• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту житлових корпусів

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 01.04.2021 14:55 - 13.05.2021 00:00
Скарга
Відхилено

скарга

Номер: 295bd5478c9a47dbbaabdc587573a5c1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-004899-c.c9
Назва: скарга
Скарга:
щодо порушень
Дата розгляду скарги: 10.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.06.2021 23:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.06.2021 19:58
Автор: ТОВ СИНЕКСИС, Бащенко Юрій Юрійович +380967791843 delo101@ukr.net
Вимога
Є відповідь

СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги в частині незаконного визначення переможцем учасника ТОВ "Атлант Євро-Буд"

Номер: 43db75ef477f4c80bf48653f278444e4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-004899-c.b8
Назва: СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги в частині незаконного визначення переможцем учасника ТОВ "Атлант Євро-Буд"
Вимога:
Відповідно до частини 4 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції від 19.04.2020 року №114-IX (далі – Закон) Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Згідно частини 1 статті 18 Закону Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. (далі – Орган оскарження). Відповідно п. 8 ст. 18 Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Згідно з офіційною інформацією що розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу кінцевим строком оскарження щодо кваліфікації учасника є 30.05.2021 00:00. Згідно п. 5 ст. 18 Скарга повинна містити таку інформацію: обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Закон наділяє учасника процедури такими правами: - Правом на упереджену оцінку тендерної пропозиції (ст. 3 Закону) - Правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону) - Правом на визнання переможцем та укладання договору про закупівлю( ст. 32 Закону) З оглядом на рішення Конституційного суду України по справі 1-10/204 від 01.12. 2004 р поняття «охоронюваний законом інтерес» що вживається в частині першій статі 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших Законах України у логічно-смисловому зв’язку з поняттям « права», треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об’єктивного і прямого не опосередкований у суб’єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об’єктом судового захисти та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних та колективних потреб, які не суперечать Конституції та Законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загально правовим засадам. Відповідно ч.1 ст. 179 Господарського кодексу господарськими товариствами визнаються підприємства або інші суб’єкти господарювання, створенні юридичними особами та/або громадянами шляхом об’єднання їх майна і участі в підприємницької діяльності товариства з метою одержання прибутку. Основним видом діяльності підприємства є будівництво будівель. Наше підприємство ТОВ «Синексис» виконує роботи, в тому числі шляхом участі у процедурах закупівлі, що проводяться за допомогою електронної системи публічних закупівель у системі «ProZorro». Участь нашого підприємства у системах закупівель носять систематичний характер. Інтерес нашого підприємства в участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цій процедурі закупівлі полягає в укладанні договору про закупівлю та одержанню прибутку від виконання договору. Цей інтерес за всіма ознаками відповідає визначенню, наведеному у вищезазначеному рішенні Конституційного Суду України, а отже може вважаться законним інтересом у контексті ч.1 ст. 18 Закону про публічні Закупівлі. Замовник, в особі уповноваженої особи Київського психоневрологічного інтернату своїм протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №178 від 19.05.2021 , ВИРІШИЛА: 1) Визнати переможцем процедури закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класіфікатора України ДК 021:2015 « Єдиний закупівельний словник»- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)учасника торгів ТОВ "Атлант Євро-Буд" (код 41896537) 2) Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів 3) Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у порядку, передбачено статтями 10 та 33 Закону. Вважаємо, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; «запобігання корупційним діям і зловживанням» а відтак і наші права на рівну участь у аукціоні закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення , дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження . Щодо визнання переможцем ТОВ "Атлант Євро-Буд" Нижче наводимо підстави та обґрунтування протиправності дій замовника. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №178 від 19.05.2021 року. про визначення переможця та намір укласти договір з ТОВ "Атлант Євро-Буд" (код 41896537). Ми не погоджуємось із зазначеним рішенням Замовника та вважаємо, що воно не вмотивоване, оскільки грубо проігноровані наступні підстави для відхилення вказаного учасника: 1. Відповідно вимогам тендерної документації замовника а саме додатку 3 в частині : Під аналогічним договором розуміється договір, який був укладений учасником в період з 2019 року по теперішній час та виконаний в повному обсязі, предметом якого було надання послуг з поточного ремонту житлових споруд (корпусів). На підтвердження цієї вимоги ТОВ "Атлант Євро-Буд" (код 41896537) у складі своєї пропозиції надає скановану копію договору підряду № 87/20 від 21 травня 2020 року, між ТОВ "Атлант Євро-Буд" (код 41896537) та замовником торгів Київський психоневрологічний інтернат ( Аналогічний договір.pdf,Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.05.2021 21:55,Версія документу від: 16.05.2021 21:55,Розкрито: 18.05.2021 14:58). Вартість цього договору, відповідно п.2.2 цього договору складає 898950,60грн. При цьому, згідно додатковій угоді №1 що розміщена в системі prozzoro, сума договору складає 886 602,06 грн. Очевидно, що учасник ТОВ "Атлант Євро-Буд" не довів відповідність вимоги Замовника щодо виконання цього договору у повному обсязі . Невідповідність сум основного договору та додаткової угоди повинна була бути підтверджена наданням цієї додаткової угоди, або ж це може свідчити про неповне виконання цього договору. 2. Відповідно вимогам тендерної документації замовника а саме: додаток 3, Перелік документів на підтвердження іншої інформації, яка має бути надана учасником у складі тендерної пропозиції, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, п.7 будівельна ліцензія. На підтвердження цієї вимоги ТОВ "Атлант Євро-Буд" (код 41896537) у складі своєї пропозиції надає сканкопію документа (Ліцензія.pdf,Завантажено в ЦБД ,Prozorro: 16.05.2021 21:55,Версія документу від: 16.05.2021 21:55,Розкрито: 18.05.2021 14:58). Постанова Кабінета Міністрів України визначає поняття будівельної ліцензії як– запис в Єдиному реєстрі (документ), який дозволяє суб’єктам господарської діяльності юридичним та фізичним особам-підприємцям здійснювати діяльність, пов'язану з будівництвом об’єктів архітектури із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України (далі - перелік робіт). Натомість перелік видів робіт є основною та невід’ємною частиною будівельної ліцензії . Сама форма ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що надав учасник ТОВ "Атлант Євро-Буд" містить посилання на такі умови : ( за переліком видів робіт згідно додатку) та наявність додатка на 1 стр. Очевидно, що учасник ТОВ "Атлант Євро-Буд" не довів відповідність вимоги Замовника щодо будівельної ліцензії у повному обсязі . 3. Питання визначення витрат на виробничу та адміністративну діяльність будівельних компаній були чітко регламентовані в окремому стандарті ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, що діяв до 2013-го. Даний аспект враховувався, коли розроблялися Національні стандарти України щодо визначення вартості будівельних робіт та витрат, пов'язаних із загальновиробничою і адміністративною діяльністю підприємства. У стандарті чітко прописано, що провести розрахунок коштів на покриття решти статей ОПР можна, згідно нормативно-розрахункової кошторисної трудомісткості робіт, що передбачені у прямих витратах, і усереднених показників. Підрядний спосіб виконання робіт не передбачає використання будь-яких понижуючих коефіцієнтів до усереднених показників, оскільки це не регламентовано у стандарті. Натомість учасник ТОВ "Атлант Євро-Буд" надав лист від 14.05.2021 року, відповідно до якого пояснює, що договірна ціна враховує ці понижаючі коефіціенти Очевидно, що учасник ТОВ "Атлант Євро-Буд" не довів відповідність вимоги Замовника щодо відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, а саме: Договірна ціна розраховується відповідно до вимог національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та за формою договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Договірна ціна має бути складена у форматі договірної ціни, який наведений у додатку С Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. 4. Відповідно вимогам тендерної документації замовника а саме: п. 6.2. Учасник готує свою тендерну пропозицію та підтверджує відповідність пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідним технічним специфікаціям (у разі потреби - планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) відповідно до Додатку 1 ТД та тендерною документацією. Натомість пропозиція учасника ТОВ "Атлант Євро-Буд" в наданій інформаційній базі даних (файл 9.rar,Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.05.2021 21:57,Версія документу від: 16.05.2021 21:57, Розкрито: 18.05.2021 14:58) застосований коефіціент до умов виконання будівельних робіт , що не передбачені в технічних умовах тендерної документації. Очевидно, що учасник ТОВ "Атлант Євро-Буд" не довів відповідність вимоги Замовника щодо п.6.2. Учасник готує свою тендерну пропозицію та підтверджує відповідність пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідним технічним специфікаціям (у разі потреби - планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) відповідно до Додатку 1 ТД та тендерною документацією. Варто зауважити, що своїм протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №178 від 19.05.2021 року та при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Атлант Євро-Буд" не було встановлено наявність цієї невідповідності у пропозиції учасника ТОВ "Атлант Євро-Буд", яка була визначена переможцем. Тим самим, мало місце грубого порушення права скаржника ТОВ « СИНЕКСИС» на правову можливість суб’єкта оскарження бути визнаним переможцем закупівлі та його спроможність виконати якісно та в повному обсязі договір за результатами закупівлі і в подальшому отримати прибуток. Наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. тендерний комітет/Уповноважена особа Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет/Уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок ігнорувати очевидне невиконання вимог за тендерною документацією учасником процедури закупівлі. Тендерний комітет/Уповноважена особа здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України. Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 72, 73, 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Застосувавши вибіркове тлумачення вимог тендерної документації та документів зі складу ТОВ "Атлант Євро-Буд" (код 41896537), проігнорувавши очевидні підстави невідповідності та відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника, Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель. Підсумовуючи все зазначене вище, уповноважена особа Замовника грубо порушила порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку. На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів: ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення Процедури закупівлі в частині неправомірного визнання ТОВ "Атлант Євро-Буд" переможцем Процедури закупівлі; 3. Скасувати своє рішення про визначення переможця та намір укласти договір з ТОВ "Атлант Євро-Буд". 4. Прийняти нове рішення щодо визнання дискваліфікації ТОВ "Атлант Євро-Буд" (відхилення) пропозиції процедури Закупівлі. 5. Зобов’язати Замовника привести процедуру у відповідність із вимогами законодавства, в частині: розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, у відповідь на вашу скаргу, щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі повідомляємо наступне: 1. Згідно вимог тендерної документації, Учасником була надана копія оригіналу Аналогічного договору. Від Учасників не вимагається обов’язкове надання додаткових документів до договору, додатків та специфікацій. Згідно довідки вих. №55 «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного Договору» учасником надано номер договору та номер закупівлі. Інформація за номером закупівлі є відкритою і загальнодоступною, та перевіряється у системі Prozorro. Так як учасник надав копію Договору укладеного з нашою установою у минулому році, то у копіях додатків до Договору Замовник не бачить потреби. Взяті на себе зобов’язання за Договором ТОВ “Атлант Євро-Буд” виконав у повному обсязі, зменшення суми договору відбулося на підставі експертного висновку кошторисної документації. 2. Учасником процедури закупівлі ТОВ “Атлант Євро-Буд” була надана скан - копія оригіналу Будівельної ліцензії, що доводить про наявність у Учасника дозвільного документу на провадження даного виду діяльності. Тендерною документацією Замовника передбачено, що Відповідно до частини 2 статті 41Закону переможець процедури закупівлі під час укладення Договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії та документ про право підписання договору про закупівлю у паперовому вигляді. Також доводимо до Вашого відома, що наявність ліцензії Замовник самостійно перевіряє на сайті ДАБІ. 3. Усереднені показники, наведені в Додатку 3 і 4 до ДБН Д.1.1-1-2000 для визначення загальновиробничих витрат, розраховані для підрядних організацій, що мають у своєму складі відокремлені виробничі структурні підрозділи (будівельно-монтажний трест - юридична особа і будівельно-монтажні управління в його складі). Визначення розміру загальновиробничих витрат підрядними організаціями проводиться в порядку, викладеному в розділі 4 ДБН Д.1.1-1-2000. У разі, якщо при формуванні договірних цін і при взаєморозрахунках за виконані роботи застосовуються усереднені показники Додатків 3 і 4, для підрядних організацій - юридичних осіб, які не мають в своєму складі відособлених виробничих структурних підрозділів, усереднені показники граф 3 і 4 Додатків 3 і 4 повинні бути уточнені (виключені витрати на заробітну плату, відрахування на соціальні заходи та інші витрати, пов'язані з утримання та обслуговування апарату управління відокремлених виробничих структурних підрозділів). У Збірнику "Ціноутворення в будівництві", №7, липень 2002, стор. 22, поміщено лист Держбуду України від 09.07.02 №7 / 7-630, в Додатку до якого приведена усереднена структура загальновиробничих витрат, що враховано усередненими показниками Додатків 3 і 4 . Відповідно до усередненої структурою в загальновиробничих витратах враховані витрати: на заробітну плату працівників апарату управління відособлених виробничих структурних підрозділів будівельної організації - 8,28%; на відрахування за встановленими законодавством нормами на соціальні заходи від фонду оплати праці апарату управління відокремлених виробничих структурних підрозділів будівельної організації - 3,36%; інші витрати, пов'язані з утримання та обслуговування апарату управління відокремлених виробничих структурних підрозділів - 5,1%. У разі, коли в підрядної організації немає відокремлених виробничих структурних підрозділів, проводиться уточнення усереднених показників Додатків 3 і 4 до ДБН Д.1.1-1-2000 шляхом застосування до показників цих додатків наступних понижуючих коефіцієнтів: При розрахунку I блоку загальновиробничих витрат до показників графи 3. К = 0,4123 - враховує зменшення витрат на заробітну плату працівників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельного виробництва. При розрахунку III блоку загальновиробничих витрат до показників графи 4. К = 0,7821 - враховує зменшення інших витрат загальновиробничих витрат на величину, що відноситься до утримання та обслуговування апарату управління відокремлених виробничих структурних підрозділів будівельної організації. Відрахування на соціальні заходи (II блок загальновиробничих витрат) визначаються, виходячи з норм, встановлених законодавством, і кошторисної заробітної плати робітників, врахованої в прямих витратах, а також заробітної плати працівників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельного виробництва, з урахуванням коригування показників графи 3 додатки 3, наведеної в пункті 1 даного роз'яснення (див. ЦО). 4. Під час огляду приміщень Замовника Учасником було встановлено що даний вид робіт (п.8,15,63 тех. завдання) не потребує виконання по всій площі поверхні. З урахуванням необхідності робіт був застосований понижуючий коефіцієнт, узгоджений з Замовником, що призвело до зниження витрат. Оскільки вартість робіт при цьому зменшилась Замовник не заперечує застосування понижуючих коефіцієнтів. Так як Замовник являється бюджетною установою, головний критерій закупівлі є ціна закупівлі та економія бюджетних коштів Зважаючи на вище викладене та враховуючи що Учасник ТОВ “Атлант Євро-Буд” запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію, скаргу ТОВ “Синексис” на рішення уповноваженої особи Замовника від 19.05.2021 №178 вважаємо безпідставною.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 145573c90e99429891558ff3f46ba10c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-004899-c.a7
Назва: скарга
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкрити торги) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-01-004899-c. Назва предмету Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ, що зазначено у оголошенні та тендерної документації. Тендерна документація затверджена на підставі рішення уповноваженої особи (протокол від 10.03. 2021 р. №89 ) , по вказаній закупівлі, складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівль, містить незаконні вимоги, що обмежують конкуренцію, та призводить до дискримінації учасників. Даним рішенням уповноваженої особи, яке містить дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «БК Будмонтажцентр», на підставі чого тендерна документація потребує внесення змін в частині видалення дискримінаційних вимог з метою усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель, допущених Замовником у тендерної документації. Таким чином, окремі умови тендерної документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначеною статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Підставою для подання скарги є затверджена рішенням уповноваженої особи з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки вона містить незаконні вимоги, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників, та порушують права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «БК Будмонтажцентр». Обґрунтування незаконності тендерної документації, внаслідок наявності в неї дискримінаційних вимог, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 1. Дискримінаційна вимога щодо підготовки кошторисної документації згідно обсягів дефектного акту та погоджену ДП «Укрдержбудекспертиза» або КП «Київекспертиза» з обов’язковим розрахунком класу наслідків (відповідальності) об’єкта ремонту ( в частині замовника експертизи). ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для підготовки тендерних пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт у Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.7.1 в частині Кошторисну документацію на виконання «Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2» підготувати згідно обсягів Дефектного акту (що додається) та у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, погоджену ДП «Укрдержбудекспертиза» або КП «Київекспертиза» з обов’язковим розрахунком класу наслідків (відповідальності) об’єкта ремонту. З цього пункту Замовник визначає що учасник процедури закупівлі повинен надати тендерну пропозицію в частині кошторисної документації, погодженої на момент подачі ДП «Укрдержбудекспертиза» або КП «Київекспертиза». Згідно НАСТАНОВА З ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО, п5.2, Замовником експертизи може виступати замовник будівництва або проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектних робіт. Тендерна документація для підготовки тендерних пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи визначають інформацію про замовника торгів: Київський психоневрологічний інтернат. Інше передбачене наявністю договору на виконання проектних робіт На стадії подання вимог на майданчику, відповідь замовника , щодо: Замовник листом делегує виконавцю повноваження на проведення експертизи Кошторисної документації визначає що саме виконавцю робіт буде делеговано повноваження щодо проходження експертизи, тоді як тендерна документація, Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.7.1 в частині Кошторисну документацію на виконання «Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2» підготувати згідно обсягів Дефектного акту (що додається) та у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, погоджену ДП «Укрдержбудекспертиза» або КП «Київекспертиза» з обов’язковим розрахунком класу наслідків (відповідальності) об’єкта ремонту витребує цю вимогу у потенційного учасника процедури закупівлі. Тобто Замовник підтверджує невідповідність своїх вимог, але дискримінаційну вимогу залишає у тендерної документації , що свідчить про дискримінаційну складову і призводить до обмеження конкуренції, позбавляючи потенційних учасників, брати участь у закупівлі. 2. Дискримінаційна вимога щодо підготовки кошторисної документації згідно обсягів дефектного акту та погоджену ДП «Укрдержбудекспертиза» або КП «Київекспертиза» з обов’язковим розрахунком класу наслідків (відповідальності) об’єкта ремонту ( в частині визначення експертної організації) ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для підготовки тендерних пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт у Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.7.1 в частині Кошторисну документацію на виконання «Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2» підготувати згідно обсягів Дефектного акту (що додається) та у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, погоджену ДП «Укрдержбудекспертиза» або КП «Київекспертиза» з обов’язковим розрахунком класу наслідків (відповідальності) об’єкта ремонту. З цього пункту Замовник визначає що учасник процедури закупівлі повинен надати тендерну пропозицію в частині кошторисної документації, погодженої на момент подачі саме в ДП «Укрдержбудекспертиза» або КП «Київекспертиза». Згідно НАСТАНОВА З ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО, ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012, Видання офіційне, п4.2 Експертизу проектів будівництва проводять експертні організації незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері будівництва, інформація про що оприлюднена на його офіційному сайті. На стадії подання вимог на майданчику , Замовник надає відповідь: на виконання доручення Київської міської державної адміністрації від 26.04.2019 №16423 щодо виконання п.12 розділу 1 протоколу №2 розширеного засідання Колегії виконавчого органу Киівської міськой ради (Киівської міської державної адміністрації) від 18.04.2019 з метою уникнення порушень Порядку затвердження проектів будівництва і проведення ії експертизи,затвердженого постановою Кабінету Міністрів Украіни від 11.05.2011 №560 та економії бюджетних коштів Департамент соціальной політики виконавчого органу Киівської міськой ради (Киівської міської державної адміністраціі) наголошує про необхідність: Прі виборі експертної організаціі враховувати ії професійний досвід на ринку зазначених послуг. Згідно цього доручення Замовник вимагає проводити експертизу кошторисної документації і погодження “Експертного звіту” в Державних установах (ДП “Укрдержбудекспертиза” або КП “Киівекспертиза”), з розрахунком класу наслідків об’єкту. Тобто у своєї відповіді замовник самостійно оцінює професійний досвід на ринку зазначених послуг та визначає організації, що підпадають під ці умови. Таки дії лише підтверджують упередженість замовника, та доказують застосування ним дискримінаційних умов. Зазначена вимога щодо саме погоджену ДП «Укрдержбудекспертиза» або КП «Київекспертиза» є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. 3. Дискримінаційна вимога щодо сертифікату інженера кошторисника ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для підготовки тендерних пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт у Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.7.1 в частині Надати Сертифікат інженера кошторисника та сертифікат інженера з технічного нагляду. За умови відсутності зазначених спеціалістів у штатному розписі, Учасник надає договір про співпрацю. Ця вимога передбачає наявність у учасника процедури закупівлі у своєму штаті спеціаліста інженера з технічного нагляду. Згідно Стаття 11. Авторський та технічний нагляди Закону України про архітектурну діяльність визначає Технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. На стадії подання вимог на майданчику , Замовник надає відповідь : Київський психоневрологічний інтернат не має у своєму штаті спеціаліста такого профілю, тому обов’язок що до здійснення технічного нагляду при виконанні робіт покладає на виконавця робіт, згідно ч.6 ст.11 Закону України "Про архітектурну діяльність". По перше: ст.11 Закону України "Про архітектурну діяльність" визначає Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Примірні форми договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури. Тобто жодного слова про виконавця робіт немає. По друге: згідно Постанова кабінету міністрів від 11 липня 2007 року №903 , в ПОРЯДОК здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури , а саме п.4: Здійснення технічного нагляду особами, що працюють у проектних і будівельних організаціях, які виконують роботи на підконтрольних об'єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (CC2) та значними (CC3) наслідками, не допускається. { Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 327 ( 327-2018-п ) від 25.04.2018 } Зазначена вимога щодо наявності сертифікату інженера з технічного нагляду не відноситься до даної закупівлі, забезпечується замовником та є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч.2 ст.18 закону України « Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Згідно з п.18 ст.18 закону України « Про публічні закупівлі» За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. У звязку з вищевикладеним , просимо: 1 Прийняти скаргу до розгляду 2. Встановити наявність порушення Замовником процедури Закупівлі UA-2021-04-01-004899-c 3. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути перераховані вище дискримінаційні умови Додатки: Платіжне доручення Прошу також враховувати наявність аналогічного рішення Колегії від 05.07.2017 №4415-р/пк-пз; Голова Колегії А. ВОВК.
