-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Розроблення проєктів землеустрою з організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду місцевого значення на території області
Завершена
3 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 280.00 UAH
мін. крок: 0% або 280.00 UAH
Період оскарження:
31.03.2021 17:17 - 03.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо встановлення дискримінаційних вимог
Номер:
d6f2720ed93540ad80246d940ad6869d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-31-005752-a.c2
Назва:
Щодо встановлення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до п.8 Переліку додаткових документів, що має надати Учасник (Додаток 2 до тендерної документації) у складі пропозиції необхідно надати акт візуального обстеження – огляду земельних ділянок, який підписується з Замовником. Хочемо зазначити, що даний акт не передбачений нормами земельного законодавства та законодавством про публічні закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною та встановлена з метою дискваліфікації небажаних учасників. За таких умов, учасник може бути позбавлений можливості отримати зазначений акт з підстав, що не залежать від учасника (Замовник відмовився підписати акт; представника Замовника не було на місці; потрібно декілька виїздів тощо), що в подальшому стане підставою для відхилення пропозиції такого учасника. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено що закупівлі здійснюються, зокрема за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Частиною четвертою ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище умов порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників. Вищенаведене підтверджується практикою Органу оскарження по аналогічним питанням. Рішення №12001-р/пк-пз 17.06.2020 (код закупівлі UA-2020-05-22-002675-c ); рішення №12121-р/пк-пз 30.08.2019 (код закупівлі UA-2019-07-31-000004-b); рішення №511-р/пк-пз 14.01.2021 (код закупівлі UA-2020-12-18-015905-c); рішення №23096-р/пк-пз 14.12.2020 (код закупівлі UA-2020-11-24-011485-c). У всіх наведених закупівлях Замовниками було встановлено вимогу для підтвердження огляду об’єкту у складі пропозиції учасника надати довідку або лист, або акт обстеження підписаний представником Замовника. У всіх вищенаведених випадках Органом оскарження було прийнято рішення про визнання даної вимоги дискримінаційною та Замовника було зобов’язано внести відповідні зміни до тендерної документації.
Крім того визнання даної вимоги дискримінаційною також підтверджується висновком за результатами проведеного моніторингу Держаудитслужбою за закупівлею UA-2020-06-15-005596-с.
Враховуючи вищенаведене, вимога щодо надання акту візуального обстеження є дискримінаційною та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційну вимогу.
Для захисту своїх прав та в разі бездіяльності Тендерного комітету змушені будемо звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України та до Державної аудиторської служби України через портал Prozorro. Також хочемо зазначити, що відповідно до ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.04.2021 21:05
Вирішення:
Замовником розглянуто вимогу (скаргу) щодо встановлення дискримінаційних вимог та прийнято рішення тендерним комітетом (протокол № 13 від 27.04.2021) про внесення змін у «Перелік додаткових документів, що має надати Учасник» Додатку 2 до тендерної документації вилучивши пункт 9 «Акт візуального обстеження – огляду земельних ділянок, який підписується з Замовником.»
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Скасована
Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 та інженер-проектувальник
Номер:
f1d155d765494e74834e19ee15ece894
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-31-005752-a.b1
Назва:
Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 та інженер-проектувальник
Скарга:
Добрий день, Шановний Замовнику.
1) Відповідно до абзацу 2 п.5 Лот 3 Додатку №2 до тендерної документації: «З метою підтвердження наявності матеріально-технічної бази та ефективного використання її складових (будівлі, устаткування, технічні та програмні засоби, транспортні засоби, інформаційні та комунікаційні технології) в процесі надання послуг учасником для забезпечення якості такої послуги учасник надає у складі пропозиції копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» стосовно діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах (код КВЕД 71.12)». Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників закупівлі, оскільки відповідно до ЗУ «Про землеустрій», ЗУ "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність", для виконання робіт з розроблення проєктів землеустрою з організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду місцевого значення на території області наявність даного документи не вимагається.
2) Відповідно до абз.3 та абз.4 Лот 3 Додатку №2 до тендерної документації: «Лот 3: Серед кваліфікованих працівників у кількості не менше 5 осіб повинні бути (для юридичних осіб): 1) сертифіковані інженери-землевпорядники не менше 2-х осіб; 2) сертифікований інженер-проектувальник – не менше 1-ї особи; 3) фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 2 осіб. Серед кваліфікованих працівників у кількості не менше 4 осіб повинні бути (для фізичних осіб-підприємців): 1) сертифіковані інженери-землевпорядники не менше 1-ї особи; 2) сертифікований інженер-проектувальник – не менше 1-ї особи; 3) фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 2 осіб.». Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників закупівлі. Ні Законом України "Про землеустрій" (ст. 26 "Розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою" ні Законом України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" (Ст.5. "Суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є:..юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт"), якими регламентується виконання робіт, зазначених в закупівлі, непередбачена наявність сертифікованого інженера-проектувальника. Види робіт, що зазначені у предметі закупівлі не передбачають наявність у штатному складі працівника вищезазначеної кваліфікації.
З огляду на викладене, звертаємось до Замовника з вимогами:: внести зміни та виключити з Тендерної документації на закупівлю слова «З метою підтвердження наявності матеріально-технічної бази та ефективного використання її складових (будівлі, устаткування, технічні та програмні засоби, транспортні засоби, інформаційні та комунікаційні технології) в процесі надання послуг учасником для забезпечення якості такої послуги учасник надає у складі пропозиції копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» стосовно діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах (код КВЕД 71.12)»
та слова «сертифікований інженер-проектувальник – не менше 1-ї особи».
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист.pdf 16.04.2021 19:39
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
18.04.2021 00:02