-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
дезінфекційні засоби різні
Завершена
592 672.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 963.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 963.36 UAH
Період оскарження:
23.05.2017 11:01 - 04.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного відхилення пропозиції
Номер:
b70e303a01e6418aaa326f65e2d448a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-23-000607-b.b2
Назва:
Щодо неправомірного відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику! При проведенні закупівлі ви повинні керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Пропозиція ТОВ «ІМЕД» було відхиллено, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме невідповідність медико-технічним вимогам. Дезінфікуючі засоби, які запропонував ТОВ «ІМЕД» повністю відповідають за функціональним призначенням, сферою застосування та антимікробною дією. Цінова пропозиція ТОВ «ІМЕД» була найнижчою та в два раза менше ніж пропозиція переможця ТОВ "НТР Тому наполегливо просимо скасувати рішення щодо відхилення нашої пропозиції та провести повторну оцінку . Нагадуємо, що відповідно до тендерної документації зазначених торгів оцінка пропозицій здійснюється на основі одного критерію: ціни.
Визнавши нашу пропозицію переможцем ви економити 212 657,80 грн. бюджетних коштів, які ви можете використати з користю для потреб лікарні. Та отримати якісні дезінфікуючі засоби.
Чи ця різниця між сумою переможця та різницю , що ви можете зекономити ТОВ "НТР" вам «віддячить» за свою перемогу.
Жага до задоволення власних фінансових потреб застеляє вам очі, і в такі важкі для держави часи ваше власні інтереси залишаються в пріоритеті .
Наполягає переглянути своє рішення, бо в іншому випадку ми змушені будемо звернутись до органу оскарження та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль щодо корумпованих дій між Замовником та Переможцем.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь Імед.doc 19.06.2017 17:05
Дата подачі:
16.06.2017 14:39
Вирішення:
Так, як пропозиція ТОВ «ІМЕД» не відповідає вимогам тендерної документації Замовник торгів зобов’язаний, згідно ст.30 Закону, відхилити таку тендерну пропозицію. Враховуючи вищевикладене, не має підстав для скасування рішення тендерного комітету стосовно відхилення Вашої тендерної пропозиції, адже одним з принципів публічних закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
щодо дискримінаційних вимог
Номер:
6e1f44807740459185fe63c4d1f72a81
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-23-000607-b.a1
Назва:
щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Всупереч вищезазначеним нормам Закону Детальний опис технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку 2 МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ «Агрохімічна продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 24450000-3 (дезінфекційні засоби)» (надалі – МТВ), прописані Замовником під конкретні торгівельні марки, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками.
1. Згідно Інформації про необхідні технічні, якістні та кількісні характеристики предмета закупівлі на дезінфікуючі засоби «Септолайн», «Екомед-Форте», «Манорм-гель», «НОР-експрес», «НОР-ультра» та «Манорм» умови зберігання – температура -40 до 35 °С. Підкажіть де мають зберігатись такі засоби, мабуть на вулиці а не в складських приміщення щоб температурний режим достигала - 40°С, а то і нижче. Навіть у неопалювальних приміщеннях, щоб температура досягла - 40°С необхідно, щоб на вулиці температура становила - 50 °С, а таких морозів в Україні ніколи не було. Також звертаємо увагу, що після розморожування дані засоби не можуть бути придатні до використання оскільки діюча речовина міняє свою хімічну властивість і вже не може проводити належним чином дезінфекцію. Оскільки навіть вода міняє свою фізико-хімічний склад після розморожування. Тому просимо виключити даний пункт з Детального опису технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі вищезазначених дезінфікуючих засобів.
3. Слід зауважити, що дезінфікуючі засоби закуповуються з потребою на 1 рік, тому встановлення вимог щодо терміну придатності засобів -не менше 5 років з дати виготовлення є дискримінаційним до потенційних учасників, які пропонують товари з меншим терміном придатності наприклад 3 роки. В основному на території України зареєстровані дезінфікуючі засоби з терміном придатності 3 роки. Тому оцінивши вашу потребу обсяг дезінфікуючих засобів, який закуповується в рамках даної закупівлі вам має бути достатнім до кінця року. Тому обмеження щодо терміну придатності не менше 5 років є безпідставним та дикримінаційним, тому просимо внести зміни у дані вимоги наступних дезінфікуючих засобів Септолайн» та «Манорм» та вказати більш реальний термін придатності наприклад не менше 3 років.
При ретельному моніторингу та аналізу ринку Засобів дезінфікуючих з урахуванням встановлених Замовником у Технічних характеристиках з’ясовано, що «еквівалентний» Товар, який був би рівноцінним за його технічними особливостями не існує.
Серед зареєстрованих в Україні дезінфекційних засобів, які б відповідали заявленим технічним характеристикам, що наведені у Технічних характеристиках Документації, немає.
Тому учасники, які вам запропонують еквівалент, який буде рівнозначний антимікробною дією та сферою застосування буде відхилений як такий що не відповідає умовам Документації.
Чим саме не залишив можливості запропонувати товар інших виробників, які за своєю антимікробною дією не гірше, а може навіть і кращі ніж завалені на торги товари. Та мають конкурентну ціну і вище якість ніж товар, який ви маєте закупити. Зазначені Вами препарати не є унікальними. На ринку України зареєстровано і дозволено до використання в ЛПЗ безліч аналогічних засобів, які мають теж саме призначення, але можуть не відповідати всім тим прописаним в тендерній документації необов`язковим для замовника ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ технічним вимогам!
Також слід зауважити , що згідно п. 6 Додатку 2 Документації учасники повинні надати лист від завода виробника з гарантією поставки продукції в повному обсязі. Нагадаємо Замовнику, що дана вимога визнана АМКУ дискримінаційною (розгляд справ № 237-р/пк-ск від 26.02.2014, № 429-р/пк-ск від 18.04.2014).
Ще раз зауважую, що Детальний опис технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями.
Незважаючи, що Інформація про необхідні технічні, якістні та кількісні характеристики предмета закупівлі містить вираз «або еквівалент» , технічні характеристики містять перелік особливих характеристик, які відповідають лише засобам виробництва групи компаній ВІК-А. Може вони вам самі підказали, як краще прописати технічні вимоги, щоб уникнути конкуренції? В слід чого ви отримаєте не тільки засоби низької якості та і «подяку» від Переможця у грошовому еквіваленті.
Отже, виходячи з наведеного вище вимоги Додатку 2 встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів.
Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону.
Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника котів, органу оскарження та інших органів відповідно до їх компетенції та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.05.2017 10:53
Вирішення:
Ваше звернення розглянуто та задоволено, за результатами розгляду внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено