-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання обладнання для збирання побутових, промислових та інших відходів – придбання контейнерів для збору ТПВ
3100 контейнерів
Торги відмінено
18 602 300.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 93 011.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 93 011.50 UAH
Період оскарження:
28.03.2017 16:01 - 11.05.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
bfc92bc465264192bea719f3e63ef32f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-28-002000-b.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Вих. № 114 від 22.06.2017р.
Заявник: Товариство з обмеженою відповідальністю
«АМБЕР АРТ»
Адреса: 54007, м.Миколаїв, вул. Кагатна 1-Ж.
Код ЄДРПОУ 40247708
Тел. 0960863763
ім'я контактної особи – КРЮКОВ ЄВГЕН ВАЛЕНТИНОВИЧ
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА
ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ
ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Адреса: 84313, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, вулиця Богдана Хмельнцького, будинок 6
Код ЄДРПОУ 38707906
Контактна особа: Сергій Васильович Гончаренко, +380504284800 1mantikor@gmail.com
Відомості про процедуру закупівлі:
Процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Предмет закупівлі: Придбання обладнання для збирання побутових, промислових та інших відходів – придбання контейнерів для збору ТПВ
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-03-28-002000-b
ВИМОГА
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
05.05.2017р. Департаментом екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації (далі у тексті «Замовник») було розпочато процедуру відкритих торгів у системі Prozorro (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-03-28-002000-b) ідентифікатор закупівлі UA-2017-03-28-002000-b стосовно закупівлі: Придбання обладнання для збирання побутових, промислових та інших відходів – придбання контейнерів для збору ТПВ.
ТОВ «АМБЕР АРТ» (далі у тексті «Заявник») взяв участь у процедурі закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» як юридична особа.
02.06.2017р. відбулась пре-кваліфікація тендерної пропозиції Заявника, відповідно до вимог ч.5 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі у тексті «Закон»). За результатами розгляду, Замовником було прийняте рішення (оформлене протоколом №82 від 02.06.2017р.) допустити Заявника до участі у аукціоні на закупівлю товарів: Придбання обладнання для збирання побутових, промислових та інших відходів – придбання контейнерів для збору ТПВ.
Тобто, Замовник розглянув тендерну пропозицію Заявника на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначив відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
08.06.2017р. відбулись відкриті торги на яких перемогла пропозиція ТОВ "ЮГСТАЛЬ", який запропонував поставити предмет закупівлі за ціну - 16 998 750 грн.
13.06.2017р. Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ЮГСТАЛЬ», оформив своє рішення протоколом №88 від 13.06.2017р.
Наступним переможцем за ціною була визначена пропозиція Заявника.
16.05.2017р. Замовник опублікував своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АМБЕР АРТ», оформив своє рішення протоколом №90 від 15.06.2017р., в якому зазначив наступні підстави відхилення тендерної пропозиції:
Після перевірки визначено, що пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації закупівлі, а саме відповідно до розділу 3 п. 6 пп. 37 тендерної документації «Учасник у складі пропозиції надає скановані копії повністю виконаних креслень майбутнього товару з зазначенням усіх видів зварювальних швів та технічних операцій», а саме у кресленнях, що були надані учасником:
1. не передбачено місце під нанесення напису (розділу 3 п. 6 пп. 31 тендерної документації);
2. не визначено та не оформлено механізм кріплення до основної конструкції замку блокування кришки контейнеру (розділу 3 п. 6 пп. 36 тендерної документації);
3. у специфікації креслення 3\УВ- 1.7-0000 СБ позиція 3 зазначена як «колесо поворотне», що не відповідає вимогам (розділу З п. 6 пп. 2 тендерної документації);
4. креслення виконані російською мовою, що суперечить вимогам тендерної документації оскільки креслення є частиною тендерної пропозиції (розділу 1 п. 7 тендерної документації).
5. Додатково виявлено, що у документі, доданому до тендерної пропозиції «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід» від 15 травня 2017 року № 95, зазначено, що зварювальники підприємства не мають відповідні до наказу державного комітету України по нагляду за охороною праці «Про затвердження правил атестації зварників» від 19.04.1996 року № 61 посвідчення зварників.
Підстава подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати: Протокол (рішення) тендерного комітету Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «АМБЕР АРТ» №90 від 15.06.2017р.
ТОВ «АМБЕР АРТ» оскаржує відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 90 від 15.06.2017 року (далі по тексту – Протокол) та обґрунтовує це наступним:
1. Згідно ч.5 ст.28 Закону У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється.
Частиною першою статті 30 Закону визначений вичерпний перелік підстав для відхилення Замовником тендерної пропозиції.
Відповідно до частини першої статті ЗО Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо:
1. учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2. переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3. наявні підстави, зазначені у етапі 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Слід зазначити, що документи, які повинен надати учасник Процедури закупівлі, є складовою тендерної пропозиції (згідно з умовами Документації) та надаються учасниками з тендерною пропозицією до проведення аукціону, а єдиним критерієм після проведення аукціону є ціна.
Аналогічної правової позиції дійшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своїх наступних рішеннях:
- №91-р/пк/пз від 05.01.2017р. від 15.12.2016р. №UA-2016-08-08-000010-b (арк.5);
- №1578-р/пк/пз від 18.11.2016р. від 01.11.2016р. №UA-2016-08-16-000670-b (арк.5);
- №1924-р/пк/пз від 07.12.2016р. від 17.11.2016р. №UA-2016-09-23-000076-b (акр.5);
- №393-р/пк/пз від 31.01.2017р. від 13.01.2017р. №UA-2016-11-15-000320-b (арк.6);
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 02.06.2017 №82 Пропозиція, зокрема, Скаржника, була допущена до аукціону, як така, що відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи наведене, після допущення до аукціону тендерної пропозиції Скаржника, Замовник неправомірно відхилив її з підстав, наведених у протоколі тендерного комітету Замовника від 15.06.2017 №90, а саме - через невідповідність цінової пропозиції умовам Документації.
З огляду на вищенаведене, вважаємо рішення тендерного Комітету Замовника (Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про розгляд тендерної пропозиції ТОВ «АМБЕР АРТ» № 90 від 15.06.2017 р.) неправомірним, таким яке спрямоване на дискримінацію пропозиції ТОВ «АМБЕР АРТ» та яке вчинене в зв’язку з грубим порушенням Замовником об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції. В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ’єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників, що є порушенням ст. 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозиції учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника.
На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі: Придбання обладнання для збирання побутових, промислових та інших відходів – придбання контейнерів для збору ТПВ, Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-03-28-002000-b, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення оформлене протоколом №90 від 15.06.2017р. про відхилення пропозиції ТОВ «АМБЕР АРТ».
З Повагою,
Директор
ТОВ «АМБЕР АРТ» Є.В. Крюков
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 1 - копия.pdf 22.06.2017 12:24
Дата подачі:
22.06.2017 12:24
Вирішення:
Рішенням тендерного комітету торги відмінено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
38ffb076dcef4bf981a040b1c3de32e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-28-002000-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вих. №113 від 19.06.2017р.
Заявник: Товариство з обмеженою відповідальністю
«АМБЕР АРТ»
Адреса: 54007, м.Миколаїв, вул. Кагатна 1-Ж.
Код ЄДРПОУ 40247708
Тел. 0960863763
ім'я контактної особи – КРЮКОВ ЄВГЕН ВАЛЕНТИНОВИЧ
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА
ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ
ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Адреса: 84313, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, вулиця Богдана Хмельнцького, будинок 6
Код ЄДРПОУ 38707906
Контактна особа: Сергій Васильович Гончаренко, +380504284800 1mantikor@gmail.com
Відомості про процедуру закупівлі:
Процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Предмет закупівлі: Придбання обладнання для збирання побутових, промислових та інших відходів – придбання контейнерів для збору ТПВ
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-03-28-002000-b
ВИМОГА
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
05.05.2017р. Департаментом екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації (далі у тексті «Замовник») було розпочато процедуру відкритих торгів у системі Prozorro (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-03-28-002000-b) ідентифікатор закупівлі UA-2017-03-28-002000-b стосовно закупівлі: Придбання обладнання для збирання побутових, промислових та інших відходів – придбання контейнерів для збору ТПВ.
ТОВ «АМБЕР АРТ» (далі у тексті «Заявник») взяв участь у процедурі закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» як юридична особа.
02.06.2017р. відбулась пре-кваліфікація тендерної пропозиції Заявника, відповідно до вимог ч.5 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі у тексті «Закон»). За результатами розгляду, Замовником було прийняте рішення (оформлене протоколом №82 від 02.06.2017р.) допустити Заявника до участі у аукціоні на закупівлю товарів: Придбання обладнання для збирання побутових, промислових та інших відходів – придбання контейнерів для збору ТПВ.
Тобто, Замовник розглянув тендерну пропозицію Заявника на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначив відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
08.06.2017р. відбулись відкриті торги на яких перемогла пропозиція ТОВ "ЮГСТАЛЬ", який запропонував поставити предмет закупівлі за ціну - 16 998 750 грн.
13.06.2017р. Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ЮГСТАЛЬ», оформив своє рішення протоколом №88 від 13.06.2017р.
Наступним переможцем за ціною була визначена пропозиція Заявника.
16.05.2017р. Замовник опублікував своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АМБЕР АРТ», оформив своє рішення протоколом №90 від 15.06.2017р., в якому зазначив наступні підстави відхилення тендерної пропозиції:
Після перевірки визначено, що пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації закупівлі, а саме відповідно до розділу 3 п. 6 пп. 37 тендерної документації «Учасник у складі пропозиції надає скановані копії повністю виконаних креслень майбутнього товару з зазначенням усіх видів зварювальних швів та технічних операцій», а саме у кресленнях, що були надані учасником:
1. не передбачено місце під нанесення напису (розділу 3 п. 6 пп. 31 тендерної документації);
2. не визначено та не оформлено механізм кріплення до основної конструкції замку блокування кришки контейнеру (розділу 3 п. 6 пп. 36 тендерної документації);
3. у специфікації креслення 3\УВ- 1.7-0000 СБ позиція 3 зазначена як «колесо поворотне», що не відповідає вимогам (розділу З п. 6 пп. 2 тендерної документації);
4. креслення виконані російською мовою, що суперечить вимогам тендерної документації оскільки креслення є частиною тендерної пропозиції (розділу 1 п. 7 тендерної документації).
5. Додатково виявлено, що у документі, доданому до тендерної пропозиції «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід» від 15 травня 2017 року № 95, зазначено, що зварювальники підприємства не мають відповідні до наказу державного комітету України по нагляду за охороною праці «Про затвердження правил атестації зварників» від 19.04.1996 року № 61 посвідчення зварників.
Підстава подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати: Протокол (рішення) тендерного комітету Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «АМБЕР АРТ» №90 від 15.06.2017р.
ТОВ «АМБЕР АРТ» оскаржує відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 90 від 15.06.2017 року (далі по тексту – Протокол) та обґрунтовує це наступним:
1. Згідно ч.5 ст.28 Закону У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється.
Як вже було зазначено вище, 02.06.2017р. відбулась пре-кваліфікація тендерної пропозиції Заявника, відповідно до вимог ч.5 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі у тексті «Закон»). За результатами розгляду, Замовником було прийняте рішення (оформлене протоколом №82 від 02.06.2017р.) допустити Заявника до участі у аукціоні на закупівлю товарів: Придбання обладнання для збирання побутових, промислових та інших відходів – придбання контейнерів для збору ТПВ.
Згідно ч.2 ст.19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Однак, Закон України «Про публічні закупівлі» не надає права Замовнику здійснювати повторну кваліфікацію тендерної пропозиції Заявника (Учасника) після пре-кваліфікації проведеної відповідно до вимог передбачених ч.5 ст.28 Закону, та розділу 5 п.1 тендерної документації.
При цьому, рішення Замовника оформлене протоколом №82 від 02.06.2017р. про відповідність тендерної пропозиції Заявника технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, не було оскаржене до відповідного органу оскарження та скасоване.
Таким чином, Замовник перевищив повноваження надані йому Законом, та прийняв незаконне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АМБЕР АРТ», оформлене протоколом №90 від 15.06.2017р., яке раніше вже було розглянуто Замовником на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та було визнане таким що відповідає кваліфікаційним критеріям (протокол №82 від 02.06.2017р.).
Додатково Заявник хоче звернути увагу органу оскарження на той факт, що Замовник 19.05.2017р. під час проведення пре-кваліфікації не допустив до участі у аукціоні ТОВ «Полтавамаш» (протокол засідання тендерного комітету Замовника №68 від 19.05.2017р.), з мотивів надання креслень що не відповідають вимогам тендерної документації до предмету закупівлі. При цьому, тендерний комітет Замовника прийняв рішення оформлене протоколом №82 від 02.06.2017р. яким допустив ТОВ «АМБЕР АРТ» до участі у аукціоні.
2. Замовником визначено як підставу відхилення тендерної пропозиції:
- не передбачено місце під нанесення напису (розділу 3 п. 6 пп. 31 тендерної документації);
- не визначено та не оформлено механізм кріплення до основної конструкції замку блокування кришки контейнеру (розділу 3 п. 6 пп. 36 тендерної документації);
- у специфікації креслення 3\УВ- 1.7-0000 СБ позиція 3 зазначена як «колесо поворотне», що не відповідає вимогам (розділу З п. 6 пп. 2 тендерної документації);
Згідно вимог (розділу 3 п. 6 пп. 37 тендерної документації): 37. Учасник у складі пропозиції надає скановані копії повністю виконаних креслень майбутнього товару з зазначенням усіх видів зварювальних швів та технічних операцій.
Однак, предметом закупівлі не є креслення з виготовлення контейнерів для збору ТПВ, предметом закупівлі є контейнери для збору ТПВ.
Тендерна документація також не містить вимог відповідно до яких Заявник зобов’язаний надати креслення, за якими Замовник має можливість самостійно виготовити контейнери для збору ТПВ.
Тендерна документація не містить вимоги до деталізації креслень, та необхідності зазначення в кресленнях:
- місця під нанесення напису;
- визначено та оформлення механізму кріплення до основної конструкції замку блокування кришки контейнеру;
- контейнер встановлюється на дві нерухомі опори та на два не поворотних колеса.
Таким чином, у Замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Заявника з мотивів надання креслень, які містять деякі технічні неточності. Всі технічні неточності будуть вдосконалені Заявником під час прийняття замовлення до виконання, та початку виготовлення предмету закупівлі, який буде виготовлений відповідно до умов тендерної документації.
3. Замовником визначено наступну підставу відхилення тендерної пропозиції: креслення виконані російською мовою, що суперечить вимогам тендерної документації оскільки креслення є частиною тендерної пропозиції (розділу 1 п. 7 тендерної документації).
Згідно п.7 розділу 1 тендерної документації Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, і готуються безпосередньо учасником, складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою (крім російської), видані іншими установами і підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською (або російською) мовами та даний переклад повинен бути обов’язково завірений підписом та печаткою учасника (або бюро перекладів, або нотаріусом). Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською (або російською) мовами.
Креслення були виконані іншим підприємством за замовленням ТОВ «АМБЕР АРТ», в зв’язку з чим, відповідно до ч.2 п.7 розділу 1 тендерної документації складення креслень російською мовою є правомірним. Надані Заявником креслення завірені Заявником належним чином як копія. В разі необхідності Заявник надасть копію відповідного договору, та додаткові документи, що підтверджують факт виконання креслень іншим підприємством.
4. Замовником визначено як підставу відхилення тендерної пропозиції: Додатково виявлено, що у документі, доданому до тендерної пропозиції «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід» від 15 травня 2017 року № 95, зазначено, що зварювальники підприємства не мають відповідні до наказу державного комітету України по нагляду за охороною праці «Про затвердження правил атестації зварників» від 19.04.1996 року № 61 посвідчення зварників.
Відповідно до вимог тендерної документації Заявником була надана «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід».
Однак, в тендерній документації відсутні конкретні вимоги щодо:
- кількості працівників учасника;
- конкретної кваліфікації працівників учасника;
- точного зазначення знання та досвід які повинні мати працівники учасника
Заявник правдиво надав інформацію про своїх найманих працівників, які працюють у Заявника на момент поданні Довідки.
В разі підписання оголошення Заявника переможцем відкритих торгів та укладення з Заявником Договору, Заявник прийме на роботу необхідну кількість найманих працівників, відповідної кваліфікації, та виконає свої зобов’язання перед Замовником.
Таким чином, визначення в рішенні Замовника (оформленого протоколом №90 від 15.06.2017р.) підставою для відхилення тендерної пропозиції Заявника відсутність у складі Заявника зварювальників з посвідченням зварника, які не були передбачені тендерної документацією, є безпідставним.
З огляду на вищенаведене, вважаємо рішення тендерного Комітету Замовника (Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про розгляд тендерної пропозиції ТОВ «АМБЕР АРТ» № 90 від 15.06.2017 р. ) неправомірним, таким яке спрямоване на дискримінацію пропозиції ТОВ «АМБЕР АРТ» та яке вчинене в зв’язку з грубим порушенням Замовником об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції. В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ’єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників, що є порушенням ст. 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозиції учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника.
На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі: Придбання обладнання для збирання побутових, промислових та інших відходів – придбання контейнерів для збору ТПВ, Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-03-28-002000-b, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення оформлене протоколом №90 від 15.06.2017р. про відхилення пропозиції ТОВ «АМБЕР АРТ».
скасувати рішення про відхилення пропозиції
Додатки:
З Повагою.
Директор
ТОВ «АМБЕР АРТ» Є.В. Крюков
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 19.06.2017 11:38
- Протокол №93.PDF 20.06.2017 17:40
Дата подачі:
19.06.2017 11:38
Вирішення:
Відхилити вимогу учасника ТОВ «АМБЕР АРТ».
Статус вимоги:
Відхилено