• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК:021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)

Персональні комп'ютери, робочі станції

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження: 01.04.2021 14:08 - 07.04.2021 08:00
Вимога
Залишено без розгляду

1

Номер: 1feff8482a7e42ccb3c97409ae7e43d7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-004353-c.c1
Назва: 1
Вимога:
Тендерної документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або надання договору на сервісне обслуговування. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташован Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизиваоних сервісних центрів, які мають право обслуговати техніку, яка є предметом закупівлі в місті, де знаходиться Замовник.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що нас цікавить рівень обслуговування закупленої техніки на наступному рівні: - Термін гарантії не менше 24 місяців, під час терміну гарантії в разі поломки будь-який складових – їх ремонт або заміна повинні бути виконані протягом 1-го робочого дня за умови дотримання вимог експлуатації. Дана вимога зумовлена особливостями роботи нашого закладу та неприйнятністю відсутності технічних засобів для виконання функціональних обов’язків наших співробітників на тривалий час, що за стандартних умов може складати до 14 днів, а в нашому випадку ми вимагаємо протягом 1 робочого дня, що дозволить нашим співробітникам відновити прийом хворих вже наступного дня. Для гарантії швидкої реакції та відповідності вимогі по швидкості реакції на проблему ми виклали вимогу в наступній редакції: - Постачальник повинен мати сервісний центр у місті Вінниці, який має виконувати гарантійне обслуговування Товару, або якщо гарантійне обслуговування буде здійснюватися третіми особами – Сервісними центрами партнерів виробника – Постачальник повинен надати в складі тендерної пропозиції копії договорів з партнерами, які здійснюватимуть сервісне обслуговування Товару у м. Вінниці, та будуть забезпечувати відновлення працездатності Товару під час гарантійного періоду. Власний сервісний центр у м. Вінниці або договір із партнерськими сервісними центрами вимагається у зв’язку із тим, що потенційний Учасник не може гарантувати нам як Замовнику рівень обслуговування який вимагається за відсутності останніх. Тому ми, як Замовник, вимагаємо наявність або власного сервісного центру або наполягаємо на заключенні потенційними Учасниками договорів із одним із безлічі сервісних центрів, що знаходяться у м. Вінниця із зазначенням рівня обслуговування та зобов’язаннями дотримуватися їх. Виходячи із вище викладеного, ми не вважаємо дані вимоги дискримінаційними так як: 1. Ми не дискримінуємо Учасників, а вимагаємо для нас, як Замовника, прийнятний рівень сервісу; 2. Ми приймаємо, як варіант, договір із сервісними центрами третіх осіб, що дозволяє будь-якому Учаснику з будь-якого куточку України прийняти участь в нашій закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.04.2021 16:15