• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95

Бензин А-95 по талонах/скретч-картках номіналом 10 та 20 л (ДК 021:2015:09132000-3). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладена в додатку № 2 до Оголошення до цієї закупівлі.

Завершена

128 160.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 281.60 UAH
Період оскарження: 01.04.2021 12:33 - 07.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційна вимога

Номер: 5b4d362d92224860bc86d18db1784352
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-003634-c.a1
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
В Оголошенні зазначена дискримінаційна вимога до учасників даної закупівлі, а саме: згідно п. 7 Додатку 1 до Оголошення учасник має надати «Довідка, за встановленою Замовником формою, що наводиться в Додатку 2.1. до Оголошення, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності), про перелік АЗС Учасника з зазначенням конкретної адреси (місцезнаходження) в м. Дніпро, Дніпропетровській області, на яких може бути здійснено відпуск Товару. Наявність власної або орендованої матеріально технічної бази». Встановлюючи дану вимогу Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару Тобто, учасник, який реалізує талони (скреч-картки) АЗС партнерів і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно з вимогами тендерної документації не можуть взяти участь у даній закупівлі. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Зважаючи на норми Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно визначає предмет закупівлі, вимоги до учасників та вказує іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку вважає за необхідне до нього включити, виходячи з потреб замовника, специфіки предмета закупівлі тощо. Метою даної закупівлі є придбання для потреб замовника палива для заправки автомобілів, що перебувають в його користуванні. Предметом закупівлі є – Бензин А-95, паливо, що відпускається на автозаправних станціях, зокрема по талонах, а не придбання талонів (скреч-карток). Як визначено Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» - роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик, зокрема, з автозаправної станції через паливороздавальні колонки для побутових потреб населення та інших споживачів; місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування; місце роздрібної торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування. Згідно вимог діючого законодавства місця обігу пального (з зазначенням адреси), як і діяльність з виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним потребують ліцензування. Суб’єкти господарювання вільні у виборі виду господарської діяльності. В країні дозволено виготовлення, введення в обіг та обіг палив, які відповідають вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Замовник, як споживач, у місці безпосереднього постачання (відпуску) бензину має право на безпечні умови постачання якісного товару, з можливістю реалізації права перевірки відповідності товару, встановленим чинним законодавством вимогам та пред’явленням претензій безпосередньому постачальнику (за договором, укладеним за результатами закупівлі) у разі його невідповідності. Ураховуючи зазначене, вимоги до учасника та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначені замовником, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, вимог до нього та вимог чинного законодавства до суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність, пов’язану з предметом закупівлі, з дотриманням принципів здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Вимоги замовника ніяким чином не є дискримінаційними, так як уточнюють та підтверджують можливість учасника, який має відповідну матеріально-технічну базу та на законних підставах здійснює господарську діяльність по відпуску палива, здійснити безпечний відпуск товару, якість якого замовник, зокрема, зможе перевірити в момент його відпуску.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.04.2021 16:59