-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Одеської загальноосвітньої школи № 77 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Транспортна, 12 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
Капітальний ремонт Одеської загальноосвітньої школи № 77 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Транспортна, 12 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
Завершена
760 997.18
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 804.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 804.99 UAH
Період оскарження:
04.04.2021 20:36 - 08.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація учсників
Номер:
8fb8c91791bc44a7b0abc3e0ec634844
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-04-000219-a.c1
Назва:
Дискримінація учсників
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо прибрати Вимогу: До подання пропозиції, для коректного розрахунку вартості виконання робіт, Учасник повинен оглянути – приміщення та території, що підтверджується наданням акту огляду (обстеження) об’єкту, завірений адміністрацією закладу та керівником Замовника.
Ми завчасно, як вказано в тендерній документації надіслали лист на адресу Замовника та позашкільного навчального закладу для узгодження зручної дати та часу прибуття представників учасника на територію закладу для попереднього огляду об’єкту, але на даний лист не було зворотньої відповіді, тому, ми вирішили зателефонувати до представників Замовника та адміністрації школи. Зв’язавшись з адміністрацією школи нам поступила відповідь у відмові в проведенні огляду, говорячи, що вони не на роботі, хворіють на Covid-19, не можуть провести взагалі огляд Об’єкту у визначений Тендерною документацією час. Якщо вперший раз відповіли на дзвінок і просять перетелефонувати пізніше, то потім не відповідають та не підіймають слухавки. Також від представника школи було отримано інформацію, що перемагати в даному тендері буде учасник ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" і більше нікому акти огляду підписані не будуть. До об’єкта нас не допускають, упередженно ставляться та чинять перешкоди для ознайомлення з об’єктом та специфікацією обладнання, яке буде монтуватися. Говорять приходити на огляд 20-числа. Також Надана Замовником специфікація обладнання не дає можливості провести коректні розрахунки вартості виконання робіт. Представники школи говорять, що із ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" вони уже уклали договір, що дана організація буде монтувати і обслуговувати їхню систему і навіть систему, яка іще не пройшла процедуру тендерних торгів!
Тому, виходячи з того, що відповідають в адміністрації школи, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію прибравши акт огляду та надавши в новій редакції оновлену специфікацію обладнання, яка дозволить учасникам провести розрахунки вартості виконання робіт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.04.2021 14:35
Вирішення:
Шановний Учасник, щодо Вашого оскарження по даній закупівлі, повідомляємо наступне.
По-перше, звертаємо увагу, що Замовник формує умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі з урахуванням норм чинного законодавства та жодним чином не встановлює вимоги до закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
По-друге, Замовником при підготовленні Оголошення враховано всі обмеження у зв’язку з запобігання поширенню коронавірусної хвороби Сovid-19, тому й необхідно надіслати лист на адресу Замовника та закладу для узгодження зручної дати та часу прибуття представників учасника на територію закладу для попереднього огляду об’єкту. Після узгодження дати та часу, доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним.
По-третє, доводимо до Вашого відома, що заклади працюють за штатним розкладом (будні дні з 8.00 до 17.00). Крім того, у разі відсутності керівника, акти огляду підписують тимчасово виконуючі обов’язки. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості щодо виконання робіт і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не є дискримінаційною та не порушує права Учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.04.2021 15:27