• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Пісок яружний, код 14210000-6 за ДК 021:2015 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі»

детальний опис закупівлі згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Завершена

12 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65.00 UAH
Період оскарження: 02.04.2021 14:07 - 08.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо оцінки результатів розгляду пропозиції

Номер: 9e0f421ad4f14964936270f2f17b7112
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-02-004836-c.c1
Назва: Щодо оцінки результатів розгляду пропозиції
Вимога:
КП «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» (надалі – Замовник) було розпочато процедуру спрощеної закупівлі - Закупівля № UA-2021-04-02-004836-c. ТОВ «СІЛЬВЕР ГРУПП СТАР» (код ЄДРПОУ 43540758) (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у спрощеній закупівлі: ДК 021:2015: 14211100-4 Пісок природний (Пісок природний будівельний, яружний). За результатами проведеного аукціону, наша ціна на предмет закупівлі виявилась мінімальною та ТОВ «СІЛЬВЕР ГРУПП СТАР» було визначено переможцем. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.04.2021 № 180 нашу пропозицію було дискваліфіковано у зв’язку з наступними причинами: 1) у складi пропозицiї Учасника мiститься, зокрема документ «ТЕХНIЧНА СПЕЦИФIКАЦIЯ» вiд 14.04.2021 в якому не дотримано вимог встановлених Замовником в цiй частинi, а саме в частинi першiй п. 3 роздiлу «Технiчнi та якiснi характеристики» вказано документ «сертифiкат вiдповiдностi», який не мiститься у вичерпному перелiку Замовника; 2) учасником не зазначено схему проїзду/маршруту проїзду в обидвi сторони, тобто ним не дотримано вимог Замовника в цiй частинi. По першому пункту причини дискваліфікації повідомляємо наступне, Не зважаючи на те, що в нашій країні термін «сертифікат якості» часто використовують маючи на увазі «сертифікат відповідності», згідно з українським законодавством сертифікат якості все ж існує, хоча в нормативних документах чіткого визначення йому і не дається. Сертифікат якості – товаросупроводжувальний документ, який свідчить про відповідність товару вимогам (стандартам) безпеки природного навколишнього середовища, безпеки для життя й здоров’я людей, показникам якості, технічним характеристикам, що передбачені нормами та умовами договору. Взагалі, термін «сертифікат якості» використовують для опису будь-якого документу, що підтверджує певні властивості товару – це може бути письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару, щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару вимогам, які висуваються до якості такого товару. Зазвичай сертифікат якості складається в декількох примірниках, один із яких прямує разом з вантажем, а другий надсилається разом з рахунком та документами, необхідними для оплати. При імпорті товарів, митниця розглядає сертифікат якості як довідковий документ, що дає інформацію про якісні й кількісні характеристики імпортованого товару. Сертифікат якості може бути необхідним для отримання сертифікату відповідності. Сертифікат відповідності – документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством. (Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»). Терміни сертифікат якості та «сертифікат на систему управління якістю» – є неофіційними термінами, що використовуються в практиці, як синоніми до терміну «сертифікат відповідності». Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Форма сертифікатів відповідності встановлюється в кожній з Систем сертифікації продукції, відповідно до нормативних документів, які регламентують діяльність цієї Системи сертифікації. В Україні діє Державна система сертифікації. Форма сертифікатів відповідності в Державній Системі сертифікації встановлюються ДСТУ 3498-96 «Державна Система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис». На підставі вищевикладеного доводимо до Вашого відома те, що у складі нашої пропозиції було вжито, а також прикріплено до переліку документів пропозиції до закупівлі саме термін «Сертифікат відповідності», а також його копія. По другому пункту причини дискваліфікації повідомляємо наступне, У документі учасником не зазначено схему проїзду/маршруту проїзду в обидвi сторони, у зв’язку з тим, що ми відповідно до поданих документів зобов’язувалися зробити доставку Товару, що є предметом закупівлі, про що свідчить документ «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Р.2 п. 2.3. Чим було б зекономлено бюджетні кошти. Схема проїзду вимагалася лише в тому випадку, якщо вивіз Товару буде здійснюватися Замовником самостійно (самовивіз). Відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. На нашу думку, перелік документів, що поданий нашим підприємством у складі пропозиції повністю відповідає вимогам до закупівлі Замовника. Отже, аналізуючи вищевикладене, можна прийти до висновку, що в діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі на відповідність умовам закупівлі, що в свою чергу є грубим порушенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та Закону України «Про публічні закупівлі» вцілому.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: відповідь надана в окремо доданому файлі
Статус вимоги: Відхилено