-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ЄЗС ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92)
Торги не відбулися
242 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 214.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 214.50 UAH
Період оскарження:
05.04.2021 13:13 - 17.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні умови до потенційних учасників
Номер:
d2df7d33587c45db92f040fe3c67c979
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-05-003700-a.b1
Назва:
Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні умови до потенційних учасників
Вимога:
Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються по принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частиною 4 цієї ж статті визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Проте, Тендерною документація містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників щодо відстані до АЗС. Відповідно до пункту 1. «обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – Додатку 1 тендерної документації:
«Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається наступна інформація:
1. Про Наявність обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для виконання Договору.
2. Довідка про наявність АЗС Учасника на відстані не більше 2 км до місцезнаходження Замовника (https://goo.gl/maps/CbsCb3buBLQUWVRh7 згідно даних Google Maps) з зазначенням адреси такої АЗС.
3. Замовник перевіряє інформацію надану Учасниками в Довідці згідно даних Google Maps шляхом побудови маршруту від місцезнаходження Замовника до АЗС Учасника, що зазначена в довідці.»
Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції, зокрема, в частині Довідка про наявність АЗС Учасника на відстані не більше 2 км до місцезнаходження Замовника (https://goo.gl/maps/CbsCb3buBLQUWVRh7 згідно даних Google Maps) з зазначенням адреси такої АЗС. За таких умов, взяти участь у Спрощеній закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають АЗС на відстані саме не більше 2 км від адрес місця розташування від Замовника, що сильно звужує коло потенційних учасників та являється дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Статтею 5 визначено що Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 14 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги статті 5 та частини п’ятої статті 14 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Спрощеній закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині та пропонуємо для збільшити відстань до 4 км що дасть змогу більшій кількості потенційних учасників прийняти участь в Спрощеній закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, керуючись п.4 ч.1, ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 та ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», та задля припинення Дискримінації потенційних учасників, вимагаємо від Замовника доповнити п.1.2 «Довідка про наявність АЗС Учасника на відстані не більше 4 км до місцезнаходження Замовника (https://goo.gl/maps/CbsCb3buBLQUWVRh7 згідно даних Google Maps) з зазначенням адреси такої АЗС.»
У разі ігнорування Замовником, будемо вимушене звернутись до АМКУ, Держаудитслужби та органів фінансового контролю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2021 14:33
Вирішення:
згідно тендерної документації місце поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) вказано: за місцезнаходженням АЗС Постачальника. Поставка Товару здійснюється на умовах FCA – АЗС Постачальника відповідно до Міжнародних правил тлумачення комерційних термінів (ІНКОТЕРМС) в редакції 2010 року (що відображено в проекті договору). Тобто для отримання товару автотранспорт Замовника має спеціально їхати з місця базування на АЗС Постачальника, або робити відхилення від оптимального маршруту прямування автотранспорту для заїзду на АЗС. Отже усі витрати на виїзд до місця знаходження АЗС та повернення на місце зберігання автотранспортних засобів в повній мірі несе Замовник. В такому випадку відстань до АЗС Постачальника впливає на ЛОГІСТИКУ Замовника та ЦІНУ товару, оскільки при однаковій ціні двох учасників товар Учасника АЗС якого розташована на більшій відстані обійдеться Замовнику дорожче через додаткові грошові та часові витрати. Місцезнаходження Замовника: 77101, Івано-Франківська обл., Галицький район, місто Галич, ВУЛИЦЯ Н.ВІВЧАРЕНКО, будинок 36, що недалеко від центру міста. Місто Галич має загальну площу 24,67 км² і з заходу на схід крайні точки міста віддалені одна від одної на відстань близько 3 км. Відстань у 2 км до АЗС є і так доволі значною. Разом з тим, Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати зазначену умову Документації та не довів, яким чином дана вимога перешкоджає Скаржнику взяти участь у Процедурі закупівлі. Отже Замовник відхиляє таку Вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено