-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і дистанційний контроль існуючих установок протипожежної автоматики на об'єкті Маріупольський професійний машинобудівний ліцей (учбовий корпус- 4-х поверхова будівля, гуртожиток та гараж) за адресою м. Маріуполь, вул. Макара Мазая,3
Завершена
128 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 640.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 640.00 UAH
Період оскарження:
02.04.2021 13:40 - 08.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Порушення вимог статті 31 Закону «Про публічні закупівлі" та вимога вернуті пропозіцію ТОВ "СФЕРА" до розгляду
Номер:
20325998563b4d6dbfe517dbef862154
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-02-003930-b.a1
Назва:
Порушення вимог статті 31 Закону «Про публічні закупівлі" та вимога вернуті пропозіцію ТОВ "СФЕРА" до розгляду
Вимога:
З рішенням щодо відхилення пропозиції ТОВ «СФЕРА» не погоджуємось та мотивуємо це наступної доказової базою: Пунктом 2 додатка 3 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ УЧАСНИКІВ ЗАКУПІВЛІ. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» вимагалося від учасника надати копію довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб). Файлом у форматі PDF під назвою “Виписка з ЕДРПОУ ТОВ СФЕРА» надано вказаний документ у повному обсязі. Пунктом 8 вимагалося від учасника надати довідку про наявність цілодобової технічної підтримки з виїздом технічного спеціаліста протягом 24 годин з моменту спрацювання пожежної сигналізації. Підтверджується випискою зі штатного розкладу та копіями трудових книжок ( інженера та не менш 3 електромонтерів). Файлами у форматі PDF під назвами «Довідка тех.підтр» та «Штатка та документи працівників» ТОВ «СФЕРА» надано вказану довідку та скан. копії трудових книжок на керівника робіт та трьох працівників, яки будуть задіяні для надання цілодобової технічної підтримки. Крім цього, у вказаному файлі також надано скан. копії трудових книжок на працівників, що будуть задіяні для здійснення цілодобового спостереження за спрацюванням засобів пожежної сигналізації. Враховуючи вищевикладене вважаємо, що Пропозиція ТОВ «СФЕРА», була неправомірно відхилена з наведених вище підстав. Неправомірно відхиливши Пропозицію, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону «Про публічні закупівлі», які зобов’язують його забезпечити piвнi умови для всіх учасників закупiвлi, здійснити об'єктивний та чесний вибір переможця. Враховуючи усе вище наведене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо прийняти скаргу до розгляду, скасувати своє рішення, що прийняте Протоколом засідання тендерного комітету № 282 від 19.04.2021 та вернуті пропозицію ТОВ «СФЕРА» до розгляду. У разі не задоволення цей вимоги будемо змушені звернутися до вищих органів оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2021 15:58
Вирішення:
Товариство з обмеженою відповідальністю «СФЕРА»
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Абзацем 2 пункту 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
У зв’язку із цим, Ваша вимога в частині скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «СФЕРА», прийнятого протоколом №282 від 19.04.2021 та повернення пропозиції до розгляду задоволенню не підлягає, оскільки не має під собою правового підгрунтя.
Разом з цим, на підставі п.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів:
1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
3) подання пропозицій учасниками;
4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону;
5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;
6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю;
7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Частинами 1 та 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тобто, право Замовника вимагати від учасників процедури закупівлі подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, прямо визначено законом.
Кваліфікаційні критерії учасників закупівлі (вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) як Додаток №3 були оприлюднені у складі тендерної документації та визначали певні кваліфікаційні критерії, в тому числі: пункт 8 - довідку про наявність цілодобової технічної підтримки з виїздом технічного спеціаліста протягом 24 годин з моменту спрацювання пожежної сигналізації; підтверджується випискою з штатного розкладу та копіями трудових книжок (інженера та не менше 3 електромонтерів); пункт 9 – довідку про відповідність надаваємих послуг вимогам ДСТУ – Н/TS 54-14:2009 ДСТУ 16763:2017 та ДБН В.2.2-56:2014.
У складі пропозиції ТОВ «СФЕРА» на виконання п.6 Кваліфікаційних критеріїв учасників закупівлі (вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) було надано Довідку про наявність та чисельність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення цілодобового спостереження за спрацюванням засобів протипожежної сигналізації та технічного обслуговування системи протипожежної сигналізації, в якій зазначено прізвища 5-ти працівників із зазначенням їх посад та кваліфікації, а саме: Дубина А.М., Селіванов В.М., Васильченко С.М., Щербина В.А. та Гаркуша С.Л.
Наряду з цим, зазначені відомості щодо Селіванова В.М., Щербини В.М. та Гаркуші С.Л. не підтверджені та сканкопії їх трудових книжок (інженера та не менш 3 електромонтерів) відсутні. В доданих файлах «Штатка та документи працівників» міститься інформація взагалі щодо інших осіб.
Крім того, на виконання п.9 Кваліфікаційних критеріїв учасників закупівлі (вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) не надано довідку про відповідність надаваємих послуг вимогам ДСТУ – Н/TS 54-14:2009 ДСТУ 16763:2017 та ДБН В.2.2-56:2014.
Розглядаючи на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію ТОВ «СФЕРА», яку за результатами електронного аукціону визначено найбільш економічно вигідною, було встановлено що пропозиція ТОВ «СФЕРА» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а тому керуючись п.13 статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» пропозицію ТОВ «СФЕРА» було відхилено.
Статус вимоги:
Відхилено