• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

79710000-4 - Охоронні послуги (послуги із забезпечення охорони території та будівлі)

Завершена

308 688.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 544.00 UAH
Період оскарження: 02.04.2021 17:58 - 14.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 471f3c02d52641d5b9aa3f4c190be0ba
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-02-003007-a.c8
Назва: Скарга
Скарга:
Неправомірний вибір переможця
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.09.2021 15:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.09.2021 13:57
Автор: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Валерія Ковальова +380442494000 atender845@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 21da9bec920e4abb992bc4ee43f13154
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-02-003007-a.c7
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
30 серпня 2021 р. Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету Київського міського центру реабілітації дітей з інвалідністю від 30 серпня № 42, згідно якого переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі Охоронні послуги (послуги із забезпечення охорони території та будівлі) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - ДК 021:2015 Код 79710000-4 Охоронні послуги визнано учасника торгів – ТОВ «САТИШ» та прийнято рішення про намір укласти договір. Вважаємо дане рішення неправомірним, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «САТИШ» містить невідповідності вимогам Тендерної документації та порушення деяких норм законодавства України: Згідно Додатку №2 до тендерної документації Інформація про необхідні кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі Табл.2 п.3 Учасник повинен підтвердити відповідність охоронців критеріям: - наявність діючих відповідних документів (посвідчень, сертифікатів), які підтверджують проходження навчання з питань пожежної безпеки та мають відповідні знання та навички роботи з приладами охоронної та протипожежної сигналізації, засобами для гасіння пожежі, а також проходження навчання з питань першої медичної допомоги та наявність відповідних навиків (діючі протягом терміну надання послуг). ТОВ «САТИШ» у складі своєї тендерної пропозиції надає файл під назвою «посвідчення охоронників.pdf», в якому надає на власноруч створені посвідчення на охоронників та засвідчує ці посвідчення власною печаткою ТОВ «САТИШ» та підписом директора Обломєй Л.О. Згідно з ч. 5 ст. 18 Закону України "Про охорону праці» порядок проведення навчання та перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці визначається типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Відповідно до ч. 6 ст. 18 Закону України "Про охорону праці» не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Пунктом 1.3 глави 1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511 (далі - Типове положення) зазначено, що вимоги Типового положення є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності. Отже, ТОВ «САТИШ» не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Абзацом 2 п. 3.13 глави 3 Типового положення встановлено, що особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (додаток 2). При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань. ТОВ «САТИШ» не надано до тендерної пропозиції копії посвідчень (свідоцтв) комісії з перевірки знань з питань охорони праці та протокол засідання комісій з перевірки знань персоналу, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, не відповідає вимогам чинного законодавства України. Як наслідок, неможливо встановити наявність у ТОВ «САТИШ» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Саме тому, якщо пропозиція ТОВ "САТИШ" не буде відхилена, у зв'язку з невідповідністю вимогам ТД, ми будемо вимушені, звертатись до АМКУ за захистом своїх законних прав та інтересів, а також до відповідних компетентних органів з метою перевірки даної закупівлі на предмет законності прийняття рішень Замовником та притягнення відповідальних осіб до відповідальності, згідно чинного законодавства. На підставі вищевикладеного, Вимагаємо: 1. Визнати тендерну пропозицію ТОВ «САТИШ» такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника 2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Київського міського центру реабілітації дітей з інвалідністю від 30 серпня № 42
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ознайомившись з вимогою, що надійшла від ТОВ «А1 ОХОРОНА» від 03.09.2021, щодо неправомірного визначення переможця, повідомляємо наступне: Тендерною документацією було визначено вимогу, щодо наявності діючих відповідних документів (посвідчень, сертифікатів), які підтверджують проходження навчання з питань пожежної безпеки та мають відповідні знання та навички роботи з приладами охоронної та протипожежної сигналізації, засобами для гасіння пожежі, а також проходження навчання з питань першої медичної допомоги та наявність відповідні навиків (діючі протягом терміну надання послуг). У складі тендерної пропозиції ТОВ «САТИШ» наявні посвідчення, які підтверджують проходження навчання з питань пожежної безпеки та мають відповідні знання та навички роботи з приладами охоронної та протипожежної сигналізації, засобами для гасіння пожежі, а також проходження навчання з питань першої медичної допомоги та наявність відповідні навиків (діючі протягом терміну надання послуг). Щодо вашого посилання на абзац 5 статті 18 Закону України «Про охорону праці»: Порядок проведення навчання та перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці визначається типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Отже, дана норма стосується посадових осіб, а не працівників (охоронників, у нашому випадку). Згідно з п. 3.13 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05): Питання щодо необхідності видачі посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці на підприємстві або необхідності працівникам мати їх при собі під час виконання трудових обов'язків вирішується роботодавцем. Тендерною документацією НЕ вимагалось надати копії посвідчень (свідоцтв) комісії з перевірки знань з питань охорони праці та протокол засідання комісій з перевірки знань персоналу, тому тендерна пропозиція ТОВ «САТИШ» не може бути відхилена через ненадання документів, подання яких не вимагалося тендерною документацією. Щодо вашого посилання на ч. 6 ст. 18 Закону України «Про охорону праці»: не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «САТИШ» наявні Свідоцтва про проходження навчання по професії охоронець , а також Додатки до Свідоцтв, в яких наявна інформація про проходження навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Враховуючи все вищевикладене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Неправомірний вибір переможця

Номер: cd7d4803923e4e29b21e3875019ad4cd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-02-003007-a.b6
Назва: Неправомірний вибір переможця
Скарга:
У вкладенні
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.08.2021 12:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.08.2021 18:40
Дата виконання рішення Замовником: 30.08.2021 11:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18726-р/пк-пз від 16.08.2021 - скасовано протокол засідання тендерного комітету №35 від 28.07.2021 р.
Автор: ТОВ "САТИШ", Любов Обломєй +380507221240 tovsatish@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Неправомірне обрання переможця

Номер: 0eaf68e31f104d57b2da96f78b770684
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-02-003007-a.b5
Назва: Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Доброго дня, Замовнику, Протоколом №35 від 28.07.2021 року було визначено ТОВ "А1 охорона" переможцем та зазначено учасник виправив невідповідності в своїй пропозиції і в Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника. Шановний Замовнику, Вас не бентежить той факт, що документацією встановлено чітку вимогу надати аналогічний договір за 2020 рік на об'єктах соціального призначення і те що Ваш переможець, пропозиція якого "повністю відповідає вимогам документації", такого договору не надав? Тобто, Учасник не виконав вимогу документації, а Ви вважаєте, що нічого страшного, і так зійде? При цьому, дане питання оскаржувалось до АМКУ та в своєму рішенні №15625-р/пк-пз від 09.07.2021 Уповноважений орган зазначив, що у складі Пропозиції Переможця відсутній щонайменше один договір, предметом якого є надання послуг аналогічного до предмету закупівлі за ДК 021:2015 -79710000-4 "Охоронні послуги" на об'єктах соціального призначення для людей (дітей) з особливими потребами саме за 2020 рік. На яку сталу практику АМКУ Ви взагалі посилаєтесь? Що це за маячня? Якщо Вам не відомо, то до рішень АМКУ не застосовується практика прецеденту, що значить, що кожне рішення у кожному випадку є індивідуальним, виходячи з обставин, які розглядаються. В свою чергу, визнавши повторно ТОВ "А1 охорона" переможцем, проігнорувавши суть рішення АМКУ №15625-р/пк-пз від 09.07.2021, Ви повторно порушуєте наші законні права та інтереси як учасника закупівлі та демонструєте абсолютне нехтування принципами здійснення закупівель. Саме тому, якщо пропозиція ТОВ "А1 охорона" не буде відхилена, у зв'язку з невідповідністю вимогам ТД, ми будемо вимушені, вже вдруге, звертатись до АМКУ за захистом своїх законних прав та інтересів, а також до відповідних компетентних органів з метою перевірки даної закупівлі на предмет законності прийняття рішень Замовником та притягнення відповідальних осіб до відповідальності, згідно чинного законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Скаржнику, протоколом №33 засідання тендерного комітету від 23.07.2021 р. було вирішене питання, щодо виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15625-р/пк-пз від 09.07.2021 року, а саме - скасовано протокол засідання тендерного комітету №32 від 18.06.2021 р., щодо визначення переможцем процедури закупівлі «79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги із забезпечення охорони території та будівлі)» - ТОВ "А1 ОХОРОНА", отже рішення АМКУ №15625-р/пк-пз від 09.07.2021 року - виконане Замовником. 23.07.2021 – Замовником розміщено в електронній системі закупівель Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей для ТОВ "А1 ОХОРОНА", які останній у свою чергу виправив. Засіданням тендерного комітету було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "А1 ОХОРОНА" з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей та за результатами розгляду встановлено, що учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації; Учасник процедури закупівлі відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України ”Про Публічні закупівлі”. Звертаємо вашу увагу: Рішенням АМКУ № 10907-р/пк-пз від 18.05.2021 року, комунальну установу «Київський міський центр реабілітації дітей з інвалідністю» зобов’язали скасувати рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "А1 ОХОРОНА" з підстав наведених у протоколі засідання ТК №25 від 26.04.2021 року, а саме: -учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16; -тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі»: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – є одним із кваліфікаційних критеріїв, установлених статтею 16 цього Закону та однією з підстав відхилення пропозиції ТОВ «А1 ОХОРОНА», наведених у протоколі від 26.04.2021 №25, що було визнано неправомірним відхиленням, аналізуючи мотивувальну частину вищезазначеного рішення АМКУ. Отже учасник ТОВ «А1 ОХОРОНА» надав аналогічний договір та підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16; тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації. Стосовно оскарження рішення про визнання переможця ТОВ «А1 ОХОРОНА» в АМКУ зазначаємо наступне. Відповідно до п.1 ч.12 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» Орган оскарження залишає скаргу без розгляду в разі, якщо: суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Необґрунтований вибір переможця

Номер: 08d77e54cfa44ef5a87008ae80dfad7f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-02-003007-a.c4
Назва: Необґрунтований вибір переможця
Скарга:
Детально у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.07.2021 11:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.07.2021 20:01
Дата виконання рішення Замовником: 23.07.2021 13:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15625-р/пк-пз від 09.07.2021 року - скасовано протокол засідання тендерного комітету №32 від 18.06.2021 р.
Автор: ТОВ "САТИШ", Любов Обломєй +380507221240 tovsatish@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

безпідставна дискваліфікація

Номер: aa1be41557364ae48518289ecf2c5f27
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-02-003007-a.b3
Назва: безпідставна дискваліфікація
Скарга:
безпідставна дискваліфікація
Дата розгляду скарги: 18.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.05.2021 09:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.05.2021 17:36
Дата виконання рішення Замовником: 15.06.2021 15:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10907-р/пк-пз від 18.05.2021 року - скасовано протокол засідання тендерного комітету №25 від 26.04.2021 р.
Автор: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Валерія Ковальова +380442494000 atender845@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Недостатня аргументація відхилення

Номер: 3ba5ab5f95d94c2d8b1988de4582a11c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-02-003007-a.a2
Назва: Недостатня аргументація відхилення
Вимога:
Згідно статті 31 частини 3 Закону України "Про публічні закупівлі" вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену у протоколі №25 від 26.04.2021 року розгляду тендерної пропозиції ТОВ "А1 Охорона" та її відхилення, тому вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ "А1 Охорона" умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Просимо надати відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. У разі знехтуванням нашої вимоги, будемо змушені до подання скарги в АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до ч.1 даної статті, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» в п. 3.1 Таблиці №1 Додатку №3 до тендерної документації визначені вимоги документального підтвердження: «3.1. Заповнена довідка у формі, викладеній у Табл.№ 3 Додатку № 5 ТД, у якій має бути наведена інформація про аналогічний договір. До довідки Учасник має надати копію не менше 1 одного договору за 2020 рік (із додатками, якщо вони є невід’ємною частиною договору), та копії підтверджуючих документів про його виконання (не менше 1 акту виконаних робіт (наданих послуг), (окрім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом) та офіційний лист (відгук) замовника, що засвідчує укладання та виконання договору (повне або часткове). Аналогічним договором, в розумінні цієї документації, є договір, предметом якого є надання послуг аналогічного до предмету закупівлі за ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» на об’єктах соціального призначення для людей (дітей) з особливими потребами». Розглянувши документи пропозиції ТОВ «А1 ОХОРОНА» членами ТК встановлена невідповідність, а саме: -Договір №6-0 від 08.02.2021 р., не містить коду ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (що не відповідає вимозі: Аналогічним договором, в розумінні цієї документації, є договір, предметом якого є надання послуг аналогічного до предмету закупівлі за ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» на об’єктах соціального призначення для людей (дітей) з особливими потребами»); -Договір №147/3010/20 від 30.10.2020 року не є аналогічним в розумінні тендерної документації; -Договір №1609-1 від 16.09.2020 р. не є аналогічним в розумінні тендерної документації; -Відповідно до Протоколу загальних зборів учасників № 2502-2021/1 та Наказу № 4-к, директором Товариства з 24.02.2021 року є Ковальова Валерія Олександрівна, однак Акт надання послуг №С00001223 від 28.02.2021 р. до договору №6-0 від 08.02.2021 р. підписує особа Варгатюк В.В., документи, що підтверджують правовий статус даної особи в Товаристі, не надавались в пропозиції учасника ТОВ «А1 ОХОРОНА».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Кваліфікований підпис

Номер: 1c8611c79e6748329c682d3c232430d7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-02-003007-a.a1
Назва: Кваліфікований підпис
Вимога:
Доброго ранку! Шановний замовник, у тендерній документації встановлена вимога про підписання пропозиції за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Однак, відповідно до ПКМУ "Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печ аток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів" від 3 березня 2020 р. № 193 приватні організації (учасники) закупівель мають законне право використовувати ще і удосконаленний електронній підпис аж до 31 грудня 2021 року. Встановлена Вами вимога не враховує інтреси всіх потенційних учасників, які можуть запропонувати економічно вигіднішу ціну, але будуть відхиленими через ненадання саме КЕПУ. Прохання врахувати, що до 31 грудня 2021 року не всі оформлювали КЕП і не зобов;язнані цього робити до 31 грудня 2021 року. Не надавши альтернативу для підписання пропозиції КЕПом або УЕПом, Ви штучно звузили конкуренцію та не дотримуєтесь принипів публічних закупівель. Вимагаємо надати альтернативу всім учасниками на підписагння пропозиції за допомогою УЕП або КЕП. З повагою!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Кваліфікований електронний підпис забезпечує вищий рівень захисту, має високий рівень довіри як засіб електронної ідентифікації та прирівнюється до власноручного підпису. Удосконалений електронний підпис має середній рівень довіри. Одна з головних ознак КЕП — те, що він зберігається на захищеному носії особистого ключа (ЗНОК).Захищений носій особистих ключів (ЗНОК) — засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Захищений носій особистого ключа — інструмент, призначений для безпечного зберігання КЕП, який зберігається в засобі та знаходиться під одноосібним контролем підписувача. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" для забезпечення найбільш ефективного та якісного отримання послуг, а також з метою забезпечення високого рівня довіри, замовник може самостійно встановлювати вимоги, які вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено