Категорія замовника: у відповідності до пункту 3 частини четвертої ст. 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини першої статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі). • Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи та інформація, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, але не готуються учасником безпосередньо (довідки, висновки, сертифікати тощо), мовою іншою, ніж українська або російська, повинні мати автентичний переклад на українську мову, крім документів, викладених російською. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. • Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). • Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%. • Джерело фінансування закупівлі – Місцевий бюджет.
Завершена
390 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
Вирішення:Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «Центр слуху», зазначаємо що вона не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Інструкція з експлуатації, що надана в складі пропозиції, не дозволяє ідентифікувати належність її до слухового апарата Helix FR M4Р, який пропонується до закупівлі. В тексті інструкції (сторінка 47-53, ТП) жодного разу не згадується про слуховий апарат Helix FR M4Р і що він має відношення до неї. Отже порущено вимогу тендерної документації в частині п.2, додатка 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, спосіб документального підтвердження відповідності таким вимогам.
Повідомляємо, що ТОВ «Центр слуху» надав через Електронну систему закупівель документи, а саме: копію Додатку № 2 до Декларації відповідності № 1 для Завушні слухові апарати, внутрішньовушні слухові апарати, Комплект внутрішньовушних слухових апаратів, Програмне забезпечення для налаштування бренду Helix (сторінка 38) визначен слуховий апарат реєстраційний номер Е02-03024 FR M4Р Hearing Aids.
Крім того, в Інструкції до експлуатації в Розділі «Звикання до слухового апарату» зазначено …. «До уваги: ця інструкція з експлуатації є дійсною для всіх слухових апаратів Helix. Helix- - це бренд компанії ear-teknik» (сторінка 47)
2. В складі пропозиції відсутня інформація щодо ліцензії на провадження відповідної діяльності, у разі якщо здійснення такої діяльності підлягає ліцензуванню, що вимагалась ТД розділ 3, п.1.
Повідомляємо, що протоколом тендерного комітету від 13.04.2021 року № 12 було внесено зміни до Тендерної документації на закупівлю згідно з кодом ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (41207 - Cлуховий апарат цифровий) UA-2021-03-31-002610-c в якій не вимагалась ліцензія на провадження відповідної діяльності, у разі якщо здійснення такої діяльності підлягає ліцензуванню.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У відповідності до вимог п.2 частини першої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" саме переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законно м та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чином, з боку Замовника законодавство у сфері публічних закупівель не порушено. Підстави для скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Центр слуху», згідно з Закону України "Про публічні закупівлі" відсутні.
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження рішення про визначення переможця
Номер:4025b0795bfc42fbbd52c597ee625171
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "Центр Слуху", UA-EDR 36935982