Дата розгляду скарги: 26.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.04.2021 10:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.05.2021 21:32
Дата виконання рішення Замовником: 07.05.2021 11:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Внесено зміни у Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.7.1 в частині Кошторисну документацію на виконання «Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2» видалено вимогу “підготувати згідно обсягів Дефектного акту (що додається) та у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, погоджену ДП «Укрдержбудекспертиза» або КП «Київекспертиза» з обов’язковим розрахунком класу наслідків (відповідальності) об’єкта ремонту”. 2.Внесено зміни у Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.7.1 в частині Кошторисну документацію на виконання «Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2» видалено вимогу Надати Сертифікат інженера кошторисника та сертифікат інженера з технічного нагляду. За умови відсутності зазначених спеціалістів у штатному розписі, Учасник надає договір про співпрацю. Договір про співпрацю та експертний звіт щодо проведення експертизи кошторисної документації учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, зобов’язаний надати, протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону. 3. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій продовжено до 17.05.2021р. до 9:00
Автор: ТОВ БК Будмонтажцентр, Меньшеніна Наталія Іванівна +380933462545 bkbudmz21@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Номер: d16e3e631f54454bb6baa4094c3b0332
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-004899-c.c6
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Вимога:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для підготовки тендерних пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт у Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.7.1 в частині Надати Сертифікат інженера кошторисника та сертифікат інженера з технічного нагляду. За умови відсутності зазначених спеціалістів у штатному розписі, Учасник надає договір про співпрацю. Згідно Стаття 11. Авторський та технічний нагляди Закону України про архітектурну діяльність визначає Технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Щодо відповіді замовника: Київський психоневрологічний інтернат не має у своєму штаті спеціаліста такого профілю, тому обов’язок що до здійснення технічного нагляду при виконанні робіт покладає на виконавця робіт, згідно ч.6 ст.11 Закону України "Про архітектурну діяльність". По перше: ст.11 Закону України "Про архітектурну діяльність" визначає Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Примірні форми договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури. Тобто жодного слова про викоенавця робіт немає. По друге: згідно Постанова кабінету міністрів від 11 липня 2007 року №903 , в ПОРЯДОК здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури , а саме п.4: Здійснення технічного нагляду особами, що працюють у проектних і будівельних організаціях, які виконують роботи на підконтрольних об'єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (CC2) та значними (CC3) наслідками, не допускається. { Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 327 ( 327-2018-п ) від 25.04.2018 } Зазначена вимога щодо наявності сертифікату інженера з технічного нагляду не відноситься до даної закупівлі, забезпечується замовником та є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний скаржнику.У Київському прсихоневрологічному інтернаті про живають підопічні з обмеженими можливостями, які потребують постійного сторонього догляду. Інтернат несе відповідальність за життя та безпеку цих людей. Тому закуповуючи послуги чи роботи з ремонту чи реконструкції ми дотримуємося всіх заходів безпеки підопічних та обслуговуючого персоналу. Наголошуємо що Вимогаі "Надати Сертифікат інженера кошторисника та сертифікат інженера з технічного нагляду. За умови відсутності зазначених спеціалістів у штатному розписі, Учасник надає договір про співпрацю" не є дискримінаційною та не можливою для потенційного Учасника. У діях скаржника вбачається намір зірвати процедуру закувлі, а не брати у ній участь. Нагадуємо , що Учасник має право звернутися до антимонопольного комітету
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Номер: fdd55708dce24d9b87f272601627e70a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-004899-c.b5
