-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку №2 Херсонського державного аграрно-економічного університету за адресою: вул. Комкова, 73. м. Херсон»
Завершена
253 455.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 267.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 267.28 UAH
Період оскарження:
31.03.2021 14:14 - 06.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
924a701a1376411bbb17e1c3a907fd81
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-31-001388-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА
Ми, Фізична особа-підприємець Шестак Анатолій Іванович, переглянувши протокол від 12/04/2021 №120421/2 в якому відхилив пропозицію учасника торгів UA-2021-03-31-001388-b ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку №2 Херсонського державного аграрно-економічного університету за адресою: вул. Комкова, 73. м. Херсон» а саме Фізичну особу-підприємця Шестака Анатолія Івановича.
Вимагаємо переглянути своє рішення так як:
1. Під пунктом 1 в протоколі від 12/04/2021 №120421/2 вказано що не виконані вимоги до п.4 розділу 1 додатку 3 до оголошення Копія повного витягу (виписки) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців чинного станом на дату пропозиції.
Але це не так. Фізична особа-підприємець Шестак Анатолій Іванович прикріпив( пред’явив) даний документ. В пропозиції знаходиться в папці Установчі документи ФОПа і він чиний на дату пропозиції.
2. Під пунктом 2 в протоколі від 12/04/2021 №120421/2 вказано що не виконані вимоги перелічені в рядках 2-6. Але це не так. Фізична особа-підприємець Шестак Анатолій Іванович представив всі таблиці які були в Додотку 3. І не відступив від заданої форми. В пропозиції знаходиться Додаток 3-388-b.
3. Під пунктом 3 в протоколі від 12/04/2021 №120421/2 вказано що не виконані вимоги згідно розділу 4 додатку 3 до оголошення.
Але це не так. Фізична особа-підприємець Шестак Анатолій Іванович прикріпив( пред’явив) Листи відгуки та всі Договори цих об’єктів та також прописав в окремій Довідці яка вимагалась Вами Форма «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних1 договорів»
в якій чітко вказана вся необхідна інформація (№ Договору, сума Договору, кошторисна документація під кожен Догововір, Замовник (із зазначенням адреси та контактного телефону, № та дата договору, Предмет договору, Вартість договору (грн. з ПДВ), Рік виконання).
Відгуки надані і підписані керівниками закладів в яких виконувались аналогічні договори що були надані згідно вимог.
Виходячи з вище перелічених доводів Ваші зауваження з цього приводу є несуттєвими і розцінюється як упереджене ставлення та зацікавленість в лобіюванні іншого підрядника. Суттєвим критерієм відбіру є « ціна» яка в нашій пропозиції є найменшою.
Тому вимагаємо скасувати протокол №120421/2 від 12/04/2021 В і нашому випадку будемо вимушені звернутися до суду і правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 14.04.2021 13:15
Дата подачі:
14.04.2021 13:15
Вирішення:
Шановний Учасник, повідомляю:
По питанню №1: згідно умов оголошення та додатків до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, документи які надає Учасник повинні бути чинними на дату проведення аукціону та дату подання пропозиції. В Вашій пропозиції існують документи: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, але дата видачі вищевказаних документів становлять 10.05.2016 року. Отже в період з 31.03.2021 (дата оголошення спрощеної процедури) по 09.04.2021 (кінцевий строк подання пропозицій) Ви були повинні оновити документи та подати оновлені документи до своєї пропозиції.
По питанню №2: В рядках 2-6 розділу «Довідкові машини і механізми» розрахунку «Відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-02» у складі Кошторисної документації Вашої пропозиції зазначені машини і механізми, які необхідні для виконання капітального ремонту покрівлі: 1. Бадді, місткість 2 м3; 2. Котел електричний бітумний, місткість 1 м3; 3. Котки ручні, 30-40 кг; 4. Люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг; 5. Пальник газопламеневий, але в наданій Вами довідці №25 від 05/04/2021, якою перелічено власні обладнання/машини/механізми, що плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, не зазначені машини і механізми, без яких неможливо виконання капітальних робіт, визначених в Кошторисні документації. Отже Вами не підтверджена спроможність виконання робіт.
По питанню №3: Замовником чітко зазначена в умовах розділу IV додатку 3 до оголошення про необхідність наявності у листі-відгуку інформації про номер та дату договору, стосовно яких надано відгук. Замовник не зобов’язаний сопоставляти та відшукувати збіги між наданими договорами та відгуками які учасник надав в пропозиції. Вважаю, що надані документи не підтверджує необхідну для Замовника інформацію про якість виконаних робіт, яка є суттєвим критерієм вибору переможця.
Отже, рішення уповноваженої особи від 12.04.2021 року №120421/2 щодо відхилення пропозиції Фізичної особи-підприємця Шестак Анатолія Івановича є правомірним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.04.2021 17:15