• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі №84/19 (казарма), в/ч А1435, в/м №84, смт Озерне» (шифр 2021-6)

Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог частини першої статті 25 Закону. Сума забезпечення: 11000,00 (одинадцять тисяч гривень 00 копійок) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника (Бенефіціара): Квартирно-експлуатаційний відділ міста Житомир (код ЄДРПОУ 08492505), IBAN: UA 918201720355109004008000838 в Державній казначейській службі України у м. Києві МФО 820172, забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 Більш детально у частинах 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації.

Завершена

2 282 448.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 412.24 UAH
Період оскарження: 31.03.2021 16:27 - 14.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги!

Номер: 0b9456141874454f8cb8c805fb1be4a6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-003940-c.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги!
Вимога:
Доброго дня! Просимо Вас внести зміни до Тендерної документації (ч.5 Розділ ІІІ тендерної документації) та прибрати дискримінаційні вимоги: досвід виконання аналогічних договорів (за 2020 р.) та листи-відгуки, які були видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі; досвід роботи головного інженера не менше 10-ти років на одному і тому ж підприємстві. Встановивши дані вимоги щодо укладення аналогічних договорів (не менше 3-х) потягом 2020 р., відгуки, та стаж роботи головного інженера, Ви, як Замовник, суттєво обмежуєте можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені більш, ніж протягом останнього року. Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням), при цьому Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на строковість. Тому дана вимога про укладення аналогічного договору протягом 2020 р. є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною. Відповідно до судової практики, а саме рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 7.09.2020 р. по справі 640/23798/19 встановлено: “будь-яких строків надання відгуків не передбачено вимогами чинного законодавства. Жоден НПА (нормативно-правовий акт) не визначає строків видачі відгуків”. Встановлення даної вимоги щодо відгуків, які були видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі, є безпідставною і дискрімінаційною.. Вимога щодо стажу роботи головного інженера не менше 10-ти років на одному і тому ж підприємстві (тобто неприривного стажу) є дискримінаційною. Замовником у тендерній документації даної закупівлі не доведено та не підтверджено необхідність встановлення саме цієї вимоги до головного інженера.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, тендерний комітет Квартирно-експлуатаційного відділу міста Житомира детально ознайомився з Вашою вимогою та повідомляє наступне. І. Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно умов тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, Замовником прийнято рішення встановлення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язкової наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Так Учасник повинен надати в складі пропозиції довідку з зазначенням інформації щодо аналогічних договорів за 2020 рік, найменування організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами найменування об’єктів будівництва, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення, разом із копіями аналогічних договорів (не менше трьох), окрім того в складі пропозиції Учасник повинен надати копію позитивного відгуку за наданим аналогічним договором, що датований після оголошення процедури, із зазначенням про належне виконання учасником договору, що наданий у складі пропозиції. Відгуки повинні містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором. Звертаємо Вашу увагу, що згідно роз’яснень Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, що містяться на офіційному сайті Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону. У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності датованого відгуку щодо виконання аналогічного договору. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям. Встановлення вимоги, що відгук за наданим аналогічним договором, повинен бути датований після оголошення процедури обумовлений тим, що Замовник зацікавлений в наданні найбільш актуальної інформації щодо якості виконаних робіт, більш того вказана вимога надає змогу надати оцінку роботи потенційного Учасника в перспективі експлуатації об’єкта капітального ремонту. Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». Щодо указаного Вами рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 7.09.2020 р. по справі 640/23798/19 повідомляємо, що в правовій системі України відсутній інститут правового прецеденту, тому вказане рішення суду не є джерелом права, і як наслідок Замовник не має права враховувати вказане рішення при прийняті своїх рішень. ІІ. Щодо наявності посади головного інженера повідомляємо, що у Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності мінімальної кількості працівників. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальну кількість працівників, що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена Замовником для відбору найкращих виконавців робіт, які мають можливість виконати роботу на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин. Згідно умов тендерної документації Учасник повинен надати довідку де зазначити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, які перебувають з Учасником у трудових відносинах (за основним місцем роботи), а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, наявність власних та необхідність залучення додатково. Загальна чисельність повинна бути не менше 7-ми працівників, у тому числі: головного інженера з досвідом роботи не менше 10-ми років на одному і тому ж підприємстві. Вказаний вимоги встановлені для забезпечення найкращих умов виконання договору підряду та гарантування залучення працівників, які мають багаторічний досвід. Відповідно до абзацу 2 ч. 3. Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Враховуючи вищевказану норму Закону, Вами, як потенційним Учасником закупівлі для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» може бути залучено потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників із наданням підтверджуючих документів субпідрядника, що передбачені підпунктами 2.1. – 2.3. пункту 3.5.1. частини 5 Розділу ІІІ Оголошення Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Статус вимоги: Відхилено