• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Каналізування р-ну вул.Котляревського в смт. Східниця Львівської області. Очисні споруди глибокого біологічного очищення господарсько-побутових стічних вод (Коригування)

Торги не відбулися

10 259 024.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 295.12 UAH
Період оскарження: 02.04.2021 15:25 - 15.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 152762f879c74eabacab176ea4a87742
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-02-002128-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 частина 3 примітки *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є завершений договір про виконання робіт з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту очисних споруд та/або водопроводів Дана вимога є прямо дискримінаційні, так як відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» статті 32 частина 5 говорить, що: Усі об’єкти поділяються за такими класами наслідків (відповідальності): незначні наслідки - СС1; середні наслідки - СС2; значні наслідки - СС3., Та видом будівництва відповідно але не виключно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 п.8. «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів»: Нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення діючих підприємств, реставрація, капітальний ремонт. І ЖОДНИМ законодавчим актом, об’єкти будівництва не поділяються на ВОДОПРОВОДИ, ОЧИСНІ СПОРУДИ та ін. Тому вважаємо що Замовник обмежує конкуренцію, шляхом встановлення дискримінаційних умов, і відповідно участь в закупівлі не зможуть взяти усі охочі учасники. Всі види будівництва та види проектування відповідно до законодавства поділяються: • За такими класами наслідків (відповідальності): незначні наслідки - СС1; середні наслідки - СС2; значні наслідки - СС3. • Та видом будівництва: Нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення діючих підприємств, реставрація, капітальний ремонт. (Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 "Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об'єктів будівництва" та Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 п.8. «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів») Наголошуємо, що жоден нормативно-правовий документ не відрізняє об’єкти за складом робіт, які наведені у Додатку 2 Технічне завдання, та як такі роботи відносяться до загально-будівельних робіт і як правило передбачені у новому будівництві, реконструкції і капітальному ремонті. Відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 частина 4 примітки Учасник документально підтверджує наявність обсягу річного доходу учасника за 2020 рік, який повинен бути не меншим, ніж 7000000.00 грн. Вважаємо, що зазначена вище вимога про наявність у Учасника обсягу річного доходу не менше 7000000 грн., є дискримінаційною так, як своїм змістом обмежує конкуренцію та створює штучне недопущення до участі у закупівлі учасників, які спроможні виконати роботи у відповідності до умов Технічного завдання Додатку 2 до ТД, які мають обсяг річного доходу менше 7000000 грн. На нашу думку Замовник навмисно та необґрунтовано встановив вимоги, а відтак це обмежує конкуренцію та дискримінує тих учасників процедури закупівлі, які мають аналогічні договори на капітальний ремонт, будівництво та реконструкцію і обсяг річного доходу менше 7000000 грн.. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ст. 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону також встановлює наступні правила: рівність умов участі у закупівлях резидентів та нерезидентів всіх форм власності та організаційно-правових форм; обов’язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вказана вище вимога ТД необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи брати участь у закупівлі певним учасникам, які спроможні виконати роботи якісно та належним чином відповідно до умов технічного завдання та умов договору. Просимо змінити положення Тендерної документації Додаток 1 Таблиця 1 частини 3 і 4 та викласти їх у відповідній редакції, так як учасники можуть виконати визначену роботу у Технічному завданні до ТД, але з досвідом роботи з будівництва/реконструкції/капітального ремонту і без вказання суми річного доходу учасників. Звертаємо увагу Замовника. що залишаємо за собою право звернення до вищих органів стосовно усунення даної дискримінаційної вимоги. Дякуємо!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь надано в окремому файлі
Статус вимоги: Задоволено