-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 30210000-4 – Системні комп’ютерні блоки
Завершена
83 676.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 418.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 418.38 UAH
Період оскарження:
01.04.2021 12:05 - 07.04.2021 08:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
a361273e47404d4390842d2fea058d38
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-002338-b.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до додатку 1 ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 – Системні комп’ютерні блоки, вимоги до материнської плати, а саме: 1 x PS/2 порт для клавіатури, 1 x PS/2 порт для миші. Разом з тим, учасник, якого визначено переможцем - ФОП "Гусарук Олег Віталійович", пропонує материнську плату ASRock A320M-HDV R4.0, яка має лише 1 x PS/2. Учасник пропонує Замовнику 1 x PS/2 порт для миші (реалізовано за допомогою USB концентратора). Наголошуємо, що технічним завдання не передбачена можливість реалізацію роз'єму 1 x PS/2 через USB концентратор. Таким чином, учасник не виконав вимоги до предмету закупівлі в повному обсязі, а так його пропозиція повинна бути відхилена.
На підставі вище зазначеного просимо виконати принципи встановлені ч.1 ст.5 Закону, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність. Відхилити пропозицію учасника ФОП "Гусарук Олег Віталійович", згідно абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу.docx 23.04.2021 15:46
Дата подачі:
22.04.2021 12:56
Вирішення:
Шановний Учаснику закупівлі! Уважно вивчивши Вашу вимогу, комунальне підприємство «Володимир-Волинський центр первинної медичної допомоги» повідомляє наступне.
У спрощеній закупівлі «ДК 021:2015: 30210000-4 – Системні комп’ютерні блоки», UA-2021-04-01-002338-b, в Додатку 1 документації «ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» замовником було вказано:
«Материнська плата: за рекомендацією виробника, така, яка забезпечить повну підтримку та коректну надійну працездатність усіх компонентів системного блоку.
Зовнішні та внутрішні інтерфейси та порти системного блоку:
1 x PS/2 порт для клавіатури
1 x PS/2 порт для миші
2 x USB 2.0 або більше
3 x USB 3.0 або більше 1 x HDMI
1 x D-Sub 1 x LAN (RJ-45)
3 x аудіороз’єми або більше».
Тобто, системний блок повинен мати два PS/2 порти. Наявність концентратора USB-PS/2 не суперечить змісту документації закупівлі, оскільки в ній відсутня вимога щодо наявності вбудованого роз’єму в материнську плату, а два PS/2 порти повинні бути реалізовані в системному блоці (Учасник самостійно обирає спосіб реалізації технічних характеристик товару), що і виконано в пропозиції ФОП «Гусарук Олег Віталійович». Адже вимога стосувалась саме системного блоку, а не материнської плати. («материнська плата: за рекомендацією виробника, така, яка забезпечить повну підтримку та коректну надійну працездатність усіх компонентів системного блоку»). Тобто Учасник, котрий визнаний переможцем, пропонує не один універсальний PS/2 порт, а два PS/2 порти.
Щодо зауваження, що технічним завданням не передбачена можливість реалізації роз'єму 1 x PS/2 через USB концентратор, то повідомляємо, що в технічному завданні і не забороняється використання USB концентратора, а лише вимагається наявність їх у кількості 2 шт.
Звертаємо Вашу увагу, що при наявності USB концентратора кількість вільних портів USB відповідає технічному завданню, тому підстави для відхилення пропозиції ФОП «Гусарук Олег Віталійович» – відсутні.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що при здійсненні закупівлі дотримані вимоги нормативно-правових актів, що регулюють проведення закупівель. Замовник жодним чином не обмежує і не дискримінує Учасників, дотримується відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
1
Номер:
c9fc22fb9223483f89aa9091d54e7ef2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-002338-b.c1
Назва:
1
Вимога:
Тендерної документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або надання договору на сервісне обслуговування.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише авторизовані сервісні центри. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить парвилам здійснення гарантійного обслуговування.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташован Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизиваоних сервісних центрів, які мають право обслуговати техніку, яка є предметом закупівлі в місті, де знаходиться Замовник.
Пов'язані документи:
Замовник
- перелік змін.docx 02.04.2021 09:33
Дата подачі:
02.04.2021 01:15
Вирішення:
Вашу вимогу задоволено, відповідні зміни буде внесено в документацію
Статус вимоги:
Задоволено