• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (Ліжко функціональне, відповідний код 33192100-3 , код НК 34873 Меблі для лікарень механічні; ліжко функціональне з регулюванням висоти, відповідний код 33192100-3, код НК 34870 — Електричне лікарняне ліжко; тумбочка приліжкова, відповідний код 33192000-2 Меблі медичного призначення, код НК 10531 — Приліжкова шафа; шафа медична для одягу, відповідний код 33192000-2 Меблі медичного призначення, код НК 10535- Медична шафа; стіл палатний, відповідний код 33192000-2 Меблі медичного призначення, код НК 15900 – Меблі для палати пацієнта; стілець медичний, відповідний код 33192000-2 Меблі медичного призначення, код НК 34833 - Стілець загального призначення; панель приліжкова, відповідний код 33192000-2 Меблі медичного призначення, код НК 36810 - Консоль з підводами комунікацій універсальна, з настінним кріпленням)

Торги не відбулися

560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
Період оскарження: 01.04.2021 15:51 - 15.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 1e98105929c242b6963fc601f77aba95
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-004634-b.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацію згідно предмету закупівлі код за ДК 021:2015 «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (Ліжко функціональне, відповідний код 33192100-3 , код НК 34873 Меблі для лікарень механічні; ліжко функціональне з регулюванням висоти, відповідний код 33192100-3, код НК 34870 — Електричне лікарняне ліжко; тумбочка приліжкова, відповідний код 33192000-2 Меблі медичного призначення, код НК 10531 — Приліжкова шафа; шафа медична для одягу, відповідний код 33192000-2 Меблі медичного призначення, код НК 10535- Медична шафа; стіл палатний, відповідний код 33192000-2 Меблі медичного призначення, код НК 15900 – Меблі для палати пацієнта; стілець медичний, відповідний код 33192000-2 Меблі медичного призначення, код НК 34833 - Стілець загального призначення; панель приліжкова, відповідний код 33192000-2 Меблі медичного призначення, код НК 36810 - Консоль з підводами комунікацій універсальна, з настінним кріпленням) (UA-2021-04-01-004634-b), повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників тендерних торгів. Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів за державні кошти. Принципам здійснення закупівель за державні кошти (ст.3 Закону) є МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ; ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ; ДОБРОСОВІСНА КОНКУРЕНЦІЯ СЕРЕД УЧАСНИКІВ. Зазначене свідчить, що документація тендерних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку медичних матеріалів. Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1) «Наявність гарантійного листа від виробника або його офіційного представника в Україні про можливість постачання та термін постачання апаратів (надати оригінал відповідного документу)». Щодо даної вимоги хочемо зазначити, що гарантійні листи видаються тільки ОДНОМУ учаснику, до того ж еквівалентів запропонувати, згідно вказаним параметрам НЕМОЖЛИВО. Хочемо зазначити, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 823-Р/ПК-СК ВІД від 16.08.2012 р., яким зобов'язала ОКЗ "База спеціального медичного постачання" Головного управління охорони здоров'я Дніпропетровської облдержадміністрації внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – "24.42.1 Препарати лікарські "інсулін – 34 найменування" за державні кошти [оголошення № 245881, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 16 липня 2012 року № 85 (687)]. Найкращим вирішенням даного питання буде видалення Вашої вимоги щодо гарантійних листів з Тендерної документації. І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів. До того ж ця вимога є настільки дискримінаційною, адже дуже звужує коло потенційних учасників. Гарантійні листи дуже гарна річ лише тоді, коли Замовник має бажання закупити товари через систему Прозорро, але у дуже конкретного учасника. 2) «Виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2018 в якому повинно бути зазначено «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (надати копію)» та «Виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-9001:2015 в якому повинно бути зазначено «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (надати копію)» - тобто Учасником може бути тільки Виробник? Інших Учасників Ви розглядати не будете? Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу «Наявність гарантійного листа від виробника або його офіційного представника в Україні про можливість постачання та термін постачання апаратів (надати оригінал відповідного документу)» та виправити вимогу щодо наявності сертифікатів на систему управління якістю: «Виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2018 в якому повинно бути зазначено «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (надати копію)» та «Виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-9001:2015 в якому повинно бути зазначено «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (надати копію)» В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерна документація містить вимогу щодо наявності гарантійного листа від виробника або його офіційного представника в Україні про можливість постачання та термін постачання апаратів. Однак твердження Скаржника, що зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація не містить особливих вимог до такого гарантійного листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику, наприклад таких як надання гарантійного безпосередньо на ці торги та з номером оголошення електронної закупівлі. Гарантійний лист підприємством-виробником (або офіційним представником виробника на території України) оформлюється, за умови, що особа (юридична або фізична особа-підприємець), яку він уповноважує діяти від свого імені є добросовісним представником (дистриб’ютором) та не чинить антиконкурентних дій. Таким чином, вимагаючи гарантійний лист підприємства-виробника товару, Замовник убезпечує себе від придбання неякісного товару та товару у осіб (юридичних або фізичних осіб-підприємців), які чинять антиконкурентні дії та бажають спотворити результати закупівлі. Слід також зазначити, що гарантійний лист виробника (офіційного представництва) свідчить про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується, матиме відповідну гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися. Листи виробників або їх представників, яким також є дистриб’ютори, потрібні для гарантії того, що переможець торгів матиме змогу своєчасно поставити необхідну кількість продукції, адже вони підтверджують те, що виробники (офіційні представника) врахували у планах власного виробництва(постачання) товар у об’ємах цих електронних торгів. Отже Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. До того ж, Замовник для здійснення закупівлі застосовує не тільки нормативні акти, але й практику АМКУ, пропонуємо ознайомитися із рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018. Щодо вимоги «Виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2018 в якому повинно бути зазначено «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (надати копію)» та «Виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-9001:2015 в якому повинно бути зазначено «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (надати копію)» - Ви, як Учасник маєте можливість запропонувати товар, виробник якого має дані сертифікати, дана вимога жодним чином не обмежує коло учасників лише виробниками.
Статус вимоги: Відхилено