• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

запасні частин до пасажирських вагонів

запасні частин до пасажирських вагонів

Завершена

25 211 755.18 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 343.21 UAH
Період оскарження: 01.03.2017 19:20 - 01.05.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 7b33e782438e4f588b44c06c5a907adc
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-01-000716-c.a7
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.06.2017 19:19
Автор: АО "Юникон", Самойлова Ярослава +380963833512 samoylova@office1.dp.ua http://www.unicon.com.ua
Вимога
Без відповіді

Вимога про усунення порушень Замовником

Номер: ab29c733169f48f98a770a4a7919cfae
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-01-000716-c.c5
Назва: Вимога про усунення порушень Замовником
Вимога:
Стосовно допуска до участі в аукціоні ТОВ “КОМПАНІЯ-ІРБІС” (ЄДРПОУ 40730232) та ТОВ “УТІКА” (ЄДРПОУ 41013566). За рішенням протоколу розгляду тендерних пропозицій № 519/179/-17-Т від 24.05.2017 року згідно з процедурою закупівлі UA-2017-03-01-000716-c по лоту №1, АТ “ЮНІКОН” вимагає усунення порушень, пов'язаних з тим, що до аукціону допущено ТОВ “КОМПАНІЯ-ІРБІС” (ЄДРПОУ 40730232) та ТОВ “УТІКА” (ЄДРПОУ 41013566). Порушення пов'язано з тим, що наше підприємство не мало можливість ознайомитися зі всіма документами тендерної пропозиції вказаних підприємств, оскільки файли не були доступні до загального доступу, чим було порушено вимоги п. 3.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Крім того, в документах ТОВ “УТІКА” (ЄДРПОУ 41013566) порушені умови п. 3 тендерної документації “Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі”, а саме: “Якщо учасник не є виробником продукції надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником...”, оскільки свідоцтво про дилерство, надане виробником учаснику, має дію лише до 30.03.2017 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Вимога Замовнику про усунення порушень

Номер: a119cf0195c94127b59439093f4a62a9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-01-000716-c.a4
Назва: Вимога Замовнику про усунення порушень
Вимога:
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 519/179/-17-Т від 24.05.2017 року у процедурі закупівлі UA-2017-03-01-000716-c, Лот №1, Товариство з обмеженою відповідальністю “НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО “РІСТ”було не допущено до аукціону, оскільки його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: “Учасником надана декларація про відповідність, яка не відповідає вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006 (форма декларації не відповідає додатку А ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006), що не відповідає умовам п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації. З рішенням тендерного комітету ТОВ “НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО “РІСТ” не погоджуєтеся, оскільки останнім було подано декларацію, реквізити якої цілком відповідають вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006, а саме, зазначено назву емітента (постачальника), адресу емітента (постачальника), об'єкт декларації, нормативний документ, якому відповідає об'єкт декларації. Подана декларація має підпис уповноваженої особи та строк її дії. Отже всі необхідні реквізити, вимоги до яких зазначені в ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006 було витримано. Крім того, згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій 519/179/-17-Т від 24.05.2017 року до торгів допущено Товариство з обмеженою відповідальністю “КОМПАНІЯ ІРБІС”, та Товариство з обмеженою відповідальністю “УТІКА”. При спробі ознайомитися з документацією тендерних пропозицій вище вказаних учасників, ТОВ “НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО “РІСТ” не змогло цього зробити, оскільки не всі завантажені файли відкриваються на сервері, тобто не мають загального доступа. Відповідно до п. 3.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, застережної рішенням тендерного комітету Філії “ЦЗВ” ПАТ “Українська залізниця” від 21.04.2017 р. документи повинні бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (Portable Document Format), мають бути відкриті для загального доступу. В документах, до яких нам вдалося отримати доступ, були виявлені наступні порушення вимог тендерної документації. ТОВ “Компанія-Ірбіс” (ЄДРПОУ 40730232) 1. Додаток №2. П.1.2 Учасник повинен надати в складі пропозиції “Документальне підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: довіреність (або інший документ) на уповноважену(их) особу(осіб) учасника (оформлена належним чином, в разі якщо уповноважена(і) особа(и) учасника є довірена(і) особа(и) фізичної особи підприємця — учасника)”. Учасником надано копію протоколу загальних зборів на призначення Пшенічної Зіти Прано директором, Повноваження директора підписувати документи тендерної пропозиції в протоколі не визначені. Порушення: не надано Документальне підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції. 2. Додаток №2. П.4.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір на постачання вказаної в тендерній документації продукції підприємствам Укрзалізниці, або іншим, які є підприємствами залізничного транспорту України. Учасник торгів було зареєстровано лише 01.09.2016, згідно наданої “Довідки про досвід виконання аналогічних договорів” учасник стверджує, що виконав постачання продукції компаніям ТОВ“Траволтабудінг” та ПП “Енергосервісний центр “Проектспецстроймонтаж” в період з 03.01.2017 р. - по 23.03.2017 року. Однак, наведені в Довідці компанії не є підприємствами залізничного транспорту України, а займаються будивництвом новобудов та оптовою торгівлею. Тобто, вказані учасником договори не є аналогічними, оскільки тендерний комітет не має можливість перевірити ці договори (навіть предмет договору). Порушення: Учасник не надав документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. ТОВ “УТІКА” (ЄДРПОУ 41013566) 1. Додаток №2. П.1.2 Учасник повинен надати в складі пропозиції “Документальне підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: довіреність (або інший документ) на уповноважену(их) особу(осіб) учасника (оформлена належним чином, в разі якщо уповноважена(і) особа(и) учасника є довірена(і) особа(и) фізичної особи підприємця — учасника)”. Учасником надано копію протоколу загальних зборів на призначення Глущенко Є.О. директором, Повноваження директора підписувати документи тендерної пропозиції в протоколі не визначені. Порушення: не надано Документальне підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції. 2. Додаток №2. П.4.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір на постачання вказаної в тендерній документації продукції підприємствам Укрзалізниці, або іншим, які є підприємствами залізничного транспорту України. Учасник торгів було зареєстровано лише 01.09.2016, згідно наданої “Довідки про досвід виконання аналогічних договорів” учасник стверджує, що виконав постачання продукції компанії ТОВ “ДЖІ.ЕМ.ЕМ.ЕКСПРЕС” в період з 15.03.2017 р. - по 28.04.2017 року. Однак, наведена в Довідці компанія не є підприємством залізничного транспорту України, а займається будивництвом новобудов та оптовою торгівлею. Тобто, вказані учасником договори не є аналогічними, оскільки тендерний комітет не має можливість перевірити ці договори (навіть предмет договору). Порушення: Учасник не надав документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Свідоцтво про дилерство, надане виробником учаснику має дію лише до 30.03.2017 року, такім чином порушені умови п. 3 тендерної документації “Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі”, а саме: “Якщо учасник не є виробником продукції надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або: б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо; або: в) лист виробника про представництво його інтересів; або: г) інший документ, в якому обов’язково зазначаються стосунки з виробником Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до року постачання з автоматичною пролонгацією, надати підтвердження пролонгації цього документу від виробника. Таким чином, просимо усунути вищевказані зауваження, прийняти належним чином подану Товариством з обмеженою відповідальністю “НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО “РІСТ” декларацію та допустити останнього до відкритих торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Висновок СЕС

Номер: 59be760a715243ad8c1416b738ddb5a3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-01-000716-c.b2
Назва: Висновок СЕС
Вимога:
Наше підприємство є постачальником продукції українського виробництва для потреб пасажирського господарства ПАТ «Укрзалізниця». Маємо намір взяти учать у тогах згідно даного предмету закупівлі. Згідно пункту 2.4 технічних та якісних характеристик, учасник повинен надати: - копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи України щодо можливості використання продукції в пасажирському будуванні. Для видачі висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запасні частини до пасажирських вагонів експертна комісія, в даному випадку це ДУ «Інститут медицини праці НАМН України» перед початком робіт протягом 10 днів визначає програму проведення вимірювань, досліджень об’єктів експертизи, а потім направляє запит у Держпродспоживслужбу у м. Києві. Згідно наказу №120 від 14.03.2006р. «Про проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи» Міністерства охорони здоров’я України, строки видачі такого висновку становлять 30 діб з дати надходження передбачених документів, у цей термін не входить час, протягом якого об’єкт досліджень перебуває на додаткових дослідженнях, та час, що необхідний заявникові для усунення зауважень. Зважаючи на зазначене, строки видачі висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи становлять від 40 діб. Узв’язку з тим, що від дати оголошення до кінцевої дати подання документів згідно тендерної документації менше 40 діб, для можливості прийняття участі у аукціоні та для збереження конкурентоспроможного середовища, переконливо просимо вас перенести кінцеву дати прийому документів на 30 діб (до 05.05.2017 року) або виключити цю вимогу із тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.

Номер: b4e0c0ccafb94d16accf7af8f5095c07
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-01-000716-c.a3
Назва: Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.04.2017 20:26
Автор: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Павліченко Юлія Володимирівна +380443643986 maksmedinter2016@gmail.com
Вимога
Відкликано скаржником

Вимоги змін до тендерної документації

Номер: 2ca69e262d144fb886621de40b6bfb53
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-01-000716-c.c1
Назва: Вимоги змін до тендерної документації
Вимога:
Наше підприємство, як потенціїний учасник відкритих торгів надає (дивитись файл PDF) наші зауваження та вимоги до тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Відпала потреба
Дата скасування: 12.04.2017 17:08