• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Персональні комп'ютери

Персональні комп'ютери

Торги не відбулися

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 35.60 UAH
Період оскарження: 16.05.2017 16:40 - 28.05.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Подача оскардженя нарішення про дискваліфікацію.

Номер: 174a61f7e18747379048d9390802ea0d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-16-001289-a.c2
Назва: Подача оскардженя нарішення про дискваліфікацію.
Вимога:
В прикріпленому файлі "ЛИСТ-ОСКАРДЖЕНЯ" прописано по пунктах зміст та суть даного оскардженя.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Віктор Григорович! Тендерний комітет управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради повідомляє Вас, що розділом 3 п. 1 тендерної документації на закупівлю комп’ютерного обладнання та приладдя, затвердженої протоколом тендерного комітету №60 від 12.05.17р., передбачено обов’язок Учасника, який став переможцем надати пропозицію (відповідно до результатів аукціону) у день проведення аукціону.) Щодо пункту 2 Вашого листа – оскарження від 09.06.2017р. слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вичерпного переліку документів, які обов’язкові для надання учасниками, під час проведення процедури закупівлі. Таким чином, законодавець надав виключне право Замовнику, - самостійно визначати перелік документів, для документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, а отже вимога замовника про надання учасниками довідки про нове обладнання є правомірною і в межах Закону України «Про публічні закупівлі». Також вважаємо необхідним наголосити Вам, що відповідно ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Лист-оскардження

Номер: 0d9c2a3d35f94a87b0d1c0c61e4ef7f0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-16-001289-a.c1
Назва: Лист-оскардження
Вимога:
ПП"СНІК-ГАЛ" подає в файлі pdf свою незгоду з дискваліфікацією та відхилення пропозиції,що суперечать вимогам ТД Замовника та чинному зконодавству в формі листа.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Віктор Григорович! Тендерний комітет управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради повідомляє Вас, що розділом 3 п. 1 тендерної документації на закупівлю комп’ютерного обладнання та приладдя, затвердженої протоколом тендерного комітету №60 від 12.05.17р., передбачено обов’язок Учасника, який став переможцем надати пропозицію (відповідно до результатів аукціону) у день проведення аукціону.) Щодо пункту 2 Вашого листа – оскарження від 09.06.2017р. слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вичерпного переліку документів, які обов’язкові для надання учасниками, під час проведення процедури закупівлі. Таким чином, законодавець надав виключне право Замовнику, - самостійно визначати перелік документів, для документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, а отже вимога замовника про надання учасниками довідки про нове обладнання є правомірною і в межах Закону України «Про публічні закупівлі». Також вважаємо необхідним наголосити Вам, що відповідно ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Зважаючи на вищезазначене, тендерний комітет управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради не має правових підстав для відкликання рішення про дискваліфікацію.
Статус вимоги: Відхилено