-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Підгузки для дітей та дорослих
Тендерна документація додається (ТД __ПІДГУЗКИ).Найменування, коди та назви медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічна специфікація) та по тексту оголошення.
Завершена
220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період оскарження:
01.04.2021 17:39 - 15.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено
вимоги під конкретного виробника 2
Номер:
d568855c98be41a7bf4710a597667d30
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-006493-b.c3
Назва:
вимоги під конкретного виробника 2
Вимога:
Шановний Замовнику! Ви посилаєтесь, що два виробника Тена і Ліберо можуть брати участь у закупівлі, та аргументуєте це як доказ відповідності вашої документації ЗУ Про публічні закупівлі! Доводимо до Вашого відома, що Тена і Ліберо являються торговими марками одного виробника (Essiti, у минулому - SCA), а торгові марки ЕВА та СЕНІ не відповідають вимогам в сантиметрах та відміні в кількості в штуках.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ ПРО НАДАННЯ ВІДПОВІДІ 3 (1).pdf 08.04.2021 17:11
Дата подачі:
06.04.2021 17:21
Вирішення:
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне:
Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Замовник оголошуючи закупівлю керувався принципами здійснення публічних закупівель зазначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Згідно ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», - у разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
Враховуючи зазначене, уповноваженою особою було визначено технічні характеристики товару для забезпечення догляду за людьми з особливими потребами (особи з інвалідністю). Крім того, досвід роботи довів, що саме такі технічні характеристики засобів реабілітації мають найменші нарікання від пацієнтів. Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Також, згідно Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» медичні заклади зобов’язані забезпечити потреби пацієнтів засобами реабілітації, які найбільш враховують їх потреби та покращують якість життя.
Окремо наголошуємо, що закупівля здійснюється задля того, щоб задовільнити законні потреби людей з особливими потребами (осіб з інвалідністю) відповідно до Постанови КМУ від 03.12.2009 р. № 1301 "Про порядок забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами", Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» № 2961 (стаття 23), Положення про індивідуальну програму реабілітації особи з інвалідністю №757 та з урахуванням потреб згідно форми індивідуальної програми реабілітації інваліда. Так згідно ст. 23 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» «Особа з інвалідністю (законний представник недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю) зобов’язана брати участь у виборі та погоджувати призначення конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення, реабілітаційних послуг і санаторно-курортного лікування тощо в межах її індивідуальної програми реабілітації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України».
Технічна специфікація (додаток 1 до тендерної документації) містить вимоги до предмета закупівлі (товару), які необхідні Замовнику із зазначенням понять «не більше»/«не менше», що дає можливість Учаснику пропонувати еквівалент товару, що цілком підпадає під технічні характеристики Замовника.
Ваше твердження, що «вимоги прописані під конкретну торгову марку Тена» є нікчемним. На ринку України представлені товари з технічними характеристиками, що відповідають вимогам Замовника декількох торгових марок, які відповідають вимогам тендерної документації, а саме: дитячі підгузки – Evy Baby, Haggies, Pampers, що стосується підгузків для дорослих то це – Seni, Eva, Abena, Тена і Ліберо. Якщо Учасник не має в наявності всього переліку (асортименту) товару, що є предметом даної закупівлі, то йому нічого не заважає закупити їх на ринку, тобто розширити свій асортимент, звісно, якщо є бажання співпрацювати з виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за розуміння!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
вимоги під конкретного виробника
Номер:
54d14bb5a26442749cac66bc483169fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-006493-b.b2
Назва:
вимоги під конкретного виробника
Вимога:
Шановний Замовнику!
Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ваша «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ХАРАКТЕР І НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» має дискримінаційні вимоги, прописані під конкретну торгову марку Тена!!!
Такі вимоги, як:
- об’єм талії та стегон – від 65 см до 85 см; об’єм талії та стегон – від 55 см до 85 см: об’єм талії та стегон – від 70 см до 120 см; об’єм талії та стегон – від 90 см до 145 см
- не менше 30 штук в упаковці; не менше 14 штук в упаковці.
Та інші вимоги в сантиметрах та штуках в упаковці прописані під конкретну торгову марку (Тена).
Зазначаємо, що Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L, XL та інші підгузків для дорослих, дитячі підгузки мають стандартні розміри: Junior 5 (11-25 kg); Extra Junior 6 (16+ kg) або (15-30 kg) та інші.
Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, крім Libero та Tena взяти участь в закупівлі, а саме:
1. Видалити конкретні розміри в сантиметрах;
2. Вказати кількість не в упаковках, а в штуках.
Таким чином буде можлива конкуренція та економія коштів платників податків!
Дякуємо.
В інакшому випадку вимушені будемо звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ ПРО НАДАННЯ ВІДПОВІДІ 2.pdf 06.04.2021 17:05
Дата подачі:
06.04.2021 16:07
Вирішення:
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне: Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню «дискримінація» - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
На підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Замовник оголошуючи закупівлю керувався принципами здійснення публічних закупівель зазначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Згідно ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», - у разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
Враховуючи зазначене, уповноваженою особою було визначено технічні характеристики товару для забезпечення догляду за людьми з особливими потребами (особи з інвалідністю). Крім того, досвід роботи довів, що саме такі технічні характеристики засобів реабілітації мають найменші нарікання від пацієнтів. Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Також, згідно Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» медичні заклади зобов’язані забезпечити потреби пацієнтів засобами реабілітації, які найбільш враховують їх потреби та покращують якість життя.
Окремо наголошуємо, що закупівля здійснюється задля того, щоб задовільнити законні потреби людей з особливими потребами (осіб з інвалідністю) відповідно до Постанови КМУ від 03.12.2009 р. № 1301 "Про порядок забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами", Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» № 2961 (стаття 23), Положення про індивідуальну програму реабілітації особи з інвалідністю №757 та з урахуванням потреб згідно форми індивідуальної програми реабілітації інваліда. Так згідно ст. 23 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» «Особа з інвалідністю (законний представник недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю) зобов’язана брати участь у виборі та погоджувати призначення конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення, реабілітаційних послуг і санаторно-курортного лікування тощо в межах її індивідуальної програми реабілітації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України».
Технічна специфікація (додаток 1 до тендерної документації) містить вимоги до предмета закупівлі (товару), які необхідні Замовнику із зазначенням понять «не більше»/«не менше», що дає можливість Учаснику пропонувати еквівалент товару, що цілком підпадає під технічні характеристики Замовника.
Крім того, Вами особисто надано докази що вимогам до предмета закупівлі відповідають уже як мінімум 2-і торгівельні марки Libero та Tena, тобто конкуренція наявна і Ваше твердження, що «вимоги прописані під конкретну торгову марку Тена» є нікчемним. На ринку України представлені товари з технічними характеристиками, що відповідають вимогам Замовника декількох торгових марок, які відповідають вимогам тендерної документації, а саме: дитячі підгузки – Evy Baby, Haggies, Pampers, що стосується підгузків для дорослих то це – Seni, Eva, Abena. Якщо Учасник не має в наявності всього переліку (асортименту) товару, що є предметом даної закупівлі, то йому нічого не заважає закупити їх на ринку, тобто розширити свій асортимент, звісно, якщо є бажання співпрацювати з виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за розуміння!
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
Технічні вимоги
Номер:
f231ff507a2043ed9c4a96dbcf758f97
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-006493-b.b1
Назва:
Технічні вимоги
Вимога:
Шановний замовник.
У Додатку 1 вказано, що в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент", тобто замовник не заперечує участь у закупівлі еквівалентних товарів, але в п. 1 тогож Додатку вказано що Еквівалентом виробів медичного призначення в розумінні даної документації тендерної пропозиції є вироби медичного призначення розміри, комплектація, матеріали, градація та інші стандартні характеристики товару абсолютно співпадають з характеристиками товару, що є предметом закупівлі. Такого не буває, щоб оригінал і еквівалент абсолютно співпадали. Це дурня та образа здорового глузду, бо товари кожної ТМ мають свої оригінальні ексклюзивні параметри, в тому числі і розміри (окружність талії, стегон).
Вимагаємо від замовника негайно прибрати вимоги щодо абсолютного співпадання запропонованого товару з характеристиками товару, Якщо наша вимога не буде виконана залишаємо за собою право звернутися до відповідних органів з питання дискримінаційних і корупційних дій замовника.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічні вимоги.png 02.04.2021 11:50
- ПРОТОКОЛ ПРО НАДАННЯ ВІДПОВІДІ.pdf 05.04.2021 14:06
Дата подачі:
02.04.2021 11:50
Вирішення:
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню «дискримінація» - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Відповідно до Закону України «Про запобігання корупції», - корупція – це використання особою, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній у частині першій статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей;
На підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Замовник оголошуючи закупівлю керувався принципами здійснення публічних закупівель зазначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Поняття «корупція» не має ніякого відношення до Замовника. Закупівля оголошена з дотриманням принципів не дискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Згідно ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Згідно ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», - у разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
Враховуючи зазначене, уповноваженою особою було визначено технічні характеристики товару для забезпечення догляду за людьми з особливими потребами (особи з інвалідністю). Крім того, досвід роботи довів, що саме такі технічні характеристики засобів реабілітації мають найменші нарікання від пацієнтів. Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Також, згідно Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» медичні заклади зобов’язані забезпечити потреби пацієнтів засобами реабілітації, які найбільш враховують їх потреби та покращують якість життя.
Окремо наголошуємо, що закупівля здійснюється задля того, щоб задовільнити законні потреби людей з особливими потребами (осіб з інвалідністю) відповідно до Постанови КМУ від 03.12.2009 р. № 1301 "Про порядок забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами", Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» № 2961 (стаття 23), Положення про індивідуальну програму реабілітації особи з інвалідністю №757 та з урахуванням потреб згідно форми індивідуальної програми реабілітації інваліда. Так згідно ст. 23 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» «Особа з інвалідністю (законний представник недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю) зобов’язана брати участь у виборі та погоджувати призначення конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення, реабілітаційних послуг і санаторно-курортного лікування тощо в межах її індивідуальної програми реабілітації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України».
Технічна специфікація (додаток 1 до тендерної документації) містить вимоги до предмета закупівлі (товару), які необхідні Замовнику із зазначенням понять «не більше»/«не менше», що дає можливість Учаснику пропонувати еквівалент товару, що цілком підпадає під технічні характеристики Замовника.
Крім того, Вами не надано доказів що вимоги до предмета закупівлі не можуть виконати 2 та більше Учасників. На ринку України представлені товари з технічними характеристиками, що відповідають вимогам Замовника декількох торгових марок, які відповідають вимогам тендерної документації, а саме: дитячі підгузки – Evy Baby, Haggies, Pampers, що стосується підгузків для дорослих то це – Seni, Eva, Abena. Якщо Учасник не має в наявності всього переліку (асортименту) товару, що є предметом даної закупівлі, то йому нічого не заважає закупити їх на ринку, тобто розширити свій асортимент, звісно, якщо є бажання співпрацювати з виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за розуміння!
Статус вимоги:
Відхилено