• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі адмінбудівлі, розташованої за адресою: Луганська обл., сел. Мирне, вул. Центральна, 32 код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація;

Завершена

879 568.38 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 397.84 UAH
Період оскарження: 02.04.2021 09:21 - 08.04.2021 09:04
Вимога
Відхилено

Вимога щодо оскарження переможця

Номер: fce39554f55d4ad39c650a5481ef159e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-02-000773-b.a5
Назва: Вимога щодо оскарження переможця
Вимога:
Вимога щодо оскарження переможця 27 квітня 2021 року був опублікований Протокол №12 від 27 квітня 2021 року про визначення переможцем спрощеної закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі адмінбудівлі, розташованої за адресою: Луганська обл., сел. Мирне, вул. Центральна, 32» - Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНТРАНС". Після детального розгляду тендерної документації ТОВ "ЕНТРАНС" зазначаємо, що учасник надав в своїй тендерній пропозиції 6 архівованих тек, з найменуванням всіх додатків, в яких містяться наступні документи: 1. «Додаток 1 Форма пропозиції», в якій знаходиться довідка пропозиції, згідно додатку 1 оголошення цієї закупівлі. 2. «Додаток 2 наявність обладнення», в якій знаходиться довідка наявності обладнання, згідно додатку 2 оголошення цієї закупівлі. 3. «Додаток 3 довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів», в якій знаходиться наступні файли: • довідка наявного досвіду, згідно додатку 3 оголошення цієї закупівлі, • Відгук -1 та Відгук -2 • КБ-3,КБ-2 капіт.ремонт покрівлі • КБ-3,КБ-2 реконстр.Кремінської школи 4. «Додаток 4 технічне завдання та технічні характеристики», в якій знаходиться наступні файли: • Гарантійний лист • ДЦ_ДЦ • ДЦ_ИВР • ДЦ_ЛС1ЕС_2-1-1 • ДЦ_ОПРЛС_2-1-1 5. «Додаток 5 інша інформація» в якій знаходиться наступні файли: • Виписка з єдиного держ.реєстру • Витяг ПДВ • Довідка про згоду на оброблення своїх персон.даних • Наказ про призначення відпов.щодо підпису докум.тенд.пропоз. • Наказ та рішення про призначення директора • Статут • Фінансова звітність 2019р. • Фінансова звітність 2020р. 6. «Додаток 6 проект договору» містить проект договору, згідно додатка 6 цього оголошення. Виходячи з вище наведеного, у пропозиції ТОВ «ЕНТРАНС» не має підписаного Додатка 4 «Технічне завдання та технічні характеристики». На підставі такого порушення, з точки зору Уповноваженої особи Андрюшиній Любов Миколаївни пропозицію ФОП Чуприна Т.І. було відхиллено згідно протоколу №6 від 21 квітня 2021 року. Відповідно до вищенаведеного протоколу п. 1 підстави відхилення тендерних пропозицій, наша тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, вимогам п. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: - «Порушення вимог Оголошення пункту «Додатки до документації» учасником не надано Додаток 4 «Технічне завдання та технічні характеристики». Таке забезпечення вимагалось Замовником. Але, якщо детальніше розглянути документи ФОП Чуприни Т.І. то можна побачити, що до системи Прозорро були завантажені документи такі самі, як містить пропозиція ТОВ «ЕНТРАНС» у «Додатку 4 технічне завдання та технічні характеристики», а саме: - Гарантійний термін.pdf; - 66_ДЦ_ДЦ.pdf; - 66_ДЦ_ЛС1ЕС_2-1-1.pdf; - 66_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf; - 66_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf. Виходячи з такого порівняння документів, слід вважати, що тендерна документація ФОП Чуприна Т.І., мала всі додатки та документи, які і має переможець ТОВ «ЕНТРАНС». Також хочемо звернути Вашу увагу на п. 3 Пеліку формальних помилок, Наказ 15.04.2020 № 710 де сказано що до формальних несуттєвих помилок відноситься: «Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації». Виходячи з вищенаведеного Ми вважаємо, що дії уповноваженої особи неприпустимі, незаконні та є свідченням завзятого ставлення до учасників. Просимо переглянути Ваше рішення щодо визнання переможцем учасника ТОВ «ЕНТРАНС». А також зв’язку з тим, що додаткову аргументацію відхилення нашої пропозиції ми не отримали згідно до п. 4 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі", а отримали абсурдну відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що у відповідності до п. 14 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. На підставі вищенаведеного Вашу вимогу (претензію) відхилено. Переконливо просимо шановну Уповноважену особу Андрюшину Любовь Миколаївн прочитати остання речення п. 14 ст. 14 Закон України "Про публічні закупівлі", де сказано, що: « Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь». А також звернути увагу на п. 4 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі" в якому говориться що: Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Враховуючи вищенаведене просимо надати аргументовану відповідь щодо дискваліфікації ФОП Чуприна Т.І. з зазначенням переваг пропозиції ТОВ «ЕНТРАНС» згідно п. 4 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі" або дискваліфікувати переможця ТОВ «ЕНТРАНС» та ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Чуприна Т.І, як учасника з найбільш економічно вигідною пропозицію. Отже, якщо уповноважена особа Замовника незаконно та безпідставно відхиляє найбільш економічно вигідні пропозиції, ми звернемось до Державної аудит служби та Національної поліції.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо, що Ваша пропозиція була відхилена на підставі відсутності оновленої пропозиції за результатами аукціону відповідно до п. 14.6 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі адмінбудівлі, розташованої за адресою: Луганська обл., сел. Мирне, вул. Центральна, 32 ), а саме: «Учасник електронних торгів, після закінчення аукціону та визнання системою “Prozorro” його пропозиції як найбільш економічно вигідною (найменша вартість пропозиції) у період його кваліфікації, повинен протягом 1 робочого дня дозавантажити в системі “Prozorro” нову (акцептовану, з урахуванням аукціону) Пропозицію оформлену на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №1 цієї документації, у вигляді сканованої копії формату pdf з обов’язковим зазначенням остаточної ціни в гривнях з ПДВ або без ПДВ в залежності від системи оподаткування, що підтверджують ціну за результатами аукціону та наступні документи до неї: - договірна ціна; - локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості; - підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; - розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису». Зважаючи на те, що вимога щодо надання оновленої інформації після аукціону не було Вами оприлюднено в електронній системі закупівель, Вашу пропозицію відхилили на законних підставах. Отже, рекомендуємо уважно ставитися до підготовки своєї тендерної пропозиції та наступного разу надавати повний пакет документів відповідно до вимог зазначених Замовником торгів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога ФОА Чуприна Т.І.

Номер: 37c9d7905f004e15acb70ffcbf6ba970
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-02-000773-b.c4
Назва: Вимога ФОА Чуприна Т.І.
Вимога:
Відповідності до п. 14 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ФОП Чуприна Т.І. умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо, що у відповідності до п. 14 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. На підставі вищенаведеного Вашу вимогу (претензію) відхилено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 4073619ca0f34653b75de3efc391f11b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-02-000773-b.a3
Назва: вимога
Вимога:
Відповідності до п. 14 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ "БК "Вертикаль - Плюс" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо, що у відповідності до п. 14 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. На підставі вищенаведеного Вашу вимогу (претензію) відхилено.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

вимога про усунення порушення

Номер: 0d0f06de49ba4d5a98f3f2283eab7083
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-02-000773-b.b2
Назва: вимога про усунення порушення
Вимога:
вимога !
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо, що у відповідності до п. 14 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. На підставі вищенаведеного Вашу вимогу (претензію) відхилено.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Вимога до Замовника про неправомірне відхилення пропозиції ФОП Чуприна Т.І. та прийняттям законного рішення

Номер: 691067fb1d8b49498fc0d04e69027be9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-02-000773-b.a1
Назва: Вимога до Замовника про неправомірне відхилення пропозиції ФОП Чуприна Т.І. та прийняттям законного рішення
Вимога:
ФОП Чуприна Т.І. не погоджується з рішенням замовника викладеним в протоколі від 21.04.2021 про відхилення пропозиції учасника – ФОП Чуприна Т.І. у закупівлі UA-2021-04-02-000773-b. Відповідно до вищенаведеного протоколу п. 1 підстави відхилення тендерних пропозицій, наша тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, вимогам п. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: - «Порушення вимог Оголошення пункту «Додатки до документації» учасником не надано Додаток 4 «Технічне завдання та технічні характеристики». Таке забезпечення вимагалось Замовником. Обґрунтування скарги Ми вважаємо, що не порушили ані кваліфікаційних вимог та забезпечення, ані умов тендерної документації: А). В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі адмінбудівлі, розташованої за адресою: Луганська обл., сел. Мирне, вул. Центральна, 32 ) (далі оголошення) не має чіткої вимоги Замовника про надання учасником Додатку 4 «Технічне завдання та технічні характеристики». Якщо в оголошені Замовник вимагає надати: - п. 14.1 маркер 3: «Заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку №1, що містить відомості про Учасника (форма подається Учасником на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номера реєстрації за підписом керівника (прізвище, ініціали) Учасника. Учасник не повинен відступати від форми згідно Додатку №1);» - п. 14.3: «Довідку, що містить інформацію про обладнання, інструменти та техніку у формі згідно додатку №2, які необхідні для виконання робіт, що зазначені в оголошені (у разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди).» - п. 14.4.: «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у формі згідно Додатку №3. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про виконання робіт, аналогічних до предмету цієї закупівлі. Додатково необхідно додати копію зазначеного договору та довідки «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Актів виконаних робіт (КБ-2в), виконаних на їх умовах та позитивні відгуки від замовників з обов’язковим зазначенням дати та номеру договору та інформацією про належне виконання цього договору.» - П. 14.7, *****: «Проект договору наведений у Додатку 5 повинен бути підписаний Учасником.» То щодо Додатку 4 «Технічне завдання та технічні характеристики» немає ніяких інструкції. До того ж відповідно до ч. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. В ЗУ «Про публічні закупівлі» не має вимоги що інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі має бути затверджена учасником. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 26 п. 11 Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 14 ч. 11 Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. На основі та згідно з Додатком 4 складено договірну ціну, локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості, підсумкову відомість, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, про що свідчить п. 2 Цінової пропозиції складеної відповідно до Додатку 1 Оголошення наданої ФОП Чуприною Т.І. в складі пропозиції а саме: 2. До цінової пропозиції надаємо розрахунок ціни (договірну ціну, локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості, підсумкову відомість, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису) згідно технічного завдання, що відповідає сумі закупівлі. Тому дискваліфікацію ФОП Чуприна Т.І. відповідно до п. 1 протоколу «Порушення вимог Оголошення пункту «Додатки до документації» учасником не надано Додаток 4 «Технічне завдання та технічні характеристики». Таке забезпечення вимагалось Замовником.» оскільки в оголошенні не має чіткої вимоги надання цього додатку затвердженого учасником, вважаємо порушенням відповідно до ч. 10 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» згідно якого тендерний комітет або уповноважена особа (особи) Замовника, 1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель; 2) здійснює вибір процедури закупівлі; 3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі; 4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; 6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону; 7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом. Б) Надання іншими учасниками затвердженого Додатку 4 «Технічне завдання та технічні характеристики» не може слугувати приводом для відхилення пропозиції ФОП Чуприна Т.І.; В) На сайті https://www.dzo.com.ua/tenders/10214361 відображена причина дискваліфікації: Учасник не надав забезпечення пропозиції якщо таке забезпечення вимагалось замовником. В оголошенні п. 12 сказано: Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Вважаємо що вказана причина дискваліфікації не відповідає дійсності та не є об’єктивною. У вимозі замовнику просимо переглянути відхилення пропозиції та повторно розглянути пропозицію із прийняттям законного рішення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо, що у відповідності до п. 14 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. На підставі вищенаведеного Вашу вимогу (претензію) відхилено.
Статус вимоги: Відхилено