• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання інженерно-геологічних вишукувань по об’єкту «Реконструкція фонтану у парку культури та відпочинку «Ювілейний» під об’єкт монументального мистецтва (споруда флагштоку Державного Прапору України), по вул.Ювілейна, 64П у м.Краматорськ, Донецької області»

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 31.03.2021 15:08 - 06.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Зміна вимог Замовника щодо аналогічних договорів

Номер: 7d90f2b95bdf45ec81dec30fc0346556
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-001782-b.a2
Назва: Зміна вимог Замовника щодо аналогічних договорів
Вимога:
Дискримінаційна вимога Замовника щодо аналогічних договорів
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимогами ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік інформації, яка зазначається в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Зазначений перелік не є вичерпним. Замовник дійсно вимагає від учасника подання документального підтвердження виконання аналогічного договору. Аналогічна вимога передбачена вимогами статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Закон передбачає можливість встановлення зазначеного або інших кваліфікаційних критеріїв. Зазначені вимоги Закону покликані допустити до участі в закупівлі лише тих учасників, які володіють певним досвідом, матеріально-технічною базою тощо. Разом з тим, спосіб документального підтвердження відповідності критерію Законом не визначено і встановлюється на розсуд Замовника. Зокрема, Законом не встановлюється визначення терміну аналогічний договір (за який період він повинен був бути виконаний, вартість та т.і.). При ч.3 ст.16 Закону встановлено обмеження при визначенні Замовником способу документального підтвердження лише для критерію фінансової спроможності, а саме: «у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)». Таким чином, усвідомлюючи, що Законом не передбачено обмежень при визначенні документального підтвердження наявності в учасника досвіду виконання робіт, але враховуючи те, що Закон містить подібні обмеження щодо інших кваліфікаційних критеріїв, Замовник встановив у п.2 додатку 1 до Документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогу: учасником надається договір (договори) на виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі, за останні п’ять років. До договору додаються акти виконаних робіт та позитивний лист відгук від замовника за договором. Вартість виконаних робіт за кожним наданим договором, підтверджена актом виконаних робіт, має становити не менш ніж 50% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником). Департамент керуючись принципом встановленим у ч. 1 ст. 5 Закону максимальна економія та ефективність, свідомо встановив вимоги щодо учасників, тому що вважає, що учасник, що задовольнить цим вимогам, має необхідний досвід та застосовує таку систему управління будівництвом, що надасть змогу виконати роботи вчасно та належного рівня якості
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Не відповідність терміну виконання робіт запропонованих Замовником діючим ДБН та ДСТУ

Номер: 0559631aa09d4e82ace4a5738aea9129
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-001782-b.c1
Назва: Не відповідність терміну виконання робіт запропонованих Замовником діючим ДБН та ДСТУ
Вимога:
Не відповідність терміну виконання робіт запропонованих Замовником діючим ДБН та ДСТУ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно з ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Учасником подано Вимогу «про зміну строку виконання робіт на такий, що відповідає реальному згідно діючих ДБН та ДСТУ». Вимога обґрунтована наступним: «вимога у п.4.3.2 Документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо строку виконання робіт – 5 календарних днів, є неможливою, при умові виконання робіт згідно діючим ДБН та ДСТУ, а також Технічного завдання Замовника, у якому прописано в пункті 4.1. Додаткові вимоги: звіт з геологічних вишукувань повинен містити результати випробувань та лабораторних визначень». За результатами розгляду вимога не підлягає задоволенню виходячи з наступного. Роботи, передбачені предметом закупівлі, виконуються відповідно до ДБН А.2.1-1-2008 «ІНЖЕНЕРНІ ВИШУКУВАННЯ ДЛЯ БУДІВНИЦТВА» (далі - ДБН А.2.1-1-2008). Згідно з п. 3.2.6.3 ДБН А.2.1-1-2008 лабораторні роботи виконують для визначення властивостей ґрунтів та ґрунтових вод, необхідних для прийняття проектних рішень тощо. Тож лабораторні роботи є невід’ємною частиною предмета закупівлі. Разом з тим, учасник зазначив у Вимозі, що: 1) одна повна загрузка монолітів в лабораторії складає 20 зразків монолітів; 2) написання звіту складає 5 днів. Разом з тим, учасник на власний розсуд обирає методи, спосіб, інтенсивність виконання робіт, обладнання, яке використовується для цих цілей, з урахуванням очікуваного строку виконання робіт та вимог державних будівельних норм. Замовник не може врахувати виробничі потужності конкретного учасника під час проведення процедури закупівлі, зокрема обмеження у завантажені лабораторії учасника, яким подано Вимогу. Так само, не може братися до уваги при розгляді Вимоги визначений учасником час для написання звіту (5 днів), складання якого вимагається Документацією до оголошення про спрощену закупівлю, оскільки він не обґрунтований учасником жодним чином та перевищує навіть строки виконання бурових робіт (3-4 дні), визначені самим учасником. Щодо посилань учасника на невідповідність строків виконання робіт державним будівельним нормам та стандартам слід зазначити наступне. ДБН А.2.1-1-2008, відповідно до якого повинні виконуватися роботи, не встановлює строків виконання інженерно-геологічних вишукувань, зокрема мінімально допустимих. Натомість переважна більшість ДСТУ, на які посилається учасник, стосується дослідження просідних грунтів. При цьому, застосування положень даних будівельних норм та державних стандартів учасник обґрунтовує припущенням про тип та властивості ґрунту на місці виконання робіт до фактичного дослідження такого ґрунту та припущенням про те, що роботи виконуються в районі поширення просідних ґрунтів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні