-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до електровозів серії ЧС (34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Запасні частини до електровозів серії ЧС (34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Завершена
10 996 644.52
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 109 966.45 UAH
мін. крок: 1% або 109 966.45 UAH
Період оскарження:
02.04.2021 18:22 - 31.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
93a0858538fc4450985a696f5d896e99
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-02-003068-a.c10
Назва:
вимога
Вимога:
Наше підприємство уповноважене представляти інтереси низки вітчизняних та іноземних виробників запасних частин та обладнання до рухомого складу залізниці та планує приймати участь у відкритих торгах, які будуть проводиться філіями АТ «Укрзалізниця». Ознайомившись із проектом тендерної документації, згідно якої будуть проводитися відкриті торги, стає зрозумілим, що низка виробників, які виготовляють продукцію за оригінальними власними креслениками, та, яка успішно експлуатується підприємствами Укрзалізниці багато років, , не зможуть пройти кваліфікаційні вимоги, тому, що: 1. Пунктом 2.3. ТД передбачено: «Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика; Іноземні виробники оригінальних запасних частин не готові надати свої креслення до ознайомлення у відкритому доступі через мережу ІНТЕРНЕТ. Це пов’язано з комерційною таємницею компанії та авторським правом виробника. Вказані комплекти креслень було надано відповідним структурним технічним підрозділам УКРЗАЛІЗНИЦІ у супроводі постачання рухомого складу. У той же час, редакціями ТД попередніх років було передбачено вимогу стосовно продукції, яка виготовляється за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення, тобто за оригінальними креслениками. У такому випадку виробнику, якому належать оригінальні креслення, надавати іх у складі пропозиції було непотрібно. Просимо Вас надати роз’яснення щодо доцільності внесення змін у ТД та викласти його у такій редакції: «2.3 Якщо продукція виготовляється за кресленнями, які є оригінальними та входять до повного комплекту конструкторської документації на готовий виріб, учаснику необхідно надати: лист визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2021 20:39
Вирішення:
Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
ffe35a1a32244b1bb3391db263c2ad0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-02-003068-a.c9
Назва:
вимога
Вимога:
Наше підприємство уповноважене представляти інтереси низки вітчизняних та іноземних виробників запасних частин та обладнання до рухомого складу залізниці та планує приймати участь у відкритих торгах, які будуть проводиться філіями АТ «Укрзалізниця». Ознайомившись із проектом тендерної документації, згідно якої будуть проводитися відкриті торги, стає зрозумілим, що низка виробників, які виготовляють продукцію за оригінальними власними креслениками, та, яка успішно експлуатується підприємствами Укрзалізниці багато років, , не зможуть пройти кваліфікаційні вимоги, тому, що: 1. Пунктом 2.3. ТД передбачено: «Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика; Іноземні виробники оригінальних запасних частин не готові надати свої креслення до ознайомлення у відкритому доступі через мережу ІНТЕРНЕТ. Це пов’язано з комерційною таємницею компанії та авторським правом виробника. Вказані комплекти креслень було надано відповідним структурним технічним підрозділам УКРЗАЛІЗНИЦІ у супроводі постачання рухомого складу. У той же час, редакціями ТД попередніх років було передбачено вимогу стосовно продукції, яка виготовляється за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення, тобто за оригінальними креслениками. У такому випадку виробнику, якому належать оригінальні креслення, надавати іх у складі пропозиції було непотрібно. Просимо Вас надати роз’яснення щодо доцільності внесення змін у ТД та викласти його у такій редакції: «2.3 Якщо продукція виготовляється за кресленнями, які є оригінальними та входять до повного комплекту конструкторської документації на готовий виріб, учаснику необхідно надати: лист визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо). З приводу вказаного питання просимо Вас звернтутися до Філії "НДКТІ" для розяснення
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2021 18:06
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.08.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
673f38d9461b40cf977c7573f4cc656b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-02-003068-a.c8
Назва:
вимога
Вимога:
Наше підприємство уповноважене представляти інтереси низки вітчизняних та іноземних виробників запасних частин та обладнання до рухомого складу залізниці та планує приймати участь у відкритих торгах, які будуть проводиться філіями АТ «Укрзалізниця». Ознайомившись із проектом тендерної документації, згідно якої будуть проводитися відкриті торги, стає зрозумілим, що низка виробників, які виготовляють продукцію за оригінальними власними креслениками, та, яка успішно експлуатується підприємствами Укрзалізниці багато років, , не зможуть пройти кваліфікаційні вимоги, тому, що: 1. Пунктом 2.3. ТД передбачено: «Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика; Іноземні виробники оригінальних запасних частин не готові надати свої креслення до ознайомлення у відкритому доступі через мережу ІНТЕРНЕТ. Це пов’язано з комерційною таємницею компанії та авторським правом виробника. Вказані комплекти креслень було надано відповідним структурним технічним підрозділам УКРЗАЛІЗНИЦІ у супроводі постачання рухомого складу. У той же час, редакціями ТД попередніх років було передбачено вимогу стосовно продукції, яка виготовляється за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення, тобто за оригінальними креслениками. У такому випадку виробнику, якому належать оригінальні креслення, надавати іх у складі пропозиції було непотрібно. Просимо Вас надати роз’яснення щодо доцільності внесення змін у ТД та викласти його у такій редакції: «2.3 Якщо продукція виготовляється за кресленнями, які є оригінальними та входять до повного комплекту конструкторської документації на готовий виріб, учаснику необхідно надати: лист визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо).
З приводу вказаного питання просимо Вас звернтутися до Філії "НДКТІ" для розяснення
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.05.2021 17:29
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.08.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
d81930d0f7c34a7e90659219ac8fcf7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-02-003068-a.a7
Назва:
вимога
Вимога:
Наше підприємство уповноважене представляти інтереси низки вітчизняних та іноземних виробників запасних частин та обладнання до рухомого складу залізниці та планує приймати участь у відкритих торгах, які будуть проводиться філіями АТ «Укрзалізниця».
Ознайомившись із проектом тендерної документації, згідно якої будуть проводитися відкриті торги, стає зрозумілим, що низка виробників, які виготовляють продукцію за оригінальними власними креслениками, та, яка успішно експлуатується підприємствами Укрзалізниці багато років, , не зможуть пройти кваліфікаційні вимоги, тому, що:
1. Пунктом 2.3. ТД передбачено:
«Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
- скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
Іноземні виробники оригінальних запасних частин не готові надати свої креслення до ознайомлення у відкритому доступі через мережу ІНТЕРНЕТ. Це пов’язано з комерційною таємницею компанії та авторським правом виробника. Вказані комплекти креслень було надано відповідним структурним технічним підрозділам УКРЗАЛІЗНИЦІ у супроводі постачання рухомого складу.
У той же час, редакціями ТД попередніх років було передбачено вимогу стосовно продукції, яка виготовляється за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення, тобто за оригінальними креслениками. У такому випадку виробнику, якому належать оригінальні креслення, надавати іх у складі пропозиції було непотрібно.
Просимо Вас надати роз’яснення щодо доцільності внесення змін у ТД та викласти його у такій редакції:
«2.3 Якщо продукція виготовляється за кресленнями, які є оригінальними та входять до повного комплекту конструкторської документації на готовий виріб, учаснику необхідно надати:
лист визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2021 13:11
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.08.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
ac19393a78644cd093f3b2f37adff790
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-02-003068-a.b6
Назва:
вимога
Вимога:
Наше підприємство планує прийняти участь у відкритих торгах, ознайомившись із умовами тендерної документації, просимо Вас внести зміни у такі розділи
1. Додатком 2 Розділом 4.3. передбачено: Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання). Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо наведена в довідці інформація підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, що наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо). Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації… Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного) укладених учасником процедури закупівлі в період з 2018 по 2020 роки. В той же час умовами інших тендерних документацій на торги, оголошені Замовником передбачено: Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше, ніж 30 % від вартості предмету закупівлі . Для уникнення можливості закупівлі продукції невідомого походження, просимо Вас внести вказану вимогу у ТД, та викласти П.4.3. Додатку 2 у такій редакції:
«Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання). Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо наведена в довідці інформація підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, що наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо). Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації… Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше, ніж 30 % від вартості предмету закупівлі .»
2. Розділом 1.3. Додатку 1 передбачено:
«1.3 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.1-1.3 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність зазначена в п 1.3 має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
У той же час ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 не передбачено посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України для продукції, на яку проводиться добровільне декларування.
У зв’язку з вище викладеним, просимо Вас виключити вимогу щодо посилання у декларації на на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
3. Пунктом 2.3. передбачено: «Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика; - документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках). Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.» У той же час, як редакціями ТД попередніх років було передбачено вимоги стосовно продукції, яка виготовляється за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення, тобто за оригінальними креслениками. У такому випадку виробнику, якому належать оригінальні кресленики не доцільно надавати їх у складі ТД. Особливо це стосується іноземних виробників, які виготовляють продукцію за оригінальними креслениками, та їх корпоративна політика не дозволяє оприлюднювати технічну документацію в повному обсязі, оскільки вона є комерційною таємницею. Просимо Вас розглянути можливість внесення змін у цей розділ ТД та викласти його у такій редакції: «2.3 Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68, учаснику необхідно надати: 2.3.1 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо); 2.3.2 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення: - підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року; - документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо)» Ми усвідомлюємо, що ГОСТ 2.102-68 втратив чинність в Україні, але низка виробників погодили кресленики, які входять до повного комплекту КД, при прийняті приймальною комісією рішення щодо серійного випуску в той час, коли вказаний ГОСТ був чинним.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.04.2021 13:58
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Для розміщення повторного звернення нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки звернення та одержання відповіді.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.08.2021 10:00
Вимога
Відкликано скаржником
вимога
Номер:
9c02984156b44aacb4692052f844351c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-02-003068-a.a5
Назва:
вимога
Вимога:
Наше підприємство планує прийняти участь у відкритих торгах, ознайомившись із умовами тендерної документації, просимо Вас внести зміни у такі розділи
1. Додатком 2 Розділом 4.3. передбачено:
Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання).
Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо наведена в довідці інформація підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, що наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо).
Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації…
Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного) укладених учасником процедури закупівлі в період з 2018 по 2020 роки.
В той же час умовами інших тендерних документацій на торги, оголошені Замовником передбачено:
Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше, ніж 30 % від вартості предмету закупівлі .
Для уникнення можливості закупівлі продукції невідомого походження, просимо Вас внести вказану вимогу у ТД, та викласти П.4.3. Додатку 2 у такій редакції:
«Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання).
Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо наведена в довідці інформація підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, що наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо).
Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації…
Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше, ніж 30 % від вартості предмету закупівлі .»
2. Розділом 1.3. Додатку 1 передбачено:
1.3 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.1-1.3 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність зазначена в п 1.3 має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
У випадку, якщо оцінка відповідності проведена за межами території України, то виробник не матиме змоги надати результати оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
Враховуючи визе викладене, просимо вказану вимогу викласти у такій редакції:
Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.1-1.3 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність зазначена в п 1.3 має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України (у випадку, якщо оцінка відповідності проведена на території України) або органом, акредитованим у країні, в якій було проведено оцінку відповідності.
3. Пунктом 2.3. передбачено:
«Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
- скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках).
Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.»
У той же час, як редакціями ТД попередніх років було передбачено вимоги стосовно продукції, яка виготовляється за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення, тобто за оригінальними креслениками. У такому випадку виробнику, якому належать оригінальні кресленики не доцільно надавати їх у складі ТД. Особливо це стосується іноземних виробників, які виготовляють продукцію за оригінальними креслениками, та їх корпоративна політика не дозволяє оприлюднювати технічну документацію в повному обсязі, оскільки вона є комерційною таємницею.
Просимо Вас розглянути можливість внесення змін у цей розділ ТД та викласти його у такій редакції:
«2.3 Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68, учаснику необхідно надати:
2.3.1 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
2.3.2 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо)»
Ми усвідомлюємо, що ГОСТ 2.102-68 втратив чинність в Україні, але низка виробників погодили кресленики, які входять до повного комплекту КД, при прийняті приймальною комісією рішення щодо серійного випуску в той час, коли вказаний ГОСТ був чинним.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.04.2021 13:32
Опис причини скасування:
скасування
Дата скасування:
30.04.2021 13:58
Вимога
Залишено без розгляду
Подовження прийому пропозицій
Номер:
003d1db8c9e04b219acc76cbbf7c1bbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-02-003068-a.a4
Назва:
Подовження прийому пропозицій
Вимога:
В зв’язку з пандемією коронавірусу COVID-19 та введення в більшості областей жорстких обмежень, вплинувших на роботу підприємств, і, як наслідок уповільнення отримання деяких документів, передбачених тендерною документацією, просимо перенести дату закінчення прийому тендерних пропозицій на 2 тижні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2021 09:24
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Для розміщення повторного звернення нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки звернення та одержання відповіді.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.08.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
пояснення ТД
Номер:
1ba98cde8ad04671a90c29baba7ebb3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-02-003068-a.b3
Назва:
пояснення ТД
Вимога:
Наше підприємство має намір прийняти участь у вказаних торгах Відповідно до Додатку № 1 «Вимоги до оцінки відповідності продукції», продукція по лотах не підлягає обов’язковій сертифікації. У зв’язку з вказаним, прошу виключити вимогу до добровільного декларування декларацією складеною відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, а саме : виключити посилання в ній на документи складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. Вказана вимога є суперечливою до всіх інших вимог вказаних у ТД
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.04.2021 13:15
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення, на яке Замовником буде надано відповідь.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.08.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги у ТД
Номер:
165215401d534a60a31e009861f70347
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-02-003068-a.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги у ТД
Вимога:
Будучи вітчизняним виробником пружин до рухомого складу та плануючи взяти участь в тендерній закупівлі № UA-2021-04-02-003068-a просимо внести зміни до тендерної документації та відокремити поз. 6 (пружина Э836.33.01.02, LO 98972, LO 93970, 8100018) та поз. 7 (пружина LO 332831, 8100066) дод. 1 в окремий лот.
Продукція, що планується до закупівлі, виробляється декількома виробниками. При цьому, замовник з незрозумілих причин об’єднав в один лот різну номенклатуру продукцію різних виробників, що не дає змогу особисто нам та іншим виробникам прийняти участь у процедурі закупівлі. Згідно п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.3 Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації. Вважаємо, що Замовником допущенні дискримінаційні вимоги та грубо порушуються вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015.
Залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України, якщо нашу вимогу не буде виконано.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2021 17:19
Вирішення:
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.08.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги у ТД
Номер:
efd814209bf2444a9e42540728549c4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-02-003068-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги у ТД
Вимога:
Будучи вітчизняним виробником пружин до рухомого складу та плануючи взяти участь в тендерній закупівлі № UA-2021-04-02-003068-a просимо внести зміни до тендерної документації та відокремити поз. 6 (пружина Э836.33.01.02, LO 98972, LO 93970, 8100018) та поз. 7 (пружина LO 332831, 8100066) дод. 1 в окремий лот.
Продукція, що планується до закупівлі, виробляється декількома виробниками. При цьому, замовник з незрозумілих причин об’єднав в один лот різну номенклатуру продукцію різних виробників, що не дає змогу особисто нам та іншим виробникам прийняти участь у процедурі закупівлі. Згідно п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.3 Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації. Вважаємо, що Замовником допущенні дискримінаційні вимоги та грубо порушуються вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015.
Залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України, якщо нашу вимогу не буде виконано.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.04.2021 17:57
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2021-04-02-003068-a Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електровозів серії ЧС). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.08.2021 10:00