• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин, дизельне паливо

Час та да розкриття тендерних пропозицій 11.05.2021р 23.00 год. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у розмірі 200 000, 00 грн (двісті тисяч грн.). Умови надання передбачено ч. 3.4. та ч. 3.5 розділу 3 тендерної документації.

Завершена

15 025 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75 125.00 UAH
Період оскарження: 31.03.2021 17:04 - 07.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні умови Тендерної документації

Номер: 76ded7dab1a14365bc2022f13c7b1d57
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-004631-c.a1
Назва: Дискримінаційні умови Тендерної документації
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо: -надання оригіналу листа авторизації від власника (орендаря-оператора) АЗС; -надання копії ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним учасника або власника (орендаря-оператора) АЗС або копії наказу про видачу відповідної ліцензії; - надання документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності; - надання сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічну умови» на бензини автомобільні ( далі – паливо), виданого САМЕ Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності; - відпуску палива по талонам саме єдиного зразку; - надання договору з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат; - надання документу (заяви), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива; - надання акту відбирання зразка палива. Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі. У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ з метою оскарження, ПРАВООХОРОНИХ ОРГАНІВ З МЕТОЮ МОНІТОРИНГУ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ ФАКТУ ЗЛОВЖИВАННЯ СЛУЖБОВИМ СТАНОВИЩЕМ
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Вимоги до предмету закупівлі, що встановлені в тендерній документації та технічній специфікації розроблені відповідно до потреб та враховуючи досвід проведення аналогічних закупівель замовника. Враховуючи, надскладну епідеміологічну ситуацію в Україні та статус замовника, Комунального некомерційного підприємства ЛОР «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» вказані Вами вимоги, встановлені для впевненості замовника в гарантованому відпуску якісного пального з відповідних АЗС. 1. Вимога щодо надання документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності та наявність талонів єдиного зразка встановлена задля забезпечення гарантованого та безперебійного відпуску пального з мереж АЗС, які залучатимуться учасником для виконання умов договору. Враховуючи специфіку діяльності замовника та неодноразові відрядження автомобілів по території України, маршрут яких завчасно невідомий замовник повинен бути впевнений в гарантованому відпуску пального з відповідної АЗС. Саме задля таких гарантій і встановлена вимога про надання можливості використання талонів єдиного зразка на всіх мережах АЗС, що пропонуються учасником. Оскільки замовнику наперед невідомо на якій АЗС буде здійснюватись відпуск пального для автомобілів швидкої допомоги, наявність талонів різних зразків та торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перешкоди у відпуску пального за такими талонами на АЗС різних мереж, що недопустимо для медичного закладу. Враховуючи вищенаведене, дана вимога є цілком обгрунтованою та не містить дискримінаційного характеру. Оскільки, аналіз ринку свідчить про те, що 2 та більше постачальники можуть надати всі необхідні документи на підтвердження вимоги про наявності права в учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (талони єдиного зразка) Документальне підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг),відображених на талонах, зразки яких надано Учасником (ліцензійний договір) підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам, передбаченим законодавством України в частині здійснення публічних закупівель, кваліфікаційний критерій 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (наявність обладнання та матеріально-технічної бази). Окрім цього, аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників. Звертаємо Вашу увагу, що після детального вивчення ринку, встановлено наявність єдиних зразків талонів у багатьох суб’єктів підприємницької діяльності, до прикладу: ТОВ «ВОГ КАРД», Підприємство з іноземними інвестиціями «АМІК Україна», ТОВ «БРСМ_НАФТА», ПП «ОККО Контракт». Виходячи з вищенаведеного умова щодо забезпечення конкуренції є безумовно дотримана. 2. .Вимога щодо надання оригінального ЛИСТА АВТОРИЗАЦІЇ ВІД ВЛАСНИКА (орендаря-оператора) АЗС з яких буде здійснюватись поставка товару про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни , виданим із зазначенням замовника торгів та зазначенням номеру оголошення, що оприлюднене на Prozorro за підписом керівника АЗС, є вкрай необхідною вимогою, яка пов’язана із забезпеченням належного виконання умов договору про закупівлю Учасником . ЛИСТА АВТОРИЗАЦІЇ ВІД ВЛАСНИКА (орендаря-оператора) АЗС підтверджує факт чинності партнерського договору/договору оренди, у зв’язку із можливістю можливість дострокового розірвання його між Учасником та власником, про що Замовник не може бути обізнаний. Гарантійні листи від власників АЗС є беззаперечним аргументом про наявність договірних відносин із Учасником торгів, та вкотре підтверджує факт безперебійної, своєчасної поставки пального на АЗС та відпуску пального автомобілям замовника 3. Положення тендерної документації в частині встановлення вимоги щодо наявності роздрібної ліцензії в учасників торгів або власника (орендаря-оператора) АЗС (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності, згідно з предметом закупівлі або копія наказу про видачу відповідної ліцензії ЖОДНИМ чином не дискримінує та не обмежує коло потенційних учасників торгів. Відпуск палива фактично відбувається з АЗС учасників або їх партнерів. На жаль зустрічались сумнівні постачальники, які не виконували свої зобов’язання по укладених договорах щодо заправки транспортних засобів замовника. Дуже часто перелік АЗС, який надавався учасниками не відповідав дійсності. Також найчастіше на партнерських АЗС встановлюється кількісний ліміт на заправку палива. Враховуючи, специфіку роботи замовника КНП ЛОР «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», а саме вчасний виїзд автомобілей швидкої допомог на виклики та надання невідкладної медичної допомоги, замовник при заправці транспортних засобів не має часу обирати та їздити за різними адресами АЗС та не може нести понаднормативні витрати пального за «нульовими» пробігами. Замовник визначає ряд вимог, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлю, а також власних потреб. Предметом закупівлі є паливо-мастильні матеріали, способом їх отримання – АЗС. Умова щодо наявності роздрібної ліцензії щодо усіх АЗС, зазначених Учасником в складі тендерної пропозиції АЗС, є безумовним підтвердженням в Учасника законних прав щодо користування АЗС, на яких відбуватиметься відпуск пального автомобілям замовника. Замовник не обмежений у прописанні вимог, які б забезпечили в повному обсязі виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Окрім цього, аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників. 4. З приводу вимоги встановленої п. 1.1 та п.2.1 технічної специфікації , щодо надання документів на підтвердження якості пального , що пропонується учасником, встановлена замовником задля впевненості у відповідності пального вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Евро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Евро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива встановлені для підтвердження реальності здійснення перевірки палива на відповідність вимогам Технічного регламенту ,ДСТУ «7687:2015» та ДСТУ «7688:2015» та достовірності наданої учасником інформації. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.05.2021 23:04