• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Двухповерхове модульне побутове приміщення

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 01.04.2021 13:50 - 13.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення Закону України “Про публічні закупівлі”

Номер: db647a6ebe9d41958933b08e13e9a453
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-004177-c.a4
Назва: Порушення Закону України “Про публічні закупівлі”
Вимога:
ВИМОГА про відхилення учасника ФОП ЄГОРОВА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА 21 квітня 2021 року за результатами проведеного аукціону по Закупівлі Номер у Prozorro UA-2021-04-01-004177-c ДК 021:2015:44210000-5 Конструкції та їх частини на закупівлю “Двухповерхове модульне побутове приміщення” переможцем торгів був визначений учасник ФОП ЄГОРОВА С.М. (надалі — Учасник). Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що Тендерна пропозиція учасника ФОП ЄГОРОВА С.М. не відповідає вимогам Замовника, оприлюдненим при оголошенні закупівлі. Зокрема: По-перше, згідно вимогам Розділу ІІІ п.5 пп 5.2 Тендерної документації “Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.2.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: - Копію аналогічного договору із попереднім Замовником. * Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі. Разом із копією аналогічного договору учасники зобов’язані надати копію накладної на поставку товару (або акту приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичну передачу товару за договорами у власність контрагента учасника) Відсутність додатків до аналогічного договору не буде вважатись підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника”. Учасник ФОП ЄГОРОВА С.М. на підтвердження виконання аналогічного договору, в складі своєї пропозиції, надав оригінал Договору постачання № 201 від 27.10.2020 року, де предметом закупівлі є Код ДК 39130000-2, а саме Збірно-розбірна конструкція “Стелаж металевий”, що не є аналогічним предмету закупівлі UA-2021-04-01-004177-c ані за Кодом ДК, ані за своєю суттю. Тобто, Учасник ФОП ЄГОРОВА С.М. не відповідповідає кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником. Учасник ФОП ЄГОРОВА С.М. не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору. По-друге, згідно п. 1 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція повинна містити інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію. У складі Тендерної пропозиції Учасника ФОП ЄГОРОВА С.М. наданий документ “Технічна специфікація”, який за своїм змістом не містить інформації про Вимоги до товару: - Рік випуску Товару - не раніше 2021 року (новий). - Товар повинен бути новим, без механічних пошкоджень. Зазначені характеристики не підтверджені учасником, а інші документи, завантажені в складі пропозиції, не дають можливості їх встановити. Наданий учасником паспорт виробу не дає можливості ідентифікувати хто саме є виробником даного товару. Наданий учасником паспорт виробу не відповідає вимогам встановленим державним стандартом ДСТУ ГОСТ 2.601-2006 у відповідності до якого зазначення інформації про виробника в експлуатаційних документах є обов'язковим. Інші документи, надані учасником, не містять в собі інформації про виробника запропонованого товару. Якість Товару, що поставляється, повинна відповідати діючим ДСТУ, ГОСТ, технічним умовам виробника, а також має засвідчуватись документами підтверджуючими якість матеріалів на відповідність вимогам пожежної безпеки та державних санітарних норм і правил, а саме: сертифікатами відповідності або деклараціями відповідності або паспортами виробника тощо. Якщо Товар не підлягає сертифікації, надається копія довідки про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.” Також у відповіді на запитання до даної закупівлі на площадці Замовником надано додаткове пояснення стосовно даного пункту: “Учасник в складі своєї пропозиції надає сертифікати відповідності або декларації відповідності або паспорти виробника тощо, а саме на відповідність вимогам пожежної безпеки та державних санітарних норм і правил.” Всупереч вимозі Замовника дану інформацію Учасником не підтверджено жодним документом. Документи якості надаються лише на складові та матеріали, а на сам виріб документи якості та відповідності відсутні. У відповідності до п. 4.1. Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. На підставі зазначеного, просимо відхилити пропозицію учасника ФОП ЄГОРОВА С.М., в зв'язку з невідповідністю Тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації. У разі незадоволення нашої вимоги, ТОВ “Епіцентр К” буде змушено звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення умов Закону України “Про публічні закупівлі” та захисту своїх прав і законних інтересів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить тлумачення терміну “аналогічний договір”, тому звернувшись до інших джерел можна зробити висновок, що аналогічний – це той, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий. Практика розгляду скарг органом оскарження надає можливість визнати таку вимогу дискримінаційною і такою, що обмежує коло учасників та залишає поза межами тендерної процедури. Тому тендерним комітетом було прийнято рішення вважати наданий ФОП Єгорова С.М. договір № 201 від 27.10.2020 року аналогічним. ФОП Єгорова С.М., що є учасником закупівлі UA-2021-04-01-004177-c згідно тендерної документації до закупівлі ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини «Двухповерхове модульне побутове приміщення», що розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», пропонує ЗБІРНУ модульну конструкцію, що буде поставлено за місцем призначення та змонтовано з комплектуючих на які було надано сертифікати, гігієнічні висновки, декларації відповідності в необхідному обсязі. В наданому паспорті виробу , що містить креслення , специфікацію до модульного приміщення запропонованого ФОП Єгорова С.М.. вказано Рік випуску Товару – 2021 рік. Двухповерхове модульне побутове приміщення, що є предметом закупівлі серійно не виготовляється, не є товаром загального вжитку, так як даний товар виготовляється в термін згідно тендерної документації та проекту договору Замовника до 25.06.2021р., а відповідно Додатку 1, даної закупівлі «ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТАЦІЇ» зазначені документи надаються Замовнику при постачанні –передачі товару. Документи, що додаються до модульної будівлі: - паспорт будівлі (креслення, електросхема, гарантія). - інструкція з експлуатації. - сертифікат відповідності на використані матеріали. - акти на скриті роботи. Крім того, в період відведений для здійснення оцінки тендерних пропозицій Замовником, було здійснено виїзд до місця здійснення діяльності для огляду матеріальної бази та виробничих можливостей ФОП Єгорова С.М.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо актів на скриті роботи

Номер: 7f4269816dde47828952c8e8d01f28a3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-004177-c.a3
Назва: щодо актів на скриті роботи
Вимога:
У Додатку № 1 до Тендерної документації, а саме у Вимогах до документації зазначено, що серед документів, які додаються до модульної будівлі, зокрема, має бути додані акти на скриті роботи. Надання таких актів передбачено під час виконання будівельних робіт, однак предметом даної закупівлі є товар, а отже вимагаємо від Замовника внесення змін у тендерну документацію, шляхом виключення вимоги, щодо надання актів на скриті роботи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно п. 4 Т.В. додатку №1 до тендерної документації зазначено : Каркас металевий зварний, виконаний зі сталевих профільних труб, товщина перерізу не менше 3 мм. Каркас оброблений в один шар антикорозійним грунтом, видимі частини каркасу окрашені в один шар фарбою. Отже, виготовлення каркасу є початкова стадія модульного приміщення, в подальшому каркас закривається ,і саме це потребує підтвердження відповідності вимогам до предмета закупівлі. В акті, що повинен надати Учасник зазначається: • сортамент та кількість (кг або п.м.) використаного матеріалу; • факт покриття каркасу антикорозійним грунтом та його марка; • схема каркасу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимагаэмо прибрати вимогу тендерної документації "При оцінці пропозицій Учасників торгів, які не є платниками ПДВ, буде додана сума ПДВ у розмірі 20% для порівняння ціни" як таку, що є антиконкурентною та дискримінаційною щодо учасників-неплатників ПДВ.

Номер: aecb9942d6f4489ead8439cd85426e51
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-004177-c.b2
Назва: Вимагаэмо прибрати вимогу тендерної документації "При оцінці пропозицій Учасників торгів, які не є платниками ПДВ, буде додана сума ПДВ у розмірі 20% для порівняння ціни" як таку, що є антиконкурентною та дискримінаційною щодо учасників-неплатників ПДВ.
Вимога:
Якщо ФОП - платник єдиного податку не повинен платити ПДВ і пропонує умовно ціну "100", то саме ціна "100" повинна братися до уваги, а не "120". Ця норма є дискримінаційною та такою, що порушує права учасника-неплатника ПДВ на справедливі та рівні умови. Зрозуміло, що замовник, таким чином бажає сформувати для себе додатковий податковий кредит. Але формування чи неформування податкового кредиту для замовника не повинно братися до уваги. В Законі "Про публічні закупівлі" про це немає ні слова. Таким чином, намагаючись сформувати додатковий податковий кредит - Замовник ставить в нерівні умови потенційних учасників, які не є платниками ПДВ, самостійно без погодження такого учасника збільшуючи його ціну на суму ПДВ у розмірі 20%. Така вимога є незаконною, дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників-неплатників ПДВ, та такою, що спотворює результати процедури закупівлі!!!!! Вимагаємо внести зміни до документації та скасувати таку незаконну вимогу!!!!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Надаємо роз’яснення на аналогічне питання. Новоодеський ПАЛ є платником ПДВ на загальних підставах і при закупівлі товарі в учасників, що є платниками ПДВ, на рахунок ліцею зараховується сума податку в розмірі 20% коштів податкового кредиту. Тому для фактичного порівняння цінового показника між учасниками з різним статусом платників ПДВ необхідно вносити відповідне коригування. Нижче приведемо приклад: Учасник «платник ПДВ» запропонував товар за 1200 грн., а «не платник ПДВ» за 1100 грн., то товар «платника ПДВ» фактично вартуватиме для Замовника 1000 грн., а ціна «неплатника ПДВ» залишається сталою. Тому дана умова при закупівлі має всі підстави бути внесеною, є законною та сприяє ефективному використанню бюджетних коштів. Отже, до ціни пропозиції неплатника ПДВ нічого не додається, і вартість пропозиції при оцінці не збільшується.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимагаємо прибрати таку вимогу як таку, що не відповідає чинному законодавству та спотворює результати торгів.

Номер: 6e4310aacfb14ff3b7ae4e05d2c4bde3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-004177-c.a1
Назва: Вимагаємо прибрати таку вимогу як таку, що не відповідає чинному законодавству та спотворює результати торгів.
Вимога:
При оцінці пропозицій Учасників торгів, які не є платниками ПДВ, буде додана сума ПДВ у розмірі 20% для порівняння ціни . Іншими словами Замовник таким чином спотворює ціну учасника-неплатника ПДВ, яку цей учасник не заявляв) Наприклад - учасник-неплатник ПДВ заявить ціну 100, а замовник спотворить таку ціну - виправивши її на 120) Дуже хитро, але незаконно.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Новоодеський ПАЛ є платником ПДВ на загальних підставах і при закупівлі товарі в учасників, що є платниками ПДВ, на рахунок ліцею зараховується сума податку в розмірі 20% коштів податкового кредиту. Тому для фактичного порівняння цінового показника між учасниками з різним статусом платників ПДВ необхідно вносити відповідне коригування. Нижче приведемо приклад: Учасник «платник ПДВ» запропонував товар за 1200 грн., а «не платник ПДВ» за 1100 грн., то товар «платника ПДВ» фактично вартуватиме для Замовника 1000 грн., а ціна «неплатника ПДВ» залишається сталою. Тому дана умова при закупівлі має всі підстави бути внесеною, є законною та сприяє ефективному використанню бюджетних коштів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так