-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування
Завершена
2 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
Період оскарження:
02.04.2021 14:44 - 15.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо дискваліфікації
Номер:
91e359b06ac443f7ab13898d7c479da8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-02-005179-b.a1
Назва:
Скарга щодо дискваліфікації
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ, МСП-03680, вул..Митрополита Василя Липківського,45
Скаржник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «І Н В А Й Т»
Адреса: Україна, 01013, місто Київ, вул.Будіндустрії, будинок 6 літера А, офіс 11
Код ЄДРПОУ 37701437
Тел.для зв’язку: +38 (095) 8879855
Електронна адреса: tender@iws.ua
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. О.Ф. ГЕРБАЧЕВСЬКОГО" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Адреса: вул. Червоного Хреста, 3, м. Житомир, 10002
Код ЄДРПОУ 01991406
Тел.для зв’язку: (0412) 43-87-28
Електронна адреса: obllikzttender@gmail.com
Інформація про закупівлю:
Відкриті торги,
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-02-005179-b
Оплата за подання скарги справлена відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
СКАРГА
Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради (надалі – Замовник) оголосило закупівлю в системі PROZORRO за ідентифікатором закупівлі
UA-2021-04-02-005179-b за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування).
Свої пропозиції на участь в зазначеній закупівлі подали наступні учасники:
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 194 від 23.04.2021 р. пропозиція ТОВ «ІНВАЙТ» була відхилена на підставі абзацу 2 пункту 1 та абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 «Відхилення тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
ТОВ «ІНВАЙТ» не погоджується з зазначеним рішенням, вважає його необґрунтованим, хибним та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи виходячи з наступного:
ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ:
Не надано вірно завірену копію Статуту (або іншого установчого документу) організації, підприємства; не надано вірно завірену копію Свідоцтва платника ПДВ, або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Не надано лист роз’яснення чому по вантажникам, прибиральникам і будівельникам відсутня інформація про № диплому, посвідчення.
СПРОСТУВАННЯ ХИБНОГО ТВЕРДЖЕННЯ ЗАМОВНИКА:
Відповідно до додатку №3 Кваліфікаційні критерії до Учасників Учасник зобов’язаний надати копію Статуту (або іншого установчого документу) організації, підприємства; Копія Свідоцтва платника ПДВ, або копія витягу з реєстру платників ПДВ.
На виконання вимог ТД Учасник завантажив в систему скан копію з оригіналу Статуту від 02.09.2019р. та опис документів, що надаються юридичною особою державному ресторатору для проведення реєстраційної дії з кодом доступу до результатів реєстраційної дії та скановану копію з оригіналу витягу з реєстру платників податку на додану вартість № 2026504501335 від 30.10.2020р.
Тендерна документація не містить окремої вимоги щодо порядку «вірного завірення копій» документів. Учасник надав скановану КОПІЮ документів з оригіналів, що вимагались ТД, а тому вважаємо, що в цій частині відсутні підстави для відхилення ТП ТОВ «ІНВАЙТ».
Замовник не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення Пропозиції у наведений вище спосіб впливає на її зміст. Аналогічна позиція АМК міститься в рішенні № 15504-р/пк-пз від 28.10.2019 та № 2021 -р/пк-пз від 25.02.2019.
Щодо відсутності інформації про № диплому, посвідчення, то для обіймання посади прибиральник та вантажник не передбачено проходження спеціальної підготовки та навчання, а тому в таких працівників відсутні диплом та посвідчення. Щодо професії «будівельник», то відповідно до частини 3 статті 22 Закону Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
ПРОСИМО ТАКОЖ ЗАУВАЖИТИ, ЩО ВСІ ПІДСТАВИ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ІНВАЙТ» ВИКЛАДЕНІ ЗАМОВНИКОМ В ПРОТОКОЛІ №194 СТОСУЮТЬСЯ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИЗНАЧЕНІ САМИМ ЖЕ ЗАМОВНИКОМ ЯК ТАКІ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Надання учаснику можливості виправлення невідповідностей ТД по відношенню до кваліфікаційних критеріїв є ОБОВЯЗКОМ, а не правом Замовника.
Враховуючи викладене, Замовник, не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев’ятої статті 26 Закону. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстав. Аналогічне твердження міститься в рішенні АМКУ №17488-р/пк-пз 16.09.2020, № 1076-р/пк-пз від 21.01.2021
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.5, 18, 22, 24, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з порушенням наших законних прав та інтересів,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій № 194 від 23.04.2021р.
3. Зобов’язати Замовника надати ТОВ «Інвайт» відповідно до ч.9 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» право на виправлення заявлених Замовником недоліків у документах на підтвердження пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям.
4. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 28.04.2021 09:40
- рішення від 30.04.2021 № 9561 + лист Замовнику.pdf 05.05.2021 09:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2021 № 10674.pdf 17.05.2021 15:42
- рішення від 14.05.2021 № 10674.pdf 19.05.2021 21:57
- Протокол відміни рішення.doc 20.05.2021 15:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2021 16:04
Дата розгляду скарги:
14.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.05.2021 09:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.05.2021 21:57
Дата виконання рішення Замовником:
20.05.2021 15:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вирішили скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНВАЙТ» (код ЄДРПОУ - 37701437) по процедурі закупівлі - відкриті торги, на закупівлю послуг, код згідно ДК 021:2015: 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування).