-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали
під кількістю "1 лот " слід розуміти "64 найменування"
Завершена
1 499 170.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 991.70 UAH
мін. крок: 1% або 14 991.70 UAH
Період оскарження:
22.05.2017 14:32 - 04.06.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Запит на зміни
Номер:
c9dafad097364c9391dddaa86d005865
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-22-001318-b.b1
Назва:
Запит на зміни
Вимога:
Детально у файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Центр Сніду — копия.docx 29.05.2017 13:00
- Відповідь_Скарга.docx 01.06.2017 12:39
Дата подачі:
29.05.2017 13:00
Вирішення:
На скаргу щодо закупівлі UA-2017-05-22-001318-bтендерний комітет КЗ "Львівський обласний центр з профілактики та боротьби зі СНІДом"(далі - Центр) повідомляє, що згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 року (у редакції від 17.01.2017р.)під час визначення предмета закупівлі (Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”(далі - Закону) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.) для витратних медичних матеріалівобрано код товарів:ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали. Приймаючи до уваги можливість визначення окремих частин щодо закупівлі (При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.) тендерний комітет відкинув таку можливістьвраховуючи досвід проведення подібних торгів та їх аналізу у попередніх роках.Рішення обумовлено тим, що за наявності такого підходу учасники торгів, активно конкуруючи за багатовартісними позиціями(лотами), зовсім відмовлялися від нецікавих з комерційної точки зору позицій(лотів).
З іншої сторони серед переліку товарів, що складають предмет закупівлі вказано товари, які не підпадають під дію частин 3,4,5,6 статті 2 Закону, та є вільно і без обмежень запропоновані у широкому вжитку на товарному ринку України.Базуючись на наявній інформації на погляд Центру дискримінаційні вимоги до учасників відсутні і всі бажаючі можуть прийняти участь у торгах запропонувавши товари з додержанням принципу максимальної економії бюджетних коштів.
Виходячи з викладеногобуло прийнято рішення відмови
Статус вимоги:
Відхилено