-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектно-кошторисної документації
Завершена
137 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 685.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 685.00 UAH
Період оскарження:
02.04.2021 11:28 - 08.04.2021 12:00
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга на незаконні дії Змовника
Номер:
e08746c5ea644868ab90c72f34329d95
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-02-003094-c.a1
Назва:
Скарга на незаконні дії Змовника
Вимога:
Скарга
на незаконні дії Уповноваженої особи Замовника
Відповідно до ч. 3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі», під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Згідно з п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/ органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) посадової особи.
Відповідно до п. 6 ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону.
Згідно з п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Відповідно до п. 1.4. Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 №557, замовником не може бути одночасно визначено відповідальними за організацію та проведення одних і тих самих процедур закупівель тендерний комітет та уповноважену особу (осіб).
Відповідальним за організацію і проведення закупівлі UA-2021-04-02-003094-c визначено Упоноважену особу - Олексія Виговського.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття Пропозицій відбулось 14.04.2021.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу ФОП Черніна Ігоря Олександровича визначено переможцем процедури закупівлі.
Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №44 від 16 квітня 2021 року підписано Олексієм Виговським.
ТОВ «ПРОМКОМПЛЕКТ» не погоджується з рішенням Уповноваженого замовника про визначення переможця процедури закупівлі, виходячи з наступного.
Відповідно до пункту 14.2. Оголошення, пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель (далі Система) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї документації.
Пропозиція повинна складатися зокрема з:
- письмової згоди на обробку персональних даних учасника відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» - лист у довільній формі (Додаток №6 до оголошення), на фірмовому бланку (за наявності). Згідно приміток до Додатку №6 до оголошення - надається окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються у пропозиції учасника.
- заповнений належним чином та з печаткою (за її наявності) проект договору (Додаток №7 до оголошення).
У складі пропозиції ФОП Черніна І.О. відсутні письмові згоди на обробку персональних даних учасника відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» на Котченка О.М. та Дяконенка О.О.
Відповідно до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2021-04-02-003094-c:
Назва предмета закупівлі Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності) Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція вузла обліку газу на території Пожежно-випробувального полігону Інституту державного управління та наукових досліджень з цивільного захисту за адресою: Київська область, село Дмитрівка, вулиця Центральна, 60» ДК 021:2015: 71323000-8 — Послуги з інженерного проектування промислових і виробничих процесів 1 роботи Україна, Відповідно до документації до 10 липня 2021
Учасник ФОП ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав у складі пропозиції заповнений проект договору з додатками до нього. Згідно Додатку №3, графік виконання робіт, а саме термін передачі ФОП Чернін Ігор Олександрович вказано 30 липня 2021 року, що не відповідає встановленим вимогам до предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, пропозиція ФОП Черніна Ігоря Олександровича не відповідала умовам Документації в цій частині та мала бути відхилена Уповноваженою особою Замовника відповідно до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на зазначене вище, Уповноважена особа замовника формально склав вказаний протокол, з метою визначення переможцем «бажаного» учасника торгів.
Внаслідок неправомірних дій Замовника було грубо порушено право ТОВ «ПРОМКОМПЛЕКТ» бути обраним переможцем процедури закупівлі.
У діях Замовника містяться ознаки порушення принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а перш за все: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупіель, недискримінація та рівне ставлення до учасників, обєктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Підсумовуючи вищевикладене, рішенням Замовника порушено права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ПРОМКОМПЛЕКТ» та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
На підставі наведеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Негайно скасувати рішення № 44 від 16 квітня 2021 року про визначення переможцем ФОП Черніна Ігоря Олександровича.
2. Прийняти рішення, відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме.
У разі, якщо Уповноваженою особою не будуть усуненні порушення, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, учасник спрощеної закупівлі ТОВ «ПРОМКОМПЛЕКТ» буде вимушений звертатись до органу, що здійснює контроль над замовником та суду з відповідною позовною заявою.
Додатково наголошуємо, що у разі звернення до суду з вказаним позовом, перед судом буде ініційоване питання щодо стягнення з Замовника судових витрат (судового збору та витрат на правову допомогу адвоката) на користь ТОВ «ПРОМКОМПЛЕКТ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника.pdf 16.04.2021 16:24
Дата подачі:
16.04.2021 16:24
Вирішення:
В примітках додатку 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-04-02-003094-c вказано, що Лист–згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних «Надається окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються у пропозиції учасника».
Визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці восьмому статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Ключовим є розуміння того, яка особа є ідентифікованою, або такою, що може бути ідентифікована. Проте, якщо сукупність певних даних не дає змогу ідентифікувати особу, то їх обробка не захищається Законом «Про захист персональних даних». Хочу звернути увагу, що така ж позиція викладена і в Регламенті Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2016/679 – головному документі ЄС, що регулює захист прав фізичних осіб під час обробки персональних даних.
В наданій пропозиції учасника торгів ФОП ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ було надано персональні дані (копія паспорту та ідентифікаційного коду) Черніна Ігора Олександровича та надано Лист–згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних цієї особи.
Наявний в складі пропозиції учасника Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста, виданий Котченку Олегу Михайловичу, не дає змоги конкретно ідентифікувати дану особу і не може бути віднесений до персональних даних. Щодо Дяконенко Оксани Олексiївни – не надано жодної копії документів цієї особи.
Тому можна вважати, що в пропозиції учасника ФОП ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ використовуються персональні дані тільки однієї особи, а саме Черніна Ігора Олександровича Лист–згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних якої надано в складі пропозиції, що відповідає п. 14.4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до п. 2 ст. 14 Закону України Про публічні закупівлі Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів:
1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
3) подання пропозицій учасниками;
4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону;
5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;
6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю;
7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Відповідно до п. 3 ст. 14 Закону України Про публічні закупівлі В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-04-02-003094-c в п. 5. Зазначено строк виконання робіт: 90 календарних днів після підписання договору, але не пізніше 31 грудня 2021 року. В зв’язку з відсутністю технічної можливості зазначення даного строку в електронній версії оголошення було прийнято рішення вказати термін від можливої дати підписання договору, а саме 10.07.2021 року. Відповідно до п. 15 ст. 14 Закону України Про публічні закупівлі Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Тобто можливий строк виконання робіт може коливатися в межах 20 днів. При розгляді пропозиції учасника ФОП ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ було встановлено, що даний учасник надав у складі пропозиції заповнений проект договору з додатками до нього. Згідно Додатку №3 (графік виконання робіт), а саме в колонці 2 «Термін передачі (день, місяць, рік)» вказано «До 30 липня 2021 року» та в колонці 3 «Інші умови» вказано «До 90 календарних днів з моменту підписання договору за умови передачі вихідних даних у З-х денний термін після підписання даного договору», що повністю відповідає п. 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного надана скарга не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
22.04.2021 11:11