-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (діагностика та ремонт ходової частини, КПП, двигуна та електронних систем керування)
Торги не відбулися
604 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 046.50 UAH
мін. крок: 1% або 6 046.50 UAH
Період оскарження:
01.04.2021 15:25 - 13.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо надання інформації про продовження строку дії ТП учасника ФОП Барбаш С.Є.
Номер:
1cd114a2e2eb4f1ca5b06326977875ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-004288-a.c5
Назва:
Вимога щодо надання інформації про продовження строку дії ТП учасника ФОП Барбаш С.Є.
Вимога:
Беручи до уваги відповідь Замовника на вимогу Учасника ФОП Мінін О.О. щодо продовження чи не продовження строку дії тендерних пропозицій ВСІХ УЧАСНИКІВ, вимагаємо надати відповідь на наступну вимогу:
Відповідно до статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку.
До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозиції.
Тендерна пропозиція ФОП Барбаш С.Є. відхилена на вимогу рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11842-р/пк-пз від 28.05.2021 року за результатами розгляду скарги фізичної особи-підприємця Мінін О.О. від 17.05.2021 року № UA-2021-04-01-004288-а.b1.
У зв’язку із чим замовник планує скористатись своїм правом вимагати продовження строку дії тендерної пропозиції ФОП Барбаш С.Є., яка відхилена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога строк дії ТП ФОП Барбаш С.Є. 11.08.2021 17:17
Дата подачі:
11.08.2021 17:18
Вирішення:
Відповідно до ч.3 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України "Про публічні закупівлі" Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Ваша вимога не відповідає жодній із зазначених підстав, у зв'язку із чим відхилена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо строку дії тендерної пропозиції
Номер:
5391ae04f166420fabd50c11948e64da
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-004288-a.b4
Назва:
Вимога щодо строку дії тендерної пропозиції
Вимога:
Норми ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), надають право учасникам Процедури закупівлі оскаржити її результати.
ФОП Мінін О.О. має намір оскаржувати до АМКУ відхилення його тендерної пропозиції.
В системі закупівель зазначено, що період прийому оскаржень щодо кваліфікації учасника триває до 13.08.2021 р.
Разом з тим, строк дії тендерної пропозиції учасника ФОП Мінін О.О. спливає 14.08.2021 р.
Важливим моментом є те, що дана процедура закупівлі передбачає надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, строк якої спливає із закінченням строку дії тендерної пропозиції.
З метою реалізації прав, наданих мені Законом в частині участі у процедурі закупівлі та оскарження її результатів, вимагаю надати інформацію щодо продовження чи не продовження строку дії тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо строку дії тендерної пропозиції 06.08.2021 09:10
Дата подачі:
06.08.2021 09:10
Вирішення:
Відповідно до статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозиції.
Тендерна пропозиція ФОП Мінін О.О. відхилена на вимогу рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15504-р/пк-пз від 08.07.2021 року за результатами розгляду скарги фізичної особи-підприємця Барбаш С.Є. від 24.06.2021 року № UA-2021-04-01-004288-а.b2. У зв’язку із чим замовник не планує скористатись своїм правом вимагати продовження строку дії тендерної пропозиції ФОП Мінін О.О., яка відхилена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога щодо терміну дії пропозиції
Номер:
6d6c262ef72c4a04922915d39253be1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-004288-a.c3
Назва:
вимога щодо терміну дії пропозиції
Вимога:
Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що строк дії тендерної пропозиції – встановлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція втрачає чинність.
Пунктом 11 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій; учасник має право:
- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції.
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів (
UA-2021-04-01-004288-a) кінцевий строк подання тендерних пропозицій становив 17.04.2021 11:00.
Отже, строк дії тендерних пропозицій учасників закінчується 14.08.2021 року.
Станом на 03.08.2021 р. Учасник ПП АВТОЛАЙФ ПЛЮС не отримував від Замовника пропозиції щодо продовження строку дії тендерної пропозиції ПП АВТОЛАЙФ ПЛЮС.
