• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі їдальні ЧЗШ 5 по вул. Грінченка, 9 в м.Червоноград Львівської області

Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст 2 ЗУ "Про Публічні закупівлі" Місцезнаходження Замовника: Україна,80100, Львівська область, м.Червоноград, просп.Шевченка,19

Завершена

241 192.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 205.96 UAH
Період оскарження: 31.03.2021 16:57 - 06.04.2021 17:01
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги

Номер: 227e40b9fe0c4e7d8fac7da238d3f797
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-005695-a.a1
Назва: Вимоги
Вимога:
1. Прохання виправити п. 4.5. б) Даним пунктом вимагається надання сертифікату чи диплому для підтвердження наявності відповідального з охорони праці. По-перше. наявність відповідального підтверджується наказом чи штатним розписом, по друге: кваліфікація відповідальної особи може підтверджуватись посвідченням чи протоколом/витягом з протоколу про перевірку знань. Вимагаємо забезпечити можливість підтвердження фахівця вищезазначеним методом. 2. Згідно з Документацією Учасник має надати усі документи, які підтверджують повноваження посадової особи або продставника учасника процедури щодо підпису документів під час проведення спрощеної закупівлі та в разі перемоги право підпису договору, згідно переліку в Документації. Прохання внести правку та вказати, що учасник надає один із зазначених документів, а не усі, як це слідує з Документації. Оскільки Учасник фізично не може надати усі документи одночасно. Якщо підписантом є директор, то він не надасть довіреність для прикладу тощо. 3. Скан копія оригіналу довідки про відсутність заборгованості згідно закону про публічні закупівлі повинна вимагатись лише для переможця типу процедури "відкриті торги". Для спрощеної закупівлі абсолютно достатньо надавати довідку довільної форми. Прохання це виправити. Замовник завжди має можливість подати запит до податкової служби тощо для уточнення інформації про наявність/відсутність боргів. 4.Стосовно пункту 4.4 Документації прохання уточними що мається наувазі належним чином у реченні"Копія завірений належним чином договір......" 5. Стосовно п. 4.10 Документації прохання надати роз'яснення у Документації стосновно наступного: у даном пункті зазначено "з переліком відповідних НПА", отже по-перше: роз'ясніть учасникам що таке абревіатура НПА, по друге роз'ясність що саме мають зробити учасники (лише зазначити в листі-гарантії текст "з переліком відповідних НПА" чи учасники мають надати цей перелік). Якшо учасники мають надати цей перелік, тоді потрібно вказати конкретний перелік, який повинен бути зазначений у листі-гарантії. Замовник прописав вимогу (цей пункт) дуже неоднозначно, тому учасник може трактувати його по різному, що може спричини дискваліфікацію. Тому це потрібно виправити. 6. Відповідно до п. 4.14 Документації Замовник вимагає завантаження документи у період кваліфікації, що є абсурдом, оскільки період кваліфікація може тривати від кількох хвилин до кількох тижнів. Отже учасник може фізично не встигнути виконати дану вимогу. 7. Замовник вимагає у Документації накладання КЕП на кожен документ окремо. Прохання виправити дану вимогу, натомість зазначити у Документації можливість підписання пропозиції Учасника в цілому. Оскільки дана вимога ніяким чином не впливає на зміст поданих документів, а лише займає в Учасника не мало часу. 8. Вимагаємо чітко зазначити у Документації стосовно типу договірної ціни: тверда чи динамічна. 9. Згідно з пунктом 4.2 Документації Замовник вимагає надати усі перелічені документи у цьому пункті або на кожен відсутній документ надавати пояснення, що виглядає абсурдом. Прохання виправити даний пункт і вказати можливість завантаження лише одного з перелічених документів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уповноваженою особою відділу освіти Червоноградської міської ради Львівської області, відповідно до аб. 3 ч. 7 ст. 14 ЗУ «Про публічні Закупівлі» ( в чинній редакції) було розглянуто Вашу вимогу «щодо коригування оголошення» про проведення даної спрощеної закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021-2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі їдальні ЧЗШ 5 по вул. Грінченка, 9 в м.Червоноград Львівської області), 1.За результатами розгляду оприлюдненої Вами Вимоги повідомляємо Вам наступне: Стосовно прохання внести корективи в п. 4.5. п.п.б) надання сертифікатів та/або диплому для підтвердження наявності відповідального з охорони праці. Вимога про підтвердження наявності в штаті відповідального працівника з охорони праці підтверджується наказом та/або копією штатного розпису, але дана вимога зазначена для підтвердження необхідного кваліфікаційного рівня даного працівника, оскільки , робота відповідального працівника з охорони праці потребує спеціальних знань, вмінь і відповідного досвіду. Вимоги до кваліфікації працівників служби охорони праці встановлюють ряд нормативно-правових актів. Кваліфікаційні вимоги до відповідального працівника з охорони праці зазначені у Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 29.12.2004 № 336. Зокрема, відповідальний працівник з охорони праці повинен мати повну вищу освіту відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) та стаж роботи за професією інженера з охорони праці I категорії не менше 2 років. Тобто задана вимога є абсолютно правомірною. 2.Щодо документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури щодо підпису документів під час проведення спрощеної закупівлі та в разі перемоги право підпису договору, згідно переліку в Документації, то цілком очевидно, що Учасник повинен надати документи, які підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису документів, якщо представником учасника процедури є директор, то відповідно, довіреність або доручення керівника учасника учасник подавати не повинен. 3.Щодо скан-копії оригіналу довідки про відсутність заборгованості, то згідно ч.2 статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Дану довідку замовник вважає необхідною, для того, щоб підтвердити фінансову спроможність Учасника та щоб захистити себе від Учасника боржника. 4.Стосовно пункту 4.4 Документації, Учасник повинен надати Копію договору завіреного належним чином, а саме: завірити печаткою та підписом Учасника кожну сторінку договору на закупівлю будівельних матеріалів з офіційним постачальником та/або дистриб’ютором будівельних матеріалів у котрого планується Учасником закупівля будівельних матеріалів. 5. Стосовно п. 4.10 Документації надаємо роз'яснення : абревіатура НПА - це нормативно правові акти з дотримання Учасником у своїй діяльності норм чинного законодавства України (нормативно правові акти які стосуються даних видів робіт), у тому числі санкційного законодавства з переліком відповідних НПА (нормативно правових актів). 6. Відповідно до п. 4.14 Документації Замовник вимагає після закінчення аукціону та визнання системою «Prozorro» пропозиції Учасника як найбільш економічно вигідної (найменша вартість пропозиції) документи, що підтверджують суму пропозиції за результатами аукціону у разі її зміни. 7. .Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції електронні скановані документи в форматі pdf, які завантажуються в систему одночасно з заповненням вікна «сума пропозиції». Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі КЕП) посадової особи, що має такі повноваження, на кожний завантажений документ відповідно до ЗУ «Про електронні довірчі послуги» від 5 жовтня 2017 року № 2155-VIII зі змінами. 8.У Документації тип договірної ціни: тверда. 9.Відповідно з пунктом 4.2 Документації: цілком очевидно, якщо учасник є платником ПДВ то він надає Свідоцтво платника ПДВ, витяг з реєстру платників ПДВ; якщо учасник є платником єдиного податку, то він надає свідоцтво платника єдиного податку, витяг з реєстру платників єдиного податку та пояснення, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.04.2021 17:40