• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Інформаційно-консультаційні послуги із запровадження вимог нормативно-правових документів із безпеки харчових продуктів з подальшим інформаційно-консультаційним супроводженням функціонування запроваджених заходів

Відділ освіти, культури і спорту Джулинської сільської ради; 24450, Україна, Вінницька область, Бершадський район, село Джулинка, вулиця Соборна, будинок 1; код згідно з ЄДРПОУ 41493701; категорія – відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі"

Торги не відбулися

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 01.04.2021 15:06 - 07.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Неправомірна дискваліфікація переможця

Номер: c1c4d8c116da42758fc5e817851b060a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-004105-b.b1
Назва: Неправомірна дискваліфікація переможця
Вимога:
Шановний замовник. Тендерною документацією, п. 5 було визначено, що в складі своєї пропозиції Учаснику необхідно подати завірені сканкопії наступних документів: паспорту (ів) посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів: цінової пропозиції та договору надання послуг; копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку. Відповідно до роз`яснення Міністерства юстиції України, лист від 03.11.2006 №22-48-548, для визначення терміну «Посадова особа» слід керуватися положеннями наступних нормативно-правових актів. Так, згідно з ч. 2 ст.2 Закону України “Про державну службу”, посадовими особами вважаються керівники та заступники керівників державних органів та їх апарату, інші державні службовці, на яких законами або іншими нормативними актами покладено здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій. Фізична особа-підприємець, як суб’єкт підприємницької діяльності може бути визнаний посадовою особою тоді, коли у неї реально виникає можливість виконання вказаних вище обов’язків. Це тоді, коли Фізична особа-підприємець на умовах трудового договору наймає працівників для сприяння йому у здійсненні підприємницької діяльності. За таких обставин Фізична особа-підприємець набуває організаційно – розпорядчих повноважень стосовно найманих працівників (право ставити перед ними певні завдання, визначати розмір заробітної плати, розпорядок робочого дня, застосовувати дисциплінарні стягнення тощо). ФОП Чернота А.М. не має найманих працівників, отже не може мати організаційно-розпорядчих повноважень, як наслідок не може бути посадовою особою. Також відповідно до положень ст.42-45 Господарського кодексу України фізична особа-підприємець здійснює свою діяльність самостійно, а саме Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Отже, фізична особа-підприємець, як суб’єкт господарської діяльності, діє відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців“ на підставі державної реєстрації, про що надано відповідну виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Виходячи з положень цих статей, фізична особа-підприємець не може бути уповноваженою особою, так як уповноважена особа здійснює свою діяльність на підставі укладеного трудового договору (контракту) або розпорядчого рішення та відповідного положення із стороною, що наділяє уповноважену особу певними повноваженнями. Отже, є очевидним, що фізична особа-підприємець не може сам із собою укласти трудовий договір, контракт чи інший розпорядчий документ стосовно себе самого. Таким чином, вимога подати завірені сканкопії наступних документів - паспорту (ів) посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів, стосуюється юридичних осіб і не може бути застосована до Фізичної особи-підприємця. Враховуючи вищезазначене, вважаємо неправомірною дискваліфікацію ФОП Чернота А.М. та вимагаємо скасувати протокол №122 від 13.04.2021 р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановна Чернота Анна Миколаївна 14 квітня 2021 року ви звернулися з вимогою про неправомірну дискваліфікацію переможця при відхиленні тендерної пропозиції учасника спрощеної закупівлі, ФОП "ЧЕРНОТА АННА МИКОЛАЇВНА" за предметом закупівлі (Інформаційно-консультаційні послуги із запровадження вимог нормативно-правових документів із безпеки харчових продуктів з подальшим інформаційно-консультаційним супроводженням функціонування запроваджених заходів) ДК 79410000-1) (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-01-004105-b). В якості обґрунтування керуючись законодавчими нормами ви зазначили на тому, що не являється посадовою особою, не можете підписувати договори, а від так заявлені вимоги в наданні паспорта не можна виконати. Однак з представленими твердженнями не можна погодитися виходячи з наступного. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, яке було відповідно затвердженим уповноваженою особою, чітко передбачене те що має бути в складі пропозиції Учасника, та які саме сканкопії документів мають бути подані. Одним з пунктів зазначеного є необхідність подати сканкопії паспорту (ів) посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів: цінової пропозиції та договору надання послуг. Тобто, якщо в силу певних причин подання паспорту посадової особи було неможливим, потрібно було надати паспорт уповноваженої особи на право підпису. Згідно з положенням статті 21 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України. Тобто наразі виникла необхідність в наданні сканкопії паспорту громадянина України оскільки, надалі могла виникнути необхідність у встановленні/ідентифікації її особи, при укладенні цивільно-правового договору, та з метою обробки її персональних даних, без порушення її конституційних прав, та вимог статті 8 Закону України «Про обробку персональних даних». У контексті даних правовідносин замовник залишає за особою право відхилити пропозицію учасника, в тому числі за невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. З врахуванням зазначеного, заявлена вимога, що опублікована на Веб-порталі Уповноваженого органу про неправомірну дискваліфікацію переможця, не може бути визнана абсолютно аргументованою та правомірною, в розумінні положень Закону України "Про публічні закупівлі" та затвердженого оголошення, за предметом закупівлі (Інформаційно-консультаційні послуги із запровадження вимог нормативно-правових документів із безпеки харчових продуктів з подальшим інформаційно-консультаційним супроводженням функціонування запроваджених заходів) ДК 79410000-1) (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-01-004105-b).
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні