-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Плетені металеві сітки на каркасах
Завершена
108 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 540.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 540.00 UAH
Період оскарження:
01.04.2021 17:10 - 07.04.2021 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Безпідставне оголошення переможця закупівлі
Номер:
193b0d691f204659ad7ef7eb1c6cd850
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-006273-b.a2
Назва:
Безпідставне оголошення переможця закупівлі
Вимога:
Оскарження
Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №70 від 19.04.2021р.
ПП «Аква- Україна-Сервіс» вважає , що рішення про визначення переможцем у Спрощеній/Допороговій закупівлі , код національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44310000-6: Вироби з дроту (Плетені металеві сітки на каркасах ) учасника торгів КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОДОЛІЙ» ПРИЮТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ не є правильним .
Тому, що у учасника торгів КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВОДОЛІЙ» ПРИЮТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ відсутні невід’ємні додатки та довідки до Оголошення , а саме:
1. Відсутній гарантійний лист про те, що товари повинні відповідати показникам якості та безпеки, які встановлюються законодавством України, а також відповідати санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації та сертифікації.
2.Відсутні будь-які документи від виробника матеріалів, стосовно технічних характеристик матеріалів.
3.Відсутній Додаток 1. «Специфікація» до Договору про закупівлю товару, який є не від’ємною частиною Договору.
4.Відсутній лист про технічні особливості запропонованого товару.
Пов'язані документи:
Замовник
- довідка 001.jpg 22.04.2021 12:01
Дата подачі:
19.04.2021 16:51
Вирішення:
Уважно ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо, що розгляд пропозицій закупівлі плетених металевих сіток на каркасах проводився у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 (двоє) учасників, переможцем визначений 2 учасник – Комунальне підприємство «ВОДОЛІЙ», пропозиція якого відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне: 1) умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі по тексту – Оголошення), що містяться у Додатку 1 до нього, товари повинні відповідати показникам якості та безпеки, які встановлюються законодавством України, а також відповідати встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись гарантійним листом від учасника. Тобто супроводження гарантійним листом здійснюється під час поставки товару, що є предметом закупівлі, а не на етапі подання учасником пропозиції, тому надання листа учасником у складі пропозиції здійснюється на свій розсуд, відсутність вказаного документу не вважається невиконанням умов Оголошення; 2) товар, який Учасник планує постачати, повинен відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам щодо якості та підтверджується ним. Матеріали та продукція підтверджуються документами виробника, сертифікатами відповідності для виготовлення товару, що є предметом закупівлі, а якщо ж дана продукція не підлягає сертифікації, надається інформаційна довідка про не обов’язковість проведення їх сертифікації в Україні. Умовами Оголошення чітко непередбачено наявність документів від виробника на матеріали, з яких планується виготовлення товару у період подання пропозицій підтверджених Учасником, їх оригінали пред’являються при його поставці; 3) подання необхідних документів Учасником у складі пропозиції для полегшення, здійснюється за встановленими Замовником формами, що містяться у Додатку 2 до Оголошення. Таким чином у п.3 форми 1 «Цінова пропозиція» Учасника, який її подає міститься погодження – дослівно: «з істотними умовами договору, які викладені в Документації та проекті договору про закупівлю (додаток 3) та у разі визнання нашої пропозиції найкращою за результатом проведеного аукціону підписати договір у відповідності до нашої пропозиції, згідно проекту договору, який наведено у додатку 3 Документації». Тож відсутність скан-копії підписаного проекту Договору з додатками чи її наявність вирішального значення при розгляді пропозицій не має; 4) у формі 1 «Цінова пропозиція» Учасника, який її подає міститься інформація про дотримання ним згідно з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі та іншими вимогами документації замовника, чим підтверджується відповідність технічних особливостей запропонованого товару, його обов’язковим критеріям, що викладені в Оголошенні. До того ж Комунальне підприємство "ВОДОЛІЙ" повідомили, що вищевказана інформація була підготовлена (довідка від 07.04.2021р. №86 додається), але згідно пояснення під час завантаження документів у складі пропозиції її на робочому місці приклали іншими паперами. Під час закупівлі забезпечується дотримання передбачених Законом принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Отже, пропозиція Комунального підприємства «ВОДОЛІЙ» повністю відповідає вимогам зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та документації, що до неї додається
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.04.2021 12:02
Вимога
Залишено без розгляду
Безпідставна дискваліфікація
Номер:
659e36a5b303419ea61e42dcf1a0f75b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-006273-b.a1
Назва:
Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Оскарження
Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №64 від 16.04.2021р.
ПП «Аква- Україна-Сервіс» вважає , що нашу пропозицію у спрощеній закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 44310000-6- Вироби з дроту (Плетені металеві сітки на каркасах) відхилено безпідставно.
1. За Протоколом перше зауваження є безпідставним тому , що документ, сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить відомості з такого реєстру щодо такої особи (витяг, виписка, тощо) є у вимогах до учасників - фізичних осіб-підприємств.
Наше підприємство , є юридичною особою, що підтверджується документами поданими до тендерної пропозиції, а саме: довідкою про підприємство, та статутом.
Тому ПП «Аква-Україна-Сервіс» надало документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів цінової пропозиції учасника процедури закупівлі для учасників – юридичних осіб, згідно вимог.
За текстом Додатку 2:
Для учасників – юридичних осіб:
– у випадку, якщо документи цінової пропозиції учасника засвідчені керівником установи учасника, що діє на підставі установчих документів, та правомочний вчиняти такі дії без довіреності – копія наказу про призначення або протоколу зборів засновників (щодо призначення/обрання керівником), тощо, а також копія установчого документу учасника (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту) – статут, засновницький договір, установчий акт, тощо.
За текстом Додатку 2:
Для учасників – фізичних осіб-підприємців:
– документ, отриманий такою фізичною особою у встановленому законодавством порядку, сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить відомості з такого реєстру щодо такої особи (витяг, виписка, тощо).
2. За Протоколом друге зауваження також є безпідставним, тому що наше підприємство виконало всі вимоги пункту 14 Оголошення.
Згідно п.14 Оголошення Замовник вимагає від учасників документального підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази за формою 2 і відомості про чисельність та кваліфікаційний склад працівників учасника за формою 3 визначені в Додатку 2 до Оголошення щодо можливості виконати вимоги Замовника та проекту договору про закупівлю товару. За Протоколом вказується, що в довідці за Формою 2 вказано лише один вантажний автомобіль, а насправді в Довідці вказано 5 автомобілів бортових, до довідки підкріплено Договір про надання послуг , який свідчить про те, що для виконання поставки товару, а саме плетених металевих сіток на каркасах (секційних огорож) в кількості 13 штук, нам надасть послуги по перевезенню транспортна компанія, тому вважаємо не доцільним утримувати в штаті робітника – водія, а отже всі умови виконано.
3. Також третє зауваження Протоколі є безпідставним, тому що з 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету. Декрет Кабінету Міністрів України № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» втратив чинність у зв’язку із закінченням строку дії згідно ст.27 Декрету. З огляду на це, з 01.01.2018 р. відсутні правові підстави провадження органами зі сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Тобто з 01.01.2018 р. органи зі сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2021 16:23
Вирішення:
Ознайомившись з вимогою стосовно дискваліфікації пропозиції Учасника з декількох підстав, викладених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою, повідомляємо наступне: 1) за умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі по тексту – Оголошення) Замовник перевіряє учасника за Класифікацією видів економічної діяльності визначених в його установчих документах. У ході розгляду наданих учасником документів виявилося, що Статутом не визначено відповідний вид діяльності, а в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань навпаки такі відомості внесені, що є невідповідністю, адже інформація заноситься до Державного реєстру зі Статуту особи. Тому для розгляду документів у складі пропозиції учасником додатково подається – документ, що містить відомості з такого реєстру щодо такої особи (витяг, виписка, тощо), чого не було зроблено; 2) у Протоколі міститься зауваження, що в довідці за Формою 2 вказано лише один вантажний автомобіль як різновид обладнання, а не одиниця, тобто мається на увазі те, що для виконання поставки товару недостатньо надання транспортних послуг, які у довідці значаться як оренда хоча за своїми ознаками є послугами з прокату вантажного транспортного засобу із водієм. Виходячи з вимог проекту Договору для виготовлення на індивідуальне замовлення товарів необхідні обладнання (інвентар, інструмент тощо) та працівники з відповідною кваліфікацією, які з ним працюють, звісно ж якщо учасник не є дилером виробника, а це можливо за наявності відповідних документів, як наприклад: договір про представництво, лист від виробника тощо; 3) крім того у Протоколі є підстава для відмови стосовно терміну дії Сертифікату відповідності на грати, сітки, огородження, ворота та хвіртки зі сталевого дроту, який зварено на перетині як такого, що минув, однак учасник зауважив, що з 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» у зв’язку із втратою чинності згідно ст. 27 Декрету. Проте звертаємо Вашу увагу на те, що зміни до статті 27 внесені згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015р. № 124-VIII, який по суті і замінив собою даний Декрет. З огляду на вищевикладене, зазначимо, що розгляд пропозиції проведено відповідно до вимог чинного законодавства, а отже, рішення про її відхилення прийняте у зв’язку з невідповідністю пропозиції Учасника вимогам документації тож, відповідно відсутні підстави для скасування Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 64 від 16.04.2021р.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.04.2021 09:59