• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

33631600-8 – Антисептичні та дезінфекційні засоби

Торги не відбулися

107 971.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 539.86 UAH
Період оскарження: 31.03.2021 17:08 - 06.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 2042d4d2006642fe9572db6555707b47
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-004682-c.c3
Назва: Вимога
Вимога:
Вирішили перкручувати трактування положення Закону, як вам вигідно? Це ви з зарплатні можете морозиво купити яке захочете, а в Державних закупівлях економія бюджетних коштів понад усе. Будете розповідати про свої права Державній аудитрській службі України. Готуємо та відсилаємо листи до контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякую за співпрацю, будемо чекати.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.04.2021 14:28
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 3cacd6a2fc3346a6b9d80d76c78f0979
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-004682-c.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Це вже, навіть не смішно. Ви б ще написали, що не тільки не розглядаєте еквівленти, але й забороняєте участь в торгах всім Учасникам, окрім "свого" улюбленого! На якій такій Законній підставі не розглядаєте еквіваленти? Так бажаєте отримати хабар? Закон України про публічні закупівлі, який регулює Державні закупівлі, жодного слова не сказано, що замовники можуть не розгялдати еквіваленти, адже це значно звужує коло Учасників і є дискримінаційним підходом до них. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. Згідно статті 14 пункт 4 абзац 2 Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» сказано: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Таким чином, вказувати аналоги та/або еквіваленти товару являється, виключно, правом замовника, але не обов’язком. Таким чином, при проведені Спрощених Закупівель, замовник при формуванні оголошення не зобов’язаний вказувати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 11e231e0a2754b0e876efa61eb200b5f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-004682-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний! Яким саме технічним вимогам не відповідає "Манорм Експерт"? Хіба в документації вказані технічні вимоги на продукцію, що закуповується? Що це за фантазії? Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Запропонований засіб "Манорм Експерт" відповідає вимогам ВООЗ та МОЗ України щодо вмісту спирту при пандемії COVID-19, а саме вміст етилового спирту не менше 70%, або ізопропілового- не менше 60%. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі було вказано, що «АНАЛОГИ НЕ ПРОПОНУВАТИ» (червоними літерами зверху). У Вашій ціновій пропозиції засіб «Манорм Експерт» вказаний, як еквівалент всім засобам, які вказані в оголошенні. Також вміст діючих речовин запропонованого Вами засобу суттєво відрізняється від вказаних в оголошенні (згідно Державного реєстру дезінфекційних засобів на 2020 рік), наприклад: Засіб дезінфекційний «Манорм Експерт» (діючі речовини мас. %: спирт етиловий - 70,0, суміш четвертинних амонійних сполук (алкілдиметилбензиламоній хлорид - 0,044, октилдецилдиметиламоній хлорид - 0,033, диоктилдиметиламоній хлорид - 0,014, дидецилдиметиламоній хлорид - 0,019) - 0,11 Засіб дезінфекційний «Аеродезин 2000» (Aerodesin 2000)» (діючі речовини: 1- пропанол – 32,5%, етанол – 18,0%, глутаровий альдегід – 0,1%)
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні