-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт вуличного освітлення на території Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області (с. Степне КТП-264, КТП-265, с. Олександрівка КТП-263, с. Підліснівка КТП-284, КТП-286) та заміна ламп та прожекторів (код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45310000-3: Електромонтажні роботи)
Торги не відбулися
190 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 952.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 952.50 UAH
Період оскарження:
01.04.2021 09:19 - 07.04.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження результатів кваліфікації
Номер:
2cf376b210f74aa8892d915e65a28fdb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-000895-c.a2
Назва:
Оскарження результатів кваліфікації
Вимога:
Учасник ФОП Сердюк Максим Олександрович:
- в Локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-1 учасник ФОП Сердюк Максим Олександрович приводить в графі 2 «Обгрунтування (шифр норми)» за п.1 розд. 1 «Установлення світильників», тоді як позиція Е33-115-2 містить в собі: 1.Заготовлення проводів, 2. Складання світильників, 3. Піднімання світильників на опори, 4. Кріплення кронштейна і світильника, 5. Приєднання проводів. При цьому роботи з монтажу кронштейна і світильника дублюються п.2 розд. 1 Монтаж кронштейна для світильника (РН20-12-1). Тоді як цей шифр передбачає «Монтаж дрібних металоконструкцій вагою до 0,1т.», що по своїй суті є дублюванням послуги.
- таким чином учасник при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунками за статтями витрат договірної ціни: локальні кошториси; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, зведені відомості ресурсів) надавши такий розрахунок свідомо завищив вартість робіт по закупівлі п.2 розд.1 -1016 грн., п.9 розд.2 -1485 грн., п.16 розд.3 -1953 грн. А це значить, що розрахунки, які надані учасником до договірної ціни не відповідають технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі.
- Всі кошторисні розрахунки виконані ФОП Сердюк Максим Олександрович в поточних цінах станом на 20 лютого 2021р. і не враховують зміну ціни станом на момент оголошення закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного ТОВ «Еліт-Енергосервіс-Суми», не погоджується з даним рішенням Замовника, оскільки вважає, що ви не звернули на дані факти увагу та вимагає:
1. Скасувати рішення ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від «07» травня 2021 р. за № 7. та намір про укладання договору.
2. Не відхиленням тендерної пропозиції учасника закупівлі та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення ФОП Сердюк Максим Олександрович переможцем закупівлі Вважаю, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених п.1, п.3, п.6. ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», не об’єктивно оцінив пропозицію Учасника ФОП Сердюк Максим Олександрович, адже пропозиція Учасника не відповідає вимогам, зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовника. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визнання переможцем Учасника ФОП Сердюк Максим Олександрович і тому ТОВ "Еліт-Енергосервіс-Суми"просить скасувати рішення замовника про визнання переможцем ФОП Сердюк Максим Олександрович.
Пов'язані документи:
Учасник
- img20210511_11134341.pdf 11.05.2021 11:19
- img20210511_11130319.pdf 11.05.2021 11:19
Дата подачі:
11.05.2021 11:19
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
11.05.2021 16:14
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
db94f8b15e1a4b9fa27ad008d200a711
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-000895-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА
по спрощеній закупівлі «Поточний ремонт вуличного освітлення на території Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області (с. Степне КТП-264, КТП-265, с. Олександрівка КТП-263, с. Підліснівка КТП-284, КТП-286) та заміна ламп та прожекторів (код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45310000-3: Електромонтажні роботи)», ідентифікатор закупівлі: ee5583e564c644aabde1a826f733d09b
01.04.2021 року Степанівською селищною радою Сумського району було оголошено спрощену процедуру закупівлі «Поточний ремонт вуличного освітлення на території Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області (с. Степне КТП-264, КТП-265, с. Олександрівка КТП-263, с. Підліснівка КТП-284, КТП-286) та заміна ламп та прожекторів (код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45310000-3: Електромонтажні роботи)». Аукціон відбувся 14.04.2021 року. Приймало участь три Учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю "Еліт-Енергосервіс-Суми"
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Статус-Е»
3. ФОП Сердюк Максим Олександрович.
Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Еліт-Енергосервіс-Суми" була найбільш економічно вигідна і її автоматично було визнано переможцем торгів електронною системою. 20.04.2021 року уповноваженою особою щодо публічних закупівель Замовника – Степанівської селищної ради Сумського району було розглянуто тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Еліт-Енергосервіс-Суми", і Учасника визнано переможцем спрощеної процедури закупівлі – протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 5 від 20.04.2021 року.
Учасник - ФОП Сердюк М.О. не погоджується з даним рішенням Замовника, оскільки вважає, що Учасником ТОВ "Еліт-Енергосервіс-Суми" поданий комплект документів не відповідає тендерній документації Замовника, а саме:
1. Відповідно до підпункту 14.2.1.4. пункту 14.2. Розділу 14 «Інша інформація» Учасник повинен надати документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим характеристикам предмету закупівлі, а саме наступні документи: розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») згідно цінової пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: локальні кошториси; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, зведені відомості ресурсів).
Учасник – ТОВ "Еліт-Енергосервіс-Суми" надав кошторисну документацію, з вищезазначеними розрахунками, але об’єми, зазначені в Локальному кошторисі занижені і не співпадають з технічними, якісними та іншими характеристиками предмета закупівлі:
- в локальному кошторисі не врахована така позиція як «Монтаж кронштейну» - 114 шт., що вимагається в технічному завданні тендерної документації Замовника;
- в локальному кошторисі не врахована така позиція як «Заміна ламп» - 90 шт., що вимагається в технічному завданні тендерної документації Замовника.
Тобто, розрахунки, які надані Учасником - ТОВ "Еліт-Енергосервіс-Суми" до договірної ціни не відповідають технічним, якісним та іншим характеристиками предмета закупівлі, що виставлялися Замовником.
Вищезазначені обставини дали можливість Учаснику - ТОВ "Еліт-Енергосервіс-Суми" на аукціоні опустити ціну своєї пропозиції найнижче, що порушує принципи здійснення закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником
Отже, встановлення Замовником умов, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та їх наступне невиконання Учасником закупівлі, пропозиція якого розглянута уповноваженою особою, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно п.1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Еліт-Енергосервіс-Суми", уповноважена особа по спрощеним закупівлям Степанівської селищної ради Сумського району не звернула увагу на невиконання учасником ТОВ "Еліт-Енергосервіс-Суми" умов, що передбачені тендерною документацією Замовника. Це в свою чергу призвело до незаконного прийняття рішення про визначення ТОВ "Еліт-Енергосервіс-Суми" переможцем спрощеної процедури закупівлі, згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 5 від 20.04.2021 року, що оприлюднений в системі електронних закупівель «Ргогогго».
Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "Еліт-Енергосервіс-Суми" з підстав невиконання вимог до предмета закупвлі та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення ТОВ "Еліт-Енергосервіс-Суми" переможцем закупівлі призвело до порушення моїх та інших Учасників процедури спрощеної закупівлі прав та законних інтересів.
Вважаю, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника - ТОВ "Еліт-Енергосервіс-Суми", адже пропозиція Учасника не відповідає вимогам, зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовника.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визнання переможцем Учасника - ТОВ "Еліт-Енергосервіс-Суми".
ФОП Сердюк Максим Олександрович просить скасувати рішення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ "Еліт-Енергосервіс-Суми".
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 21.04.2021 22:27
Дата подачі:
21.04.2021 22:27
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
22.04.2021 08:21