• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пробірка (НК 024:2019: 57900 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з EDTA) (33192500-7); Пробірка (НК 024:2019: 43588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3 ЕДТА) (33192500-7); Пробірка (НК 024:2019: 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD) (33192500-7); Пробірка (НК 024:2019: 41128 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові IVD, з активатором згортання і гелем для розділення) (33192500-7); Пробірка (НК 024:2019: 41128 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові IVD, з активатором згортання і гелем для розділення) (33192500-7); Пробірка (НК 024:2019: 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD) (33192500-7); Пробірка (НК 024:2019: 47589 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з літію гепарином) (33192500-7); Пробірка (НК 024:2019: 43761 Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD) (33192500-7); Система для забору крові (НК 024:2019 - 58143 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з K3EDTA) (33192500-7) (ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)

Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерні пропозиції готуються українською мовою.

Завершена

716 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 581.00 UAH
Період оскарження: 02.04.2021 17:28 - 14.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога на умови закупівлі

Номер: 3723b786b6e9464d9a285770f6d9e892
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-02-002892-a.a1
Назва: Вимога на умови закупівлі
Вимога:
02.04.2021 року Замовник оголосив закупівлю: Пробірка (НК 024:2019: 57900 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з EDTA) (33192500-7); Пробірка (НК 024:2019: 43588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3 ЕДТА) (33192500-7); Пробірка (НК 024:2019: 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD) (33192500-7); Пробірка (НК 024:2019: 41128 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові IVD, з активатором згортання і гелем для розділення) (33192500-7); Пробірка (НК 024:2019: 41128 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові IVD, з активатором згортання і гелем для розділення) (33192500-7); Пробірка (НК 024:2019: 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD) (33192500-7); Пробірка (НК 024:2019: 47589 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з літію гепарином) (33192500-7); Пробірка (НК 024:2019: 43761 Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD) (33192500-7); Система для забору крові (НК 024:2019 - 58143 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з K3EDTA) (33192500-7) (ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні). Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію. Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації (Медико-технічні вимоги) наведений перелік медичних виробів (з сукупними вимогами до них), які закуповуються Замовником. Звертаємо Вашу увагу, що лише ОДИН виробник — компанія ВОЛЕС має змогу запропонувати наступні медичні вироби, враховуючи сукупні вимоги до них: Позиція № 8 “ Пробірка (НК 024:2019: 43761 Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD) (33192500-7): Пробірка центрифужна пластикова не стерильна 10 мл, 26000 шт.”. Крім того, лише ОДИН виробник — компанія Sarstedt (Німеччина) має змогу запропонувати наступні медичні вироби, враховуючи сукупні вимоги до них: Позиція № 9 “Система для забору крові (НК 024:2019 - 58143 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з K3EDTA) (33192500-7): Система для забору крові з капіляром 200 мкл (наповнювач: К3 ЕДТА) (червона кришка), 100 шт.” Слід зазначити, що наразі існують декілька виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні та мають можливість запропонувати інші медичні вироби згідно наведеного переліку (позиції № 1-7), які відповідають загальновстановленим стандартам щодо медичних виробів. Однак саме через наявність вищезгаданих медичних виробів (позиції № 8 та 9, які є виключно в ОДНОГО виробника) інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників. Дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, наявність медичних виробів (позиції № 8 та 9), які дозволені до введення в обіг лише в ОДНОГО виробника суттєво обмежує конкуренцію, оскільки інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі саме за позиціями №1-7 !!! Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише одного виробника), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення позиції (яка є в ОДНОГО виробника) в окремий лот !!! Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” З метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення фактичної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації: 1. Виокремити позицію № 8 “Пробірка (НК 024:2019: 43761 Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD) (33192500-7): Пробірка центрифужна пластикова не стерильна 10 мл, 26000 шт.” в окремий лот. 2. Виокремити позицію № 9 “Система для забору крові (НК 024:2019 - 58143 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з K3EDTA) (33192500-7): Система для забору крові з капіляром 200 мкл (наповнювач: К3 ЕДТА) (червона кришка), 100 шт.” в окремий лот. В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!! Додаток: копії рішень АМКУ (аналогічні обставини).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику торгів! Надаємо Вам відповідь на вашу вимогу щодо внесення зміни до тендерної документації: 1) виокремити позицію № 8 “Пробірка (НК 024:2019: 43761 Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD) (33192500-7): Пробірка центрифужна пластикова не стерильна 10 мл, 26000 шт.” в окремий лот; 2) виокремити позицію № 9 “Система для забору крові (НК 024:2019 - 58143 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з K3EDTA) (33192500-7): Система для забору крові з капіляром 200 мкл (наповнювач: К3 ЕДТА) (червона кришка), 100 шт.” в окремий лот. Згідно «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. №708, Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Відповідні норми не зобов’язують, а залишають за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти), залишає право за Замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. З метою проведення закупівлі витратних матеріалів для лабораторних досліджень одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти). На думку Замовника, закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів. Додатково повідомляємо Вам, що Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, предмет закупівлі сформований в один лот. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта. Також у тендерній документації Замовника зазначено, що всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Якщо Учасник при наданні своєї пропозиції пропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати разом з пропозицією опис товару, відомості про виробника/торгову марку, підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого товару технічними характеристиками замовленого товару. Сьогодні на ринку України представлені безліч компаній, що пропонують еквіваленти та аналоги. Тому всі потенційні учасники торгів після оприлюднення відповідного оголошення можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута Замовником відповідно до вимог діючого законодавства.
Статус вимоги: Відхилено