• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Покривання підлоги та стін

Капітальний ремонт приміщень санвузлів I поверху житлового корпусу

Завершена

673 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 365.00 UAH
Період оскарження: 31.03.2021 15:42 - 06.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Пропозиція переможця не відповідає вимогам оголошення

Номер: 85467ce08ee540d6921d73a4117dfe72
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-003304-c.c4
Назва: Пропозиція переможця не відповідає вимогам оголошення
Вимога:
Адміністрація ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» не погоджується з рішенням Замовника від 14.04.2021 №1/с щодо визначення переможцем по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень санвузлів I поверху житлового корпусу Код ДК 021:2015 - 45430000-0 Покривання підлоги та стін Учасника ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ОСНОВА ІНВЕСТ", оскільки пропозиція такого Учасника не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі з наступних причин: 1) Учасником не надано в складі пропозиції свідоцтво ПДВ або листа – пояснення про обгрунтовані законодавчі причини його неподання, чим недотримано вимоги п.4 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) Учасником не надано в складі пропозиції скан копію договору про надання ліцензованих послуг щодо використання програмного комплексу АВК або програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків, чим недотримано вимоги п. 5 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3) Згідно п. 7 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати в складі пропозиції «довідку за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Однак, надана Учасником ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ОСНОВА ІНВЕСТ" довідка не містить всього переліку власного або орендованого чи залученого обладнання, яке необхідне для виконання об’ємів робіт предмету закупівлі, що передбачені в обов’язковому порядку у кошторисних розрахунках самого ж Учасника ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ОСНОВА ІНВЕСТ". Так, зазначене обладнання, інструменти у відомості ресурсів ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ОСНОВА ІНВЕСТ" (файл «1 ДЦ ИВР.pdf») відсутні у довідці про наявне в учасника обладнання, наприклад: - компресори пересувні - пилка дискова - котли бітумні пересувні - дрилі електричні - вібратори поверхневі - фарборозпилювачі ручні - насос гідравлічний - пилосос промивний - станок для різання керамічної плитки. Таким чином, Учасник ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ОСНОВА ІНВЕСТ" не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію та не виконав вимоги п. 7 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 4) Надана в складі пропозиції довідка про наявність аналогічного досвіду не відповідає вимогам оголошення, оскільки не містить зазначених контактних даних Замовників аналогічних договорів. Таким чином, Учасником ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ОСНОВА ІНВЕСТ" не дотримано вимоги п. 9.1 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ОСНОВА ІНВЕСТ» не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та у відповідності до вимог п. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» має бути відхилена. З огляду на зазначене, вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ОСНОВА ІНВЕСТ». У разі ігнорування нашої вимоги, керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» змушені будемо направити відповідну скаргу до органу фінансового контролю (Державної аудиторської служби України), органу управління Замовника або оскаржити Ваше рішення в судовому порядку. Акцентуємо Вашу увагу!!!!, що згідно ст. 16414 КУПАП невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500,00 до 51 000,00 гривень).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатом розгляду вимоги на закупівлю, стосовно скасування рішення щодо визначення переможця, повідомляємо. ТОВ "Фінансова компанія "Основа інвест" було надано в складі пропозиції згідно вимог 1) Витяг з реєстру платників податку на додану вартість №1826544501563, що є підтвердженням платника податку; 2) оригінал договору про надання ліцензованих послуг, щодо використання програмного комплексу АВК були надані при ознайомлені з об'єктом 3) Довідка про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, необхідної для виконання робіт з зазначенням власне та арендоване, марка механізму обладнання та транспортних засобів; 4) Інформаційна довідка та копії договорів з актами виконанаих робіт на виконання аналогічних договорів. Тому вважаємо рішення правильним та правомірним.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 909340f413814fa3a71deb0c68b6718b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-003304-c.c3
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Адміністрація ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» не погоджується з рішенням Замовника від 12.04.2021 №23/с щодо дискваліфікації нашої пропозиції по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень санвузлів I поверху житлового корпусу Код ДК 021:2015 - 45430000-0 Покривання підлоги та стін. Дане рішення Замовника є необгрунтованим та таким, що не відповідає дійсності. Пунктом 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено підстави для відхилення Замовником пропозиції – а саме: в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Замовник у протоколі від 12.04.2021 №23/с відхиляє пропозицію ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» в зв’язку з наявністю в Учасника заборгованості зі сплати податків і зборів на підставі невідповідності умовам оголошення. Проте, умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачена вимога для учасників – відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів. А отже, пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам оголошення та підстави для її відхилення відсутні. Замовник не має права «вигадувати» додаткові підстави для відхилення пропозиції Учасника, що не передбачені чинним законодавством. Крім того, підстави для відхилення пропозиції учасників згідно ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» поширюються лише на процедури закупівлі відкриті торги та переговорну процедуру. Дана закупівля є спрощеною, а тому жодного відношення до ст. 17 згідно Закону України «Про публічні закупівлі» немає. Якщо ж все – таки Замовник вирішив застосувати «надуману» підставу, в такому випадку Замовнику необхідно відхилити наступну пропозицію Учасника ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ОСНОВА ІНВЕСТ". Оскільки згідно даних офіційного сайту ДФС https://tax.gov.ua/businesspartner станом на 11.04.2021р. Учасник ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ОСНОВА ІНВЕСТ" також має заборгованість зі сплати податків і зборів. Окрім того, Учасник ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ОСНОВА ІНВЕСТ" не надав в складі пропозиції усіх документів, що вимагались оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. З огляду на зазначене, керуючись ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо переглянути рішення щодо кваліфікації нашої пропозиції. У разі ігнорування нашого звернення, керуючись ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» змушені будемо звернутись до органу, що здійснює контроль над замовником, та до органу державного фінансового контролю - Аудиторської служби України, або до суду. Акцентуємо Вашу увагу!!!!, що згідно ст. 16414 КУПАП відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500,00 до 51 000,00 грн.).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши скаргу ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" повідомляємо наступне. Ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" є нормою закону загальної дії та поширюється на всі види закупівель. Наголошуємо, що вищезазначена ст.17 є загальнодоступною та обов'язковою для вивчення та застосування всіма учасниками закупівлі, та не потребує додаткового зазначення в тендерній документації. На момент розгляду скарги було повторно перевірено наявність податкової заборгованості обох учасників. Станом на 13.04.2021: - учасник ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" має податковий борг, - учасник ТОВ "ФК "Основа Інвест"- податковий борг відсутній. Тому Важаємо рішення відхилення учасника ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" є обгрунтованим та законним.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Скасування обстеження

Номер: 40c54c4c9a404af0a6e1e151faa15f72
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-003304-c.b2
Назва: Скасування обстеження
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо скасувати вимогу про необхідність обстеження об'єкту ремонту та подання в складі пропозиції протоколу огляду, оскільки в даний момент це є грубим порушенням запроваджених протиепідемічних заходів червоної карантинної зони та додаткових обмежень, встановлених протоколом комісії з надзвичайних ситуацій КМДА №29. Такі дії ставлять під загрозу життя та здоровя працівників Учасників. Крім того, чи матимуть представники Замовника теж негативний ПЛР тест на COVID? Ніщо не заважає Замовнику завантажити до ЦБД фото та план об'єкту ремонту для наочного ознайомлення без ризику для усіх сторін закупівлі. В будь - якому випадку, незалежно від результатів обстеження, пропозиція учасника на відповідність її технічним вимогам зпівставляється з дефектним актом саме опублікованого оголошення, а не з фактичними замірами учасника. З огляду на зазначене, вимагаємо внести відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником розглянуто вимогу, щодо скасування огляду об'єкта та наявності в Учасника ПЛР тест на COVID. В зв'язку з специфікою робіт на об'єкті протокол ознайомлення з об'єктом та наявність ПЛР тесту на COVID при ознайомленні є обов'язковою умовою тендерної документації. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників Наголошуємо, що Замовник є соціально-медичною установою призначеною для проживання вразливих верств населення- осіб похилого віку та осіб з інвалідністю. Адміністрацією вживаються всі можливі заходи, щодо мінімізації ризику занесення COVID на територію Установи.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: ae0be43497be421ea252d57933494767
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-003304-c.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо виключити з оголошення вимогу про обов'язкову наявність досвіду роботи Учасника не менше 3-х років, оскільки така вимога є необгрунтованою (кваліфікаційним критерієм вимагається аналогічний досвід за останні 2 роки), а також такою, що штучно звужує коло потенційних учасників та порушує принципи публічних закупівель, встановленні Законом України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені зміни в кваліфікаційні вимоги
Статус вимоги: Задоволено