• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Підшипники

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.

Торги не відбулися

1 841 412.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 7 843.37 UAH
Період оскарження: 31.03.2021 17:11 - 16.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга щодо умов тендерної документації

Номер: 1d3a5b1a40c84bcab8eac0b5baf4e042
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-004725-c.b4
Назва: Скарга щодо умов тендерної документації
Скарга:
В тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги, опис яких та вимоги містяться в прикріпленому файлі - скарзі.
Дата розгляду скарги: 27.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.04.2021 12:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.04.2021 19:32
Автор: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ ПІДШИПНИКОВИЙ ЗАВОД", Ганна Вишневська +380931575311 urist@harp.ua
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення дискримінаційних вимог в Тендерній документації

Номер: 382fba01e39d43d3b821c444a01ed3dc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-004725-c.b3
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних вимог в Тендерній документації
Вимога:
Замовнику закупівлі: Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» Служба організації та проведення закупівель (НХ) Код ЄДРПОУ: 40081221 Місцезнаходження проспект: Адреса: 01601 Україна, м. Київ, вул. Лисенка, 6. Закупівля: UA-2021-03-31-004725-c В И М О Г А Регіональною філією «Південно-Західна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» опублікована закупівля UA-2021-03-31-004725-c закупівлю Підшипники конкретна назва предмету закупівлі код за ДК 021-2015 – 44440000-6 Вальниці. Згідно умов тендерної документації на закупівлю Підшипники, код 44440000-6 за ДК 021:2015 «Вальниці» в Додатку 1 до тендерної документації зазначені найменування товару - Вальниці. Закупівля сформована з розділенням на два лоти. Вважаємо, що Тендерна документація сформована з порушеннями основоположних принципів здійснення державних закупівель та містить дискримінаційні умови з огляду на наступне: 1. Наше підприємство є національним виробником підшипникової продукції. Однак, жоден виробник в Україні не має у своєму виробництві повного переліку Товару, який зазначений в Додатку 1 до тендерної документації. У відповідності до ст. 5. Закону України «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Наше підприємство є виробником наступних підшипників, які заявлені в закупівлі: по першому лоту: Н0-32330МУ1, 80-32134ЛМ, 80-92140Л3М, Н0-32419М та по другому лоту 30-152536ЛМУ. Об’єднуючи в лотах підшипники різних виробників Замовник нівелює можливість участі окремих виробників за ціною заводу виробника та ефективне використання бюджетних коштів. Разом з тим, формування Товару за лотами як зазначено в ТД неминуче призведе до значного здорожчання Товару оскільки Учасники посередники будуть формувати свої комерційні пропозиції з урахуванням своєї націнки. Враховуючи зазначене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та розділити на окремі лоти кожен з видів підшипнику – вальниці. 2. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати поставленого Товару. Так відповідно до умов Додатку 1 до ТД та умов Проекту договору (Додаток 7 до ТД), п. 4.1. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ по даному Договору здійснюється ПОКУПЦЕМ у безготівковій формі не пізніше 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства та у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ. Встановлення на стільки тривалої відстрочки платежу ставить у край негативне фінансове становище виробників Товару, який є предметом закупівлі. Для придбання необхідних матеріалів, як то метал, ущільнення тощо виробник здійснює попередню оплату за вказані матеріали. Крім того, на виробника покладаються усі супутні виробничі витрати які здійснюються по попередній оплаті (електроенергія, комунальні послуги тощо) та накладні виробничі витрати. Таким чином, виробник у цей складний, з точки зору економічної ситуації, час змушений поряд з пошуком фінансування для покриття поточних витрат ще й відволікати обігові кошти на покриття фінансових збитків пов’язаних з тривалою відстрочкою платежів. Окрім того, часто трапляються випадки значного прострочення платежів від Покупців Товару. На підставі зазначеного, Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та скоротити строк оплати за поставлений товар до 10 календарних днів. 3. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати встановленої в проекті договору відповідальності сторін. Відповідно до умов Додатку 7 до ТД (Проект договору), а саме: 8.3. ПОСТАЧАЛЬНИК за Даним Договором несе наступну відповідальність: 8.3.1. За несвоєчасну поставку ТОВАРУ ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від суми непоставленого в строк ТОВАРУ. 8.3.2. За постачання ТОВАРУ неналежної якості ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного ТОВАРУ, при цьому власними силами і засобами замінює неякісний ТОВАР. В той же час, за прострочу оплати Товару відповідно до п.8.2.. Додатку 7 до ТД (Проект договору) встановлена відповідальність Замовника у наступному вигляді: «Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором.» Зазначені умови є дискримінаційними та не паритетними. Так, відповідно до приписів ст.. 3 ЦК України: Загальними засадами цивільного законодавства є: справедливість, добросовісність та розумність. Стаття 6. ГК України встановлює, що Загальними принципами господарювання в Україні є: забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб’єктів господарювання; захист національного товаровиробника. У рішенні 15-рп/2004 від 02.11.2004р. Конституційного Суду України визначено, що справедливість - одна з основних засад права, є вирішальною у визначенні його як регулятора суспільних відносин, одним із загальнолюдських вимірів права. Зазвичай справедливість розглядають як властивість права, виражену, зокрема, в рівному юридичному масштабі поведінки й у пропорційності юридичної відповідальності вчиненому правопорушенню. У сфері реалізації права справедливість проявляється, зокрема, у рівності всіх перед законом і засобах, що обираються для їх досягнення. На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації та встановити пропорційну відповідальність сторін Договору, виклавши п. 8.3.. проекту Договору в наступній редакції: «8.3. У разі затримки поставки товару, або поставки товару не в повному обсязі, заявленому Покупцем, відповідно до п.5.2 Договору, Постачальник сплачує штраф у розмірі 0,1% суми вартості Товару, поставка якого прострочена за кожний день прострочення, але не більше однієї облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня.» Відповідно пункти 8.3.1. та 8.3.2. виключити з додатку 7 до ТД (Проект договору)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Внесення змін не вбачається за необхідне.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога про внесення змін до Тендерної документації

Номер: 6231f129b8f1460ebc6c6017b4eae03e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-004725-c.b2
Назва: Вимога про внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Замовнику закупівлі: Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» Служба організації та проведення закупівель (НХ) Код ЄДРПОУ: 40081221 Місцезнаходження проспект: Адреса: 01601 Україна, м. Київ, вул. Лисенка, 6. Закупівля: UA-2021-03-31-004725-c В И М О Г А Регіональною філією «Південно-Західна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» опублікована закупівля UA-2021-03-31-004725-c закупівлю Підшипники конкретна назва предмету закупівлі код за ДК 021-2015 – 44440000-6 Вальниці. Згідно умов тендерної документації на закупівлю Підшипники, код 44440000-6 за ДК 021:2015 «Вальниці» в Додатку 1 до тендерної документації зазначені найменування товару - Вальниці. Закупівля сформована з розділенням на два лоти. Вважаємо, що Тендерна документація сформована з порушеннями основоположних принципів здійснення державних закупівель та містить дискримінаційні умови з огляду на наступне: 1. Наше підприємство є національним виробником підшипникової продукції. Однак, жоден виробник в Україні не має у своєму виробництві повного переліку Товару, який зазначений в Додатку 1 до тендерної документації. У відповідності до ст. 5. Закону України «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Наше підприємство є виробником наступних підшипників, які заявлені в закупівлі: по першому лоту: Н0-32330МУ1, 80-32134ЛМ, 80-92140Л3М, Н0-32419М та по другому лоту 30-152536ЛМУ. Об’єднуючи в лотах підшипники різних виробників Замовник нівелює можливість участі окремих виробників за ціною заводу виробника та ефективне використання бюджетних коштів. Разом з тим, формування Товару за лотами як зазначено в ТД неминуче призведе до значного здорожчання Товару оскільки Учасники посередники будуть формувати свої комерційні пропозиції з урахуванням своєї націнки. Враховуючи зазначене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та розділити на окремі лоти кожен з видів підшипнику – вальниці. 2. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати поставленого Товару. Так відповідно до умов Додатку 1 до ТД та умов Проекту договору (Додаток 7 до ТД), п. 4.1. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ по даному Договору здійснюється ПОКУПЦЕМ у безготівковій формі не пізніше 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства та у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ. Встановлення на стільки тривалої відстрочки платежу ставить у край негативне фінансове становище виробників Товару, який є предметом закупівлі. Для придбання необхідних матеріалів, як то метал, ущільнення тощо виробник здійснює попередню оплату за вказані матеріали. Крім того, на виробника покладаються усі супутні виробничі витрати які здійснюються по попередній оплаті (електроенергія, комунальні послуги тощо) та накладні виробничі витрати. Таким чином, виробник у цей складний, з точки зору економічної ситуації, час змушений поряд з пошуком фінансування для покриття поточних витрат ще й відволікати обігові кошти на покриття фінансових збитків пов’язаних з тривалою відстрочкою платежів. Окрім того, часто трапляються випадки значного прострочення платежів від Покупців Товару. На підставі зазначеного, Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та скоротити строк оплати за поставлений товар до 10 календарних днів. 3. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати встановленої в проекті договору відповідальності сторін. Відповідно до умов Додатку 7 до ТД (Проект договору), а саме: 8.3. ПОСТАЧАЛЬНИК за Даним Договором несе наступну відповідальність: 8.3.1. За несвоєчасну поставку ТОВАРУ ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від суми непоставленого в строк ТОВАРУ. 8.3.2. За постачання ТОВАРУ неналежної якості ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного ТОВАРУ, при цьому власними силами і засобами замінює неякісний ТОВАР. В той же час, за прострочу оплати Товару відповідно до п.8.2.. Додатку 7 до ТД (Проект договору) встановлена відповідальність Замовника у наступному вигляді: «Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором.» Зазначені умови є дискримінаційними та не паритетними. Так, відповідно до приписів ст.. 3 ЦК України: Загальними засадами цивільного законодавства є: справедливість, добросовісність та розумність. Стаття 6. ГК України встановлює, що Загальними принципами господарювання в Україні є: забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб’єктів господарювання; захист національного товаровиробника. У рішенні 15-рп/2004 від 02.11.2004р. Конституційного Суду України визначено, що справедливість - одна з основних засад права, є вирішальною у визначенні його як регулятора суспільних відносин, одним із загальнолюдських вимірів права. Зазвичай справедливість розглядають як властивість права, виражену, зокрема, в рівному юридичному масштабі поведінки й у пропорційності юридичної відповідальності вчиненому правопорушенню. У сфері реалізації права справедливість проявляється, зокрема, у рівності всіх перед законом і засобах, що обираються для їх досягнення. На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації та встановити пропорційну відповідальність сторін Договору, виклавши п. 8.3.. проекту Договору в наступній редакції: «8.3. У разі затримки поставки товару, або поставки товару не в повному обсязі, заявленому Покупцем, відповідно до п.5.2 Договору, Постачальник сплачує штраф у розмірі 0,1% суми вартості Товару, поставка якого прострочена за кожний день прострочення, але не більше однієї облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня.» Відповідно пункти 8.3.1. та 8.3.2. виключити з додатку 7 до ТД (Проект договору)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго вечора. Внесення змін не вбачається за необхідне.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так
Вимога
Відхилено

Вимога про внесення змін до Тендерної документації

Номер: d81f4fd2c0f64c779215a0086dc65adf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-004725-c.b1
Назва: Вимога про внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Замовнику закупівлі: Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» Служба організації та проведення закупівель (НХ) Код ЄДРПОУ: 40081221 Місцезнаходження проспект: Адреса: 01601 Україна, м. Київ, вул. Лисенка, 6. Закупівля: UA-2021-03-31-004725-c В И М О Г А Регіональною філією «Південно-Західна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» опублікована закупівля UA-2021-03-31-004725-c закупівлю Підшипники конкретна назва предмету закупівлі код за ДК 021-2015 – 44440000-6 Вальниці. Згідно умов тендерної документації на закупівлю Підшипники, код 44440000-6 за ДК 021:2015 «Вальниці» в Додатку 1 до тендерної документації зазначені найменування товару - Вальниці. Закупівля сформована з розділенням на два лоти. Вважаємо, що Тендерна документація сформована з порушеннями основоположних принципів здійснення державних закупівель та містить дискримінаційні умови з огляду на наступне: 1. Наше підприємство є національним виробником підшипникової продукції. Однак, жоден виробник в Україні не має у своєму виробництві повного переліку Товару, який зазначений в Додатку 1 до тендерної документації. У відповідності до ст. 5. Закону України «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Наше підприємство є виробником наступних підшипників, які заявлені в закупівлі: по першому лоту: Н0-32330МУ1, 80-32134ЛМ, 80-92140Л3М, Н0-32419М та по другому лоту 30-152536ЛМУ. Об’єднуючи в лотах підшипники різних виробників Замовник нівелює можливість участі окремих виробників за ціною заводу виробника та ефективне використання бюджетних коштів. Разом з тим, формування Товару за лотами як зазначено в ТД неминуче призведе до значного здорожчання Товару оскільки Учасники посередники будуть формувати свої комерційні пропозиції з урахуванням своєї націнки. Враховуючи зазначене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та розділити на окремі лоти кожен з видів підшипнику – вальниці. 2. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати поставленого Товару. Так відповідно до умов Додатку 1 до ТД та умов Проекту договору (Додаток 7 до ТД), п. 4.1. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ по даному Договору здійснюється ПОКУПЦЕМ у безготівковій формі не пізніше 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства та у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ. Встановлення на стільки тривалої відстрочки платежу ставить у край негативне фінансове становище виробників Товару, який є предметом закупівлі. Для придбання необхідних матеріалів, як то метал, ущільнення тощо виробник здійснює попередню оплату за вказані матеріали. Крім того, на виробника покладаються усі супутні виробничі витрати які здійснюються по попередній оплаті (електроенергія, комунальні послуги тощо) та накладні виробничі витрати. Таким чином, виробник у цей складний, з точки зору економічної ситуації, час змушений поряд з пошуком фінансування для покриття поточних витрат ще й відволікати обігові кошти на покриття фінансових збитків пов’язаних з тривалою відстрочкою платежів. Окрім того, часто трапляються випадки значного прострочення платежів від Покупців Товару. На підставі зазначеного, Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та скоротити строк оплати за поставлений товар до 10 календарних днів. 3. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати встановленої в проекті договору відповідальності сторін. Відповідно до умов Додатку 7 до ТД (Проект договору), а саме: 8.3. ПОСТАЧАЛЬНИК за Даним Договором несе наступну відповідальність: 8.3.1. За несвоєчасну поставку ТОВАРУ ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від суми непоставленого в строк ТОВАРУ. 8.3.2. За постачання ТОВАРУ неналежної якості ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного ТОВАРУ, при цьому власними силами і засобами замінює неякісний ТОВАР. В той же час, за прострочу оплати Товару відповідно до п.8.2.. Додатку 7 до ТД (Проект договору) встановлена відповідальність Замовника у наступному вигляді: «Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором.» Зазначені умови є дискримінаційними та не паритетними. Так, відповідно до приписів ст.. 3 ЦК України: Загальними засадами цивільного законодавства є: справедливість, добросовісність та розумність. Стаття 6. ГК України встановлює, що Загальними принципами господарювання в Україні є: забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб’єктів господарювання; захист національного товаровиробника. У рішенні 15-рп/2004 від 02.11.2004р. Конституційного Суду України визначено, що справедливість - одна з основних засад права, є вирішальною у визначенні його як регулятора суспільних відносин, одним із загальнолюдських вимірів права. Зазвичай справедливість розглядають як властивість права, виражену, зокрема, в рівному юридичному масштабі поведінки й у пропорційності юридичної відповідальності вчиненому правопорушенню. У сфері реалізації права справедливість проявляється, зокрема, у рівності всіх перед законом і засобах, що обираються для їх досягнення. На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації та встановити пропорційну відповідальність сторін Договору, виклавши п. 8.3.. проекту Договору в наступній редакції: «8.3. У разі затримки поставки товару, або поставки товару не в повному обсязі, заявленому Покупцем, відповідно до п.5.2 Договору, Постачальник сплачує штраф у розмірі 0,1% суми вартості Товару, поставка якого прострочена за кожний день прострочення, але не більше однієї облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня.» Відповідно пункти 8.3.1. та 8.3.2. виключити з додатку 7 до ТД (Проект договору)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго вечора. Внесення змін не вбачається за необхідне.
Статус вимоги: Відхилено