• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Заглушки)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-03-11-001474-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації

Торги не відбулися

20 437 047.85 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102 185.24 UAH
Період оскарження: 05.04.2021 09:15 - 20.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога до Замовника. щодо приведення у відповідність до чинного законодавства України, вимог тендерної документації, що містяться у додатку 1.1. до тендерної документації (Гарантійний лист).

Номер: 5e44f091620349749225fe2061238a22
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-05-000145-b.b9
Назва: Вимога до Замовника. щодо приведення у відповідність до чинного законодавства України, вимог тендерної документації, що містяться у додатку 1.1. до тендерної документації (Гарантійний лист).
Вимога:
Вимога до Замовника. щодо приведення у відповідність до чинного законодавства України, вимог тендерної документації, що містяться у додатку 1.1. до тендерної документації (Гарантійний лист). В примітках додатку 1.1. до тендерної документації (Гарантійний лист) міститься наступна інформація: « Учасник в складі тендерної пропозиції не повинен пропонувати товар походження/виробництва: • підприємства, яке фізично розташоване на території Російської Федерації, або • підприємства, кінцевим бенефіціаром щонайменше 10% якого є громадянин або громадяни Російської Федерації, або • підприємства, що входять в об’єднання підприємств під одною юридичною особою (корпорація або група, або аналогічне об’єднання), кінцевим бенефіціаром щонайменше 10% якого є громадянин або громадяни Російської Федерації.» Таке формулювання, на нашу думку, було зумовлене Замовником зважаючи на наявність у чинному законодавстві України положень відносно накладення економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відносно країни агресора – Російської Федерації та її резидентів. В тому числі і такий вид обмежувального заходу як: заборона здійснення публічних та оборонних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних та оборонних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом, що визначена п.п. 10 п. 1. Ст. 4 Закону України «Про санкції». Однак, вважаємо, що вказана у додатку 1.1. до тендерної документації вимога Замовника частково не відповідає приписам чинного законодавства України, а саме Закону України «Про санкції» (зі змінами та доповненнями) та Рішеннями РНБО «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (зі змінами та доповненнями), затверджених Указами Президента України. Пунктом 3 статті 5 Закону України «Про санкції» визначено наступне: Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Пунктом 2 Рішень РНБО «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» визначається перелік юридичних та фізичних осіб, щодо яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи. У вказаних переліках вказується наступна інформація: найменування особи відносно якої вводяться обмежувальні заходи , вид обмежувального заходу та строк їх застосування. Виходячи з викладеного, та беручи до уваги неодноразові роз’яснення Мінекономрозвитку (викладені в листах - № 3304-06/18970-06 від 07.06.2017 р., № 3304-04/26252-07 від 19.06.2018 р., № 3304-04/15309-06 від 10.04.2019 р. тощо.) – санкції (обмежувальні заходи) застосовуються до юридичних та фізичних осіб, що вказані у переліку, що міститься у Рішеннях РНБО «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» затверджених Указами Президента України в порядку статті 5 Закону України «Про санкції». Замовником не обґрунтовано, чому саме обмеження, викладені в примітках додатку 1.1. до тендерної документації, застосовуються узагальнено до всіх підприємств/виробників за вказаними у примітках критеріями, навіть якщо такі виробники не містяться у переліку осіб, на яких накладені обмежувальні заходи. Зважаючи на все вищевикладене, вимога, що міститься в примітках у додатку 1.1. до тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до виробників-резидентів Російської Федерації, що не перебувають у списках осіб, на яких накладені обмежувальні заходи (санкції), а також є дискримінаційною відносно учасників, які у своїй тендерній пропозиції будуть пропонувати товари виробників-резидентів Російської Федерації, що не перебувають у списках осіб, на яких накладені обмежувальні заходи (санкції). Крім того, товари, що є предметом закупівлі, за кодом УКТЗЕД не є Товарами забороненими до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації згідно Постанови КМУ №1147 від 30.12.2015 р. Вимагаємо усунути дискримінаційні положення та привести у відповідність вимогу Замовника, викладену у примітках додатку 1.1. до тендерної документації, до положень чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» (зі змінами та доповненнями) та Рішеннями РНБО «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (зі змінами та доповненнями), затверджених Указами Президента України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки на ринку присутня достатня кількість виробників даного Товару!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ваш ответ

Номер: ab84b6dfe259483faf2167eedd64ae5a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-05-000145-b.a8
Назва: ваш ответ
Вимога:
Мы знаем, на что этот тендер. Но пока у вас не будет честных условий сделки, участвовать в таких тендерах не будем. Полно других заказчиков. Желаем успехов в вашем нелегком труде.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ваши другие контракты

Номер: b1851999177c4114ba90d2bcc1cfd812
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-05-000145-b.a7
Назва: ваши другие контракты
Вимога:
В вашем последнем контракте на грузовики Вы уже применили более приемлемую формулу 7.2. У разі порушення Покупцем строків оплати за цим Договором, Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,01% від суми простроченого платежу за кожний день прострочення платежу, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня. Было бы хорошо, если бы вы применили ее и к другим своим контрактам, в частности на трубы. Тогда такие контракты можно будет показать заводам, не опасаясь быть посланным по известному адресу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Дана закупівля проводиться на постачання Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Заглушки).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

новый контракт

Номер: b734e684f5b54ad8b0b9c65732045f5f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-05-000145-b.a6
Назва: новый контракт
Вимога:
Вы опубликовали профессиональный контракт. Но оставили санкции для Поставшика - 0.1% в день, а для себя - 0.01% и год. Это низость и позор! Ганьба! Мы не можем рекоммендовать нашим ассоциированным заводам никаких поставок вашей уважаемой компании до тех пор, пока санкции не будут симметричными для обеих сторон. Это краеугольный камень любых сделок. Хотите обмануть - обманете только себя.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.2 ст. 625 Цивільного кодексу України боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом. Договором, а саме п.7.12 встановлений розмір процентів річних від простроченої суми відповідно до ч. другої статті 625 Цивільного кодексу України, а саме: «7.12. Сторони домовились, що на суму боргу за порушення строку здійснення платежів нараховується 0,01% річних від простроченої суми.».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дорогие Покупатели

Номер: 5780ac0f032940f0ad6e5fb510d2ac9f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-05-000145-b.c5
Назва: Дорогие Покупатели
Вимога:
Я внимательно прочел вашу корреспонденцию с моим помощником. Законы правильные. Но вы пытаетесь получить беспроцентный кредит на неограниченное время. Зачем вообще платить, если за задержку пеня 0.01% годовых. Вы не единственные, кто пытается расставить капканы. Но такой наглости за 32 года в бизнесе я еще не встречал. И так сейчас ищщбще никто не хочет вообще иметь дела с Украиной по известным обстоятельствам. Ни банки, ни заводы. А тут еще такой обман или коррупция (не откатишь - не получишь оплаты). Предлагаю вам заменить условия на нормальные, принятые в международной торговле. Либо пеформанс гарантия и документарный аккредитив, либо 100% предоплата под банковскую гарантию авансового платежа. Спуститесь на Землю. Или покупайте у Пинчука.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Тендерна документація, створена згідно вимог Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIІI від 25.12.2015 р. в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 3e95ba4906b4470eb65cd1ccf0cecead
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-05-000145-b.c4
Назва: Порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Доброго дня. Просимо надати роз'яснення, чому в умовах тендерної документації зазначено що, учасники закупівлі - нерезиденти України можуть визначити ціну тендерної пропозиції на умовах поставки DAP (Правила Інкотермс-2010) у доларах США (код валюти 840) або євро (код валюти 978) (6 (шість) знаків після коми). Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Але у проекті договору (файл 21_0291_т_Додаток_4_Проект_договору_нова_редакція.doc) зазначено, що загальна ціна договору у гривнях, та: - Поставка Товарів здійснюється на умовах DDP “Поставка зі сплатою мита” (місце поставки згідно Специфікації), ІНКОТЕРМС (Офіційні правила тлумачення торговельних термінів Міжнародної Торгової Палати (редакція 2010 року) з урахуванням умов п. 5.1. цього Договору. Вимагаємо усунути цю невідповідність, та внести відповідні зміни .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Ми розглянемо Ваше зауваження та у разі потреби внесемо зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Sec. 7.2, 7.4, 7.12

Номер: 4394c95269a5414490a1f6be4c3c0e48
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-05-000145-b.b3
Назва: Sec. 7.2, 7.4, 7.12
Вимога:
Dear Buyer, We got your amended contract and with belief that it is reasonably changed, started its translation for our associated manufacturer (by the way, the only one from many, who shows its interest in this tender). But upon translation till Sec. 7.2 and 7.4, I ordered translator to stop. Your terms are UNFAIR. I do not want to say that rights, obligations and fines shall be equal and reciprocal. In your contract if Supplier delivers late, he pays 0.1% per day fine (36.5% p.a). This percent is usury. I do not know how usury is legal in Ukraine, but at least in USA, Austria and China it is illegal and subject to criminal proceeding. Fine must be equal to fine for late payment and be reasonable - let's say 0.03% per day for both sides. As for Sec. 7.12: it must be clearly stated that that this fine is additional to fines as per Sec 7.2 and 7.4 and applicable for both parties. In current edition it is still not clear. Sincerely, ------------------------------------ Шановний покупце, Ми отримали ваш змінений контракт і, переконавшись, що він обґрунтовано змінений, розпочали його переклад для нашого асоційованого виробника (до речі, єдиного з багатьох, хто виявляє свою зацікавленість у цьому тендері). Але після перекладу до розд. 7.2 та 7.4, я наказав перекладачу зупинитися. Ваші умови НЕсправедливі. Я не хочу сказати, що права, обов'язки та штрафи повинні бути рівними та взаємними. У Вашому контракті, якщо Постачальник доставляє запізнення, він сплачує 0,1% на день штрафу (36,5% в рік). Цей відсоток - це лихварство. Я не знаю, наскільки законний лихвар в Україні, але принаймні в США, Австрії та Китаї він є незаконним і підлягає кримінальному провадженню. Штраф повинен бути рівним штрафу за прострочення платежу та бути розумним - скажімо, 0,03% на день для обох сторін. Що стосується розділу 7.12: має бути чітко зазначено, що цей штраф є додатковим до штрафу згідно з розділами 7.2 та 7.4 і застосовується для обох сторін. У поточній редакції це досі незрозуміло. З повагою,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.2 ст. 625 Цивільного кодексу України боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом. Відповідно до п.4.1 постанови пленуму Вищого Господарського суду України "Про деякі питання практики застосування законодавства про відповідальність за порушення грошових зобов'язань" від 17.12.2013 р. № 14 сплата трьох процентів річних від простроченої суми (якщо інший їх розмір не встановлений договором або законом), так само як й інфляційні нарахування, не мають характеру штрафних санкцій і є способом захисту майнового права та інтересу кредитора шляхом отримання від боржника компенсації (плати) за користування ним коштами, належними до сплати кредиторові.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

your answer

Номер: 4934787d29914929aea721ed532ed94e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-05-000145-b.b2
Назва: your answer
Вимога:
Dear Buyer, Thank you for fast answer and clarification. We treat it as your confirmation that sanctions of Sec. 7.12 are used ADDITIONALLY to the sanctions of Sec. 7.2. Please reconfirm to avoid misunderstanding. As wording of your contract can be treated two ways, to avoid misunderstanding it would be necessary to add words into Sec. 7.12: "Additionally to penalty of sec. 7.2...". Otherwise it will be very hard to explain to Chinese factory what this combination means. Sincerely, --------------------------------------- Шановний покупце, Дякуємо за швидку відповідь та роз'яснення. Ми розглядаємо це як ваше підтвердження того, що санкції розд. 7.12 використовуються ДОДАТКОВО до санкцій розд. 7.2. Будь ласка, підтвердіть, щоб уникнути непорозуміння. Оскільки формулювання вашого контракту можна розглядати двояко, щоб уникнути непорозуміння, було б потрібно додати слова до розділу. 7.12: "Додатково до штрафу в розділі 7.2 ...". В іншому випадку буде дуже важко пояснити китайській фабриці, що означає ця комбінація. З повагою,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.2 ст. 625 Цивільного кодексу України боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом. Відповідно до п.4.1 постанови пленуму Вищого Господарського суду України "Про деякі питання практики застосування законодавства про відповідальність за порушення грошових зобов'язань" від 17.12.2013 р. № 14 сплата трьох процентів річних від простроченої суми (якщо інший їх розмір не встановлений договором або законом), так само як й інфляційні нарахування, не мають характеру штрафних санкцій і є способом захисту майнового права та інтересу кредитора шляхом отримання від боржника компенсації (плати) за користування ним коштами, належними до сплати кредиторові. Відповідно до ч.2 ст.231 Господарського кодексу України у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Відповідно до ст.3 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань» розмір пені, передбачений статтею 1 цього Закону, обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня. Відповідно до ч.1 ст.627 Цивільного кодексу України відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

7.12

Номер: db39d538b1bc4bb1941aea2e79dbb5a8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-05-000145-b.c1
Назва: 7.12
Вимога:
Dear Buyer, On translation of your draft contract we were surprised by term of Sec. 7.12 (penalty of 0.01% per annum for overdue payment). It is in contradiction with Sec. 7.2 (penalty of 0.01% PER DAY) and looks either as typing mistake or as a trap. This section must be corrected or omitted as it is repetetive. Best regards, --------------------------------- Шановний покупце, Під час перекладу вашого проекту контракту ми були здивовані терміном розділу. 7.12 (штраф у розмірі 0,01% річних за прострочення платежу). Це суперечить розділу 7,2 (штраф 0,01% НА ДЕНЬ) і виглядає або як помилка друку, або як пастка. Цей розділ повинен бути виправлений або опущений, оскільки він повторюється. З найкращими побажаннями,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.3 ст.549 Цивільного кодексу України пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання. Відповідно до ч.1 ст.230 Господарського кодексу України штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання. Відповідно до ч.2 ст.231 Господарського кодексу України у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Відповідно до ст.3 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань» розмір пені, передбачений статтею 1 цього Закону, обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня. Відповідно ч.2 ст. 625 Цивільного кодексу України боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом. Відповідно до п.4.1 постанови пленуму Вищого Господарського суду України "Про деякі питання практики застосування законодавства про відповідальність за порушення грошових зобов'язань" від 17.12.2013 р. № 14 сплата трьох процентів річних від простроченої суми (якщо інший їх розмір не встановлений договором або законом), так само як й інфляційні нарахування, не мають характеру штрафних санкцій і є способом захисту майнового права та інтересу кредитора шляхом отримання від боржника компенсації (плати) за користування ним коштами, належними до сплати кредиторові. Відповідно до абз.1 п.4.2 постанови пленуму Вищого Господарського суду України "Про деякі питання практики застосування законодавства про відповідальність за порушення грошових зобов'язань" від 17.12.2013 р. № 14 сторони договору можуть зменшити або збільшити передбачений законом розмір процентів річних. Пунктом 7.2 проєкту договору, що є додатком № 4 до тендерної документації закупівлі «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Заглушки)», оприлюдненого _________, далі –Договір, встановлений розмір штрафних санкцій у вигляді пені, а саме: « 7.2. У разі порушення Покупцем строків оплати за цим Договором, Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,01% від суми простроченого платежу за кожний день прострочення платежу, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.». Пунктом 7.12 Договору встановлений розмір процентів річних від простроченої суми відповідно до ч. другої статті 625 Цивільного кодексу України, а саме: «7.12. Сторони домовились, що на суму боргу за порушення строку здійснення платежів нараховується 0,01% річних від простроченої суми.». Враховуючи вищевикладене, умови Договору, зокрема пунктів 7.2 та 7.12 визначені відповідно до чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так
Скарга
Скасована

НЕ ПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ

Номер: 57d24ae8192e400ba10682eeeb6ff0f8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-05-000145-b.c12
Назва: НЕ ПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ
Скарга:
НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 22.06.2021 12:22
Автор: ТОВ ТАСТА ЛІСКІ Трубодеталь, Цимбал Ігор Павлович +380445013417 info@tasta.com.ua