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Вимога:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для підготовки тендерних пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт у Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.7.1 в частині Кошторисну документацію на виконання «Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2» підготувати згідно обсягів Дефектного акту (що додається) та у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, погоджену ДП «Укрдержбудекспертиза» або КП «Київекспертиза» з обов’язковим розрахунком класу наслідків (відповідальності) об’єкта ремонту. Згідно НАСТАНОВА З ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО, ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012, Видання офіційне, п4.2 Експертизу проектів будівництва проводять експертні організації незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері будівництва, інформація про що оприлюднена на його офіційному сайті. Щодо відповіді замовника :На виконання доручення Київської міської державної адміністрації від 26.04.2019 №16423 щодо виконання п.12 розділу 1 протоколу №2 розширеного засідання Колегії виконавчого органу Киівської міськой ради (Киівської міської державної адміністрації) від 18.04.2019 з метою уникнення порушень Порядку затвердження проектів будівництва і проведення ії експертизи,затвердженого постановою Кабінету Міністрів Украіни від 11.05.2011 №560 та економії бюджетних коштів Департамент соціальной політики виконавчого органу Киівської міськой ради (Киівської міської державної адміністраціі) наголошує про необхідність: Прі виборі експертної організаціі враховувати ії професійний досвід на ринку зазначених послуг. Згідно цього доручення Замовник вимагає проводити експертизу кошторисної документації і погодження “Експертного звіту” в Державних установах (ДП “Укрдержбудекспертиза” або КП “Киівекспертиза”), з розрахунком класу наслідків об’єкту. У цієї відповіді замовник самостійно оцінює професійний досвід на ринку зазначених послуг та визначає організації, що підпадають під ці умови. Таки дії лише підтверджують упередженість замовника, та доказують застосування ним дискримінаційних умов. Зазначена вимога щодо саме погоджену ДП «Укрдержбудекспертиза» або КП «Київекспертиза» є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний скаржнику. Київський психоневрологічний інтернат є комунальним закладом, який фінансується з місцевого бюджету. Доводимо до Вашого відома, що вимога у залученні Державних установ (ДП “Укрдержбудекспертиза” або КП “Киівекспертиза” з розрахунком класу наслідків об’єкту) для замовника є важливою вимогою. Ми не бачимо проблем для Учасника замовити експертизу саме у цих установах. У діях скаржника вбачається намір зірвати процедуру закувлі, а не брати у ній участь. Нагадуємо , що Учасник має право звернутися до антимонопольного комітету
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Номер: 0770bccd8aec4bd0bed53c7f32c38b77
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-004899-c.a4
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Вимога:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для підготовки тендерних пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт у Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.7.1 в частині Кошторисну документацію на виконання «Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2» підготувати згідно обсягів Дефектного акту (що додається) та у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, погоджену ДП «Укрдержбудекспертиза» або КП «Київекспертиза» з обов’язковим розрахунком класу наслідків (відповідальності) об’єкта ремонту. Згідно НАСТАНОВА З ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО п5.2 Замовником експертизи може виступати замовник будівництва або проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектних робіт. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для підготовки тендерних пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи визначають інформацію про замовника торгів: Київський психоневрологічний інтернат. Інше передбачене наявністю договору на виконання проектних робіт Відповідь замовник, щодо: Замовник листом делегує виконавцю повноваження на проведення експертизи Кошторисної документації визначає що саме виконавцю робіт буде делеговано повноваження щодо проходження експертизи, тоді як тендерна документація, Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.7.1 в частині Кошторисну документацію на виконання «Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2» підготувати згідно обсягів Дефектного акту (що додається) та у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, погоджену ДП «Укрдержбудекспертиза» або КП «Київекспертиза» з обов’язковим розрахунком класу наслідків (відповідальності) об’єкта ремонту витребує цю вимогу у потенційного учасника процедури закупівлі. Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний скаржнику. Київський психоневрологічний інтернат є комунальним закладом, який фінансується з місцевого бюджету. Перед опублікуванням відкритих торгів тендерна документація проходить перевірку в Департаменті внутрішнього фінансового контролю та аудиту (КМДА), зауважень від вище зазначеного органу не надходило. Доводимо до Вашого відома, що вимога у залученні Державних установ (ДП “Укрдержбудекспертиза” або КП “Киівекспертиза” з розрахунком класу наслідків об’єкту) для замовника є важливою вимогою. Ми не бачимо проблем для Учасника замовити експертизу саме у цих установах. У діях скаржника вбачається намір зірвати процедуру закувлі, а не брати у ній участь. Нагадуємо , що Учасник має право звернутися до антимонопольного комітету
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Номер: d81879e429824a93a2bdfe91fd8cd49c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-004899-c.b3
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Вимога:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для підготовки тендерних пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт у Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.7.1 в частині Надати Сертифікат інженера кошторисника та сертифікат інженера з технічного нагляду. За умови відсутності зазначених спеціалістів у штатному розписі, Учасник надає договір про співпрацю. Згідно Стаття 11. Авторський та технічний нагляди Закону України про архітектурну діяльність визначає Технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Зазначена вимога щодо наявності сертифікату інженера з технічного нагляду не відноситься до даної закупівлі, забезпечується замовником та є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Київський психоневрологічний інтернат не має у своєму штаті спеціаліста такого профілю, тому обов’язок що до здійснення технічного нагляду при виконанні робіт покладає на виконавця робіт, згідно ч.6 ст.11 Закону України "Про архітектурну діяльність".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Номер: ba8cb0b826b64d01a3d4e3475edc8c5b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-004899-c.a2
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Вимога:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для підготовки тендерних пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт у Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.7.1 в частині Кошторисну документацію на виконання «Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2» підготувати згідно обсягів Дефектного акту (що додається) та у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, погоджену ДП «Укрдержбудекспертиза» або КП «Київекспертиза» з обов’язковим розрахунком класу наслідків (відповідальності) об’єкта ремонту. Згідно НАСТАНОВА З ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО, ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012, Видання офіційне, п4.2 Експертизу проектів будівництва проводять експертні організації незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері будівництва, інформація про що оприлюднена на його офіційному сайті. Зазначена вимога щодо саме погоджену ДП «Укрдержбудекспертиза» або КП «Київекспертиза» є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На виконання доручення Київської міської державної адміністрації від 26.04.2019 №16423 щодо виконання п.12 розділу 1 протоколу №2 розширеного засідання Колегії виконавчого органу Киівської міськой ради (Киівської міської державної адміністрації) від 18.04.2019 з метою уникнення порушень Порядку затвердження проектів будівництва і проведення ії експертизи,затвердженого постановою Кабінету Міністрів Украіни від 11.05.2011 №560 та економії бюджетних коштів Департамент соціальной політики виконавчого органу Киівської міськой ради (Киівської міської державної адміністраціі) наголошує про необхідність: Прі виборі експертної організаціі враховувати ії професійний досвід на ринку зазначених послуг. Згідно цього доручення Замовник вимагає проводити експертизу кошторисної документації і погодження “Експертного звіту” в Державних установах (ДП “Укрдержбудекспертиза” або КП “Киівекспертиза”), з розрахунком класу наслідків об’єкту. Данні для розрахунку классу наслідків (відповідальності) Ви можете отримати в Замовника (балансоутримувача).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Номер: cd94c4cd668f45deb783c799f5411f30
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-004899-c.b1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Вимога:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для підготовки тендерних пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт у Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.7.1 в частині Кошторисну документацію на виконання «Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2» підготувати згідно обсягів Дефектного акту (що додається) та у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, погоджену ДП «Укрдержбудекспертиза» або КП «Київекспертиза» з обов’язковим розрахунком класу наслідків (відповідальності) об’єкта ремонту. Згідно НАСТАНОВА З ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО п5.2 Замовником експертизи може виступати замовник будівництва або проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектних робіт. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для підготовки тендерних пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: Послуги з поточного ремонту житлових корпусів №1 та №2 за адресою: 04075, вул. М. Юнкерова,37, м. Київ згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи визначають інформацію про замовника торгів: Київський психоневрологічний інтернат. Інше передбачене наявністю договору на виконання проектних робіт Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний скаржнику, Замовник листом делегує виконавцю повноваження на проведення експертизи Кошторисної документації
Статус вимоги: Відхилено