Наразі триває період прийому оскаржень щодо кваліфікації учасників.
Дата завершення: 09.08.2021 00:00 – у Товариство з обмеженою відповідальністю "Універсал+Техсервіс";
Дата завершення: 13.08.2021 00:00 - у ПП АВТОЛАЙФ ПЛЮС,
ФОП БАРБАШ СЕРГІЙ ЄГОРОВИЧ та ФОП Мінін Олександр Олександрович.
Кожен із зазначених учасників має право на оскарження результатів кваліфікації.
Враховуючи викладене, з метою уникнення затягування процесу закупівлі (для Замовника) та марних витрат часу і коштів (для Учасників) на оскарження (у разі не продовження строку дії ТП), просимо надати інформацію:
- чи має Замовник бажання скористатися своїм правом та продовжити строк дії тендерних пропозицій Учасників;
- якщо має таке бажання, то коли і у який спосіб Замовник планує це робити.
При розгляді даної вимоги та наданні відповіді, просимо не порушувати строки та імперативні норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 03.08.2021 12:12
Дата подачі:
03.08.2021 12:12
Вирішення:
Відповідно до п.29 ч.1 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі" строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється. Відповідно п.2 ч.1 ст. 31 Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився. Тендерна пропозиція ПП "Автолайф плюс" за рішенням тендерного комітету Замовника від 28 квітня 2021 року вже відхилена у відповідності до вимог ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі". Отже, період оскарження кваліфікації закінчився 08.05.2021 року. У зв'язку із вищезазначеним ваша вимога не є актуальною
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо протоколу засідання тендерного комітету та рішення замовника б/н від 17.06.2021 року, та повідомлення про намір укласти договір
Номер:
1edc1b10fdbe4ed2971bc7c3c9687c3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-004288-a.b2
Назва:
СКАРГА щодо протоколу засідання тендерного комітету та рішення замовника б/н від 17.06.2021 року, та повідомлення про намір укласти договір
Скарга:
СКАРГА
щодо протоколу засідання тендерного комітету та рішення замовника
б/н від 17.06.2021 року, та повідомлення про намір укласти договір
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради (далі по тексту - Замовник) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення в електронній системі закупівель ProZorro № UA-2021-04-01-004288-a
У процедурі торгів з означеного предмету закупівель прийняли участь наступні учасники:
• Товариство з обмеженою відповідальністю "Універсал+Техсервіс" (код ЄДРПОУ 39700608) з остаточною ціновою пропозицією 288 000,00 грн
• ПП АВТОЛАЙФ ПЛЮС (код ЄДРПОУ 36251645) з остаточною ціновою пропозицією 288 500,00 грн.
• ФОП Барбаш С.Є. (ІПН 2472108173) з остаточною ціновою пропозицією 448 400,00 грн
• ФОП Мінін О.О. (ІПН 2667912037) з остаточною ціновою пропозицією 506 094,00 грн.
Розкриття пропозиції учасників відбулося 19.04.2021 року.
17.06.2021 року відбулося засідання тендерного комітету Замовника, у відповідності до протоколу б/н , згідно порядку денного якого - Замовником зроблено висновок, що пропозиція учасника ФОП Мініна О.О. відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації Замовника, його визначено переможцем процедури відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти договір з ФОП Мінін О.О.
Відповідно, повідомлення про намір укласти договір з ФОП Мінін О.О. опубліковане Замовником торгів 17.06.2021 року.
Уважно ознайомившись з зазначеним Протоколом Замовника, я з визначенням та рішенням не погоджуюся, вважаю необґрунтованими, таким, що грубо порушує мої гарантовані законом права, та таким, що грубо суперечить вимогам закону України «Про публічні закупівлі» ст. 5, ст.17, ст. 29, ст. 31 та тендерної документації замовника, виходячи з наступної підстави:
Відповідно до п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації:
"Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій ІНФОРМАЦІЮ та ДОКУМЕНТИ, які ПІДТВЕРДЖУЮТЬ відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим в Додатку 3 до цієї тендерної документації..."
"...Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена відповідно до статті 31 Закону..."
Згідно Додатку 3 до ТД, Учасник процедури закупівлі повинен ПІДТВЕРДИТИ відповідність його тендерної пропозиції вимогам замовника, а саме:
1. Найменування та кількість запропонованих Учасником послуг відповідають технічним та кількісним характеристикам оголошеного предмета закупівлі.
2.Строк виконання Учасником запропонованих послуг.
3. Місце виконання Учасником послуг.
4. Відповідність СТО Учасника вимогам Замовника до СТО;
4.1 Наявність у Учасника спеціалізованої станції технічного обслуговування, наявність обладнання та технічних засобів з сертифікованим технічним персоналом, що забезпечують можливість якісного проведення ремонту автомобілів Замовника;
4.2. Підтвердження Учасником можливості надання Замовнику особисто візуально контролювати надання послуг за умов додержання вимог безпеки з охорони праці, передбачених законодавством.
4.3. Наявність у Учасника обладнання для діагностування та програмування електронних систем транспортного засобу
4.4. Наявністьу учасника стенду діагностики паливної системи;
4.5. Наявність у Учасника автопідйомника не менше 5 тон;
5. Відповідність пропозиції Учасника загальним вимогам замовника:
5.1. надання згоди Учасником на безоплатне усунення недоліків; зменшення вартості наданих послуг відповідно до завданих збитків чи повернення коштів замовнику; безоплатне надання послуг чи відшкодування замовнику витрат, пов’язаних з усуненням недоліків з наданих послуг; забезпечення Учасником виконання інших обов’язків виконавця, встановлених законодавством про захист прав споживачів.
5.3. Надання Учасником згоди на надання замовнику, за його вимогою, документа, який підтверджує якість запчастини, застосованої під час виконання технічного обслуговування та/або ремонту транспортного засобу.
5.4. Підтвердження Учасником строків надання гарантійного терміну експлуатації. на відремонтовані вузли і агрегати.
5.5. Підтвердження Учасником граничних термінів надання послуг з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів Замовника.
5.6. Надання Учасником підтвердження, що він буде використовувати тільки НОВІ запчастини.
5.7. Надання підтвердження Учасником того, що він включив в ціну вартість запчастин та матеріалів, які планує використати при наданні послуг Замовнику.
5.8. Надання Учасником гарантії безкоштовного усунення виявлених недоліків з проведеного ремонту.
5.9. надання Учасником підтвердження, що запропоновані ним послуги по технічному обслуговуванню та ремонту автомобілів Замовника будуть здійснюватись із дотриманням норм визначеного переліку нормативно-правових актів.
5.10. надання Учасником згоди та підтвердження того, що він несе повну матеріальну відповідальність за автомобілі Замовника.
Учасник ФОП Мінін О.О. в складі своєї тендерної пропозиції надав файл "3. Довідка про технічну відповідність.pdf.", який містить лише технічну специфікацію, однак не містить ЖОДНОГО ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ відповідності тендерної пропозиції ФОП Мінін О.О. технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмета закупівлі.
Крім цього файлу Учасник ФОП Мінін О.О. в складі своєї тендерної пропозиції не надав ЖОДНОГО ДОКУМЕНТУ ЯКИЙ БИ ПІДТВЕРДЖУВАВ наявність спеціалізованої станції технічного обслуговування, наявність обладнання та технічних засобів з сертифікованим технічним персоналом, наявність обладнання для діагностування та програмування електронних систем транспортного засобу, наявність стенду діагностики паливної системи, наявність автопідйомника не менше 5 тон та ін..
Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутні документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмета закупівлі, а саме Учасник ФОП Мінін О.О. не надав в складі своєї пропозиції підтвердження відповідності його тендерної пропозиції вимогам п.2, п.4.1, п.4.2, п.4.3, п.4.4, п.4.5, п.5.1, п.5.3, п.5.4, п.5.5, п.5.6, п.5.7, п.5.8, п.5.9, п.5.10 Додатку 3 до ТД Замовника:
- Не підтверджено період виконання послуг.
- Не підтверджено відповідності СТО ФОП Мініна О.О. вимогам Замовника до СТО:
* не надано інформацію, підтверджуючу наявність у ФОП Мініна О.О. спеціалізованої станції технічного обслуговування, наявність обладнання та технічних засобів з сертифікованим технічним персоналом, що забезпечують можливість якісного проведення ремонту автомобілів Замовника;
* не підтверджено надання Замовнику можливості особисто візуально контролювати надання послуг за умов додержання вимог безпеки з охорони праці, передбачених законодавством.
* не надано інформацію, підтверджуючу наявність у ФОП Мініна О.О. обладнання для діагностування та програмування електронних систем транспортного засобу
* не надано інформацію, підтверджуючу наявність у ФОП Мініна О.О. стенду діагностики паливної системи;
* не надано інформацію, підтверджуючу наявність у ФОП Мініна О.О. автопідйомника не менше 5 тон;
- Не підтверджено відповідності пропозиції ФОП Мініна О.О. загальним вимогам замовника:
* не надано згоди на безоплатне усунення недоліків; зменшення вартості наданих послуг відповідно до завданих збитків чи повернення коштів замовнику; безоплатне надання послуг чи відшкодування замовнику витрат, пов’язаних з усуненням недоліків з наданих послуг; забезпечення Учасником виконання інших обов’язків виконавця, встановлених законодавством про захист прав споживачів.
* не надано згоди на надання замовнику, за його вимогою, документа, який підтверджує якість запчастини, застосованої під час виконання технічного обслуговування та/або ремонту транспортного засобу.
* не підтверджено строків надання гарантійного терміну експлуатації. на відремонтовані вузли і агрегати.
* не підтверджено граничних термінів надання послуг з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів Замовника.
* не підтверджено що ФОП Мініна О.О. буде використовувати тільки НОВІ запчастини.
* не підтверджено того, що ФОП Мініна О.О. включив в ціну вартість запчастин та матеріалів, які планує використати при наданні послуг Замовнику.
* не надано гарантії безкоштовного усунення виявлених недоліків з проведеного ремонту.
* не підтверджено, що запропоновані ФОП Мініна О.О. послуги по технічному обслуговуванню та ремонту автомобілів Замовника будуть здійснюватись із дотриманням норм визначеного переліку нормативно-правових актів.
* не підтверджено ФОП Мініна О.О., що він несе повну матеріальну відповідальність за автомобілі Замовника.
Відповідно до п. 2 Додатку 1 Тендерної документації:
«Кваліфікаційні критерії до учасників, інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та інформація, що надається учасником тендеру, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 Закону»
Згідно Додатку 1 п.2 Учасник процеруди закупівлі повинен був надати інформацію, яку вимагав Замовник, а саме (далі за текстом ТД п.2 Додаток1):
«Інформація, що надається учасником тендеру, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 Закону
Ми, /найменування Учасника/ (далі - Учасник), в особі /Уповноважена особа/ підтверджуємо, що Замовник не має жодної з підстав для відмови нам в участі у процедурі закупівлі, визначених у частині першій і частині другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, учинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
2) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
3) Якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт, яка здійснюється за умовами цієї тендерної документації, дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом), Учасник гарантує, що має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації
4) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5) учасник процедури закупівлі немає заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Якщо в Учасника є заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), Учасник може надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації Учасника. Учасник погоджується, що не надання такого документального підтвердження, свідчить про наявність відповідної підстави для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі.
6) Відсутні факти не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Комунальним некомерційним підприємством «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. А в разі, якщо такі факти були, то Учасник сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.»
Учасник ФОП Мінін О.О. в складі своєї тендерної пропозиції надав файл «2. СТ 17.pdf» у своїй редакції, яка не відповідає редакції та вимогам тендерної документації Замовника та не містить інформації, яка установлена та вимагається Замовником за п.п.3 Додатку 1 п.2, а саме:
«Ми, /найменування Учасника/ (далі - Учасник), в особі /Уповноважена особа/ підтверджуємо, що Замовник не має жодної з підстав для відмови нам в участі у процедурі закупівлі, визначених у частині першій і частині другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:…»
«…3) Якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт, яка здійснюється за умовами цієї тендерної документації, дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом), Учасник гарантує, що має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації…»
Разом з тим, у складі тендерної Пропозиції Учасник ФОП Мінін О.О. не надав:
* Довідку з інформацією за редакцією Замовника Додаток 1, п.2
* Інформацію за п.п.3 Додатоку 1, п.2
Враховуючи вимогу Замовника про надання у складі тендерних пропозицій інформацію установлену Додатком 1 до цієї тендерної документації , пропозиція ФОП Мініна О.О. - НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА.
Враховуючи вимогу Замовника про надання у складі тендерних пропозицій інформацію та ДОКУМЕНТИ, які ПІДТВЕРДЖУЮТЬ відповідність тендерної пропозиції учасника ВСІМ технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим в Додатку 3 до цієї тендерної документації...", пропозиція ФОП Мініна О.О. - НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА.
Така позиція неодноразово підтверджувалась в рішеннях постійно діючої адміністративної комісії при Антимонопольному комітеті України:
рішення № 11842-р/пк-пз від 28.05.2021 (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-01-004288-а)
рішення № 22808-р/пк-пз від 09.12.20 року (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-002810-b)
рішення №№1968-р/пк-пз від 04.02.21 року (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-21-016546-c)
Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо
- учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям
- тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації
Визнавши ФОП Мініна О.О. переможцем, тендерний комітет Замовника порушив вимоги п.2 ч.1ст.31, ст.5, ч.1ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено гарантоване мені законом право на:
- добросовісну конкуренцію серед учасників
- недискримінацію учасників та рівне ставлення до них
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця.
Я, скаржник, фізична особа – підприємець Барбаш С.Є. вважаю, що можу зазнати збитків (не отримані доходи, упущена вигода), внаслідок того, що протокол та рішення тендерного комітету Замовника б/н від 17.06.2021 року ухвалене внаслідок грубого порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Неправомірні дії Замовника можуть свідчити про безвідповідальне та непрофесійне ставлення до проведення процедури закупівлі, про навмисне та свідоме порушення вимог чинного законодавства.
Відповідно до ст.18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі ( у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбачені цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення…
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем відкритих торгів учасника ФОП Мініна О.О.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
- прийняти скаргу до розгляду;
- встановити наявність порушень при проведенні процедури закупівлі;
- зобов’язати Замовника повністю скасувати рішення про визнання ФОП Мініна О.О. . переможцем та рішення про намір укласти договір з ФОП Мінін О.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.doc 24.06.2021 16:00
- СКАРГА.pdf 24.06.2021 16:00
- СКАРГА.doc.rar 24.06.2021 16:00
- СКАРГА.pdf.rar 24.06.2021 16:00
- СКАРГА(ДОДАТОК).doc 28.06.2021 09:10
- СКАРГА(ДОДАТОК).doc.rar 28.06.2021 09:10
- СКАРГА(ДОДАТОК).pdf 28.06.2021 09:10
- ПРИКЛАД ЕЛЕКТРОН_ДОВІДКИ ВІД МВС УКРАЇНИ 28.06.2021 09:10
- Платіжне доручення 28.06.2021 09:10
- рішення від 29.06.2021 № 14472 + лист Замовнику.pdf 30.06.2021 10:01
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2021 № 15504.pdf 09.07.2021 13:38
- рішення від 08.07.2021 № 15504.pdf 13.07.2021 16:36
- відхилення Мінін.pdf 02.08.2021 14:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.06.2021 16:07
Дата розгляду скарги:
08.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.06.2021 10:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.07.2021 16:37
Дата виконання рішення Замовником:
02.08.2021 14:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
відповідно до рішення тендерного комітету від 02.08.2021 року тендерна пропозиція ФОП Мінін О.О. відхилена
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо протоколу засідання тендерного комітету та рішення замовника б/н від 06.05.2021 року, та повідомлення про намір укласти договір
Номер:
382d722da35b4e57aaec0a9aac7b4e5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-004288-a.b1
Назва:
СКАРГА щодо протоколу засідання тендерного комітету та рішення замовника б/н від 06.05.2021 року, та повідомлення про намір укласти договір
Скарга:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради (далі по тексту - Замовник) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення в електронній системі закупівель ProZorro № UA-2021-04-01-004288-a
У процедурі торгів з означеного предмету закупівель прийняли участь наступні учасники:
• Товариство з обмеженою відповідальністю "Універсал+Техсервіс" (код ЄДРПОУ 39700608) з остаточною ціновою пропозицією 288 000,00 грн
• ПП АВТОЛАЙФ ПЛЮС (код ЄДРПОУ 36251645) з остаточною ціновою пропозицією 288 500,00 грн.
• ФОП Барбаш С.Є. (ІПН 2472108173) з остаточною ціновою пропозицією 448 400,00 грн
• ФОП Мінін О.О. (ІПН 2667912037) з остаточною ціновою пропозицією 506 094,00 грн.
Розкриття пропозиції учасників відбулося 19.04.2021 року.
06.05.2021 року відбулося засідання тендерного комітету Замовника, у відповідності до протоколу б/н , згідно порядку денного якого - Замовником зроблено висновок, що пропозиція учасника ФОП Барбаша С.Є. відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації Замовника, його визначено переможцем процедури відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти договір з ФОП Барбаш С.Є
Відповідно, повідомлення про намір укласти договір з ФОП Барбаш С.Є опубліковане Замовником торгів 07.05.2021 року.
Уважно ознайомившись з зазначеним Протоколом Замовника, я з визначенням та рішенням не погоджуюся, вважаю необґрунтованими, таким, що грубо порушує мої гарантовані законом права, та таким, що грубо суперечить вимогам закону України «Про публічні закупівлі» ст. 5, ст. 29, ст. 31 та тендерної документації замовника, виходячи з наступної підстави:
Відповідно до п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації:
"Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим в Додатку 3 до цієї тендерної документації..."
"...Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена відповідно до статті 31 Закону..."
Згідно Додатку 3 до ТД, Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити відповідність його тендерної пропозиції вимогам замовника, а саме:
1. Найменування та кількість запропонованих Учасником послуг відповідають технічним та кількісним характеристикам оголошеного предмета закупівлі.
2.Строк виконання Учасником запропонованих послуг.
3. Місце виконання Учасником послуг (адресу розташування СТО Учасника)
4. Відповідність СТО Учасника вимогам Замовника до СТО;
4.1 Наявність у Учасника спеціалізованої станції технічного обслуговування, наявність обладнання та технічних засобів з сертифікованим технічним персоналом, що забезпечують можливість якісного проведення ремонту автомобілів Замовника;
4.2. Підтвердження Учасником можливості надання Замовнику особисто візуально контролювати надання послуг за умов додержання вимог безпеки з охорони праці, передбачених законодавством.
4.3. Наявність у Учасника обладнання для діагностування та програмування електронних систем транспортного засобу
4.4. Наявністьу учасника стенду діагностики паливної системи;
4.5. Наявність у Учасника автопідйомника не менше 5 тон;
5. Відповідність пропозиції Учасника загальним вимогам замовника:
5.1. надання згоди Учасником на безоплатне усунення недоліків; зменшення вартості наданих послуг відповідно до завданих збитків чи повернення коштів замовнику; безоплатне надання послуг чи відшкодування замовнику витрат, пов’язаних з усуненням недоліків з наданих послуг; забезпечення Учасником виконання інших обов’язків виконавця, встановлених законодавством про захист прав споживачів.
5.2. Гарантування Учасником повернення замінених запчастин Замовнику.
5.3. Надання Учасником згоди на надання замовнику, за його вимогою, документа, який підтверджує якість запчастини, застосованої під час виконання технічного обслуговування та/або ремонту транспортного засобу.
5.4. Підтвердження Учасником строків надання гарантійного терміну експлуатації. на відремонтовані вузли і агрегати.
5.5. Підтвердження Учасником граничних термінів надання послуг з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів Замовника.
5.6. Надання Учасником підтвердження, що він буде використовувати тільки НОВІ запчастини.
5.7. Надання підтвердження Учасником того, що він включив в ціну вартість запчастин та матеріалів, які планує використати при наданні послуг Замовнику.
5.8. Надання Учасником гарантії безкоштовного усунення виявлених недоліків з проведеного ремонту.
5.9. надання Учасником підтвердження, що запропоновані ним послуги по технічному обслуговуванню та ремонту автомобілів Замовника будуть здійснюватись із дотриманням норм визначеного переліку нормативно-правових актів.
5.10. надання Учасником згоди та підтвердження того, що він несе повну матеріальну відповідальність за автомобілі Замовника.
Учасник ФОП Барбаш С.Є в складі своєї тендерної пропозиції надав файл "3_Технічні вимоги.pdf.", який містить технічну специфікацію, однак не містить ЖОДНОГО підтвердження відповідності тендерної пропозиції ФОП Барбаша С.Є. технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмета закупівлі.
Часткове підтвердження відповідності тендерної пропозиції ФОП Барбаша С.Є. технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим в Додатку 3 до цієї тендерної документації міститься в окремих файлах, наданих Учасником:
Файл, наданий Учасником ФОП Барбаш С.Є. в складі пропозиції "МТБ.pdf."містить адресу СТО (підтвердження п.3 Додатку 3 "Місце виконання послуг").
Файл, наданий Учасником ФОП Барбаш С.Є. в складі пропозиції л "3_Гарантійний лист.pdf." містить надання ним гарантії повернення використаних запчастин Замовнику (підтвердження п.5.2 Додатку 3 "гарантій повернення використаних запчастин Замовнику").
Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутні документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмета закупівлі, а саме Учасник ФОП Барбаш С.Є не надав в складі своєї пропозиції підтвердження відповідності його тендерної пропозиції вимогам п.2, п.4.1, п.4.2, п.4.3, п.4.4, п.4.5, п.5.1, п.5.3, п.5.4, п.5.5, п.5.6, п.5.7, п.5.8, п.5.9, п.5.10 Додатку 3 до ТД Замовника:
- Не підтверджено період виконання послуг.
- Не підтверджено відповідності СТО ФОП Барбаша С.Є. вимогам Замовника до СТО:
* не надано інформацію, підтверджуючу наявність у ФОП Барбаша С.Є. спеціалізованої станції технічного обслуговування, наявність обладнання та технічних засобів з сертифікованим технічним персоналом, що забезпечують можливість якісного проведення ремонту автомобілів Замовника;
* не підтверджено надання Замовнику можливості особисто візуально контролювати надання послуг за умов додержання вимог безпеки з охорони праці, передбачених законодавством.
* не надано інформацію, підтверджуючу наявність у ФОП Барбаша С.Є. обладнання для діагностування та програмування електронних систем транспортного засобу
* не надано інформацію, підтверджуючу наявність у ФОП Барбаша С.Є. стенду діагностики паливної системи;
* не надано інформацію, підтверджуючу наявність у ФОП Барбаша С.Є. автопідйомника не менше 5 тон;
- Не підтверджено відповідності пропозиції ФОП Барбаша С.Є. загальним вимогам замовника:
* не надано згоди на безоплатне усунення недоліків; зменшення вартості наданих послуг відповідно до завданих збитків чи повернення коштів замовнику; безоплатне надання послуг чи відшкодування замовнику витрат, пов’язаних з усуненням недоліків з наданих послуг; забезпечення Учасником виконання інших обов’язків виконавця, встановлених законодавством про захист прав споживачів.
* не надано згоди на надання замовнику, за його вимогою, документа, який підтверджує якість запчастини, застосованої під час виконання технічного обслуговування та/або ремонту транспортного засобу.
* не підтверджено строків надання гарантійного терміну експлуатації. на відремонтовані вузли і агрегати.
* не підтверджено граничних термінів надання послуг з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів Замовника.
* не підтверджено що ФОП Барбаш С.Є. буде використовувати тільки НОВІ запчастини.
* не підтверджено того, що ФОП Барбаш С.Є. включив в ціну вартість запчастин та матеріалів, які планує використати при наданні послуг Замовнику.
* не надано гарантії безкоштовного усунення виявлених недоліків з проведеного ремонту.
* не підтверджено, що запропоновані ФОП Барбашом С.Є. послуги по технічному обслуговуванню та ремонту автомобілів Замовника будуть здійснюватись із дотриманням норм визначеного переліку нормативно-правових актів.
* не підтверджено ФОП Барбашом С.Є., що він несе повну матеріальну відповідальність за автомобілі Замовника.
Враховуючи вимогу Замовника наданя у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника ВСІМ технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим в Додатку 3 до цієї тендерної документації...", пропозиція ФОП Барбаша С.Є. - НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА.
Така позиція неодноразово підтверджувалась в рішеннях постійно діючої адміністративної комісії при Антимонопольному комітеті України:
рішення № 22808-р/пк-пз від 09.12.20 року (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-002810-b)
рішення №№1968-р/пк-пз від 04.02.21 року (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-21-016546-c)
Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо
- учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям
- тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації
Визнавши ФОП Барбаша С.Є. переможцем, тендерний комітет замовника порушив вимоги п.2 ч.1ст.31 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено гарантоване мені законом право на:
- добросовісну конкуренцію серед учасників
- недискримінацію учасників та рівне ставлення до них
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця.
Я, скаржник, фізична особа – підприємець Мінін О. О. вважаю, що можу зазнати збитків (не отримані доходи, упущена вигода), внаслідок того, що протокол та рішення тендерного комітету Замовника б/н від 06.05.2021 року ухвалене внаслідок грубого порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Неправомірні дії замовника можуть свідчити про безвідповідальне та непрофесійне ставлення до проведення процедури закупівлі, про навмисне та свідоме порушення вимог чинного законодавства.
Відповідно до ст.18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі ( у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбачені цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення…
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем відкритих торгів учасника ФОП Барбаша С.Є.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
- прийняти скаргу до розгляду;
- встановити наявність порушень при проведенні процедури закупівлі;
- зобов’язати Замовника повністю скасувати рішення про визнання ФОП Барбаша С.Є. . переможцем, та рішення про намір укласти договір з ФОП Барбаш С.Є.
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 19.05.2021 № 10949 + лист Замовнику.pdf 19.05.2021 19:26
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2021 № 11842.pdf 31.05.2021 16:03
- рішення від 28.05.2021 № 11842.pdf 02.06.2021 21:40
- Заперечення на скаргу.pdf 21.05.2021 15:57
- Заперечення на скаргу.doc 21.05.2021 15:57
- IMG_0002.pdf 14.06.2021 15:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.05.2021 17:38
Дата розгляду скарги:
28.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.05.2021 19:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.06.2021 21:40
Дата виконання рішення Замовником:
14.06.2021 15:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Барбаш С.Є. скасовано та зазначена пропозиція відхилена рішенням тендерного комітету від 14.06.2021 року відповідно до п.2 ч.1 ст.31 Закону у зв’язку із тим, що вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі