-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги заправки та відновлення картриджів
Завершена
199 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 64.80 UAH
мін. крок: 0% або 64.80 UAH
Період оскарження:
05.04.2021 09:45 - 17.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо умов закупівлі
Номер:
121da4fd8e484dcaa30055ebecdb18a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-05-000495-c.b1
Назва:
Вимога щодо умов закупівлі
Вимога:
Дикримінаційні умови. У зв’язку з наявними у Тендерній документації на закупівлю UA-2021-04-05-000495-c, за предметом «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 (послуги заправки та відновлення картриджів)», дискримінаційними умовами, просимо внести зміни до п.п. 8 Додатку № 5 до Тендерної документації, виходячи з наступного. Відповідно до п.п. 8 Додатку № 5 до Тендерної документації учасники мають надати: «Копію сертифікату відповідності, виданого органом з оцінки відповідності на програматор чипів картриджів, щодо проведення оцінки відповідності, діючий на момент розкриття пропозицій, що підтверджує наявність у Учасника програматора чипів картриджів. В разі якщо сертифікат відповідності виданий не на Учасника, підтвердити наявність у Учасника даного програматора чипів картриджів копією договору оренди з компанією, якій виданий даний сертифікат відповідності (завірений на кожній сторінці підписом та печаткою власника сертифікату на програматор чипів картриджів), що надається у складі пропозиції Учасника». Правові та економічні основи державної системи сертифікації на території України визначалися Декретом КМУ № 46-93 від 10.05.1993 року «Про стандартизацію і сертифікацію». З метою реалізації його норм, також було прийнято низку нормативно-правових актів, якими регулювалося функціонування державної системи сертифікації. Проте, згідно з розділом Х Закону «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» з 1 січня 2018 року Декрет втратив чинність, а тому з цієї дати державна система сертифікації припинила своє існування. Отже, зазначена вимога п.п. 8 Додатку № 5 до Тендерної документації встановлена у супереч вимогам чинного законодавства України, у зв’язку з чим підлягає виключенню з Тендерної документації. До того ж документ про відповідність - це декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Сертифікація є підтвердженням відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу (Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 року). Крім того, дана вимога Тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до учасників, які будуть надавати послуги без використання програматору чипів картриджів, оскільки це не досить правильний спосіб заправки та відновлення картриджів, т. я. чіпи не завжди дозволяють здійснювати їх перепрограмування, виходять з ладу під час використання картриджу. Доцільною для нормальної роботи обладнання є заміна чипів картриджів на нові – в такому випадку жоден програматор не потрібен, оскільки нові чіпи вже запрограмовані виробником з тим, щоб забезпечити їх належну роботу. До того ж значна частина обладнання щодо якого мають надаватись послуги, взагалі не має чипів картриджів у витратних матеріалах – які блокують можливість подальшого друку. Тому, вимога Тендерної документації, щодо документального підтвердження учасником придбання або оренди програматора чипів картриджів, та надання щодо нього сертифікату відповідності, не дає можливості взяти участь в закупівлі учасникам, які здійснюють більш якісне надання послуг, що є предметом закупівлі без програматора чіпів, у зв’язку з чим дану вимогу необхідно усунути з Тендерної документації. Вимагаємо: 1. Внести зміни до п.п. 8 Додатку № 5 до Тендерної документації на закупівлю UA-2021-04-05-000495-c, за предметом «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 (послуги заправки та відновлення картриджів)», шляхом виключення вимоги про надання «Копію сертифікату відповідності, виданого органом з оцінки відповідності на програматор чипів картриджів, щодо проведення оцінки відповідності, діючий на момент розкриття пропозицій, що підтверджує наявність у Учасника програматора чипів картриджів. В разі якщо сертифікат відповідності виданий не на Учасника, підтвердити наявність у Учасника даного програматора чипів картриджів копією договору оренди з компанією, якій виданий даний сертифікат відповідності (завірений на кожній сторінці підписом та печаткою власника сертифікату на програматор чипів картриджів), що надається у складі пропозиції Учасника».
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 118.pdf 07.04.2021 08:29
Дата подачі:
06.04.2021 14:51
Вирішення:
Внести зміни до Додатку № 5 до Тендерної документації по закупівлі за номером UA-2021-04-05-000495-c, за предметом «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 (послуги заправки та відновлення картриджів)», шляхом виключення п.8 щодо вимоги про надання копії сертифікату відповідності, виданого органом з оцінки відповідності на програматор чипів картриджів, щодо проведення оцінки відповідності, діючий на момент розкриття пропозицій, що підтверджує наявність у Учасника програматора чипів картриджів. В разі якщо сертифікат відповідності виданий не на Учасника, підтвердити наявність у Учасника даного програматора чипів картриджів копією договору оренди з компанією, якій виданий даний сертифікат відповідності (завірений на кожній сторінці підписом та печаткою власника сертифікату на програматор чипів картриджів), що надається у складі пропозиції Учасника.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так