 до км 56 + 650 автодороги Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне, місцезнаходження якої доступне для перегляду у будь-якому з додатків Google карт. 2-3. У відповідності до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" при поточному середньому ремонті для розрахунку ціни пропозиції учасника замовник надає виключно відомість обсягів послуг за формою, яка наведена у додатку Р до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, інформація в якій є достатньою для складання учасником тендерної пропозиції.