• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна комунальної власності Обухівської міської територіальної громади

Завершена

135 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 675.00 UAH
Період оскарження: 01.04.2021 10:25 - 07.04.2021 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога на дії Замовника щодо визначення переможця

Номер: 5cfe6b6096544c54a1d5002b385c190f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-000542-b.b1
Назва: Вимога на дії Замовника щодо визначення переможця
Вимога:
Дії Замовника щодо визначення переможця за результатами аукціону порушують норми закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме положення ст. 5 та ст. 14 Закону, а отже, порушують право ТОВ "СОДЕЛЬ" на об'єктивне і неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель, Замовником Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області проведено закупівлю UA-2021-04-01-000542-b, назва закупівлі: Проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна комунальної власності Обухівської міської територіальної громади. За результатом розгляду пропозицій, який оформлено Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №71 від 15.04.2021 року, визначено переможцем закупівлі ФОП МАРУЩАК Р. Ш. та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю. Повідомляємо, що такі дії Замовника порушують норми закону України «Про публічні закупівлі». Ознайомившись з пропозиціями учасників Закупівлі за ідентифікатором UA-2021-04-01-000542-b: 1. ФОП МАРУЩАК Р. Ш.; 2. Фізична особа-підприємець Циганок Іван Олександрович; 3. ТОВ "АКРОПРОМ"; 4. ПП "ВАРІАНТ" повідомляємо, що дані пропозиції не відповідають вимогам, встановленим Замовником у Оголошенні про проведення спрощеної Закупівлі, затвердженого Протокольним рішенням №64 від 01.04.2021 (далі – Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі). Так, пропозиція першого учасника - ФОП МАРУЩАК Р. Ш. не відповідає вимогам, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 14.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасником надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів за вих. №2021-12-04-/10, в якій не зазначена інформація про стан належного виконання, якості та строків виконання договорів. Також, учасником не надано усі сторінки паспорту фізичної особи – лише сторінки 1-5 та 10-11. У довідці за вих. №2021-12-04-/2 вказано, що поштовою адресою учасника є: 20700, Черкаська обл., м. Сміла, вулиця Соборна, б, №91, офіс №216. При цьому, Замовник передбачає надання інформації про «…місцезнаходження (фактичне та юридичне)…». За інформацією, що міститься у відкритих реєстрах, та документів, наданих учасником, податковою адресою суб’єкта господарювання є: 20700, Черкаська обл., місто Сміла, вулиця 40 років Перемоги, будинок 14, квартира 5. До того ж, копія витягу з реєстру платників Єдиного податку не є придатною для зчитування. Пропозиція другого учасника, Фізичної особи-підприємця Циганка Івана Олександровича, також містить не всі сторінки паспорту фізичної особи. У довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за вих. №08/04-11 від 08.04.2021 року, не зазначена інформація про стан належного виконання, якості та строків виконання договорів, а отже пропозиція вищевказаного учасника не відповідає вимогам п.14.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. В складі пропозиції ТОВ "АКРОПРОМ" надано довідку за вих. № 1021/1.2 від 12.04.2021 року, в якій не вказано інформацію, передбачену пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», та довідку за вих. № 1021/1.6 від 12.04.2021 року, в якій відсутня інформація стосовно якості виконання послуг. В складі пропозиції ПП "ВАРІАНТ" надано довідку за вих. № 071 від 12 квітня 2021 року, в якій не вказано інформацію, передбачену пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», та довідку за вих. № 075 від 12 квітня 2021 року, в якій відсутня інформація щодо стану належного виконання договорів та стосовно якості та строків. Відповідно до п. 15.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі…» Також повідомляємо, що вищевказані пропозиції підписані уніфікованим електронним підписом, який не є кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Відповідно до інформації АМКУ, опублікованої на офіційному порталі 04.03.2021 року Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка. Разом з тим засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки повинні забезпечувати, серед іншого, захист від доступу до особистих ключів сторонніх осіб (абзац четвертий частини першої статті 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги»). Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки). У п. 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначає: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП).» А отже, пропозиції учасників: 1. ФОП МАРУЩАК Р. Ш.; 2. Фізична особа-підприємець Циганок Іван Олександрович; 3. ТОВ "АКРОПРОМ"; 4. ПП "ВАРІАНТ" не відповідають вимогам Замовника щодо оформлення тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО: 1. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №71 від 15.04.2021 року, щодо пропозиції ФОП МАРУЩАК Р. Ш. та відхилити її на підставі визнання такою, що не відповідає вимогам Замовника; 2. Скасувати повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП МАРУЩАК Р. Ш.; 3. Перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції, враховуючи невідповідності, заявлені у даній вимозі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: - відповідно пп.14.2, п.14 Вимоги до учасника – повинен учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, в якій повинна бути зазначена інформація щодо стану їх належного виконання стосовно якості та строків. Під аналогічними договорами слід розуміти договори на замовлення органів, організацій, підприємств або установ державної та/або комунальної форми власності. Для підтвердження учасник надає скан-копії виконаних (у 2019-2020рр.) аналогічних договорів (не менше 2-х) та відповідні акти наданих послуг/виконаних робіт, що свідчать про виконання договору, без зазначення даних, що можуть містити в собі ознаки порушення норм Закону України «Про захист персональних даних». ФОП МАРУЩАК РАЇСА ШАМІЛІЇВНА в складі пропозиції надала довідку №2021-12-04-/10 з інформацією щодо виконання аналогічних договорів, також в підтвердження інформації виконання робіт/надання послуг надала у складі пропозиції копії договорів та актів виконаних робіт/наданих послуг. Також інформація стосовно наданих копій договорів та виконання даних договорів оприлюднена на E-data – Єдиний веб-портал використання публічних коштів, що свідчить про якісне та вчасне виконання наданих послуг; - стосовно надання копії всіх сторінок паспорту (для фізичних осіб) - учасником ФОП МАРУЩАК РАЇСА ШАМІЛІЇВНА було надано копії заповнених сторінок паспорта, копії сторінок паспорта на яких відсутні записи - учасником не надавалась, так як вони не несуть жодної інформації; - копія витягу з реєстру платників Єдиного податку – придатна для зчитування , також інформація міститься у відкритих реєстрах; - стосовно адреси учасника - ФОП МАРУЩАК РАЇСА ШАМІЛІЇВНА , платник податків – фізична особа зобов’язаний визначити свою податкову адресу. Податковою адресою платника податків – фізичної особи визначається місце її проживання, за яким вона стає на облік як платник податків у контролюючому органі. Платник податків – фізична особа може мати одночасно не більше однієї податкової адреси. Відповідно до п. 65.1 ПКУ взяття на облік фізичних осіб – підприємців (далі – ФОП) у контролюючих органах здійснюється за податковою адресою на підставі відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), наданих державним реєстратором згідно із Законом України від 15.05.2003 р. №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон №755). Відповідно до ст. 9 Закону №755 в ЄДР містяться, зокрема, відомості про місцезнаходження ФОП (адреса місця проживання, за якою здійснюється зв’язок з ФОП). Пропозиція ФОП МАРУЩАК РАЇСА ШАМІЛІЇВНА задовольнила вимоги замовника
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.04.2021 14:06