• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ПГВ 21П-029_90920000-2- Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з проведення дезинфекції)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.

Завершена

270 805.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 5 420.00 UAH
Період оскарження: 31.03.2021 18:02 - 15.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про скасування протоколу від 27.04.2021р. № ПГВ 21П-029 та відхилення пропозиції учасника

Номер: fff299fe6f9147b5b2ccff76c24e1d78
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-005154-c.a1
Назва: ВИМОГА про скасування протоколу від 27.04.2021р. № ПГВ 21П-029 та відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Тендерному комітету ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» ВИМОГА про скасування протоколу від 27.04.2021р. № ПГВ 21П-029 та відхилення пропозиції учасника 28 квітня 2021 року опубліковано протокол за № ПГВ 21П-029 тендерного комітету ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» про визначення учасника переможцем процедури відкритих торгів по предмету закупівлі ПГВ 21П-029_90920000-2- Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з проведення дезинфекції) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. У протоколі засідання тендерного комітету п.1 визначено переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі учасника торгів – ФОП Марченко Владислав Михайлович (ІПН 3146905432). Вважаємо, що пропозиція учасника - ФОП Марченко Владислав Михайлович - є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених замовником згідно ст.16 Закону статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Учасником надана скан-копія довідки/листа із зазначенням переліку фахівців Учасника, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору із зазначенням не в повному обсязі інформації, відповідно до вимог тендерної документації, а саме: у переліку фахівців Учасника, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору відсутні дезінфектори у кількості 2-х осіб, що є вимогою п.2.1. Додатку 1 Тендерної документації. 2. Учасником не надано документи встановленого зразка про здобуття неповної вищої освіти за спеціальністю та кваліфікації молодшого спеціаліста - інструктора-дезінфектора Марченко В.М., що є вимогою п.2.2. Додатку 1 Тендерної документації. Нормативним документом законодавства України, який призначено для вирішення питань раціонального розподілу праці та правильного використання персоналу згідно з фахом і кваліфікацією; визначення завдань, обов'язків і відповідальності працівників галузі є ДОВІДНИК кваліфікаційних характеристик професій працівників ВИПУСК 78 Охорона здоров'я, затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.03.2002 року № 117, погоджено Міністерством праці та соціальної політики Відповідно до абзацу 9 Вступної частини Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників ВИПУСК 78 Охорона здоров'я, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.03.2002 року № 117 « До розділу "Фахівці" належать професії, які потребують від працівника кваліфікації за дипломом про вищу освіту, яка відповідає рівню молодшого спеціаліста, бакалавра або спеціаліста, що проходить післядипломну підготовку (стажування або інтернатуру)». Відповідно до п. 5 «Інструктор-дезінфектор» розділу "Фахівці" Довідника розділ Кваліфікаційні вимоги Інструктор-дезінфектор: неповна вища освіта (молодший спеціаліст) за напрямом підготовки "Медицина", спеціальністю "Медико-профілактична справа". Спеціалізація за профілем роботи. Тобто, наявність кваліфікації інструктора-дезінфектора за дипломом про вищу освіту, яка відповідає рівню молодшого спеціаліста, бакалавра або спеціаліста, що проходить післядипломну підготовку (стажування або інтернатуру) є вимогою Закону. Відповідно до п.1, п.2 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; Статтею 5 Закону ««Про публічні закупівлі»» визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. З огляду на вищевикладене, вважаємо, що рішення тендерного комітету про визначення переможцем ФОП Марченко Владислав Михайлович та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю є таким, що не відповідає положенням п.1 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Полтавське обласне комунальне підприємство «Профдезінфекція» Полтавської обласної ради вимагає: 1. Скасувати протокол від 27.04.2021р. за № ПГВ 21П-029 тендерного комітету ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» про визначення учасника ФОП Марченко Владислав Михайлович переможцем процедури відкритих торгів по предмету закупівлі ПГВ 21П-029_90920000-2- Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з проведення дезинфекції) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. 2. 2. Прийняти рішення відповідно до п.1 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» про відхилення пропозиції ФОП Марченко Владислав Михайлович В.о.директора ПОКП «Профдезінфекція» Полтавської обласної ради Р.А.Дурдикулиєв
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником розглянуто Вашу Вимогу, за результатами розгляду повідомляємо про наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає виключні випадки можливості звернення Учасника з Вимогою до Замовника. Зокрема, згідно 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією Учасника, який надіслав звернення. Законом не передбачено можливості звернення до Замовника від Учасника, оцінка та розгляд тендерної пропозиції якого не здійснювались, стосовно прийнятих рішень Замовником за результатами розгляду пропозицій інших учасників закупівлі
Статус вимоги: Не задоволено