-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт коридору.
Поточний ремонт коридору.
Завершена
153 463.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 534.63 UAH
мін. крок: 1% або 1 534.63 UAH
Період оскарження:
01.04.2021 09:18 - 07.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
8881060dcbc0409195285fcdf128d7a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-000869-c.c4
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня, ТОВ "АЛЬППРОМ" не погоджується з рішенням уповноваженої особи, викладене у протоколі №4 від 21.04.2021р. ТОВ "АЛЬППРОМ" виконав всі вимоги Замовника! Причинами відхилення є: 1) Відсутність довідки про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації. ТОВ "АЛЬППРОМ" виконало дану вимогу і надало дану довідку в складі документації, файл " 10. Довідка про наявність працівників.pdf". 2) Наявність виконроба з вищою освітою в галузі будівництва та сертифікованого інженера-проектувальника з вищою освітою в галузі будівництва. Копії дипломів відповідних працівників. ТОВ "АЛЬППРОМ" виконало дану вимогу і підтвердило її наданням відповідних документів у файлі "11. Копії дипломів ІТП". 3) Відсутність диплома кошторисника. Хочемо наголосити, що документацією не вимагалось надати диплом кошторисника. Вимагалась наявність сертифікованого інженера-проектувальника з вищою освітою в галузі будівництва. Замовник не уточнював, наявність якого саме інженера-проектувальника вимагалось підтвердити. ТОВ "АЛЬППРОМ" надав документи на інженера-проектвальника Лежніна М.Л. (сертифікат та диплом). Вимагаємо відмінити рішення уповноваженої особи, яке викладене у протоколі №4 від 21.04.2021р. і визнати ТОВ "АЛЬППРОМ" переможцем спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 15:04
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
992b641aaee04a93877fa0d12e13d8a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-000869-c.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня, ТОВ "АЛЬППРОМ" не погоджується з рішенням уповноваженої особи, викладене у протоколі №5 від 21.04.2021р. При детальному розгляді пропозиції ТОВ "МЕТЛІТА" виявлено, що кошторисна документація розроблена не у відповідності до дефекного акту Замовника, а саме: у Замовника шпаклювання відкосів (старт+фініш) - 8,9 м.п. а у Переможця - 2,8 м.кв. У Замовника фарбування відкосів - 8,9 м.п, а у Переможця - 2.8. м.кв. В кошторисі відсутній монтаж хомутів металевих д.110мм - 34 шт. Крім того в пояснювальній записці вказано, що середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 166,83 люд.год, що суперечить Листу Міністерства соціальної політики від 28.08.2020 р. № 3501-06/2019 «Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2021 рік», в якому норма тривалості робочого часу на 2021р. становить 116,17 люд.год. Вимагаємо відмінити рішення уповноваженої особи і відхилити пропозицію ТОВ "МЕТЛІТА", як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 14:50
Вимога
Залишено без розгляду
Пропозиція переможця не відповідає вимогам до предмету закупівлі
Номер:
b293e64cd6d54a468b1f23a93905c705
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-000869-c.c2
Назва:
Пропозиція переможця не відповідає вимогам до предмету закупівлі
Вимога:
Адміністрація ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» не погоджується з рішенням Замовника від 21.04.2021 №4 щодо дискваліфікації нашої пропозиції по закупівлі «Поточний ремонт коридору.» Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, оскільки дане рішення є необгрунтованим та таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Згідно вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ресурсні елементні кошторисні норми призначені для визначення кількості ресурсів, необхідних для виконання різних видів будівельних робіт, робіт з монтажу устаткування і т.д. для визначення прямих витрат у вартості будівництва.
Державні кошторисні норми застосовуються всіма організаціями, установами і підприємствами незалежно від їх відомчої належності і форм власності при визначення вартості будівництва будинків, будівель, споруд будь- якого призначення, лінійних об’єктів інженерно – транспортної інфраструктури, будівництво яких здійснюється із залученням державних коштів.
Враховуючи вищевикладене, при складанні кошторисної документації по закупівлі «Поточний ремонт коридору.» Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» було використано державні ресурсні елементні кошторисні норми, в т.ч. для розділу «Відкоси» - ДБН Д.2.4, ДБН Д.2.2.
Для вказаних у технічному завданні видів робіт «Шпаклювання відкосів (старт+фініш)» та «Фарбування відкосів» державними ресурсними елементними кошторисними нормами передбачена одиниця виміру «100 м2». Одиниця виміру «м.пог.» в апріорі не може бути застосована для такого роду робіт, так як відкоси різних будівель, навіть кімнат, не мають однакової ширини, що унеможливлює уніфікувати підхід для обрахунку витрат ресурсів для виконання будівельних робіт. Це є технічною помилкою.
З огляду на зазначене, пропозиція ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, тож вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію нашої пропозиції.
До того ж, як Ви поясните той факт, що при одночасному відхиленні нашої пропозиції на підставі невідповідності одиниці виміру в локальному кошторисі, рішенням Замовника від 21.04.2021р. №5 визначено переможцем Учасника ТОВ «МЕТЛІТА», в локальному кошторисі якого для робіт розділу «Відкоси» також застосовано одиницю виміру «100 м2». Тобто пропозиція Учасника – переможця також має таку «невідповідність». Крім того, надана в складі пропозиції Учасника ТОВ «МЕТЛІТА» кошторисна документація за кількісними та технічними показниками об’ємів робіт не відповідаює вимогам до предмету закупівлі.
Конкретні приклади такої невідповідності із посиланнями на пункти кошторисної документації Учасника - переможця наведено у файлі, що додається у вигляді таблиці.
Таким чином, пропозиція Учасника – переможця ТОВ «МЕТЛІТА» дійсно не відповідає кількісним, технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі та у відповідності до вимог п.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» має бути відхилена.
Вказана ситуація є свідченням недотримання принципів проведення публічних закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене, вимагаємо:
- скасувати рішення щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс»
- скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «МЕТЛІТА»
- визначення переможцем закупівлі ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» як учасника з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією, що відповідає вимогам до оголошення та предмету закупівлі.
У разі ігнорування нашої вимоги, керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» змушені будемо направити відповідну скаргу до органу фінансового контролю (Державної аудиторської служби України), органу управління Замовника або оскаржити Ваше рішення в судовому порядку.
Акцентуємо Вашу увагу!!!!, що згідно ст. 16414 КУПАП невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, а також відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500,00 до 51 000,00 гривень).
Пов'язані документи:
Учасник
- Держархів неправомірне визначення переможця.pdf 22.04.2021 09:04
Дата подачі:
22.04.2021 09:04
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірне відхилення
Номер:
e82137a137754313a768cdffa6123696
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-000869-c.c1
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Адміністрація ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» не погоджується з рішенням Замовника від 21.04.2021 №4 щодо дискваліфікації нашої пропозиції по закупівлі «Поточний ремонт коридору.» Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, оскільки дане рішення є необгрунтованим та таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Згідно вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ресурсні елементні кошторисні норми призначені для визначення кількості ресурсів, необхідних для виконання різних видів будівельних робіт, робіт з монтажу устаткування і т.д. для визначення прямих витрат у вартості будівництва.
Державні кошторисні норми застосовуються всіма організаціями, установами і підприємствами незалежно від їх відомчої належності і форм власності при визначення вартості будівництва будинків, будівель, споруд будь- якого призначення, лінійних об’єктів інженерно – транспортної інфраструктури, будівництво яких здійснюється із залученням державних коштів.
Враховуючи вищевикладене, при складанні кошторисної документації по закупівлі «Поточний ремонт коридору.» Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» було використано державні ресурсні елементні кошторисні норми, в т.ч. для розділу «Відкоси» - ДБН Д.2.4, ДБН Д.2.2.
Для вказаних у технічному завданні видів робіт «Шпаклювання відкосів (старт+фініш)» та «Фарбування відкосів» державними ресурсними елементними кошторисними нормами передбачена одиниця виміру «100 м2». Одиниця виміру «м.пог.» в апріорі не може бути застосована для такого роду робіт, так як відкоси різних будівель, навіть кімнат, не мають однакової ширини, що унеможливлює уніфікувати підхід для обрахунку витрат ресурсів для виконання будівельних робіт. Це є технічною помилкою.
З огляду на зазначене, пропозиція ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, тож вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію нашої пропозиції.
До того ж, як Ви поясните той факт, що при одночасному відхиленні нашої пропозиції на підставі невідповідності одиниці виміру в локальному кошторисі, рішенням Замовника від 21.04.2021р. №5 визначено переможцем Учасника ТОВ «МЕТЛІТА», в локальному кошторисі якого для робіт розділу «Відкоси» також застосовано одиницю виміру «100 м2». Тобто пропозиція Учасника – переможця також має таку «невідповідність». Крім того, надана в складі пропозиції Учасника ТОВ «МЕТЛІТА» кошторисна документація за кількісними та технічними показниками об’ємів робіт не відповідає вимогам до предмету закупівлі.
Конкретні приклади такої невідповідності наведені у вкладено файлі у вигляді таблиці.
Таким чином, пропозиція Учасника – переможця ТОВ «МЕТЛІТА» дійсно не відповідає кількісним, технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі та у відповідності до вимог п.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» має бути відхилена.
Вказана ситуація є свідченням недотримання принципів проведення публічних закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене, вимагаємо:
- скасувати рішення щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс»
- скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «МЕТЛІТА»
- визначення переможцем закупівлі ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» як учасника з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією, що відповідає вимогам до оголошення та предмету закупівлі.
У разі ігнорування нашої вимоги, керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» змушені будемо направити відповідну скаргу до органу фінансового контролю (Державної аудиторської служби України), органу управління Замовника або оскаржити Ваше рішення в судовому порядку.
Акцентуємо Вашу увагу!!!!, що згідно ст. 16414 КУПАП невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, а також відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500,00 до 51 000,00 гривень).
Пов'язані документи:
Учасник
- Держархів неправомірне визначення переможця.pdf 22.04.2021 09:02
Дата подачі:
22.04.2021 09:02