• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Надання послуг з лабораторних та інструментальних досліджень, випробувань, вимірювань об’єктів середовища життєдіяльності для забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення

Торги не відбулися

4 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 750.00 UAH
Період оскарження: 31.03.2021 17:21 - 12.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ

Номер: c11bb33b6a0c44e48bb087dcf419bcd9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-004834-c.b2
Назва: ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Вимога:
Розглянувши вашу відповідь, Державне підприємство «Дніпропетровський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» не може з нею погодитись, оскільки така відповідь не базується на чинному законодавстві та усталеній практиці розгляду скарг на дискримінаційні умови тендерної документації. Умови тендерної документації так само як і ваша відповідь не містять розкриття «специфіки» даної закупівлі, які б зумовили Замовника встановити заборону щодо залучення учасником тендеру субпідрядників до виконання умов договору. В той же час безпідставне встановлення Замовником публічної закупівлі умови щодо заборони залучення учасником тендеру субпідрядників до виконання умов договору безумовно є дискримінацією щодо деяких учасників тендеру. Аналогічну позицію було визначено у листі-відповіді Мінекономіки України №1666/2020 на запит Регіональної філії «Одеська залізниця» АТ Укрзалізниця: «Чи вважається, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції після 19.04.2020, дискримінаційною вимога у тендерній документації на закупівлю робіт та послуг про недопустимість залучення субпідрядника/співвиконавця». Внаслідок розгляду зазначеного питання спеціалісти Мінекономіки дійшли до висновку, що: «Встановлення замовником в тендерній документації вимог щодо участі у процедурі закупівлі лише тих учасників, які для підтвердження своєї відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям не потребують додаткового залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/субвиконавців суперечить вимогам ч.4 ст.22 Закону, якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію учасників, а також, права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі. Крім того, ст.5 Закону визначено, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Отже, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги по відношенню до вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, штучно створюючи дискримінаційні, суб’єктивні обмеження, звужуючи коло потенційних учасників даної закупівлі». З зазначеними висновками ви можете ознайомитись на сайті Радник у сфері публічних закупівель на сайті https://radnuk.com.ua З свого боку Державне підприємство «Дніпропетровський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» гарантує високий рівень надання послуг, які є предметом закупівлі, навіть за умови залучення до надання послуг субпідрядників/субвиконавців та нести відповідальність за їхні дії як за свої власні. З урахуванням наведеного вимагаємо розглянути нашу вимогу та вилучити з тендерної документації умови, визначені в п.4 розділу ІІІ, а саме «Залучення субпідрядника не передбачено. Учасник повинен надати гарантійний лист, що він має змогу самостійно надати послуги, згідно умов тендерної документації», як такі, що є дискримінаційною по відношенню до інших учасників предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу UA-2021-03-31-004834-c.b2 від 05.04.2021 року, повідомляємо наступне: Згідно практики АМКУ, що сформувалася в результаті розгляду справ про оскарження умов ТД, наводимо приклади умов, які визнаються АМКУ дискримінаційними за результатами розгляду скарг про оскарження умов ТД. • Вимога замовника про підтвердження досвіду виконання двох та більше аналогічних договорів або виконання договорів за замовленням держави/для певної категорії підприємств, закладів. Позиція АМКУ: ст. 16 Закону встановлений перелік кваліфікаційних критеріїв (зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)). Отже, вимога замовника про надання підтверджень виконання щонайменше двох договорів або виконання за замовленням держави/для конкретної категорії підприємств є необґрунтованою, а відхилення пропозиції на підставі невиконання цих необґрунтованих вимог — незаконним. • Вимога замовника про надання доказів виконання аналогічного договору, при цьому замовник встановлює деталізовані вимоги до договору, який може вважатися аналогічним (вимоги до обсягу, видів робіт та періоду їх виконання (1 рік), виконання робіт в обсязі не менше ніж 50% від технічного завдання замовника). Позиція АМКУ: встановивши такі вимоги, замовник обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі лише такими, які мають певний договір, при цьому не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у ТД такої вимоги. • Вимога замовника про надання договору оренди автомобіля у ТД на закупівлю послуг перевезення вантажів. Позиція АМКУ: за таких умов замовник значно звужує коло учасників, обмежуючи його лише тими підприємствами, які мають укладені договори про надання послуг з перевезення, що є дискримінаційним щодо інших суб'єктів господарювання (зокрема, щодо осіб, які мають такий транспорт). • Вимога замовника про надання завіреної виробником копії сертифіката щодо характеристик предмета закупівлі або копії договору на поставку з виробником/інших документів від виробника. Позиція АМКУ: такі вимоги обмежують коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». • Вимога замовника про встановлення у ТД на виконання робіт з будівництва вимог щодо обладнання, яким відповідає лише продукція конкретного виробника. Позиція АМКУ: за таких умов замовник значно звужує коло учасників, обмежуючи його лише тими підприємствами, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним щодо інших суб'єктів господарювання (зокрема, щодо скаржника, який пропонує продукцію іншого виробника). • Вимога замовника про закупівлю одним предметом лікарських засобів з 49 найменуваннями, при чому лише 4 з них вимагали наявності в учасника ліцензії на обіг наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів. Позиція АМКУ: за таких умов взяти участь у закупівлі могли лише ті суб'єкти господарювання, які мають відповідну ліцензію, що значно обмежувало коло учасників, а також було дискримінаційним щодо інших суб'єктів господарювання, які мають необхідні документи на інші 45 найменувань. Серед перерахованих вище умов, які визнаються АМКУ дискримінаційними за результатами розгляду скарг про оскарження умов ТД, залучення чи незалучення субпідрядників не є дискримінаційною умовою, адже виходячи зі специфіки закупівлі (соціально важлива складова), попереднього аналізу потенційних учасників, які б могли кваліфіковано надати заявлені послуги власними силами, без залучення субпідрядників, та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», для замовника є принциповим питання щодо неможливості залучення субпідрядника, та умова для Учасника власними силами надати послуги, згідно умов тендерної документації. Також в у листі-відповіді Мінекономіки України №1666/2020 на запит Регіональної філії «Одеська залізниця» АТ Укрзалізниця: «Чи вважається, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції після 19.04.2020, дискримінаційною вимога у тендерній документації на закупівлю робіт та послуг про недопустимість залучення субпідрядника/співвиконавця»(https://www.me.gov.ua/inforez/Details?lang=uk-UA&id=910fa87c-7977-4e51-9397-ab2426b5e731, на який ви посилаєтесь, зазначено: «вимоги в тендерній документації, встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників». Виходячи з вище викладеного, ми вважаємо, що учасник трактує норми законодавства, в тому числі і Закону України «Про публічні закупівлі» упереджено, виходячи з власних інтересів. Позиція тендерного комітету полягає в тому, що встановлення вимоги щодо залучення субпідрядника є право Замовника. Тому замовником прийнято рішення при підготовці тендерної документації «Надання послуг з лабораторних та інструментальних досліджень, випробувань, вимірювань об’єктів середовища життєдіяльності для забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (закупівля № UA-2021-03-31-004834-с) внести до п. 4 розділу ІІІ Тендерної документації вказаної закупівлі «4. Інформація про субпідрядника» вимогу: «Залучення субпідрядника не передбачено. Учасник повинен надати гарантійний лист, що він має змогу самостійно надати послуги, згідно умов тендерної документації». Виходячи з вище викладеного, вимога ДП «Дніпростандартметрологія», щодо вилучення із тендерної документації умови, зазначені в п.4 розділу ІІІ, а саме: «Залучення субпідрядника не передбачено. Учасник повинен надати гарантійний лист, що він має змогу самостійно надати послуги, згідно умов тендерної документації», є безпідставною, та не підлягає задоволенню, оскільки Замовник діє чітко в рамках законодавства, в тому числі і Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ

Номер: c55c87c497f7436f98e403febdbbe7e8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-004834-c.a1
Назва: ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Вимога:
Головне управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області ______________________________ вул. Філософська, 39-А, м. Дніпро, Дніпропетровська область, Україна, 49006 ВИМОГА до закупівлі № UA-2021-03-31-004834-с «Надання послуг з лабораторних та інструментальних досліджень, випробувань, вимірювань об’єктів середовища життєдіяльності для забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» Державне підприємство «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» (далі– ДП «Дніпростандартметрологія») планує участь у процедури відкритих торгів на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 – 71900000-7 Лабораторні послуги «Надання послуг з лабораторних та інструментальних досліджень, випробувань, вимірювань об’єктів середовища життєдіяльності для забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» № UA-2021-03-31-004834-с. В п. 4 розділу ІІІ Тендерної документації вказаної закупівлі «4. Інформація про субпідрядника» зазначено: «Залучення субпідрядника не передбачено. Учасник повинен надати гарантійний лист, що він має змогу самостійно надати послуги, згідно умов тендерної документації». Державне підприємство «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» не погоджується з вимогою замовника, зазначеною в п. 4 розділу ІІІ Тендерної документації та вважає її дискримінаційною з наступних причин: - Державне підприємство «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації», як виконавець послуг є гарантом надання якості послуг за предметом закупівлі, незалежно від залучення чи незалучення ним субпідрядника; - встановлення замовником в тендерній документації вимог щодо участі у процедурі закупівлі лише тих учасників, які для підтвердження своєї відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям не потребують додаткового залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців суперечить вимогам ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі; - ст. 5 Закону визначено, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Отже, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги по відношенню до вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які беруть участь у процедурах закупівлі/спрощених закупівлях на рівних умовах, штучно створюючи дискримінаційні, суб’єктивні обмеження, звужуючи коло потенційних учасників даної закупівлі. ВИМАГАЄМО : Вилучити із тендерної документації умови, зазначені в п.4 розділу ІІІ, а саме: «Залучення субпідрядника не передбачено. Учасник повинен надати гарантійний лист, що він має змогу самостійно надати послуги, згідно умов тендерної документації», як таку, що є дискримінаційною по відношенню до інших з учасників процедури закупівлі. Заступник генерального директора з питань підтвердження відповідності ДП «Дніпростандартметрологія» Н.М. Лех
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» надає замовнику право вибору, виходячи зі специфіки закупівлі, самостійно встановлювати вимоги, та додаткові кваліфікаційні критеріїв, в тому числі і щодо залучення до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця. Тому замовником прийнято рішення при підготовці тендерної документації «Надання послуг з лабораторних та інструментальних досліджень, випробувань, вимірювань об’єктів середовища життєдіяльності для забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (закупівля № UA-2021-03-31-004834-с) внести до п. 4 розділу ІІІ Тендерної документації вказаної закупівлі «4. Інформація про субпідрядника» вимогу: «Залучення субпідрядника не передбачено. Учасник повинен надати гарантійний лист, що він має змогу самостійно надати послуги, згідно умов тендерної документації». На території України є достатня кількість учасників, які відповідають усім кваліфікаційним вимогам Замовника і мають змогу самостійно виконати заявлений об’єм послуг, без залучення субпідрядника/співвиконавця, а отже ця вимога не є дискримінаційною по відношенню до інших з учасників процедури закупівлі. Виходячи з вище викладеного, вимога ДП «Дніпростандартметрологія», щодо вилучення із тендерної документації умови, зазначені в п.4 розділу ІІІ, а саме: «Залучення субпідрядника не передбачено. Учасник повинен надати гарантійний лист, що він має змогу самостійно надати послуги, згідно умов тендерної документації», є безпідставною, та не підлягає задоволенню, оскільки Замовник діє чітко в рамках законодавства, в тому числі і Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено